ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

نظر سنجی وبلاگی

1392/4/8 1:24
638 بازدید
اشتراک گذاری

دوست خوب وعزیزم نسرین جون {خاله اسما نازی} ممنونم که دعوتم کردین

اگر ماهی از سال بودم...
*ماه تولد خودم دوست دارم پس فروردین لبخند

اگر روزی از هفته بودم...
 *شنبه ،روز تولد دخملی نازمونقلب

اگر عدد بودم...
* 2و4دوست دارم همیشه اعداد زوج میپسندمبغل
اگر نوشیدنی بودم...
*شیرموزخنثی

اگر ثواب بودم...
*مهربونی ومحبت بدیگرانقلب

گر درخت بودم...

*بید مجنوناسترس

اگر میوه بودم...
 *آلبالوخجالت

اگه گل بودم...
*گل رز آبیقلب

اگه آب و هوا بودم...
*تابستون ونم نم بارون ،پاییزفرشته

اگه رنگ بودم...
*آبیتشویق

اگه پرنده بودم...
 * مسلما مینالبخند

اگه صدا بودم...
*پیانو وصداهای آرامش بخش دوست دارمفرشته

اگه فعل بودم...
*شاد باشیدقهقهه

اگه ساز بودم...
*تارخجالت

اگه عضوی از بدن بودم...
*قلب قلب

اگه بخشی از طبیعت بودم...

*گل اما عمرش کوتاه میشه خوب ،پس گل مصنوعیچشمک البته ماه هم خوبه

اگه یک حس بودم..
*حس عاشقی که به خونوادم دارم بهترین حسی هست که خوشبختانه اگه نداره چون هستمقلبماچماچ

وحالا دوستای عزیزی که دعوت میکنم

1*مامان هدیه جان

2*ثنا دلبند مامان وبابا

3*آمیتیس جان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (42)

♥مامان آمیتیس♥
7 تیر 92 18:32
سلام دوست خوبم....

جواباتون خیلی قشنگ بود

ممنون از اینکه ما رو هم دعوت کردین

ایشالا امشب جوابامو تو یه پست میذارم


ممنونم عزیزم
فرهود
8 تیر 92 10:30
سلام. خیلی نازه
ایشالا برنده میشه


ممنونم
نازنین (مامان ثــــــــــــنا)
8 تیر 92 14:53
سلا خاله جون بهت رای دادم انشالله برنده میشی گلم
بدو بیا به منم رای بده


ممنونم عزیزم انشاله
حتما بهت رای میدم
پرستار کوچولو
9 تیر 92 12:47
خدایا از تو معجزه می خواهم.... معجزه ای بزرگ در حد خدا بودنت... تو خود بهتر میدانی... معجزه ای ک اشک شوقم را جاری کند... نا امید نیستم... فقط دلتنگم....
سارا
9 تیر 92 22:03
سلام عزیزم مرسی که بهم سر زدی وممنون بخاطر نظر خوبت
راستی توهم وب قشنگی داری بخصوص دختر نازت خیلی خوشگله
حتما اس میزنم یادم می مونه


عزیزم توروخدا آدرستو واسم بفرست یادم رفته
میخوام بیام پیشت واسه تشکر
مامان هدیه
9 تیر 92 23:10
سلام عزیزم...ممنونم از اینکه منو ه عنوان یکی از دوستات انتخاب کردی سر فرصت حتما این نظرسنجی رو تو وبلاگمون قرار میدم
ولی اگه هنوز رای ندادین هدیه رو هم به یکی از اون 3 تا رای تون خواهشا اضافه کنین


خواهش میکنم عزیزم
حتما بهت رای میدم
پژمان
10 تیر 92 7:02
سلام مرسي كه اومدين من هم اس دادم هم لينكتون كردم شماهم منو به اسم وبم بلينكين
هلسا
10 تیر 92 7:58
سلام مامان مهربون و عزیزم ممنونم از حضورت و مرسی از لطفت دوست خوبم با افتخار لینک شدی فرشته ی خوشگلت رو از طرف من ببوس رای هم دادیم
حمید
10 تیر 92 8:17
خدایا بیا پشت آن پنجره که وا میشود رو به سوی دلم ! بیا پرده ها را کناری بزن که نورت بتابد به روی دلم ! خدایا کمک کن که پروانه ی شعر من جان بگیرد کمی هم به فکر دلم باش ، مبادا بمیرد خدایا دلم را که هر شب نفس می کشد در هوایت اگرچه شکسته ، شبی می فرستم برایت[بوسه][بوسه]
شادی
10 تیر 92 8:17
وقتی انتظار بهترین پیشامد را دارید

نیروی مغناطیسی از مغزتان خارج می شود که بهترین ها را جذب می کند .

