ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

جشن ازدواج خاله میترا{منا}

1392/11/18 10:21
5,593 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازگلم عزیزم

اول اینکه الهی قربونت برم من که با مامان نینا گفتنات دلم میبری ومیخوام بخورمت

بالاخره امروز فارغ از کلی کارومشغله فرصت این شد تا بیام و یادداشت مربوط به این چندروز واسه تک دخترنازنین بذارم

قشنگم روزای قبل از عروسی کلی کار داشتیم لباس، آرایشگاه وخریدو.....

واسه عزیزم یه لباس عروس طلایی خریدم که خیلی بهت میومد

روز سه شنبه هم صبح بردمت حمام ولباس هات آماده کردم بعد لباس خودم وآقارو گذاشتم کنار تا به لحظه آخر نرسه و بدو بدو نباشه

ساعت 2رفتم آرایشگاه وشما هم خواب بودی وقتی ساعت 2:30به آقازنگ زدم گفت که تازه بیدارشدی وقرار شد ببرت خونه مامان پروین تا ساعت 5:30 بیاین دنبالم

درست ساعت5:30 اومدیم خونه وآماده شدیم ورفتیم آتلیه وکلی عکسای خوشگل خوشگل گرفتیم

ساعت 7همراه خاله محبوبه رفتیم تالار تامراسم عقدبرگزار بشه

عزیزم قربونت بشم که همش نای نای میکردی واز عروسی لذت میبردی

خاله میترا خیلی خوشگل شده بود وشما هم همش دوست داشتی بری بغلش اما نازنینم بعدها میفهمی که شب عروسی دیگه وقت این کارارو نداری نازنینم

بعداز تالارهم چون شما خسته میشدی بامامان پروین اینا رفتی خونه ومن وآقاهم رفتیم باغ واسه بقیه مراسم که تاساعت 4طول کشید

جات خالی بود نفسم ،آقاهمش میگفت کاش ثمین بود دلم واسش تنگ شده،منم دوست داشتم میبودی اما میدونم خسته میشدی وشایدم از تاریکی وسروصدا میترسیدی

وقتی آقاجون واسه خاطرشما که بی قراری می کردی زنگ زد ما هم سریع برگشتیم ودیدیم مامان پروین وآقاجون شمارو  سوارماشین کردن جلوی درخونه ووقتی چشمت بهم افتاد زدی زیرگریه دلم کباب شد معذرت عزیزم تااون موقع شب نخوابیده بودی ومنتطر مامان وآقات بودی عمرم،توهمون حالت که بمن چسبیده بودی وگریه میکردی بای بای هم میکردی الهی فدات بشم مامان جان

هنوز به خونه نرسیده بودیم توبغلم خوابت برد انگار دیگه خیالت راحتشده بود که پیش مامان وآقا هستی

عزیزم امشب خیلی خوش گذشت وشب بیادموندنی بود

میترا جون وعلی جان انشاله خوشبخت بشین وهمیشه شاد باشین

عروسی

اینم از عکسای مربوط به عروسیییییییییییییی

 

 راستی عزیزم روز جمعه 1392/04/14 دوتا دندون در اوردی وکمی تب داری وبی قراری

دندون 11و12 مبارک باشه گلم

علیرضا

 ثمین وعلیرضا{پسرخاله محبوبه} وای خدایا چقدردوسش داری تو

مامان

 ثمین ومامانی

عروسک

 درحال فوضولی خونه خاله میترا

عشق

عشق من چطوری داره نگاه میکنه به عروس وداماد

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (64)

اتنا مامان نگین
15 تیر 92 14:33
سلام عزیزم مبارک باشه وایشالله خوشبخت بشن .راستی میترا خواهرتونه؟


سلام عزیزم ممنونم آره خواهرمه
zahra
15 تیر 92 17:11
سلام مامانی.... خوفی؟؟؟؟ الهی چه ثمین با مَسَس.... بوخورمش... از طرف من ببوسش...
سمانه مامان ستایش
15 تیر 92 18:26
عروسی خاله میترا مبارک ثمین جونمانشالا خوشبخت بشن عزیزم چقد رنگ زرد بهت میاد
ماندانا
16 تیر 92 9:21
وای چه خوشملید شما لینک شدی مامان ثمین


ممنونم عزیزم
توروخدا آ درستون بذارید گم کردم
افشین
16 تیر 92 10:48
سلام عزیزم انشاءالله خوش بخت بشین

