ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

تازه ترین کارای پرنسس خونمون

1391/12/15 15:56
1,867 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

ببخشید که این پست اینقدردیرشد،آخه این چندروز کلی کارای جدید یادگرفتی ومامان حسابی درگیر خودت کردی البته مامانم یه کارایی کرده که واست مینویسم

خوب اول ازهمه میریم سرکارهای جدید شاهزاده خانم ما

یادگرفتی چشمک بزنی ووقتی بهت میگم چشمک بزن چشمای نازت وباز وبسته میکنی چشمک چشمکاونقدر اینکارو با ناز وعشوه انجام میدی که آدم دلش غش میره و میخوام یه لقمه چربت کنه

میگم ماهی شو،سرتوبالا میگیری ولبهای قرمزه کوچولوتو تندتند بهم میزنی عزیززززززززززززم

نازکردن یادگرفتی،وبادستای کوچولوی نرمت همه روناز میکنی وبعدش لبات رومیزاری روی صورت طرف مقابل یعنی بوس کردی بوس

به آقا میگی: آدا

ویک کارجالب اینکه روی زانوهات راه میری ،این دیگه مدل جدیده که دختر نازنین من اختراع کرده

تندتند هم میگی هام هام یعنی غذا میخوای

واینکه مثل یک دخترخوب بااسباب بازی های خودت بازی میکنی وباهاشون سرگرمی که مامان خیلی خوشحاله 

          جدا

اما میرسیم به کارای مامان

خواستم واسه دخترعزیزترازجونم یکاری کنم،همینطوری فالبداهه شروع کردم به خیاطی کردن خیاطکه دوتا سارافن واست دوختم ،خودم که ازشون راضیم بهتم خیلی میاد عزیزم

مبارکت باشه قشنگم

واینکه مامان کمی اتاقت روتغییر داد تغییروشماهم خیلی خوشت اومد بازیآخه همش میری توی اتاقت وبا عروسکات بازی میکنی وازنگاهت معلومه که خوشت اومده نفسم « این هم از حسنای مادربودنه که همه چی رو ازچشمای پاره تنش میفهمه»

 

وعکسای مربوط به این پست در ادامه مطلب

 

 ثمین        آب

کتاب خوندن   نازگل مامان درحال کتاب خوندن

موش  قربونت بشم با این موش شدنت

بازی 

سارافنs   اینم لباسایی که مامانی واست دوختم نفسم

سارافن             نازی

سارافن

 واتاق ثمینم باکمی تغییرات

اتق

اتاق

اتاق 

این برچسبهای روی دیوارم خودم واست درست کردم

اتاق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

فرهود
11 اسفند 91 9:47
خدا از دهنت بشنوه...

کوچولوتو ببوس


مرسی
زهرا(ثمره عشق مامان و بابا)
11 اسفند 91 21:07
سلام دوست جونم
راستی وبلاگ من اسمش از ثمره عشق مامان و بابا به ترنم عشق تغییر پیدا کرد
گفتم با اسم جدید میام فکر نکنی غریبه ام


ممنونم مبارکه انشاله
بابای ارشیا
12 اسفند 91 0:18
درود بر این مامان فعال که از هر انگشتش یه هنری می باره سارافن که محصول خونه ؛ نظافت بدون نیاز به کمک آوردن از بیرون ؛خدا این مادر فداکار رو در سایه بابای مهربون و در کنار دختر خوشملشون سلامت و شادمانه نگهداره انشالله ولی عسکا تو ایدامه یی مطلب نبودش هاااااا


ممنونم مرسی اوتقدرهام هنرمندنیستم ها
مرسی
بابای ارشیا
12 اسفند 91 1:27
ماشالله هزار ماشالله به خوشکلی و شیرینی این دردونه الهی در پناه حضرت حق باشه
کامنت قبلی شوخی کردم ولی قدردانی از هنرهای مادرخانم جدی بود و از همینجا میگم دست مریزاد مادر هنرمند
سارافون ها هم که بیست بیست درود بر شما


