ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

تولد 2سالگی پرنسسمون(1)

1393/2/10 14:02
2,380 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنینم دخترکم

وای خدای من بالاخره روز یکه منتظرش بودم رسید عزیزم درست از پارسال که تولد 1سالگیتو گرفتم به فکر تولد دوسالگی بودم که چه تم وچه جور جشنی برات بگیرم کلی تحقیق کردم کلی عکس دانلود کردم وشد یک ماه به تولدت وشروع کردم به راست و ریس کردن کارا

اول ازهمه تزیئنات تولدت رو انتخاب کردم وشروع کردم به درست کردن وست کردنشون عزیزم خیلی وقت برد وچند هفته ای طول کشید آخه فقط مواقعی که خواب بودی میتونستم کار کنم وبعضی شبا حتی تا 6صبح بیدار میموندم دونه دونه تریینات با عشق درست کردم وکلی خوشحالم که برا دختر عزیزم داشتم تمام سعیمو میکردم

قراربود جشنمون 28دیماه باشه مصادف با ولادت پیامبر اما چون باباحاجی اینا رفتن مسافرت نشد وافتاد هفته بعد میخواستم یه جشن دوستانه از بعداز ظهر تا ساعت8شب داشته باشیم وبعدش اقوام وفامیل اما بنا به دلایلی برنامه عوض شد وجشن دوستان وفامیل جداگانه شد

این هفته یعنی در تاریخ3 بهمن پنج شنبه شب جشن فامیلیمون گرفتیم کلی استرس داشتم اخه برنامه یهویی بود من نه لباستو آماده کرده بودم ونه لباس خودم حاضر بودکلی کار روسرم ریخته بود وبدتر اینکه دست تنها بودم خاله میترا رفته بود تهران وخاله مهری هم میدونستم که نمیرسه تا بیاد وکمکم کنه

برنامه ریزیمو کردم و اول لباستو اماده کردم عالی شد، یه خونه تکونی اساسی کردم وبردمت حموم   وبعدشم خونه رو تزیین کردیم البته نرسیدم تا عکس زنبورارو بچسبونم ،صبح روز تولدم تا ساعت1خوابیدی وخداروشکر بیشتر کارامو کردم وبعداز بیداشدنت و درست کردن فرنی برا صبحانت بردمت خونه همسایه چاره ای نداشتم اونجا یکی دوساعتی با فرهناز بازی کردی ومنم تمام کارامو تند تند انجام دادم

وخدارو شکر همه چیز عالی شد وغذا هم خوشمزه وخوشگل ،از صبح درست کرده بودم وکاملا جا افتاده بود اما متاسفانه از سفره شام عکس نداریم چون اون موقع حواسم نبود

شام چلو گوشت وچلو مرغ همراه سالاو مخلفاتش بود واقعا سفره زیبایود نوش جان همگی

ثمین 1ماهه

ثمین 1ساله

وحالا فرشته نازم 2ساله شده

اینم از روایت تصویریمون

تولد

تولدتولدتولدتولدتولدتولدتولدتولدتولدتولدتولدتولدتولدتولد

به کیکم دس نزنی هاااااااااااااا

تولدتولدتولد

اینجا داشتی به مهرداد میگفتی که از تابت بیاد پایین

تولد

آقا جون وباباحاجی که دارن با ثمینم کیک میبرن

تولد

قربون نه نه شیرین عزیزمون الهی زنده باشی

تولد

اینم قسمتی از عکسای تولدت خوشگلم شب خیلی قشنگی بود با وجود اینکه دست تنها بودم وخیلی خسته بودم اما با وجود مهمونای عزیزمون خیلی خیلی خوش گذشت وخوشحالم که همه چیز خوب برپا شد فردای اون روز ساعت 2:30 وقت آتلیه داشتی ورفتیم، خاله مهری ومهردادم اومدن واین باعث شد که شما دونفر کلی شلوغ بازی کنید و همون کلافه شدیم اما عکسا عالی شدن

اینم پشت صحنه آتلیه

تولدتولدتولد

 خداروشکر همه چیز عالی شد انشاله این هفته هم تولد دوستانمون هم خوب برپا بشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (60)