راستی یه سری هم به وبلاگ من بزن


سلام عزیزم ممنون متاسفانه آدرستون ندارم لطفا بذارید
عسل
16 تیر 92 10:54
سلام آپممممم بدو بیا منتظرم
zahra
16 تیر 92 11:16
سلام دوستم شمالینگ شدید وفرشته کوچولوهاتونم حمایت کردم لطفا منم بااسم نزدیک اسمون لینگ کنید
زهرا
16 تیر 92 11:57
سلام مامان ثمین خوبید دخمل خوشگلتون خوبه؟چه مامان خوبی داره خیلی خوبیدمنم دراینده ازشما الگومیگیرم دخترتونم خیلی خیلی دوست دارم من عاشق بچم زنده باشه راستی لینکتون کردم برای ثمینم اس دادم به اون شماره
آرزو
16 تیر 92 12:42
سلااااااااااااام!
مبارکه..
ایشالا وشبخت بشن!


مرسی گلم
آرزو
16 تیر 92 12:45
شلام عزیزم!

مرسی ک بهم سر زدی!
لینکت کردم


ممنونم
عسل
16 تیر 92 13:03
سلام ممنون که به وبم سر زدین لینکتون کردم بازم تشریف بیارین
پریا خانوم
16 تیر 92 18:09
سلام مامان ثمین جون..ممنونم که سرزدین ونظردادین....منم به ثمین جونم رای دادم... راستی شما هم باافتخار لینک شدین... منم امیدوارم دوستای خوبی واسه هم باشیم
یگانه
16 تیر 92 18:36
ممنون ک سر زدی من شمارو لینک کردم ششما هم من رو بکنید یادم نرفته
sahar
16 تیر 92 22:44
_______(¯`:´¯) _____ (¯ `•✦.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯) (¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ -----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___|___|___|_____|___|___|___|___ __|___|___|____|___|___|____|__|__ ___|___|___|____|___|___|_|__|___|_ __|___|___|____|___|___|___|___|__
sahar
16 تیر 92 22:46
لـــــــــــــــــــينكي عزيزم
دلشکسته
17 تیر 92 8:01
_______________________________$$$$آپم ____________________________$$$$$$آپم __________________________$$$$$$$آپم ________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم ______________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم ____________________$$$$$$$$$$$$$$$آپم ___________________$$$$$$$$$$$$$آپم _________________$$$$$$$$$$$$آپم ________________$$$$$$$$$$آپم _______________$$$$$$$$$آپم ______________$$$$$$$$آپم _____________$$$$$$$$آپم ____________$$$$$$$آپم ___________$$$$$$$آپم ___________$$$$$$آپم __________$$$$$$آپم __________$$$$$آپم _________$$$$$آپم _________$$$$آپم ________$$$$آپم ________$$$$آپم ________$$$آپم ________$$$آپم _________$$آپم ___$$$$$$$$$$$$$$$آپم _____$$$$$$$$$$$$آپم ______$$$$$$$$$آپم _____$$$$$$$$$$$$آپم ____$$$$$$$$$$$$$$آپم ___$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم _________$$$$آپم __________$$$ آپم ___________ $ نظر یادت نره!!!!!!!!
mahayaa
17 تیر 92 8:41
سلام مامان جونم خوبی؟ممنون از حضور گرمتون؛خوشحالم کردین؛راستی توجشنواره شرکت کردم کدو فرستادم گلم
mahayaa
17 تیر 92 10:40
سلام خوبی؟ مامان جونم منم توجشنواره شرکت کردم و کدو زدم خوشحال میشم بازم بهم سر بزنین... مرسی مامانی....
amin
17 تیر 92 10:47
سلام ممنون بهم سر زدی لینک شدین خوشحال میشم منو با عنوان وبم بلینکین وب قشنگی دارین چشم به به کوچولوتون هم رای میدیم
عسل
17 تیر 92 11:32
سلام

بدو بیا آپممممم

با مطلب پندآموز



اومدم گلم
مامان نیایش
17 تیر 92 11:47
سلام مبارک باشه عروسی ایشالا خوشبخت بشن . همیشه به شادی ثمین جون


مرسی عزیزم
paria
17 تیر 92 11:50
سلام مامانی.مرسی چشماتون قشنگ می بینه.ماشالا چ ثمین خانوم نازی دارین شما.خدا براتون حفظش کنه...باعث افتخاره،لینک شدین...چشم حتما شرکت میکنم


