ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

زندگی در جریانه

1397/8/21 11:17
925 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

وای عزیزم امروز بعداز مدتها اومدم وخواستم برات بنویسم

امروز 97/08/21 دوشنبه ای بارانی

خدایااااااا چقدر زمان زودتر ار اونچه که تصور میکنیم میگذره خدای من وقتی به پشت سرم نگاه میکنم میبینم چقدر راه طولانی وپر پیچ وخمی رو اومدم تا به اینجا رسیدم

وای خدایا فقط میتونم بگم شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتت شکرت خدای مهربون من که همیشه کنارمی ومحکم دستمو گرفتی

عزیزکم ثمینم حالا ی خانم کلاس اولی شدی که با کلی ذوق وشوق داری روزای خوب مدرسه رو میگذرونی ومامان از دیدن این همه خانمی ومهربونیت سرحال وسرزندس

امروز اولین تجربه اردو رفتن داری  صبح که بردمت مدرسهکلی خوشحال بودی عزیزم

اگه بخوام از این مدت بگم فقط میشه بگم محمد امینم ی پسر مامانی شده که حس میکنم پشتم به کوه بنده

ثمینم هم پر از نازه وبمعنای کامل ی دختر پر از ادا وادعاسمحبت

زندگی با همه خوب وناخوبیاش میگذره

کلی تجربه پیدا کردم وشدم ی مینای جدید که دیگه با قبل خیلی فرق میکنه

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)


22 آبان 97 16:49
سلام مینای مهربون امیدوارم همیشه هم خودت و هم دختر گلت شاد و موفق و پیروز باشین
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
4 فروردین 98 22:21
همیشه به گردش