ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

ثمین وماجراهاش

1391/12/23 5:19
1,494 بازدید
اشتراک گذاری

سللللللللللللللللللللللام عزیزم

اومدم باکلی خبرای خوب خوب که نمیدونم ازکجاشروع کنم

اول : یک روزاتفاقی رفتم توگوگل،وبلاگت روسرچ کردم که یهوییعشقزوق

کلی  ذوق زده شدم وخوشحال به آقا خبردادم،خوشحالحالا دیگه عزیزم وبلاگت جهانی شدجهانیتشویق

دوم اینکه فکرکنم داره دندون بالاییت درمیاد منم خوشحالم آخه دیگه میخواستم به اصرارآقاببرمت دکترخوشحال

واینکه قشنگم یادگرفتی کلاغ پرکنی ،البته کلاغ شماهنوز نمیپره دستت وبالا نمیبریناز

هرچیزی که میخوای باانگشت سبابه بهش اشاره میکنی ومنظورت  میرسونی نفسم

توچندروزاخیریه برف حسابی اومد طوری که 2روز برق نداشتیم ورفته بودیم خونه آقاجون اینا،شماهم کلی باآقاجون ومامان پروین و عمو مهدی بازی کردی وازبودن درکنارشون کلی خوشحال بودی بازیبازی

یک شب هم آقاجون رفت وازوسایلش یک نوارکاست قدیمی پیداکرد وبایک ضبط صوت اورد واسه دخترناز،یا بقول آقاجون فرشته ناز گذاشت که آهنگ خیلی قدیمی که اگه اشتباه نکنم خوانندش سعید بود میخوند:

کی بیشترازمن برات میمیره کی مثل من بدام تو اسیره.............  زی زیرورو بشه دنیا من دوست دارم هرکس دلبری اگه داره من تو رودارم  دوست دارم دوست دارم......

وشماهم کلی نای نای کردی عزیزمرقص

دیگه اینکه تواین مدت مامانی 2تاسارافن و2تاساپرت خوشگل واست دوختم

واینکه میری تواتاقت وعروسکات یکی یکی میاری توپذیرایی وکلی باهاشون حرف میزنی که معلوم نیست چی میگی امافکرکنم ازهمین الان خاله بازی رویادگرفتی عمرمعروسک

بعدازظهر2روزپیش رفتیم پیش خاله میترا نیم ساعت اونجا گذاشتمت ورفتم واست لباس خریدم توی این پست کل لباسها روواست میذارم عشقم

نازنینم میدونم سال خوبی روپیش روداری چون بجز تک تک آدمای دوروبرت که خیلی دوست دارن وآرزوهای خوب وخیری واست میکنن ،خدای بزرگ بهترینهارو واسه فرشته عزیزش و اونم تنها توییییییییییییییی درنظر داره

 ادامه مطلب دوست داشتی نگاه کن

گوگل     گوگل

 خونه آقاجون

خونه آقاجون   خونه آقاجون

تل عمه جون میذاشتی روسرت وهمش خودت روتوآینه نگاه میکردی

آینه

خونه آقاجون

خونه آقاجون

 

خونه آقاجون     خونه آقاجون

 

عروسک    عروسک

 لباس وخریدهای پرنسس کوچولو

لباس 

این ساپورتها توی پات خیلی خیلی خوشگله عزیزم

لباس 

لباس

لباس

لباس

لباس

دیدم این چندروز هوا غافلگیرمون کرد این چکمه هارو واست خریدم تا پاهای کوچولوت سردش نشه

لباس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (49)

nasema
21 اسفند 91 20:49
سلام اگه دلت یه یادگاری خوشمل و موندگار میخواد با عکس دلخواه خود فقطبا 2000هزار تومان زود بیا پیش من تا یک تقویم خوشمل و باکیفیت برات درست کنم منتظر حضورگرمت هستم
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
22 اسفند 91 4:01
واییییییییییییییییی چه قدر لباس نو.خوش یه حالت ثمین جون.ایشالا به سلامتی و خوشی از همه شون استفاده کنی.
ددست مامانی هم به خاطر دوخت لباسها درد نکنه.حسابی سنگ تموم گذاشتی دوستم.


