ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

عاشقانه

1392/10/18 23:11
725 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک کوچکم !

عروسکت رازیاددرآغوش نگیر

گاه گاهی خانه شنی که میسازی

خودت خراب کن .

دخترکم . . .

گاهی باهم بازی زیبایت قهرکن ، وزیادبه گریه اواهمیت نده

عادت کن ، بیاموز . .

برگ های گلدانت رازیادلمس نکن،توخزان راتجربه نکرده ای

کمی بترس !

بلندیهاراتجربه کن و پایین آمدن باسرسره راتجربه کن

وازهمه مهمترالاکلنگ را ،

چون زندگی تورابرای بالا وپایین خودسریع بزرگ میکند . . .

 

فرشته کوچک خوشبختی من

نفسم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

كفشدوزك
18 دی 92 13:54
سلام دوستان وقتتون بخير و شادي لحظه هاتون گرم و پر از مهر ِ به گرمي يه پاپوش بافتني پشمي! آره پاپوش پشمي! اصلا كيه كه از پاپوش خوشش نياد؟ مخصوصا اگه پشمي باشه و پر از نقش و نگار رنگي رنگي ما براتون يه وبلاگ ساختيم! كه قراره توش رو پر كنيم از عكساي پاپوشاي دست بافت... شما ميتونين طرح مورد نظرتون رو انتخاب كنين رنگبنديش رو با سليقه ي خودتون انتخاب كنين و بعدش به ما سفارش بدين! زحمت بافتش رو هم يه تعداد از خانوماي با سليقه و حرفه اي كه به كار بافت سنتي حسابي واردن انجام ميدن! مواد اوليه اش رو هم خودمون با حساسيت ويژه اي از بهترين مواد تهيه ميكنيم! شما فقط ببينيد و بپسنديد! تازشم كلي براتون ايده ي قشنگ داريم كه مطمئنم خوشتون مياد! يكيشو يواشكي بهتون ميگم: ولنتاين نزديكه و ما داريم پاپوشاي عشقولانه ي زنونه مردونه براتون آماده ميكنيم! نمونه ي عكساش رو هم به زودي براتون ميزاريم! پس عجله كنيد! ديدنش كه ضرر نداره!
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم چشم حتما میام پیشتون
مامان حدیثه سادات
18 دی 92 14:52
سلام مینا جون خوبی عزیزم. دلم براتون تنگ شده بود. ممنونم که حالمو پرسیدی. قربونت برم. من این روزا خیلی سرم شلوغه اصلا وقت نمیکنم بیام و سر بزنم. کلاس کیف چرم میرم خیلی وقتمو میگیره. چهارم بهمن تولد دخترمه هنوز هیچ کار نکردم. برام دعا کن. ثمین عزیزمو ببوس. وقت نکردم پست های جدیدتو بخونم بعدا سر فرصت میخونم.
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم شما خوبید همچنین اه انشاله موفق باشی وپس منتظر هنرمندیاتون هستیم مبارک باشه انشاله همه چیز با خوبی برپا میشه البته هم دردیم هااااااااااا منم هنو کاری نکردم حتما منتطرتم عزیزم
مامان گیسو جون
18 دی 92 22:57
خیلی زیبا بود
خواننده ساکت
20 دی 92 2:47
سلام مامان مینای عزیز و ثمین دوست داشتنی.. مدتی هست که خواننده وبلاگ قشنگتون هستم. از وبلاگ یکی از دوستام به اینجا رسیدم و همیشه بهتون سر میزنم اما بی سروصدا..امشب دلم خوست سلام وخسته نباشیدی خدمتتون بگم. راستش بهتون حسودیم میشه..من هنوز ازدواج نکردم،خیلی دوست دارم همسری بخوبی همسر شما وفرشته ای به ماهی فرشته ی شما داشته باشم! وقتی از ثمین وهمسرتون اینطور عاشقانه صحبت می کنین،آدمو بدجور هوایی می کنین. انشاالله که سالهای سال همینطور شاد وموفق وزیبا به زندگیتون ادامه بدید.. ثمین..خاله ای دوستت دارم زیااااد...
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم باعث افتخاره ممنونم گلم که بهمون سر میزنید ومتشکر بابت لطفتون انشاله به زودی ازدواج میکنید وهمسر آیندتون همونطور که دوست دارید میشه وهمیشه خوشبختی درکنارت پایدارمیمونه ممنونم عزیزم از محبتت بازم منتظرتون هستم
مامان زری ترانه
20 دی 92 12:22
چه زیبا بود عزیزم . نویسنده خوبی هستی
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم گلم
هستی
20 دی 92 18:05
سلام ثمین خاله ،قربونش برم دلم برات تنگ شده بود میبووووووووووووووووووووووووسمت خاله چه عکسهای خوشگلی یکی از یکی زیبا تر ،میبینم پیش خاله بودی بهت خوش گذشته .قربون اون دست کوچولو برم که اون انگشتر دست کردی ان شائ الله انگشتر عروسیت ببینه خاله خواهرزاده واقعا به خاله اش رفته زیتون دوست داره ای خدا بخوره خاله جان به جای من بخور . راستی خاله جان دلم برای اون رقصت تنگ شده ببینم نای نای میکنی .به مامان بگو برات آهنگ بگذاره خاله گفته من باید نای نای کنم از الانم خاله داره باهات میرقصه دست میزنه باشه خاله . ثمین خاله میبووووووووووووووسمت
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام هستی جون ما هم همینطور این مدت کمی کار دارم برا تولد ثمین جونم مرسی هستی عزیزم لطف داری آره واقعا زیتون خور قهاریهره نای نای کردن همچنان ادامه داره چششششششششششششششششششششم آ
مامان گیسو جون
20 دی 92 22:56
خصوصی
مامان یاسمن و محمد پارسا
21 دی 92 18:07
خیلی زیبا بود مامانت
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم نظر لطفته عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
21 دی 92 18:08
مامان من فکر میکرذم لینگتونکردم با اجازه لینگ شدید
مامان ثمین سادات
پاسخ
خواهش میکنم باعث افتخاره
مامان گیسو جون
21 دی 92 23:09
عزیزمی منم یک دنیا از مهربونی و محبتت ممنونم دوست گلم امیدوارم روزی برسه از نردیک همدیگرو ببینیم ببوس ثمین گلم رو
مامان ثمین سادات
پاسخ
خواهش میکنم گلم انشاله چشششششششششششششششششششششششششم عزیزم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
22 دی 92 1:51
درانتهای شب نگرانیهایت رابه خدا بسپار و آسوده بخواب که او بیدار است...
مامان ثمین سادات
پاسخ
مثل همیشه عالی ممنونم
محبوبه مامان الینا
22 دی 92 8:10
ای جونم از عروسکها هم نازتره
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی گلم
شبنم
22 دی 92 23:06
خیلی خیلی زیبا نوشتی زندگی منشوری ست در حرکت دوار ... دخترکت رو کن از طرف من
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم لطف داری متن شما هم زیبا بود مرسیییییییییییییییی
مامان طاها
23 دی 92 11:16
متن قشنگی بود .
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنون
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
25 دی 92 11:08
عزيزم متن آت مثل هميشه عالي بودددددد
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی گلم
ماجون
3 بهمن 92 1:09
فرشته کوچلو خوبی امیدوارم همیشه شاد http://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/13.gifباشیhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thu7.gif552
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم
حامی
11 بهمن 92 0:28
عکسش وبردارم چاپ کنم؟تماس بگیرید.یا ایمیل بزنید09379648913