ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

چه خوبه مادر دختر باشی

1392/10/23 2:18
642 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من

زیباترین لحظات زندگیمون رو داریم میگذرونیم زیباترین لحظات که هیچ وقت دوباره تکرار نمیشه

چقدربخودم میبالم وقتی که توبغلم آروم میشی

وقتی صدام میزنی تا شکایت کنی از کسی که ناراحتت کرده

وقتی میری میچسبی به دیوار ومیگی مامان وبعد دستاتو از هم باز میکنی وبدو یدو میای وخودت رو میندازی تو بغلم

عزیزم دوست دارم خیلی زیبا

نمیدونی این روزا چه حال خوبی دارم

نمیدونی چقدر خوشحالم که تو داری بزرگ میشی ومفاهیم این دنیای زمینی رو بخوبی درک میکنی

نمیدونی اونقدر خوشحالم که هیچ آرزویی ندارم جز خوشبختی تو

تویی که خوشبختیمو کامل کردی تویی که همینطور که همیشه گفتم وبازهم میگم معجزه خداوندی

نگاهت که میکنم خدا رو تو وجودت میبینم
انقدر پاک و معصومی و مهربون و ساده
با اشک های من اشک میریزی و به خنده ام میخندی...
خنده ات که معجزه ست و گریه ات هم غم عالمه که چنگ میزنه به قلب من ...

آره مامانی نفسم دوست دارم فریاد بزنم که چه خوبه مادر دختر باشی

دختری که با دستای کوچیکش نازت میکنه وبهت میگه مامان عدیدم مَنون  *این یعنی تمام عشقای دنیا در برابرش کم میارن*

دختری که تو چشمات نگاه میکنه واز نگاهت میفهمه ته دلت چیه وبا لبخند ملیحش بهت آرامش میده  *این یعنی تمام محبتای دنیا به گرد پاش نمیرسن*

دختری که میره سطل اسباب بازیشو میاره چپه میکنه میره روش وکنار مامانش می ایسته ومیخواد تو ظرف شستن بهت کمک کنه  *این یعنی تو تمام شرایط کنارتم وتنها نیستی*

دختری که بغلت میکنه محکم ،طوری که دندوناشو بهم فشار میده وبعدمیبوستت  *این یعنی تمام دوست داشتنای دنیا*

چه خوبه مامان دخترم *این یعنی تمام خوشبختی های دنیا مال منه*

آره عزیزم این منم که درکنارت احساس آرامش میکنم تا قشنگ زندگی کردنو یاد بگیرم تا انسان بودن رو تمرین کنم

که دارم به خودم میبالم که مادر توهستم

چقدر زیباست این واژه مادر

یه وقتایی دلم می خواد دنیا رو پاز بگیرم و نفساتو بنوشم
واییییییییییی خدایا وجود من ظرفیت این همه عشقو نداره 

خدایاشکرت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

محبوبه مامان الینا
15 دی 92 18:53
واقعا چه عالیه که مامان یه دختر باشی
مامان ثمین سادات
پاسخ
واقعا آخر خوشبختیه
شبنم
15 دی 92 19:24
چقدر زیباست این واژه ی مادر عزیزم مثل همیشه زیبا و سرشار از احساس نوشتی درود بر تو مادر پرانرژی
مامان ثمین سادات
پاسخ
واقعاََ ممنونم عزیزم لطف داری بهم گلم
اعظم
15 دی 92 20:56
خدا همیشه شادیهای زنگیتون رو پر رنگتر کنه عزیزم
مامان ثمین سادات
پاسخ
متشکرم دوست جونم
مامان لي لي
16 دی 92 2:35
عزيزم خيلي قشنگ و پر إحساس نوشتي لذت بردم
مامان ثمین سادات
پاسخ
متشکرم عزیزم با احسا خوندیییییییییییییییی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
16 دی 92 4:19
خدااا دخی نازتو برات حفظ کنه هزاررر ماشالله
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم زهرا جونم
CItUhCQcktNztTrUdYOBvvpS9-tGo5dzaMQZQRh01tkglUqgDzAfIFEVBwac2jN_
17 دی 92 13:59
ماشالله لا حول ولا قوه الا بالله انشالله قلبت همیشه لبریز عشق مینای مهربونم چون لیاقتشُ داری عزیزم
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسی از مهربونیت گلم
مامان گیسو جون
17 دی 92 19:30
مینای نازنینم مادر با احساس امیدوارم همیشه سایه پر مهرت بالای سر دختر نازت باشه بوسسسسسسسسس
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزجونم مرسی از محبتت
مامان گیسو جون
17 دی 92 19:31
ای جونم چه تاب خوشگلی داری ثمین جونم همیشه بخندی الهی خصوصی
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم دوست جونم انشاله مرسی گلم
✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
18 دی 92 0:05
الهی عزیزم چه ذوقی میکنه.خدا واست ثمین جونو حفظ کنه.خصوصی دوستم
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسی انشاله روشا جونی همیشه شاد وسلامت باشه