ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

تولد آقاویک سوپرایز بزرگ

1391/11/24 3:30
1,046 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم امروز تولد همسرعزیزمه وآقای دوست داشتنی شما

ثمین جون امروز واسه آقات تولد گرفتیم البته سوپرایز بود آقات فکرمیکرد خاله میترا میخواد واسه عموعلی خونه ماتولدبگیره وسوپرایزش کنه واین همه تدارکات واسه اونه اما امان ازدل غافل که خبرنداره تولدخودشه عشق

مامانی ازسه روزقبل برنامه ریزی کردم ودوستان آقاروواسه امشب دعوت کردم وبه همه سپردم که آقاخبرنداره و

بالاخره باکلی قایم موشک بازی کیک سفارش دادم کادوخریدم و.....کادو 

ساعت 8:30شب همه مهمونا اومدن وعمومیثم که مسول سرگرم کردن آقابود آخرازهمه باآقااومدوقتی واردشدن بادیدن مهمونا که دست میزدن ومیگفتن تولدت مبارک کلی شوکه شد تعجب  شوک

خلاصه امشب خیلی خوش گذشت ،عزیزم امشب چون شماخسته بودی زودخوابت بردوموقع بریدن کیک توخواب نازبودی قشنگم  

دوستون دارم گلهای خوشبوی زندگی منبوس

 درتمام عمرم یکبارعاشق شدم ووابسته به کسی که تمام لحظه های عمرم رابامهربانی وطراوت بی نظیرش پرکرده ،همسرم عزیزم بخاطربودنت ممنونم

اینم تنهاعکسی که میشد تووبلاگت بزارم،عزیزم اینجاتازه ازخواب بیدارشدی

تولدآقا

تولد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فرهود
22 بهمن 91 11:22
سلام .... ممنون...
خوشحالم به وبلاگم سر زدید...
بازم بیاین پیشم...
منم شما رو لینک کردم...
اگه دوست دارین، منو با اسم "ناگفته های فرهود" لینک کنید

مرسی از شما
حتماباکما میل
مامان هدیه
22 بهمن 91 13:42
تواد آقا مبارک
انشالله سالیان سال کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنین
عزیزم ما اهل تبریز هستیم ...ممنونم که برامون وقت گذاشتی...از دوستی با شما خوشبختم


سلام ممنون عزیزم ماهم همینطور
یه نفر
22 بهمن 91 14:25
سلام سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
اعظم
22 بهمن 91 15:31
مبارک باشه انشاا.. همیشه شاد باشین


ممنون عزیزم
الهام مامان رامیلا
22 بهمن 91 19:53
سلام مبارک باشه عزیزم
به به چه دختری داری
ببوسش عزیزم


مرسی عزیزم
مامان ثمر
23 بهمن 91 11:21
وای چه بامزه میدونم سورپرایز کردن خیلی سخته
بابای ثمین تولدتون مبارک باشه انشالله تولد 120 سالگیتونو در کنار مامانه ثمین و ثمین کوچولو بگیرید و همیشه شاد باشید.. چه همسر مهربونییییییییییییییی هستی مامانی


سلام مرسی عزیزم
ممنون ازمهربونی شما