ممنونم ومتشکرازاین همه لطف شما
مامان صبا
12 اسفند 91 1:35
قربون این دخملی بانمک که کاراشم مثل خودش شیرینه
دست مامان هنرمند درد نکنه که واس ثمین جون این لباسای قشنگ رو دوخته
مامان صبا هم خیاطی بلده ولی تا میره سراغ چرخ صبا جون زودتر از مامانش اونجاست نمیذاره من هنرامو نشون بدم


مرسی قشنگم،آره واقعا ماجراهایی هست پشت این خیاطی کردن من تافرصت گیرمیارم میرم وسریع خیاطی میکنم اما ......
نازنین (مامان ثنا)
12 اسفند 91 2:17
ثمین کوچولو لباسات خیلی قشنگن خاله جون مبارکت باشه دست مامانی باسلیقه هم درد نکنه
قربونت برم موش موشک ک تازه ناز کردنو بلد شدی نازدونه


ممونم عزیزم،لطف دارین
اعظم
12 اسفند 91 13:06
عزیزم چقدر هنرمند و چقدر پرکار خسته نباشید با این همه هنرمندیبماند هنرپیشه خوشگلی که برای عکسایه هنریت انتخاب کردی


ممنونم عزیزم
مامان آویسا
12 اسفند 91 15:52
ثمین خانوم خوشگل مبارک لباست باشه دست مامان جونت هم درد نکنه


ممنونم
مامان آویسا
12 اسفند 91 15:55
عزیزم من لینکتون کردم


ممنون
مامان نیروانا
13 اسفند 91 7:12
سلام عزیزم. ممنون که پیشمون اومدی. هزار ماشالا به ثمین گلم. ببوسش تا بعد بیام و سر فرصت بیشتر بخونمش شیرین عسلم رو


سلام مرسی عزیزم
چشم میبوسمش حتما
منتظرتون هستیم
مامان ضحا
13 اسفند 91 7:43
آفرين به ثمين جون كه كارهاي جديد ياد گرفتهچه لباسهاي قشنگي،ماماني دستت درد نكنه،خيلي هنرمندياااااااااااااا


مرسی خاله جونم
مامان بهار
13 اسفند 91 18:54
آفرین به این مامان هنرمند...
خیلی لباساش قشنگ شده، دستتون درد نکنه...


ممنون عزیزم
مامان اتنا
14 اسفند 91 12:24
سلام عزیزم شما هم دخمله ناز ومهربونی داری.من عاشقه این موش شدنه بچه ها هستم .چه لباسای قشنگی افرین مامان هنر مند


مرسی عزیزم
مامان اتنا
14 اسفند 91 12:24
با افتخار لینک شدید
مامانی کسرا
14 اسفند 91 21:44
ماشالله ه کارای نازی یاد گرفته
خدا حفظش کنه
با کمال میل لینکتون میکنم


ممنونم عزیزم
انسیه
15 اسفند 91 1:32
ثمین کوچولو لباسات خیلی قشنگن خاله جون مبارکت باشهچه لباسهاي قشنگي،ماماني دستت درد نكنه،خيلي هنرمنديااااااااااااابه ماهم سربزن


ممنونم خاله جون منم لباساموخیلی دوستدارم
حتماعزیزم
سارا مامان آرتین
15 اسفند 91 10:41
چه مامان باسلیقه ای...
مبارکت باشه عزیزمممممممممممممم


ممنون عزیزم
مامان سویل
15 اسفند 91 12:13
خیلی قشنگه


مرسی ازاومدنت عزیزم
مریم مامان عسل
15 اسفند 91 15:59
وای مامانی چقدر شما هنرمندید!
هم خودتون با این تزیین اتاق و هم مامانتون که لباسای به این خوشگلی واسه دخملی دوختن.
اتاق ثمین جون خیلی خوشگله.
آفرین دخملی ناز و مهربون که نازو بوس یاد گرفتی عزیزم

