ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

تولد 2سالگی پرنسسمون(2)

1392/11/6 4:16
1,300 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنین دخترم عزیزکم

میخوام برم سر اصل مطلب و...

یه وقتایی دلت  از ذوق زیاد که چه برنامه ای برای زندگیت داری وچه  کارا که دررسیدن بهش نکردی ومنتظر اون روزهستی و حتی شاید خواب ازت بگیره وهمش فکروخیال کنی که چطور میتونی به انجامش برسونی ودونه دونه کاراتو راست وریس میکنی ودیگه فقط منتظر رسیدن اون روز هستی تاااااا...................

اما یهویی یه حرف یه عمل یه پیشنهاد مثل یه پوتک میزنه تو اون ابرخیالی که بالای سرت تصورش کردی وهمه چیز از هم می پاشه وکم کم محو میشه طوری که صحنه هایی که مثل روز برات روشن بود حالا دیگه قابل دیدن نیست وانگار اصلا وجود نداشته

آره حکایت تولد دوستانه تو هم همینطور شد....................

شاید اگه بگم از تولد 1سالگیت برنامه تولد 2سالگیتو ریختم دروغ نباشه تمام برنامه هاشو قدم قدم پیش رفتم تمام کارام وهمه تزئینات ،تم لباس ،نوع غذا ،دسر،گیفت،آتلیه و..... همه وهمشو دونه دونه روش کار کردم نوشتم عمل کردم اونم فقط برای ثمین خودم تنهای تنها و منتظر روز موعود شدم که............

حرف وحدیثایی شد پیشنهاداتی شد که باعث دلسری باعث بی میلی و.............

نمیخوام زیاد درموردش حرف بزنم فقط کاش قدرت نه گفتن داشتم کاش کینه بدل میگرفتم نه اصلا کاش کارای قبلیش توی ذهنم میموند که اون لحظه یادم میافتاد که چکار بامن کرد که من میخوام در عوضش براش انجام بدم کاش میتونستم کمی خود خواه باشم کاش میتونستم فقط بخودم فکر کنم ودلم براش نسوزه اما اون فقط از من سوءاستفاده کرد

کاش حداقل مثل خودش رفتار میکردم

نمیدونم دلم از اینکه تولد دوستانمون بهم خورد ناراحت نیست چون تولد فامیلیمون واقعا عالی بود شب خیلی قشنگی شد دلم از دل خودم ناراحته که همش بهش میگم اینقدر مراعات دیگرانو که مبادا ناراحت بشن نکن اول خودت وراحتی خودتو درنظر بگیر بعد افرادی که بیرون خانواده سه نفرت هستن اما نمیدونم چرا نمیتونه چرا نمیتونه آخه چرا نمیتونه بدیشو با بدی جواب بده که حالا با خودش قهر کنه

عزیزم درسته تولد دوستانه برگزار نشد اما دوستام اونقدر خوب ومهربون با محبت بودن که درکم کردن وناراحت نشدن آخه از خیلی وقت پیش خبر داشتن و......

خوشحالم که دوستانی که دراصل غریبه هستن از نزدیکترین افراد فامیل وخونوادم بیشتر درکم میکنن ومحبت دارن

بگذریم بذار کمی پست تولدت کاملتر کنم مهمونای تولدت خونواده باباحاجی،آقا جون اینا،شیرین نه نه عزیز ، خونواده عمه زهرای آقا وعمه زینب وهمسرشون وخاله مهری بودن که درکل 22نفر میشدیم شب قشنگی بود کلی زدیم ورقصیدیم قربون شیرین نه نه بشم که کلی برات رقصید واول از همه مشتاق رقصیدن با شمابود الهی که همیشه سالم وسلامت باشی وسایه پر برکتت بالا سر ما نوه ها وبچه هات باشه راستی هدیه های تولدت هم

شیرین نه نه عزیزم 50/000 تومان همراه یه مجسمه خوشگل

هدیه

باباحاجی عزیز250/000 تومان

آقاجون ومامان پروین مهربون  یه پیانو اسباب بازی

هدیه

عمه فاطمه ،عمو مهدی وعمو علی هر کدوم یه سکه پارسیان

هدیه

خانواده عمه زینب مهربون 50/000 تومان

خانواده عمه زهرا عزیز  50/000 تومان

خاله مهری ومهرداد جون 100/000 تومان

دستشون دردنکنه حسابی شرمنمون کردن

هدیه من وآقا هم 500/000تومان که انشاله تو سفری که بعد از عید قراره بریم برات از اونجا یه سرویس طلا خوشگل میخریم البته با بقیه پس اندازت

اینها بخش دیگه از تم تولدت بود که گذاشته بودم برا قسمت دوستانه تولد

اینم کفشای ما سه نفر

عکس

والبته هدیه دوست عزیزمون آقای میر وخاله سمانه ودخترای گلشون

هدیه

وهدیه دوست خیلی خیلی عزیزم لیلا جون وامیرعلی نازش

یه پتوی خیلی خیلی خوشگل

هدیه

 