مامان آناهیتا
5 بهمن 92 22:40
الهی قربونش برم عزیزم تــــــــــولدت مبارک عزیز خاله مامانی تولدت دخترت مبارک باشه روزهای شادی پیش رو داشته باشی عزیزم
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم
هستی
6 بهمن 92 11:33
سلم خاله خوبی ثمین جونم خاله من که از یاد خاطرات دو به بعد دیگه نمیتونم بخونم اشکال نداره خاله جون ،همین که تنت سالم هست خداروشکر میکنم وخوشحال هستم که سالم درکنار مامان جون وبابا جون هستی . میبووووووووووووووسمت خاله جان
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام هستی جونم چشششششششششششم رمز براتون میفرستم گلم ببخش دیر شد اصلا همینجا میگم 258 هست
مامان یاسمن و محمد پارسا
6 بهمن 92 11:42
تولدت مبارک عزیزمhttp://ts3.mm.bing.net/th?id=H.4909977783107850&pid=1.7 این هم هدیه ما برا تولد عزیزم
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم متشکرم بابت هدیه زیباتون مرسییییییییییییییییییییییییی
مامان یاسمن و محمد پارسا
6 بهمن 92 11:43
مامان به ما هم رمز می دید
مامان یاسمن و محمد پارسا
6 بهمن 92 11:45
فدای خانم طلا عکس ثابت وبلاگتون خیلی نازه عزیزم
مامان ثمین سادات
پاسخ
خدانکنه عزیزم ممنونم
مامان گیسو جون
6 بهمن 92 14:55
من منتظرم اینجوری و برای دیدن قسمت خوشمزه ها اینجوری و کلاً می خوام ببینم دیگه
مامان ثمین سادات
پاسخ
چششششششششششششششم گلم
سمیه مامان آیسا
7 بهمن 92 0:14
سلام گلم تولدت هزاران بار مبارک ...انشالا صدو بیست ساله بشی
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزمممممممممممممم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
7 بهمن 92 1:46
خواهر همه چي عالي لباس ثمين جون ... تزئينات خونه و ..... كيك و ..... منتظر عكس هاي آتليه هستتتتتتتم
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم انشاله به زودی میذارمشون
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
7 بهمن 92 1:49
خواهر انشالله تولد با دوستان هم عالي برگزار ميشه از مامان با سليقه اي مثل شما جز اين انتظار نميره
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی لی لی جونم انشاله
مامان یاسمن و محمد پارسا
7 بهمن 92 8:42
وای به به خسته نباشی مامان معلومه خیلی زحمت کشیدید ثمین جونم مثل خورشید می درخشی با اون لباس خوشگلت خدا نگهدار همه پدر مادرا باشه انشالاه عزیز دلم همواره دلتون شاد و لبتون خندان باشه دوستتون دارم
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی دوست جونم مرسی عزیزم انشاله متشکرم از ذعای قشنگت گلم
مریم مامان نیکان
7 بهمن 92 11:41
ای جانم عزیزخاله چقد لباسش بهش میاد دست گلت درد نکنه مینا جون....تزییناتو خودت درست کردی؟؟آفرین خـــــــــــــیلی هنرمندی
مامان ثمین سادات
پاسخ
آره لباس وافعا خوب شد ممنونم آره خودم درست کردم عزیزم خواهش میکنم
مامان زری ترانه
7 بهمن 92 11:44
به به چه زنبور خوشگل و خوشمزه ای . تولدت مبارک عزیزم چه لباس وچه تزئینات قشنگی . همه چی عالی مینا جون واقعاً خسته نباشی با این که دست تنها بودی همه چی مرتب و عالی. خوش بحال ثمین جون 2 ساله ناناز
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم چشمات قشنگ میبینه متشکرم آره هنوز که هنوزه کتفم درد میکنه اما می ارزید
مریم مامان نیکان
7 بهمن 92 11:45
مینا جون خصوصی
مامان اناهید مهربون
7 بهمن 92 12:25
خانم طلا تولدت مبااااارک زیر سایه ایزد توانا همیشه سالم وخوشبخت باشی ..چه دلبر نازی هستی تووووووووو چه لباس خوشملیییی
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی عزیزم متشکرم از دعای خوبت
مامان علی کوچولو
7 بهمن 92 15:47
سلام دوستم اول از همه ب خاطر حسن سلیقه تون تبریک میگم واقعا تزیین جالبی کردید و تولد دختر گلتون رو هم تبریک میگم
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از محبتتون شما لطف دارید مرسیییییییییییییییییی
مریم مامان یاسمین زهرا
7 بهمن 92 17:29