مرسی عزیزم
اعظم
17 تیر 92 12:32
مبارک باشه عزیزم ازدواج خواهرتون
مثل همیشه هم خودت زیبا بودی هم خانوم کوچولوی نازت.
همیشه شاد باشین



مرسی گلم
www.elena91.niniweblog.com
17 تیر 92 12:38
سلام عزیزم وبلاگ خیلی قشنگی داشتین البته از اون قشنگتر عسلت بود که وبو زیباتر کرده حتما بهش رای می دم. اگه تونستید به ما هم سر بزنید خوشحال می شم
ریحانه سادات
17 تیر 92 13:23
سلام...
انشالله خوشبخت بشن...همیشه به عروسی
خدا ثمین کوچولوی ناز رو هم بهت ببخشه.


ممنونم عزیزم
Adel
17 تیر 92 16:07
هیچ لیوانی در زندگی خالی نیست، حتی نیمه پر هم نیستند؛ وقتی چشمها جور دیگر می بینند. وقتی دوست همه جا حضور دارد، وقتی لطفش همه جا را پر کرده آری ... چشمها را باید شست... بیایید لیوانها را به کناری بگذاریم، وقتی دریای رحمتش را کرانه نیست... الحمد لله رب العالمین ... mer30
سمیرا
17 تیر 92 19:13
سلام عزیزم لینک کردم اس هم فرستادم وب قشنگی داری عزیزم.
سپيده وفاطمه
17 تیر 92 19:33
سلام ثمين خانم ماتورولينك كرديم بي زحمت شماهم ماروبلينك


سلام گلم ممنونم
لینک شدین
افسانه
17 تیر 92 21:35
سلام عزیزم خوبی؟ممنون از این پیشم اومدی چقدر دخمل نازی داری خدا حفظش کنه!
راستی ان شاالله خواهرتم خوشبخت بشه!
شما با افتخار لینک شدید منم لینک کن!


سلام عزیزم ممنون از لطفت
فقط آدرستون بذاید تا بیام پیشتون
داروندار
17 تیر 92 22:08
شماهم لينك شدي ممنون اومدي
اناهیتا
17 تیر 92 22:48
سلام مرسی که سر زدید به ثمین گل هم رای دادم با افتخار لینک شدین...
سجاد
18 تیر 92 8:54
وب قشنگی دارید ارزوی خوشبختی به منم سر بزنید
سجاد
18 تیر 92 8:55
به منم سر بزنید


چشم
amin
18 تیر 92 9:28
تنها دلیل شکست در عشق یک عامل است
تفاوت تعریف هرکس از عشق . . .


زیبا بود
ترانه
18 تیر 92 9:51
لینکت کردم مامان ثمین راستی یه وب دیگه هم دارم اونم لینک کن اینم لینک کن
www.msshologh.com
باهراسمی خواستی


ممنونم عزیزم اومدم
فرهادی
18 تیر 92 15:17
سلام عکس های خوبی داری بخصوص این اخریش که نی نی رو بغل کرده....میتونم شمارشو داشته باشم رای هم دادم... 09368344664
رضا
20 تیر 92 14:04
سلام مامان ثمین منم رمزموخوام نمیدی؟؟؟؟؟
یکی از ما
21 تیر 92 15:39
کدوم بی شرف بی جنبگی کرده؟ رمز رو بده منم ببینم !اگه زحمتی نیست. به نینیت هم رای دادم.
مامان هدیه
22 تیر 92 1:26
ما که رمز نداریم
مامان هدیه
22 تیر 92 1:59
ایشالا که خوشبخت بشن عکسام همه قشنگن
مامان ضحــــــــــــــــا
22 تیر 92 8:47
انگاري من دير رسيدم و اين پستو نديدم
اتنا مامان نگین
22 تیر 92 12:25
رمز؟
اتنا مامان نگین
22 تیر 92 14:13
عکساتون خیلی خوشگلن .ایشالله خاله میترا هم خوشبخت وسلامت باشه .

ممن00ونم عزیزم


مامان ضحــــــــــــــــــــا
23 تیر 92 11:54
انشاالله هميشه به شادي و عروسي
الهي بگردم كه تب داشتي ثمين جونمالان بهتري؟؟؟؟
انشاالله كه خاله ميترا هم خوشبخت بشن.
عكسها قشنگ بودن.