سلام خانوم گل..
ممنون از حضور زیبات
حتما به ثمین جان رای میدم. انشاءالله که تو جشنواره برنده بشه.
زندگی شادی در کنار عزیزانت داشته باشی نازنین.




ممنونم عزیزم
عسل
10 تیر 92 8:42
سلام،ممنون از نظراتتون

شما هم لینک شدید


متشکرم
مامان هدیه
10 تیر 92 11:17
عزیزم این عکس ثمین جونو که نشوندهنده شرکتش در مسابقه هست از کجا دانلود کردین؟

میام پیشت الان
آسمان سمل
10 تیر 92 14:32
سلام برای لینک منو با اسم آسمان سمل لینک کن و بگو با چه اسمی لینکت کنم


چشم ممنون
اتنا مامان نگین
10 تیر 92 15:23
تلگراف داری عزیزم
فرزانه
10 تیر 92 16:41
چشم حتما خوشحال شدم اومدین وبم


ممونم عزیزم
یه دختر
10 تیر 92 16:43
سلام مامان ثمین...رای دادم...موفق باشید


ممنونم
فصل پاییز
10 تیر 92 17:07
حافظ: تـنــم از واسـطــه دوری دلـبــر بـگـداخــــــت. جـانــم از آتــش مـهــر رخ جـانـانــه بسوخت... فروغ فرخزاد: ای شب از رویای تو رنگین شده. سینه از عطر توام سنگین شده... سهراب سپهری: دوست را زیر باران باید برد. عشق را زیر باران باید جست... ترانه امروزی: دوست دختر من نازه، قلبش پر احساسه، عاشقش شدم تازه... رپ: دوستت دارم کثافت! لعنت به اون قیافت... خدا از این به بعد رو به خیر کنه !!...
مامان هدیه
10 تیر 92 18:13
ممنونم گلم راهنماییهات موثر بود
چسب زخم
10 تیر 92 18:46
خیلی ممنون از حضورتون موفق باشید
ریحانه سادات
10 تیر 92 19:07
سلام عزیزم... به وب منو حمیدم خوش اومدی... چه دخمل ماهی خدا بهت ببخشه... چشـــــــــــــــــــــم ...اس ام اس هم میزنیم..یه اس ام اس که قابل نداره.... انشالله که برنده میشه.
محمد
10 تیر 92 19:08
سلام خوبی ممنون که بهم سرزدی منو با اسم جالب محمد لینک کن بعد بگو با چه اسمی لینکت کنم


سلام لطفا آدرستون واسم بزارین
kimia
10 تیر 92 19:21
salam mamane mehraboon....sms dadam b oon shomare......khoda dokhtare nazetoono baratoon negah dare....link shodid shoma ham linkemon konid
mamnoonnnnnn



مرسی عزیزم یه دنیا ممنون
paria
10 تیر 92 20:46
slm mamane mehrabunesh.khosh b hale samin jan k hamchin mamane goli dare.vaghean khosh zoghi.khoda hefzesh kone kheyli ba namako shirine.rasti man un kodo send kardam hamintor b dustamam goftamman linketun kardam shomam b esme shahino paria linkemun konin mc


مرسی گلم ممنم از مهربونیت
ریحانه سادات
11 تیر 92 2:00
خواهش میکنم مامان مهربون حتما...خوشحالم از آشناییت
محمد
11 تیر 92 6:54
سلام عزیز شماهم با افتخار لینک شدی
مهرانه
11 تیر 92 8:24
سلام سلام صد تا سلام
چه دخمل ناز وخوشمزه ای داری خدا حفظش کنه
با تبادل لینک موافقم لطفا من را با اسم نگین کوچولو لینک کنید متشکرم
اس ام اس هم ارسال شد


