ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

دخترم اسمم رو درست صداکرد

1392/10/26 16:44
582 بازدید
اشتراک گذاری
هـــــــمین که عشق باشد

آن هـــــــم در حوالیه تو

هر چقـــــــدر هم که پاییز باشد

بــــــــــــــهاری ترین هوا سهم من است . . .!!!
نفسم
امروزدخترعزیزم درسن 1سال و 11 ماه و 20 روزگی درتاریخ 21دی92 ساعت 20:32  اسم مامانیش رو صدازدوبالی به مامانش دادبه وسعت آسمون . . .
 
امروزوقتی داشتی تاب بازی میکردی وآقا داشت تابت میداد وهمونطور ازت میپرسید اسمت چیه و.... پرسید اسم مامان چیه وتو هم گفتی :میننا
وااای که چقدرذوق کردم وجیغ خوشحالی کشیدم خیلی سوپرایز شدم عروسکم ،
درسته که بالاخره یه روزاسممویادمیگرفتی ومیگفتی  اما وقتی اینقدرکوچیکی ومیتونی اسمم روبگی خیلی میچسبه وارزش داره .
وقتی بااون صدای ظریف ونازبااون لبهای خوشگلت با قدرت به ، نون ،اسمم تشدیدمیدی وصدام میزنی تازه میفهمم که چقدراسمم رودوست دارم . . 
مهربونم خیلی عزیزی 
 
 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان یاسمن و محمد پارسا
23 دی 92 9:54
افرین به دختر باهوش و زرنگ
مامان ثمین سادات
پاسخ
متشکرم خاله جونممممممممممممم
مامان نوژاجونی
23 دی 92 10:28
عزیزم خیلی احساس خوبیه مبارکت باشه خیلی دلچسبه صداکردن اسممون از زبون این نانازیا
مامان ثمین سادات
پاسخ
اره خیلی خیلی خوبیه متشکر دوست جونم نوژا جونی ببوس محکم
مامان طاها
23 دی 92 11:14
مبارکت باشه .
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسییییییییییی
lili
23 دی 92 12:13
salam..baad chand vaght oomadam net oomadam webetoono didam baaleh ramzi shodid kheyli badeh intori akheh
مامان ثمین سادات
پاسخ
عزیزم ممنونم که پیشمون اومدید عزیزم بنا به چند دلیل رمزی شد و فقط چند روز مطالب بدون رمز وبعدش رمزدار میشه ورمزم فقط خودم دارم
سلام
23 دی 92 12:21
سلام وقتی داشتم میخوندم این مطلب رو انقدبااحساس نوشتین که منم ذوق کردم.واقعاانقدر حس مادری قشنگه؟؟؟؟
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم اره خیلی خیلی قشنگه که قابل وصف نیست
محبوبه مامان الینا
23 دی 92 13:38
واقعا لذت بخشه وقتی بچه ها اسممون رو صدا میزنن
مامان ثمین سادات
پاسخ
اوج خوشبختیه
اعظم
23 دی 92 17:38
مینا جونم قربون دلت که اینقدر خوشحال شدی عزیزم .
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم دوست جونییییییییییییییییی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
24 دی 92 3:43
من تو نی نی گپ منتظرتم
مامان ثمین سادات
پاسخ
ای وای من دیر رسیدم
خاله سوسکه
24 دی 92 8:19
سلااااااااااااااااااااام عزیز خاله چقدر ماه شدی گلم مامان ثمین سادات بهت تبریک میگم وقتی آدم بچه اش با اسم صداش میکنه احساس افتخار بهش دست میده
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام گلم ممنونم آره واقعا همینطوره عزیزم
مامان یاسمین زهرا
24 دی 92 14:19
سلام ما اومدیم با اینترنت در خونه جدید.ببوسید دختر خوشگل و خوش زبون
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم خوش اومدید الان میرسم خدمتتون
مامان هدبه
24 دی 92 18:42
سلام عزیزم بهت تبریک میگم هدیه به من میگه آنیه هنوز منتظر روزیم که بهم بگه هانیه
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام گلم ممنونم آره واقعا لذت بخشه مامانی انشاله به زودی این واژه رو از لبای ناز هدیه جون میشنوی
negin
24 دی 92 23:52
خیلی لذت داره. خدا برات حفظش کنه آپم و منتظرت
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم انشله وای ادرستون نیستتتتتتتتتتتتتتتت لطفا برام بذارید تا بیام از پستای زیباتون لذت ببرم
مامان هلنا
25 دی 92 1:01
عزیزم چه موهای نازی داره این خانم طلا دم اسبی هم بسته ادم میخواد بخورتش عزیزم پیشم ما هم بیا خوشحال میشم
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم نظر لطفتونه چشششششششششششششششششم
هستی
25 دی 92 9:43
ای خدا مبارک باشه مینا جون ،بلاخره اسم تو صدا زد . قربونش برم ثمین خاله میخوام فقط بخورمش دوست دارم خاله
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم آره قبلش بهم میگفت نی نا اما الان که میگی میننا کلی ذوق مرگ میشم مرسییییییییییییییییییییییییییی
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
25 دی 92 11:23
عزيزم الاهي منم وقتي نوشتت رو خوندم از ته دل حس آت رو لمس كردم كاش يه روزي اوا هم اسم من و صدا كنه يا خيلي راحت به جاي ماما كه نميدونم دقيق ميفهمه منم يا نه بگه مامان .... هاااااااا احساسات ام شكوفه زده خواهر...... عشق خانواده ي سه نفريتون تا أبد پابرجا انشالله....... دوستتتتتتتتتتون دارم ..... ثمين جونم و ببوس
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام لی لی جون ممنونم از محبتت انشاله به زودی این اتفاق خوب رو تجربه میکنی واقعا با هات موافقم منم اولیل که ثمین میگفت ماما زیادمطئن نبودم که با منه یاااااااااااااااا مرسی از لطفت عزیزم امیدوارم تو هم همیشه کنار خانواده عزیزت شاد وخوشبخت باشی
مامان گیسو جون
25 دی 92 14:19
ای جونمممممممممممم ثمین نازم مینا جونم از حوشحالیت خیلی خوشحالم بوسسسسسسسس
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی عزیزم ممنونم از محبتت
مریم مامان یاسمین زهرا
25 دی 92 15:26
واقعا حق داری اینقدر از اینکه ثمین جون اسمت رو صدا زده خوشحال بشی، درکت میکنم من وقتی یاسی بهم گفت مییییم ذوق مرگ شدم
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم خیلی حال میده منم همش ازش میپرسم اسم مامان چیه؟
مامان ضحــــــــــــــا
25 دی 92 16:03
سلام به روي ماهتون دلم براتون تنگ شده بود الهي چقدر ناز شدي خاله مينا جون چه خوووووووووووووب كه اسمتو ميگه ثمين جونم واسه تولدت هم كه چيزي نمونده،از همين حالا بهت تبريك ميگم خاله جون
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم ماهم ذلتنگتونیم عزیزم آره واقعا اوج خوشبختیه مرسی خاله مهربون الان کلی کار رو سرم ریخته
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
26 دی 92 6:12
الهی فدای این دخی ناز شم که مامانی رو به اسم صدا کرده
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی عزیزم خدانکنه