عزیز دلم تولدت مبارک الهی صد ساله بشی
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزمممممممم
پرنیان
7 بهمن 92 17:51
وای خداجون.این جا چه قدر همه چیز قشنگه. ثمین جون !خوش به حال ت که این قدر همه دوس ت دارن. به منم سر می زنید.منتظرم ها!
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی گلم چشماتون قشنگ میبینه عزیزممچششششششششششششششششم
پرنیان
7 بهمن 92 17:53
راستی تولدت مبارک باشه ثمین جون.ایشالله هزار سال زنده و خوش حال باشی.
مامان ثمین سادات
پاسخ
متشکرم عزیزم
هستی
7 بهمن 92 18:47
سلام مینا جون .خوبی . خیلی زیبا بود واقعا سنگ تمام گذاشتی دستت درد نکنه همه چی مطمئن هستم خوب برگذار شد به خصوص برای ثمین خاله مطمئن هستم از مامان خوبش راضی هست واقعا خوب مادری هستی مطمئن باش ثمین قدر همچین مادر میدونه .مینا جون همه چی خوب بود از تم تولد تا خود مراسم که توضیح دادی .راستی ثمین خیلی رقصید قر کمر داد .امیدوارم همیشه خوب خوش سلامت باشی . ثمین جان میبوووووووووووووسمت.
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام هستی جان خواهش میکنم گلم نظر لطفته بخاطر دخترم هر کاری کنم کمه آره خیلی رقصید وهمه رو هم بوجد اورد ومراسم رقص برپا شد ممنونم عزیزم
♥مامان دینا♥
7 بهمن 92 22:58
سلام گلم مرسی که به ما سر زدی. من با افتخار لینکتون کردم. ثمیـــــــــــــــــــــــــــــن جوووووووووون تولدت مبارکـــــــــ
مامان ثمین سادات
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم متشکرم باعث افتخاره گلم ممنونمممممممممممممممم
زهرا(ترنم عشق}
8 بهمن 92 2:03
ثمین جونم تولدت مبارک غزیزمممممممممم
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی خاله جونممممممممممممم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
8 بهمن 92 2:37
وااااااای عزیزم عالی بود عـــــــــــــــــــــــــــــالــــــــــــــــــی خیلی جشن قشنگی بود ان شالله که همیشه دلتون شاد و لبتون خندون باشه الهی تولود 120 سالگی خیلی باسلیقه و خیلی باحال بود لباس ثمین خیلی قشنگه مبارکش باشه حسابی تو زحمت افتادی هاااا خسته نباشی
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم چشمات زیبا میبینه نازنینم متشکرم از دای خوبت دوست جونم مرسی خوشگلم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
8 بهمن 92 3:30
سلام خواهري خوبي دخملي خوبه؟؟ اره به خدا از دست اين نئ نئ وبلاگ بيست دقيقه است دارم خودم و ميكشم برات كامنت بزارم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
8 بهمن 92 3:33
خواهر زود نيست واسه از شير گرفتن ثمين جون؟؟؟ اوايي كه شير خشك ميخوره دكترش بم گفت ديگه بش ندع اما من گوش ندادم و دارم ميدم خواهر
مامان ثمین سادات
پاسخ
نمیدونم همه میگن تازه دیرم شده خودم که الان در افسردگی بسر میبرم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
8 بهمن 92 3:42
ببوس گل دخترو خواهر از طرف من
مامان ضحــــــــــــا
8 بهمن 92 7:54
به به چه جشن تولدي ثمين جون دوباره تبريك ميگم جشن تولدت رو انشاالله كه ساليان سال زنده باشي مينا جون همه چيز عالي بود،دستت درد نكنه لباس ثمين جون،تزيينات،كيك حرف نداشتن
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم متشکرم از محبتت دوست جونم دوست دارم ضحا جون ببوس محکم
نیلوفر
8 بهمن 92 8:43
تولد زندگیت مبارک عزیزگم خدا کنار هم سالم حفظتون کنه
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم
اعظم
8 بهمن 92 12:34
عزیزم تولدت مبارک باشهههههههههههههه ماشاا... چه ناز شدی عزیزم چقدر این رنگ و این لباس بهت میاد
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی خاله جونم
اعظم
8 بهمن 92 12:35
آفرین مینا جونم چقدر زحمت کشیدی عزیزم خسته نباشی واقعا خیلی هنرمندی به خرج داده بودی عزیزم
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم
ستایش سادات و مامانش
8 بهمن 92 14:24