مرسی خاله جون عزیزم ممنون ازاومدن قشنگت که وبلاگ ماروهم زیبا میکنه
اعظم
22 اسفند 91 12:00
سلام دوست جونم دیر دیر میای دلمون برای خودت و نوشته هاتو فرشته کوچولوت تنگ میشه ثمین جونم هم لباسهای نوش مبارکش باشه پیشاپیش هم سال نو مبارک


ممنونم قشنگم سال نوشما هم مبارک باشه هوارتا
مامانی ریحان جونی
22 اسفند 91 15:13
سلام خانمی


امروز تولد گل دخترم دوس داشتین تشریف بیارین



حتما عزیزم
مامانی درسا
23 اسفند 91 4:32
عزیزم ممنون پیشمون اومدی ...... چقده ثمین جون نازه ...... لباساش هم مبارک باشه انشاالله به سلامتی تنش کنه ..... اون لباس آخری خیلی خوشگله .
......

0000000000000
ممنونم
مریم مامان عسل
23 اسفند 91 5:29
سلام
واااااااای عزیز دلم. قربونت بشم شیرینم چقدر خوشگل خودتو تو آسنه نگاه می کنی!
مامانی اون عکسی که از پشت گرفتی داره خودشو تو آسنه میبینه فقط میخوام بخورمش ها!
قربون اون گردن و لپات بشم که از پشت کپی عسل منی!
لباسا و خریدهای عیدت هم مبارک خانومی.
الهی به شادی بپوشی. ماشالله مامانی انقدر برات لباس خریدن که هر روز بری مهمونی میتونی یه تیپ جدید بزنی گلم.

خییییییییییییییلی نانازن لباسا درست عین خودت ثمین جونم.
سال نو پیشاپیش مبارک


سلام ممنونم گلم مرسی ازاین همه لطف ومهربونیت
شماهم عسل جون ببوس
مریم مامان عسل
23 اسفند 91 5:35
اصلاح میکنم منظورم آینه بوده اشتباه تایپی مخصوص سر صبحه.


عزیزم سخت نگیر حساس نشو
مریم مامان عسل
23 اسفند 91 5:36
خواهش میکنم
از دیدن عکسای ثمین جون و خوندن پستاتون لذت میبرم مامان هنرمند خیاط باشی.


ممنونم عزیزم
هنرمند که نمیشه گفت یکمی خیاطی بلدم وباعث شده تا دستی به لباسای ثمینم ببرم،


مامان هدیه
23 اسفند 91 6:51
به به چه پست قشنگی
خوشحالم که مرواریدای صدفت دارن خودشون نشون میدن،مبارکه
واما لباسات خیلی خوشملنانشالله تو شادی و سلامتی استفاده شون کنی


مرسی قشنگم اگه راهنمایی شمانبود میبردمش دکتر اماصبرکردم هدیه جون روببوس


مامان آناهیتا
23 اسفند 91 7:34
سلام عزیزم خوشحال شدم از آشنایی تون
خوش به حالت عزیز خاله چقدر مامانمی واست لباس خریده همش مدل به مدل تیپ بزن عزیزم
چقدر با آینه دوست هستی و از دیدن خودت لذت می بری ماهم از دیدن وبلاگت لذت بردیم


ممنونم خاله جون مهربون
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
23 اسفند 91 7:44
سلام عزیز مهربون ممنون اومدی پیشمون با افتخار لینک شدین .


مرسیییییییییییییی
سارا(مامان سوگل)
23 اسفند 91 8:01
سلام.دختر دوست داشتنی ای دارید.خدا براتون نگهش داره.


یاسمن مامان الیسا
23 اسفند 91 8:06
سلام ثمین خانومی . مبارک باشه لباس های عیدت.
اون دو سارافون کار دست مامان خدایش از همه خوشکل تر بود


ممنونم خاله جون
مــآمــآنــے
23 اسفند 91 8:22
خریدا خوب بودن
انشالله به سلامتی بپوشه


اینجا بوی عید میاد
آهنگ و قالب و ... همه چی رو همه


مرسی وروجک جون نی نی رونازش کن
مامان نیایش
23 اسفند 91 9:33
به به چه خرید های خوشگلی مبارکت باشه عسل خانوم خدا حفظش کنه دخمل نازت رو عزیزم برو خصوصی


مرسی چشم حتما
مامان پریناز
23 اسفند 91 10:02
وای وای وای چه عسلی
چه لباسای خوشگلی....یعنی سارافوناشو خودت دوختی؟؟ایول بابا


مرسی عزیزم
پریناز ببوس
مامان نخودی
23 اسفند 91 11:21
وای چه دختر خوشگلی
آهنگ وبلاگت خیلی قشنگه کلی انرژی میده به آدم


