ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

مسابقه وبلاگی

1392/4/1 23:51
603 بازدید
اشتراک گذاری

مامان طهورا جون ممنون که منو قابل دونستی عزیزم . 

1 - بزرگ ترین ترس زندگی شما ؟ نمی خوام بهش فکر کنم

2 - اگه 24 ساعت نامرئی میشدی چیکار میکردی ؟ میرفتم پیش دوستا وآشنایان تاببینم درموردم چی میگن

3 - اگه غول چراغ جادو توانایی بر آورده کردن یه آرزوی 5 الی 12 حرفی شما رو داشته باشه اون آرزو چیه ؟ دیدن آینده 

4 - از میان سگ - اسب - گربه - عقاب و پلنگ کدام را دوست داری ؟  گربه 

5 - کارتون مورد علاقه دوران کودکی ؟ بابا لنگ دراز

6- در پختن چه غذایی تبحر ندارید ؟ تعریف از خود نباشه همه رو بلدم 

7 - اولین واکنش شما موقع عصبانیت ؟ بااخم بدور وبرنگاه میکنم تابه یه چیزی گیربدم

8 ـ با مرغ - اورانیوم - دریا و خسته یک جمله بسازین ؟  مرغی که باارورانیم غنی شده باشه روباید بندازیم به دریا و خسته نباشید............. حال کردی جمله رو

9 ـ دو بیت شعر که خیلی دوستش دارین ؟ 

معرفت درگرانیست بهرکس ندهندش     پرطاووس قشنگ ست به کرکس ندهندش


10 ـ اگر بخواهید با تونل زمان فقط یک روز از زندگیتون رو در حال ٰ گذشته و آینده سفر کنید آن روز کدام است ؟ روزی که مامانم ازدست دادم،تا فقط دوباره ببینمش

11 - شما چه رنگی هستید و چرا ؟ من آبی چون بهم آرامش میده

12 - اگر قرار باشه از ایران برید کدوم کشور و برای زندگی انتخاب میکنید ؟ کانادا

13 - بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیتون ؟ چه خوش خیال است فاصله رامیگویم ....

به خیالش تورا ازمن دور کرده اما جالی تو امن است اینجا میان قلب من.....

14 - اگه قرار باشه سه نفر از آشناهات و امشب مهمونی دعوت کنی کیا هستن ؟ سمیرا وامیر ونی نی کوچولوشون که هنوز تو شمک مامانشه

15 - اگه قرار بود یک کلمه رو از لغت نامه حذف کنید اون چه کلمه ای بود ؟ مرگ

16 - کسی را که بخواهید ملاقات کنید ؟ داداشم

17 - اسم دیگه برای وبلاگتون انتخاب کنید ؟ تنهاترین بهونه زنده بودن ما

18 - خودت  رو شبیه چه میوه ای میدونی ؟ نمیدونم  آلبالو

19 - سه خصوصیت بد اخلاقی شما ؟ زود عصبی میشم، زود باور هستم وزود اعتماد میکنم

20 - کاشکی ..........؟ مامانم بود

 

و قانون مسابقه اینکه سه نفر ازدوستانمون روبه ایم مسابقه دعوت کنیم

1- مامان کسرا جان

2-مامان نیایش جان

3-مامان ضحا جان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامانی کسرا
2 تیر 92 2:53
ممنونم از دعوتت عزیزم


خواهش میشه
مامانی طهورا
2 تیر 92 9:45
بالاخره شرکت کردین
مامانی طهورا
2 تیر 92 9:46
جملت خیلی خفن بود
اونوقت فکر محیط زیستو نکردی


آخه چطوری جمله بسازیم
مامانی طهورا
2 تیر 92 9:48
عزیزم خدا مامانتونو هم بیامرزه خییییییییلی ناراحت شدم


ممنونم
مامان هدیه
2 تیر 92 16:10
گفتم که خدا مرا مرادي بفرست
توفان زده‏ ام مرا نجاتي بفرست
فرمود که با زمزمه يا مهدي
نذر گل نرگس صلواتي بفرست
عیدتون مبارک

مرسی عزیزم عیدشماهم مبارک
مامان ضحـــــــــــــــا
4 تیر 92 7:46
ممنون از دعوتتون
جمله اي كه ساختي خيلي بامزه بود.


مرسی عزیزم
مامان نیایش
4 تیر 92 12:56
سلام ممنون که به یاد من بودی خوشحال شدم .


خواهش میکنم عزیزم
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
6 تیر 92 2:36
پســرکـــ شیطون من در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به امیـــرعلی جون رای بدین. فقط کافیه کد 115 را به شماره 20008080200 پیامک کنید. هر فردی که شماره همراه در اختیار دارد مجاز به شرکت در رای گیری است.(دوستان، آشنایان، خانواده، فامیل) مرسی از همراهی شما. ---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(*)´¯)$$ ___________$(_.^._)$ ____________$$$$$$
مامانی کسرا
6 تیر 92 15:27
من جواب سوال 13 میدزدم میزارم تو وبلاگم
عجب آدمیم من....


قابل شما رونداره
زهرامامانه ایلیا جون
13 تیر 92 17:24
منم ممنونم بابت حضور گرمتون
داروندار
17 تیر 92 19:55
اومدم دعوتتون كنم به وبلاگم
منتظرتونم
اگه با تبادل لينك موافق بودين لينكم كنين و خبر بدين ك بلينكمتون


ممنون عزیزم اومدم
بله باافتخار لینک شدین
شقايق و ميلاد
26 تیر 92 21:00
سلام اجي جونم من شقام مرسي كه بهمون سر زدين لينكتون كردم ايشالاا نينيتون هميشه شاد باشه و خوشبت بيش شما برا نيني خوشملتونم اس داديم.بووووس. بازم بيايد بيشمون مرسي

ممنونم عزیزم از ابراز احساسات ولطفت تشکر
ghazal
28 تیر 92 22:53
ممنون که اومدی لینک شدی
nora kamali manesh
29 تیر 92 2:11
man link kardam shomaro


مرسییییییییییییی
نازنین زهرا
30 تیر 92 12:54
منم سعیمو میکنم


مرسی عزیزم