واااااااااااااااااااااااااااااااای ماشالله به این دخمل ناز و مامان با سلیقش تولدت مبارک ثمین جان خیلی ذوق کردم ایشالله که عمر بلند و با عزت زیر سایه مامان بابای گلت داشته باشی و به همه ارزو هات برسی مثل ماه شدی ماشالله چشمت نزنم حتما برات اسپند دود میکنم راستی لباسش و از کجا تهیه کردی
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم متشکرم از دعای خوبت گلم ممنونم چشم حتما اسپند دود میکنم عزیزم لباسشو خودم درست کردم
مامان امیرحسین
8 بهمن 92 22:14
تولدت مبارک خوشگل من امیدوارم بهترین روزها رو پیش رو داشته باشی عزیز دلم
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی دوست جونم ممنونم از دعای خوبت
مامان محمدطاها
9 بهمن 92 9:51
تولدتولد تولدت مبارکککککککککککککک
مامان گیسو جون
9 بهمن 92 10:43
سلام مینای نازنینم خسته نباشی دوستم بی نهایت همه چیز عالی بود خیلی خوشم اومد معلومه خیلی با سلیقه هستی لباس ثمین جونم که دیگه اصلاً حرف نداشت بی نهایت شیک و قشنگ بود از میز شام بعداً عکس می گذاری؟ امیدوارم همیشه در حال شادی ببینمت عزیزدلم ببوس ثمین نازم رو
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم مرسی از خستگی نگو که واقعا خستم وهنو خستگیم در نرفته نظر لطفته ممنونم متشکرم عجله ای شد اما خودم راضیم از لباسش عزیزم یادم رفت عکس بگیرم متشکرم انشاله
شکیبا
9 بهمن 92 18:23
وواااااااااااااااااااااای تولدش مبارک ایشالله به همه ارزوهایی که براش داری برسه خیلی خوشحال شدم...
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم دعای خیلی زیبایی وقشنگی بود مرسی خوشحالم کردی
مامانی کسرا
10 بهمن 92 13:32
وااای ثمین جونم ماشالله لاحول ولا قوه الا بالله انشالله 200 سالگیت عزیزم خدا حفظت کنه در بهاریترین روز از زمستان بهترین روز از زندگیتُ تبریک میگم چقدر همه چی عالی بوده دست مامان مینای عزیز و هنرمند درد نکنه و خسته نباشی عزیزم
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام خاله سودابه جونم ممنونممممممممممم مرسی گلم زیبا نوشتی متشکرم قشنگم
مامان امیرعلی گلی
11 بهمن 92 0:37
الهی تولد ثمین جونه مبارکه ایشالله که زنده باشی عزیزم مامانی همه چی عالیه خسته نباشید
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسی از مهربونیتتتتتتتتتتتتتتت
♥سپیده مامان دینا کپلی♥
11 بهمن 92 1:08
مامانی دیگه به ما سر نمیزنی
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم آدرستون برام اشتباه گذاشتید میشه دوباره بفرستید ممنون
پریسا پ
11 بهمن 92 1:08
سلام دوست عزیزم من میخوام بچه دار بشم و از قرار معلوم شما مادر خوبی هستی و به بچه ات خوب میرسی من میخوام یاد بگیرم میشه منم رمزو داشته باشم و همه مطالبو بخونم اگه بخوای ادرس فیس بوکمو بهت میدم ممکنه؟
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام متشکرم نظر لطفتونه عزیزم اما متاسفم آخه مطالبم به دلایلی رمز دارشده ورمز فقط خودم دارم شرمندم من مطالبم فقط سه چهار روز بدون رمز هست وبعد رمز دار میشه عزیزم مطمئنا تو ذات همه ما خانمها حس مادرانه به خوبی میدرخشه فقط نگاهمون متفاوته امیدوارم دوران باردای خوبی رو در پیش داشته باشی وبهترینها رو خدا بهت هدیه بده
✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
12 بهمن 92 0:57
سلام به مینای عزیزم و دختر گوچولوی نازش. ثمین خاله مجددا تولدت رو تبریک میگم ایشالا 120 ساله بشی.خدا مامان و بابا رو واست حفظ کنه که انقدر برات زحمت می کشن. مینا جون واقعا گل کاشتی و سنگ تموم گذاشتی خیلی عالی و با سلیقه بود همه چی از لباس دخملی و تزیینات و ...خسته نباشی دوستم.
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام دوست عزیزم ممنونم خوشگلم مرسی از دعای خوبت مرسی لطف داری عزیزم متشکر
مامان دوفرشته
12 بهمن 92 1:17
تولدت مبارک عروسک قشنگممممممم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
12 بهمن 92 4:03
سرزمين حقيقي ماقلب كساني است كه دوستشان داريم حتي ازدورترين فاصله ها.