متشکر
آره منم خیلی خوشم میادازش
مادر کوثر
23 اسفند 91 11:26
ماشالله چه دخمل نازیییییییی

ممنون از حضورتون

امیدوارم دوستای خوبی بشیم برای هم


خواهش میکنم منم امیدوارم
مامانی کسرا
23 اسفند 91 11:53
سلام چقدر لباسای نازی واسش خریدید
ماشالله روز به روز نازتر میشه این گل دخمل


ممنونم عزیزم
مامان یاسمین زهرا
23 اسفند 91 12:29
وااای چقدر اتفاقهای قشنگ و جور واجور .خوش به حالت ثمین جون چقدر لباسای جیگر.به شادی بپوشی


مرسی عزیزم
مامان آناهیدمهربون
23 اسفند 91 15:26
سلام مامانی عزیزبا این دخملی نازت چه عشقی میکنی هااااااااااااااا لباساشم خیلی نازن.دستت طلا پیشاپیش اینسال جدید خورشیدی رو بهتون تبریک میگم و یه براتون یه عالمه روزهای خوب خوب ارزو مندم..بوس برای ثمین جونم از طرف من واناهیدجونم


آره عزیزم بهترین روزارو دارم میبینم
مرسی بوس
مامان فتانه
23 اسفند 91 15:37
اول از همه سلام و مرسی از اینکه به ما سر زدین ...چه دخملی ناز و شیرینی دارین...چه لباسهای خوشکلی هم خریده این دخملی ....خانمی ما شما رو لینک کردیم فقط بگین از کدوم شهرین تا بنویسم


خواهش میشه عزیزم
مرسیییییییییییی
عمه اریسا کوشمولو
23 اسفند 91 16:19
سلام عزیزم چه دخمل خوشگلی ماشالله
مرسی بهمون سر زدید خوشحالمون کردید


مرسی گلم
فرشته مامان نیایش
23 اسفند 91 16:26
سلام عزیزم. مرسی از لطفتون که به ما سر زدین... ماشالله به ثمین جون. دختر نازتون را ببوسید. شماهم باز پیش ما بیاید خوشحال میشیم.


ممنونم عزیزم
نازنین (مامان ثنا)
23 اسفند 91 18:35
اااااااای جانم ثمین کوچولوی خاله
مبــــــــــــــــــــارکت باشه چ لباسای قشنگی گل من
دراومدن مرواریدتم مبارک


ممنونم عزیزم
زهرا(ترنم عشق)
23 اسفند 91 19:14
مبارکت باشه عروسکم هم جهانی شدنت
هم لباسای خوشگلت
ایشالله به شادی استفاده کنی گلم

ممنونم خاله جون
مریم
23 اسفند 91 20:29
الهههی عزیز دلم، چقدر این دخترکوچولو هزار ماشالله نازه.
از وبلاگ مامان هدیه اومدم اینجا و چند تا عکس های ثمین رو دیدم که خیلی چهره نازش به دلم نشست..اونم تو این حال و هوای غمگین خودم..تو این روزهای مزخرف

مرسی عزیزم
چرا غمگین نبینم ناراحت باشی قشنگم
مامانی طهورا
23 اسفند 91 21:07
به به اینجا چقد همه چی بهاری شده هم قالب هم آهنگ هم لباسای نوخیلی ذوق کردم دلم عید خواست
ماشاله چقد هم هنرمندی شما چه لباسای خوشگلی واسه دخملی دوختی پارچه هاش هم خیلی نازه مخصوصا سبز خیلی با کلاسه آفرین داری


ممنونم عزیزم چشماتون قشنگ می بینه
طهوراجون ببوس
مامانی طهورا
23 اسفند 91 21:08
پیشاپیش عیدتون هم مبارک ایشاله سال خوبی داشته باشین
مامان امیر حسین
23 اسفند 91 22:49
واااایجیگر خاله چه جی جی های خوشگلی دارهمیدی منم باهاش برم عروسی
پسرک شیطون
24 اسفند 91 1:56
سلام
خدا حفظش کنه براتون....



ممنون
پری دریایی
24 اسفند 91 13:40
سلام...دخمل نازی دارید خدا حفظش کنه...کامنتها رو می خوندم همه مامان هستن...اما من که مامان نیستم

سال نو پیشاپیش مبارک باشه


مرسی گلم خاله مهربون
مامان هدیه
25 اسفند 91 1:58
سلام عزیزم...خواهش میکنم من فقط چیزی رو که میدونستم گفتم تا الکی نگران نشی...ثمین جونمو از طرفم ببوسین


مامان یاسمین زهرا
25 اسفند 91 12:01
خصوصی
مامان ضحا
25 اسفند 91 12:01
واي چه خبرهاي خوبي.خوشحالم از اينكه خوشحاليد ثمين جون لباسهات چقدر قشنگه.مباركت باشه خاله
دوست عزيز آپم زودي بيا.


