ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

فقط برای همسرم

1392/10/18 13:45
733 بازدید
اشتراک گذاری

 یه حال خوبیم...نو کنارمی...پشتی...هوامو داری

چقدر آرومم...چقدر عاشقم 

امشب سری به خاطرات دوتاییمون زدم وکلی دلتنگ اون روزاشدم ، دوتایی چه خاطراتی با هم ساختیم که باعث شده که وقتی به عقب برمیگردیم وبهش نگاه میکنیم لبخند رضایت توام با دلتنگی روی لبامون نقش ببنده وتنها کلمه ای که از زبونمون جاری میشه اینکه بگیم:یادش بخیر

یادمه که همه چی از کجا شروع شد و درک کردم دیگه خودم تنها نیستم ،یه اتفاقی افتاد ،یه حس ناب که با تمام وجود لمسش کردم اونجا نقطه شروع من بود

لحظه آغازم اون لحظه بود که وجودم پر شد از شور عشق و حس کردم که میتونم خیلی زیاد کسی رو دوست داشته باشم

روزایی که دنیا توی دستای ما بود وبا هر ساز ما میرقصیدچه هیجانی داشتیم برای دیدن همدیگه چقدر راحت صدای قلبمون میشنیدیم چقدر زیبا دنیامون ساختیم چه روزایی که با مناسبت وبی مناسبت میشد بهترین روز عمرمون و تو قلبمون برا همیشه حک میشد

مثل اون روزی که از نگاهت فهمیدم که چقدر دوستم داری واشک از چشمام ریخت و از چشمای خیسم فهمیدی که عاشقت هستم

چه انتخاب زیبایی بود

عزیزم متشکرم برای همه وقت هایی که من به خنده واداشتی. برای همه وقت هایی که به حرف هام گوش دادی. برای همه وقت هایی که به من جرات و شهامت دادی. برای همه وقت هایی که منو تو آغوش گرفتی. برای همه وقت هایی که با من شریک شدی. برای همه وقت هایی که خواستی در کنارم باشی. برای همه وقت هایی که به من اعتماد کردی. برای همه وقت هایی که من تحسین کردی. برای همه وقت هایی که باعث راحتی و آسایش من بودی. برای همه وقت هایی که گفتی "دوستت دارم" برای همه وقت هایی که در فکر من بودی. برای همه وقت هایی که برام شادی آوردی. برای همه وقت هایی که به تو احتیاج داشتم و تو با من بودی. برای همه وقت هایی که دلتنگم بودی. برای همه وقت هایی که به من دلداری دادی. برای همه وقت هایی که تو چشمام نگاه کردی و صدای قلبمو شنیدی. به خاطر همه ی اینها هیچ وقت فراموش نکن که : لبخند من به تو یعنی " عاشقانه دوستت  دارم " همیشه دوستت دارم چه به زبان بیارم چه نیارم.  تو در تمام ضربان های قلبم حضور داری.

 عزیزم میدونم الان شرایط خیلی فرق کرده ومثل قبل وقت نمیکنم که تنها مینای تو باشم

نمیدونم وقتی خستگی کارای روزمره همینطور ادامه داره وحتی بعضی اوقات تا خود صبح مجبورم که بیدار بمونمو تو تنها بری به رختخواب وشب سپری کنی وصبح هم تنها بیدار بشی وبدون صبحانه بری محل کارت ومن خواب باشم چه حالی می شی

اما من وقتی از خواب بیدار میشم وچشمام باز میکنم میشینم لبه تخت وتو آینه دراور نگاه میکنم و میبینم یه یاداشت کوچیک با خط خوش نوشته عزیزم دوست دارم قد ستاره های دنیا از خوشحالی میخوام بال در بیارم واون لحظه کنارت باشم واز اینکه تو همسرمی به خودم میبالم تو بهترینی ابوذرم