مامان نیایش و نازنین
12 بهمن 92 9:10
سلام تولدت مبارک پرنسس کوچولوی زیبا . الهی که صد ساله بشی زیر سایه پدر و مادر مهربونت . چقدر لباسش خوشگل شده خودت دوختی . راستی آدرس ما هم از بلاگفا به نی نی وبلاگ تغییر پیدا کرده . حتما اینجا هم بهمون سربزنید و خوشحالمون کنید .
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم تشکرم از دعای خوبت چششششششششششششششششششم حتما باکمال میل میرسم خدمتون
مامان حدیثه سادات
12 بهمن 92 11:55
وااااااااااااااااااااااااای تولد تولد تولدت مبارک.. قربونت برم که دو ساله شدی عزیزم
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم خدانکنه
مامان حدیثه سادات
12 بهمن 92 11:56
خصوصی مینا جون
سید شیراز
12 بهمن 92 21:49
سلام ضمن تبریک تولد دختر مهربونتون واسه ثمین جان آرزوی سلامتی و شاکامی دارم الهی سایتون یالا سرش باشه و الگوش بشه حضرت زهرا راستی عکس ها هم خیلی قشنگ بودن
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم متشکر از دعایخوبتون مرسی
مامان بردیا شیطون
13 بهمن 92 15:08
رمز میشه.....
مامان بردیا شیطون
13 بهمن 92 15:08
تولدت مبارک جیگرم
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی خاله جون
مریم مامان یاسمین زهرا
16 بهمن 92 11:19
میشه به من رمز رو بدید مینا جون
مامان رومینا
16 بهمن 92 12:11
میشه ما هم رمز ...لطفا؟
مامان مرضیه
17 بهمن 92 11:33
منم رمز تولدت مبارک ثمین عزیززززززززززززززززززم
مامان ثمین سادات
پاسخ
چشششششششششم ممنونم
مامان حدیثه سادات
18 بهمن 92 0:06
من میخوام دوباره تولد ثمین جونو ببینم ولی نمیتونم رمزشو عوض کردی؟؟؟؟ یه بار دیگه بهم رمزو بده
مامان ثمین سادات
پاسخ
آره عزیزم عوضش کردم
مامان حدیثه سادات
18 بهمن 92 15:14
مینا جووووووووووووووووون حسابی زحمت کشیدی دستت درد نکنه. انشاالله 200 ساله بشه. بابت دوباره رمز دادنت هم کمال تشکر رو دارم واقعا شرمنده من نمی دونستم رمز و عوض میکنی. ولی به هر حال نمیتونستم از تولد ثمین جون بگذرم. یه بار عجله ای دیده بودم ولی امروز حسابی میخواستم ببینم. بازم میگم تولد سادات کوچولوت مبارک باشه. تولد دوستانتون عکساشو نمیزاری؟؟؟
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم انشاله خواهش میکنم کاری نکردم گلم مرسی لطف داری تولد دوستامون فعلا کنسل شده
مامان محمدصدرا
22 بهمن 92 16:43
تولد ثمین خوشگله مبارک انشاالله 120 ساله بشی خاله
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان محمدصدرا
22 بهمن 92 16:44
سلام عزیزم امکان داره رمز
✿مامان علی خوشتیپ✿
28 بهمن 92 13:59
اجازه؟منم رمز
مامان ثمین سادات
پاسخ
باشه گلم
سمانه مامان ستایش
29 بهمن 92 2:43
مینا جون رمزی که برام گذاشتی عوض شده؟اگه میشه بارم رمز جدید رو بذارممنون
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم آره باشه حتما
خاله اکرم
4 اسفند 92 20:04
واااااااااای چقد قشنگ تولدت با تاخیر مبارک عزیزم هدیتم پیش خاله محفوظه گفته باشم و اما دیزاین عالی همه چی عالی مینا جون واقعا خوش سلیقه ای همه چی بیست عالی پرفکت
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم چشمات قشنگ میبینه عزیزم مرسی این چه حرفیه قشنگم همینکه بیدمون هستی به دنیا ارزش داره مرسی
مامان امیرعلی
5 اسفند 92 7:02
سلام عزیزم خوبین ؟ آفرین خیلی تزیینات عالی داشتی... خیلی هنرمندی وبیستی بخدا....
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام گلم مرسی هنرمند پس اسم شما رو چی بذارم با این همه سلیقه وهنرنایی
مامان نازنین
5 اسفند 92 22:40
لاااااااااااااااااااااااااااااااااام چه دختر خوشجلییییییییییییییییییییییییییی مامانی به منم سر بزن لمز به من نمیدی؟؟؟
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم مرسی چشممممممممممممممم
مرمر
20 اسفند 92 15:19
سلام اگه میشه رمز روبدید ممنون میشم اخه خیلی ثمین خوشگله همیشه سالم وسلامت باشه به من هم یه سربزن ممنونم
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم شرمنده رمزمطالب فقط خودم دارم چششششم دراولین فرصت