ممنونمممممممممممممممم
حمید
11 تیر 92 9:33
گفته بودم که اگر بوسه دهی توبه کنم که دگر با تو از این گونه خطاها نکنم بوسه دادی و چو برخواست لبت از لب من توبه کردم که دگر توبه ی بی جا نکنم...
حمید
11 تیر 92 9:34
گفته بودم که اگر بوسه دهی توبه کنم که دگر با تو از این گونه خطاها نکنم بوسه دادی و چو برخواست لبت از لب من توبه کردم که دگر توبه ی بی جا نکنم...
اتنا مامان نگین
11 تیر 92 10:41
اره اخه رمز وبلاگمون رو برات تلگراف زدم پس تلگرافتو چک کن.ببین اومده
اسمان سمل
11 تیر 92 10:48
سلام دوست عزیز آپـــــــــــــــــــــــــــم با دو تست هوش تصویری حتما بیا........................
مامان طه
11 تیر 92 13:35
سلام عزیزم به وب پسرمم سر بزن خوشحال میشم


آدرسسسسسسسسسسسسسسس
هستی
11 تیر 92 15:43
سلام من اس دادم ایشالا که برنده میشه ممنونم از حضورت
نوشین
11 تیر 92 20:24
سلام مامان ثمین ممنون که به من سر زدی من شما رو لینک کردم و منو با ورود غم ممنوع لینک کنید به نی نی تونم رای دادم موفق باشی
یه دختر
11 تیر 92 21:33
خواهش میکنم
پرنیان
12 تیر 92 9:24
سلام ثمین جون.ممنون که بهم سر زدید.منم می خوام باهات دوست بشم.
ندا
12 تیر 92 14:58
عزیزم چه دخمل نازیه . خدا حفظش کنه . حتما بهش رای می دم هر چند نمی دونم این چه مسابقه ایه و جایزه اش چیه . ولی هر چی هست ایشالا ثمین برنده بشه . با تبادل لینک هم موافقم و الان لینکتون کردم .
ღ مونا مامان امیرسام ღ
13 تیر 92 4:22
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید
اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید.
تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم.
خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی.


soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7

سلام عزیزم چون آدرستون نذاشته بودید نشد بیام پیشتون
به گل پسرتون رای دادم
دلشکسته
15 تیر 92 10:57
........?#########? .....?#############? ...?#سلام خوبي؟######? ..?#################?..................?###? ..?##################?..........?#########? ....?######من اپم بيااااااا#####?......?###اپمممممم####? .......?################?..?###############? .........?################?####اپمممممممم####? ...........?#####خوشحال ميشم بياي#############? ..............?############################? ................?########بترکونياااااااا#########? ..................?######################? ....................?#####اپممممممممممممم###? ......................?######اپمممممم#####? ........................?######اپمممم####? ...........................?###########? .............................?#########? ..............................?#######? .................................?#####? ...................................?###? ..امپممممممممممممممم........?#? .......................................? ..اپمممممممممممممممم.........? .....................................? ..اپمممممممممممممم.........? .................................? ..............................? ............................? .........................?
وبلاگ شرح ازاد
16 تیر 92 15:50
سلام من بهتون رای دادم و هم لینکتون کردم مرسی از حضورتون
پریسا
17 تیر 92 9:19
سلااااااااااااااااااااااااااام خعلی ممنون ک اومدین مطمن باشین حتما اس میدم نی نی تون خیلی خوشگله
محمدی
17 تیر 92 15:25
سلام بانوی گرامی . از باربی چه میدانید ؟ آیا از اثرات مخرب آن بر روی کودک خود خبذ دارید ؟ میخواهید بیش تر بدانید ؟ خوب اشکالی ندارد موجب افتخار است به آدرس زیر مراجعه نمایید :
http://tribuneazad.ir/?p=796


چشم
reza sh
26 تیر 92 10:13
سلام خیلی نازه خیلی خیلی خدا نگهش داره

پیامم دادم




مرسی لطف کردین