کارهای کوچیک پراحساس ازکارهای بزرگ بدون احساس خیلی قشنگتره
 

حالا هم میخوام بدونی از این حاصل عشقمون لذت میبرم عشق خوبم واقعا وجود بچه زندگی رو گرمتر وعشق آدم رو نسبت به همسرش دو چندان میکنه "منطقیه که دل ادم برای اون روز ها تنگ بشه ولی از اینکه ببینه مردش به جز اینکه تمام عشقشه پدر جگر گوشش هم هست واقعا لذت میبره

می بینی ،با اومدن این فرشته پاک چقدر زندگیمون خوش رنگ تر و زیباتر از قبل شده...
دیگه روزمرگی هامون رفته و هر روز در انتظار یه برگ جدید از کتاب زندگیمونیم با این فرشته نازنین
خدا رو شکر به خاطر این هدیه...

من میخوام این بلند داد بزنم: تموم دنیا حاشیه ست و متن ما آدماییم و تو زندگی دو نفره ی عاشقانه مون ما هستیم که زیباترین متنیم...

از خدا دیگه هیچی نمیخواهم ، دیگه هیچ آرزویی ندارم ،

رویایی رو میخواستم که به اون رسیدم ، دنیا رو میخواستم که اونو به دست اوردم ، رویایی که همون دنیای منه، و تویی که همون دنیای منی….

دوست دارم عزیزم همسرم عشقم

 

عشق

مهم نیست که یه حلقه فلزی تو دستت باشه ، مهم اینه که یه حلقه از عشق دور قلبت باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان یاسمن و محمد پارسا
14 دی 92 13:16
عزیزم همیشه در کنار هم به خوشی و خوشبختی و سلامتی
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم قشنگم
مامان آناهیتا
14 دی 92 15:40
سلام عزیزم ، در کنار هم سالیان سال خوش و خرم و سلامت باشید
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم دوست مهربونم
مامان گیسو جون
14 دی 92 19:03
سلام عزیزم امیدوارم سایه خوشبختی همه بالای سرتون باشه و خدا بهم ببخشتتون همیشه شاد باشید عاشق
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلم ممنونم عزیزم
دلشکسته
15 دی 92 8:03
سلام دوباره برگشتم خوشحال میشم بهم سر بزنید
محبوبه مامان الینا
15 دی 92 10:24
مینا جون ازت خوشم میاد خیلی دختر پراحساس و مهربونی هستی و از همه مهمتر قدر شناس ...و قدر زندگیتو و عشقتو و همسرتو و بچه ت رو میدونی و این واقعا تحسین برانگیزه این جمله تو خیلی دوست داشتم : " کارهای کوچیک پر احساس از کارهای بزرگ بدون احساس خیلی قشنگتره "
مامان ثمین سادات
پاسخ
باعث افتخاره دوست جونم شما بمن لطف داری عزیزم منم همیشه به این جمله معتقدم امیدوارم همیشه شاد باشی قشنگم
اعظم
15 دی 92 20:57
عزیزم همیشه شاد و خوشبخت باشید
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم اعظم جونم همچنین شما
مامان لي لي
16 دی 92 2:23
سلام مينا جونم دلم برات تنگ شده بود خوبين،؟؟؟؟ ثمين جونم و ببوس
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم متشکرم منم همینطور چشششششششششششششم
مامان لي لي
16 دی 92 2:24
عاشقانه هاتون پابرجا و روز افزون مينا جونممممممممممممممم...... قشنگ از جملاتت عشق رو إحساس كردم ازچشم بد دور باشين
مامان ثمین سادات
پاسخ
متشکرم لی لی جونم عزیزم دوست دارم
CItUhCQcktNztTrUdYOBvvpS9-tGo5dzaMQZQRh01tkglUqgDzAfIFEVBwac2jN_
17 دی 92 13:58
همیشه در کنار هم بهترین لحظه ها رو بگذرونید
مامان ثمین سادات
پاسخ
فدای مهربونیت دوست جونم همچنین شما