ممنونم خاله مهربون بلهههههههههههههههههه الان خوبم
zahra
23 تیر 92 15:30
سلام مامان ثمین خوبین؟ثمین خاله چطوره؟خوبه؟فداش شم دلم شاد شد اومدم عکساشو دیدم راستی رمز جشن عروسی رو اگه خواستین بهم بدید ممنون میشم ماشا....دخترنازی داری خوشبخت وسالم باشه من مثل دختر خواهر خودم دوسش دارم دیانا 2سالشه


ممنونم عزیز
تشکر بابت مهربونیت
ثمین
23 تیر 92 15:53
سلام.من به ثمین رای دادم.چون خیلی بانمکه هم اسم منم هست.بلهههههههههههههه


سلام عزیزم ممنونم از مهربونیت
لطفا آدرستون بذارید
نسرین خاله اسما
27 تیر 92 2:28
ااااااااااااااااااااااااااااااا فکر کنم من جا موندم .... این پستا رو چرا من ندیدیم .
.
.
.
.
.
.
.
.
خوب فهمیدی
من که رمز ندارم !!!
از هیچ چی خبر ندارم ؟؟


چشم عزیزم
نسرین خاله اسما
27 تیر 92 2:40
همیشه تو عروسی و خوشی ببینیمتون عزیزم ..عروسی خاله میترا هم مبارک باشه انشالله که خوشبتخت میشن ....
راستی بابت رمز خیلی ممنون گلم


مرسی از دعات عزیزم
خواهش میشه کاری نکردم
erfan&rosha
29 تیر 92 13:07
خیلی ناز ثمین خدا نگه داره براتون ،



ممنونم انشاله
میترا
29 تیر 92 13:31
واااااای ی ی ی ی ی ی که فقط دوس دارم گاز گازت کنم خاله خوشگلم
فدای تو بشم مورچه کوچولوی نازمن
دوست دارم تاج سرم


ماهم خیلی خیلی دوست دارم خاله مهربون وعزیزم
علی آقارو سلام برسون از طرف ثمینم
عدالت
30 تیر 92 11:54
سلام ایشالا که اول بشه خوشکل خانم راستی اگه میشه رمز
آیلار
30 تیر 92 18:57
سلام همون طورکه فرموده بودید اس ام اس زدم راستی رمز رواگه مایلیدبدیدمن عکس هارونگاه کنم .ممنون به وب منم سربزنید


ممنونم از لطفت
علی
31 تیر 92 10:27
اگه ازخودت دونستی لطفاکداین قسمتم بزار مرسی
علی
1 مرداد 92 9:01
راستی خانومی یادم رفت رمزوبانظرخصوصی واست بفرستم خودت زحمتشوبکش ودیگه اینکه منو لینک نکردی که /
تورج
2 مرداد 92 13:19
ممنون منو لينك كردين
matin
3 مرداد 92 12:42
رمز میدی مامان نینی
زینب
4 مرداد 92 19:39
چه جوری باید رمزو بدست بیارم اگه خواستی رمزو تو ایمیلم بده


لطفا آدرستون بذارییییییییییییید
من که ایمیلت ندارم
علی
12 مرداد 92 19:46
سلام مریم جون انگارهستی .چرذاپیامای سراسرمحبتت رسیدن ممنون - چه خبرا خوش میگذره ؟



سلام ممنون شرمنده رفته بودم افطاری آماده کنم
ممنون خوبیم ومیگذره
setareh
14 مرداد 92 16:02
سلام رمز مرسی
عذرخواهم که عکس باز نمیشه


الان میام پیشت
خواهش میشه
naz20
15 مرداد 92 10:36
با سلام وبت خيلي جالبه معلوم ميشه خيلي دوستش داري. حالا ميشه ما هم عكسرارو ببينيم
art-color
19 مرداد 92 20:05
سلام خانمی.راستش من شما رو لینک کردم.خوشحال میشم شما هم منو لینک کنید. میتونم رمز این مطلبو بدونم؟
آلیس
28 مرداد 92 12:51
سلام مامان خانومی
به منم رمز میدی؟؟؟


سهیلا
14 مهر 92 16:46
ندیده مبارکه


ممنونم
مامان نگین
30 آبان 92 10:40
مامان ثمین اگه دوست داشته باشین برا تبادل لینک خبرم کن گلم منم رمززززززززززززززززززززززززززززززززز
مامان ثمین سادات
پاسخ
عزیزم من شما رو لینک کردم خیلی وقته هااااااااااااااااااااا