مرسی عزیزم
اومدم
مامان نخودی
25 اسفند 91 18:31
لینکتون کردم


مرسییییییییییییییی
محيا كوچولو
25 اسفند 91 21:30
سلام خاله ممنون كه من سر زدين و از آشنايي تون خيلي خوشحالم
ثمين كوچولو خيلي خيلي نازه ايشالله باهم دوستاي خوبي بشيم


منم همینطورگلم
سمانه مامان ستایش
26 اسفند 91 2:13
وااااای چه لباسای خوشگلیانشالا همشونو به شادی تنت کنی خوشگلممروارید جدیدت هم مبارک ثمین کوچولو


مرسی خاله جون
♥مامان آمیتیس♥
26 اسفند 91 5:50
لباسات خیلی خوشگلن ثمین جون

مبارکت باشه عزیزم...
ایشالا به سلامتی بپوشی
رنگ سبزم خیلی بهت میاد ماشاا...


مرسی عزیزم
آره سبز خیلی بهش میاد آخه دخملم سادات کوچولوی
مامان ثمر
26 اسفند 91 15:06
خداوندا ، نمیدانم چه تقدیری مرا فرموده ای اما

برای دوستان من عطا فرما :

هزار و سیصد امید

هزار و سیصد و نود بهروزی

هزار و سیصد و نود و دو لبخند زیبا

سال نو پیشاپیش بر شما و خانواده محترمتان مبارک باد

ممنونم قشنگم
مامان آنی
26 اسفند 91 16:19
اینقدر خودت رو تو آیینه نگاه نکن عروسک خانم به خدا خوشگلیییییییییییییی
لباس های خوشگلت هم مبارک عزیزم


مامان نیایش
27 اسفند 91 8:55
سلام ثمین نازم . لباسای خوشگلت مبارک .آفرین به این مامان باسلیقه واقعا هنرمندی . لباساش خیلی خوشگلن . ایشالا همشون رو با شادی و سلامتی بپوشه .


ممنونم عزیزم
مامان امیــــــرعلی ( پســـرکــــ شیطــــون)
27 اسفند 91 11:13
11ماه گذشت ... بعضی ها دلشـــون شکست...
بعضی ها دل شکوندن ... خیلیا عاشق شدن و
خیلیا تنهـــــا ... خیلیا از بینمون رفتن ... خیلیا بینمون اومدن ... گریه کردیم و خندیدیم ...
زندگی برخلاف آرزوهامون گذشتــــ ...
قثط 5 روز دیگه مونده ؛ 5 روز از اون همه خاطـــره ها !!!
آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری آغاز روزهایی باشد که آرزو داری ...
پیشاپیش ســــال نو مبارکــــ ...


ســــال نوشما هم مبارکــــ .
ممنونم قشنگم
مامان فتانه
27 اسفند 91 14:06
سال نومي شود.زمين نفسي دوباره مي كشد.برگ ها به رنگ در مي آيند و گل ها لبخند مي زند و پرنده هاي خسته بر مي گردند و دراين رويش سبز دوباره...من...تو...ما...كجا ايستاده اييم.سهم ما چيست؟..نقش ما چيست؟...پيوند ما در دوباره شدن با كيست؟...زمين سلامت مي كنيم و ابرها درودتان باد و ...سال نو مبارك ...چون هميشه اميدوار وسال نومبارك...


ســــال نوشماهم مبارکــــ .
ممنونم عزیزم
مامان فتانه
23 فروردین 92 0:09
ما اومدیم با یک پست جدید


میام پیشت
مامان فتانه
4 اردیبهشت 92 14:25
ما اومدیم با یک پست جدید


عزیزم آدرس وبلاگت نذاشتی گلم
مامان فتانه
15 اردیبهشت 92 23:02
ما اومدیم با یک پست جدید


اومدم
مامان فتانه
27 اردیبهشت 92 15:33
ما اومدیم با یک پست جدید
زینب
4 مرداد 92 20:03
منم بهت رای دادم




ممنونم عزیزمآدرستون بذارییییییییییییییییید