ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

سلام به دردونه قلبم

1391/12/8 19:46
635 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم سلام عشقم قشنگم

بالاخره ازسفربرگشتیم و اومدم تا برات ازسفرمون بگم قشنگم

ثمین جون جمعه صبح ازخاله میترا خداحافظی کردیم وراه افتادیم توی راه دختر خوبی بودی و خداروشکراصلا اذیت نشدی تا خود سمنان بیداربودی ووقتی میدیدی آقا عینک دودی زده عینکبه من نگاه میکردی تا عینکم بزارم به چشمای نازت وکلی خوشحالعینک به آقانگاه میکردی که یعنی منم عینک زدم قربونت بشم موقع نهار هم آقا کلی این رستوران و اون رستوران رفت تاواسه یکی یکدونه خودش سوپ پیداکنه بالاخره نهارخوردیم وراه افتادیم خانمی بعدازکلی وروجک بازی خسته شدی وازسمنان تا خونه عمورضات« پسرعموی آقا» خوابت برد،نیم ساعت اول کلی خجالت میکشیدی خجالتو ازاون به بعدفقط وفقط بغل عمورضا بودی ومحکم بهش میچسبیدی

عزیزم این چندروز کلی خوش گذروندیم اول ازهمه رفتیم خیابان بهار ولباس وکفشای قشنگ قشنگ واست خریدیم وبعد هم دیدوبازدید اقوام

خانمی عزیزم توی این چندروز کلی واسه خودت خانم شدی احساس میکنم بزرگترشدی دیگه هرچی که بهت میگم وراحت متوجه میشی وعکس العمل مربوط به خودش رونشون میدی .عزیزم قبلا زیادباوسایل مربوط به خودت بازی نمیکردی اما حالا میری وبازی میکنی ووقتی خسته میشی میای بغل مامان تا نازت کنم

ثمین جونم کلی عکس ازاین سفرداریم که واست میزارم+

راستی آهنگ جدید وبلاگت هم من وآقابهت تقدیم میکنیم ،کلی خاطره ازش داریم که مربوط به این سفرمیشه

 

ودرآخرهم ازدوستای وبلاگیمون که خیلی واسم عزیزن تشکر میکنم که تواین مدت به ماسرزدن وواسمون پیغام گذاشتن ممنوننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننم عزیزان عشق-*

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

خاله میترا
6 اسفند 91 22:36
خاله قربون قشنگیات بشه
یه دنیا دلم واست تنگ شده بود نبودی
گوشه گوشه خونه همش تو رومیدیدم تو خیالم.
عاشقتم م م م م م م م م م م


خاله جون من ومامانی هم دلمون واست تنگ شده بود
خیلی خیلی دوست دارررررررررررررررررررم خاله مهربون من
نسرین خاله اسما
6 اسفند 91 23:55
وای خدا رو شکر اومدین از سفر همیشه به گردش باشی عزیز خاله
مامانی زود عکساشو بزار این خوشگله خاله میگی بزرگ شده ماهم ببینمش

از طرف ما هم ببوسش ثمین جونمو


مرسی خاله مهربون چشم حتما
مامان آناهیدمهربون
6 اسفند 91 23:59
رسیدن بخیر: همیشه به مسافرت وخوشگذرونی ایشالا[hr


ممنونم عزیزم

فرهود
7 اسفند 91 9:46
mersi


خواهش میکنم
مامان ضحا
7 اسفند 91 11:30
سلام ثمين جون و ماماني مهربون ممنون از اينكه به ما سر زديد.دخترتون ماشاالله خيلي نازه .خدا براتون نگهش داره.


ممنونم عزیزم
الناز مامان بنیا
7 اسفند 91 12:45
خیلی دختر نازی دارید سفر خوش گذشت ؟ همیشه شاد باشید با اجازه لینکتون می کنم


ممنونم عزیزم خواهش میکنم باعث افتخاره

مامان امیر حسین
7 اسفند 91 12:46
سلام از اینکه به ما سر زدید خیلی خوشحال شدیماگه با تبادل لینک موافقید خبرم کنید


خواهش میشه
حتما
مامان نوژاجوني
7 اسفند 91 13:21
عزيزم حتما خوشحال ميشم ليكتون كردم بوس واسه دخمليه نازمون


مرسی خاله جون
ناز داداش
7 اسفند 91 16:01
سلام جانم رسیدن بخیر
خدا رو شکر که ثمین کوچولو اذیتتون نکرده
دلم براتون یه ذره شده بود


سلام عزیزم ماهم همینطور
اعظم
7 اسفند 91 16:40
رسیدن به خیرخوب که خداروشکر حسابی خوش گذشته ممنون عزیزم که هنوز نیومده به ما سرزدی زودتر پس ما رو هم از پشم انتظاری با گذاشتن ثمین جون دربیارین


سلام چشم حتما
مــآمــآنــے
7 اسفند 91 18:46
اره کم کم دارم بزرگ شدن شکمم رو حس می کنم


بسلامتی انشااله
مامان صبا
7 اسفند 91 19:13
رسیدن به خیر عزیزم
ممنون که به ماسر زدید اگه دوست داشته باشید تبادل لینک کنیم البته من لینکتون کردم


حتما
مارال فرفری
7 اسفند 91 20:23
رسیدن بخیر دوست خوبم همیشه به سفر


ممنونم عزیزم
مامان آمیتیس
7 اسفند 91 22:52
سلام عزیزم رمزو خصوصی براتون فرستادم


ممنونم
مامان رومینا
7 اسفند 91 23:22
مرسی که به ما سر زدید ما منتظر عکسای سفریمخصوصی
مامان آمیتیس
8 اسفند 91 0:51
منم لینکتون کردم
زهرا(ثمره عشق مامان و بابا)
8 اسفند 91 1:03
رسیدن به خیر دوستم
پس عکساتون کوش


میزارم عزیز
مامان هدیه
8 اسفند 91 10:11
آفرین به ثمین جون که اذیت نکرده
مامان عسل
8 اسفند 91 15:14
سلام رسیدن به خیر انشالا همیشه به خوشی و گردش بوس برای ثمین کوچولو ناز


ممنون خاله جون