 دست همگی درد نکنه ممنونیم ازتون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
2 اسفند 92 2:08
عزيز دلمي مينا جونمثمين جونم و بوس مالي كن
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی گلم چششششششششششششششم توهم آواجونم محکم ببوس
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
2 اسفند 92 2:36
عزيزمي خواهر جونم فعلاً ديگه نميخوام بنويسم.... الاهي فداش شم دخترم و چه روزاي سختيه براي هردوتون
مامان ثمین سادات
پاسخ
عزیزم انشاله این ننوشتن موقتی باشه آره خیلی خیل سخته
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
2 اسفند 92 2:38
خصوصي مينا جونم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
2 اسفند 92 2:46
الاهي فدات شم محبت تو به من ثابت شده است خواهر.....نمينويسم اما به دوستاي گلم حتماً سر ميزنم
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
2 اسفند 92 2:50
واي چه حرص ادم در مياد وقتي نوشته ها مي پرن
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
2 اسفند 92 2:53
2تا خصوصي مينا جونم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
2 اسفند 92 3:20
هوارتا خصوصي مينا جوني
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
2 اسفند 92 4:06
سلام عزیزم خوبی ثمین بانووو خوبه ببوس روی ماهشوووو
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم خوبیم دوست جونم چشششششششششششششششم
مامان کوثری
2 اسفند 92 7:22
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین و کلاه عیدانه و بنر عید طراحی و چاپ کارت پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت temparti.ir http://tempari.blogfa.com تقویم های تم دار تنوع زیادی در وب هست حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
2 اسفند 92 11:01
خواهر جون ديشب برات يه خصوصي ديگه ام گذاشتمبعد نت قطع شد
مامان ثمین سادات
پاسخ
آره قشنگم خوندم کلا نی نی وبلاگ قطع شد وحرفا نیمه تمام موند
اعظم
2 اسفند 92 13:03
سلام عزیزم خوبی؟ اومدم تا بگم کجایی با متن تازه مواجه شدم خیلی خوشحالم کردی
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام اعظم جونم خوبی وای دل منم تنگ شده هر موقع میومدم بهت سر میزدم شما هم متن جدید نذاشتی که
مامان امیرعلی
2 اسفند 92 20:39
سلام عزیزم خوبین؟فدای ثمین جون برم ... وای خدا اون که تلفنی با ثمین حرف میزدم خیلی حال داد ... کلی ذوق کردم واسه مهدی آقا هم تعریف کردم... دوباره دلش ضعف رفت واسه دخملتون...دوستون دارم..
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام لیلاجون مرسی عزیزم بابا خوب یه دخمل بیار دیگه
مامان دوفرشته
3 اسفند 92 19:54
من رمز ندارم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
4 اسفند 92 23:07
دیشب تو فکرت بودم که یه قطره اشک از چشمهام جاری شد از اشک پرسیدم چرا اومدی؟ گفت اخه تو چشمهات کسی هست که دیگه جای من نیست
مامان ثمین سادات
پاسخ
عزیزمیییییییییییی
مامان ضحـــــــــــــا
5 اسفند 92 7:40
رمزشو ندارم هااااااااااااا
مامان ثمین سادات
پاسخ
میذارم برات عزیزم هنوز کامل نیست
نازی
7 اسفند 92 18:03
منم رمز
اعظم
7 اسفند 92 22:34
عزیزم نیستی دلتنگتون شدم
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم منم همینطور میام بزودی
مامان امیرعلی
7 اسفند 92 23:15
سلام عزیزم کجایی؟ خیلی بده که نیستی... بیا وچشم ما رو روشن جیگرطلا
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم الهی قربون محبتت
صدیقه
9 اسفند 92 19:47
خدا براتون نگهش داره
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنون عزیزم
هستی
10 اسفند 92 17:47
سلام مینا جون خوبی .کجا هستی ؟؟؟ دلمون برای ثمین جان تنگ شده . من که این پست نخواندم چون رمز بود رمزش نداشتم . به هرحال هرجا هستی سالم سلامت درکنار هم باشی وبهتون روزای خوبی وخوشی پیش رو داشته باشی . ثمین جان خیلی ببوس
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم همین دور وبرا عزیزم نوشتم هنو کامل نیست الان کامل شدههههههه ممنونم عزیزم شرمندتم ببخش نشد بیام برا پیام میل کنم انشاله سر فرصت کلی حرف دارم برات عزیزم مراقب خودت باش
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
12 اسفند 92 21:43
الاهي بگردم خيلي اعصاب ادم خورد ميشه وقتي برنامه هاش بهم ميريزه....الاهي بميرم برات مينا....... دستشون درد نكنه بابت هديه ها انشالله به سلامتي استفاده كنه ثمين جونم
مامان ثمین سادات
پاسخ
آره عزیزم واقعا دردآوره خدانکنه عزیزم این چه حرفیه قشنگم ممنونم انشاله