مرسی عزیزم ممنون ازاین همه لطفت
مامان هدیه
16 اسفند 91 13:33
ثمین جونم آفرین نانازی
مامانی چرا دلت گرفته بود؟


مرسی عزیزم
بماند میام پیشت میگم عزیزم
مامان امیر حسین
16 اسفند 91 14:03
وااااایماهی بشو خالهنازی نازی


مــآمــآنــے
16 اسفند 91 23:06
به به مامان با سلیقه
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
18 اسفند 91 21:58
سلام عزیزم.ممنون از اینکه بهمون سر زدید.ما هم با افتخار لینکتون کردیم.امیدوارم بتونیم دوستای خوبی برای هم باشیم.
ماشالا ثمین جونم خیلی دوست داشتنیه خدا واستون حفظش کنه.
من یه نگاه گذرا به وبتون کردم دیدم دخملی شما هم مثل روشای من سیده خیلی خوشحال شدم که با هم تو این قضیه تفاهم دارن.
ضمنا مامانی خیلی هنرمندی آفرین بهت.


مرسی عزیزم خوشحال شدم
منم خوشحال شدمکه تواین قضیه تفاهم داریم
مرسی ازلطفت
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
19 اسفند 91 0:08
خصوصی داری عزیزم.
مامان طاها
19 اسفند 91 0:25
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
19 اسفند 91 0:59
lمامانی میدونی چرا نظر نداره? چون من این وبلاگ رو تازه درست کردم قبل از این یه وبلاگ داشتم به آدرسی که واست میذارم بعد از یه مدت که رمز دارش کردم دوستان نتونستن وب رو باز کنن منم مجبور شدم یه وب جدید بسازم بعد تمام مطالب رو از اون وبلاگ کپی کردم.
آدرسش اینه:
WWW.ghandeasal.niniweblog.com
اول میخواستم به شما هم آدرس قبلی رو بدم که بدون رمز راحت بتونی مطالب رو بخونی ولی گفتم شاید از کارم ناراحت بشی.




عزیزم ازاینکه این همه مهربونی ودل قشنگت دوست نداره کسی روناراحت ببیینه ممنونم
قشنگم شما هرتصمیمی بگیری به دیده منت میپذیرم
مامان آمیتیس
19 اسفند 91 2:14
ماشالا به مامان هنرمند
لباسات مبارکه ثمین چون


ممنونم عزیزم
nasema
19 اسفند 91 7:50
سلام دوست عزیز برای سفارش تقویم با تم مورد نظر خود سری ب ما بزنید با 2000هزارتومان یه عیدی خوشمل داشته باشید


مرسی حتما
الناز مامان بینا
21 اسفند 91 13:44
قربون خوشمل خانومممم
مامان سانای
21 اسفند 91 15:30
چرا نشه خاله جون .من هم شما را لینک کردم .


ممنونم عزیزم
بانوی هنر بندری
21 اسفند 91 16:09
سلام عزیزم
ثمین جون رو ببوس.
باز هم پیشم بیا.
مدل لباسهای دخترونه تو پستای جدید خواهد بود.
لینک شدید گلم


ممنونم حتما
مامان آناهیتا
24 اسفند 91 12:59
منتظرتونیم تا آخرین نظرتونو تو سال 1391 تو وبلاگ آناهیتا ثبت کنید


میایم عزیزم حتما
نازداداش
24 اسفند 91 14:46
سلام جانم اولا مبارکت باشه ثمین کوچولو
دوما خوش به حالت با این مامان هنرمندت.


مرسی عزیزم
هنرمند؟ مزاح میکنین
مامان آنی
26 اسفند 91 17:09
چه اتاق زیبایی
دست مامانی بابت لباس ها و اتاق خوشگل درد نکنه

ممنونم
خاله زهرا
23 مرداد 92 2:06
آفرین به مامان ودخمل هنرمند.دخملمون با نای نای هاش ومامانش باهنروسلیقشعاشقتونم


ممنونم خاله مهربون من
دوست داریم