ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

عید سیده کوچولوی من مبارک باشه خوشگلم

1392/9/12 3:17
4,148 بازدید
اشتراک گذاری

لباس عید بپوش ومیان شهر قلبم بیا

که عید بی تو فقط برگه ای ست در تقویم

 

دختر نازنینم ثمینم روزهای زندگیمان گرم میگذرد با تو ،به گرمای لحظه هایی که تو در آغوشمی به گرمای وجود پر برکتت درثانیه ثانیه خوشبختیمان
ساعت عشق مان تمام لحظه های زندگیست ،ثانیه هایی که پر از عطر و بوی عاشقیست
ای جان من
میدانم همیشه همینگونه که هستی خواهی ماند،مثل یک گل به پاکی چشمهایت،به وسعت دنیای بی همتایت دلم میخواهد تمام وجودم در دستان تو کودک 21 ماه ام باشدکه معنای کامل آرامش را دریابم وتنها آنجاست که مکان امن عاشقانه های من است

عشق

نفس

بعداََنوشت:

عزیزم دختر نازنینم سلام

مامان جون امروز هم تمام شد چقدر روز زیبایی بود همه چیز عالی و خوب

نازنینم از دوروز پیش درتدارک کارای امروز بودم خیلی کارداشتم اما یه ذوق زدگی خاصی تو وجودم جولان میدادکه همه کارهارا با لذت انجام میدادم درست حال وهوام مثل روزایی بود که خودمون واسه عید نوروز آماده میکنیم

آره منم مثل همون روزا تمام خونه روبرق انداختم برای رسیدن این روز عزیز لحظه شماری میکردم آخه عید مخصوص شما بود چه لذتی داره که دوستان وعزیزانمون میان وبرای دیدنت برای اینکه بهت تبریک بگن برااینکه ازدستای کوچولوت عیدی بگیرن وبگن پولت برامون برکت میاره

مامانی نمیدونی چقدر بخودم میبالیدم که مامان یه سادات کوچولو هستم

قربون چشمای معصومت بشم من الهی

شب قبل از عید خانواده همسری دعوت کردیم ومامانی همزمان هم غذا ومخلفات سفره رو آماده میکرد وهماینکه داشت عیدایه مخصوص سادات کوچولورو آماده میکرد نمیدونی چه بدو بدویی داشتم تازه بعداز اینکه مهمونی تموم شد شروع کردم به دوختن لباس عیدت خوشگلم وتا ساعت 4 صبح پا به پای مامانی بیدار بودی وتنهام نذاشتی وباهم خوابیدم

صبح روز عید هم از ساعت10 مهمونها اومدن وبا دیدن کوچولوی نازنینمون کلی قربون صدقت میرفتن وشما هم بیا ببین که چقدر ناز میریختی وتا شب ادامه داشت

شام هم خونه آقاجون دعوت بودیم ودایی محمد ودایی علی آقا هم اومده بودن شما هم که کلا بعد از 10 دقیقه میونت با همه خوب میشه کلی خوشحال بودی وبازی کردی

الان خیلی خستم اما اصلا دوست نداشتم برم وبخوابم چون میخواستم بیام وبرات بنویسم وخوشحالیم وبیان کنم

خوشحالی از بابت حس خوبی که دارم خوشحالی از بابت اینکه مامان یه سادات کوچولو هستم خوشحالی بابت اینکه روز زیبایی داشتیم

وعیدی سادات کوچولوی ما برای دوستای خوب مجازیمون:

یه دنیا آرزوهای خوب وقشنگ همراه با سلامتی وخنده های ته دل

برایتان دنیایی به زیبایی هر آنچه که زیبایش میدانید آرزو میکنیم.

عشق هدف حیات و محرک زندگی انسانهاست  و زیباتر از عشق چیزی ندیده ام

 به خاطر عشق است که فداکاری می کنیم.به خاطر عشق است که به دنیا با بی اعتنایییییییییییییییییییییییی می نگریم

 و ابعاد دیگری می یابیم.به خاطر عشق است که دنیا را زیبا میبینیم و زیبایی را می پرستیم.به خاطر عشق است که خدا را حس می کنیم و او را می پرستیم و حیات و هستی خود را تقدیمش می کنیم...

کانون گرم خانوادیتان پر از عشق

 

امروز خدارا بسیار سپاسگذارم

عید

دخترم دید آقا داره روی اسکناسهارو مینویسه که رفت ودست بکارشد

نفس

نفس

گیر داده بودی به تنگ ومیگفتی مانی ،فکرمیکردی توش ماهی داره

عشق

داری واسه مامان دلبری میکنی تا دعوات نکنمو......

نفس

عشق

جونم

لباس ثمین جونم ،مبارکت باشه

نفس

وای روی  ابرام وقتی دستاتو دور گردنم حلقه میکنی

جونم

درحال قند خوردن وانتخاب یکی از عیدی ها واسه خودمون

عشق

هورااااااااااا انتخاب شد

جونم

عمر

اینم یه عکس سه نفره با سادات خونمون

نفس

باباحاجی همراه دوتا نوه دختری (شادی دختردایی هادی جون)

عشقم

عاشق اینجوری نگاه کردنتم

نفسم

مگه میشه مجله ببینی وشروع نکنی به نقاشی کشیدنچشمک

جونم

جونم

داری برای امیر پویا ناز میریزی......

جونم

حالا دیگه 10دقیقه گذشت و....

نفس

جونم

این آقا هم می خواد یه آهنگ بذاره تامن نای نای کنم ها.....زود دیگه

نفس

کلی با عمو مهدی بازی کردی وغش کردی از خنده

نفس

قشنگم

جونم

دخترم خسته شده ورفته بغل مامان پروین

نفس

وقتی لبخند به دنبال جایی برای نشستن میگردد، با تمام وجودم آرزو میکنم لبهایت در آن نزدیکی باشد !

 ثمین سادات من تا این لحظه ، 1 سال و 9 ماه و 3 روز و 11 ساعت و 46 دقیقه و 27 ثانیه سن دارد

عید دیدنی امیر علی جونم در ادامه

عزیزم دخترکم روز جمعه هم دوست خوبم زنگید وگفت که میخوان بیان خونمون کلی ذوق زدشدم اما ازاینکه عیدی های مخصوصمون تموم شده بود ناراحت بودم تا اینکه یهویی ذهنم جرقه زد ودست بکارشدم ودریک اقدام ماهرانه یک عیدی خیلی زیبا برا امیرعلی جون درست کردم خودم که خیلی خوشم اومد

عیدی

عیدی

تا اینکه بالاخره اومدن وخوشحال وسرحال با هم سرگرم صحبت کردن بودیم که یه دفعه دیدم امیر علی نیست رفتیم سر وقتش تو اتاق ثمین که

امیرعلی

عشق

ممنونم دوست خوبم که پیشمون اومدید وخوشحالمون کردید

امیدوارم همیشه درکنار خانواده شاد وسلامت وخوشبخت باشید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

ندا
2 آبان 92 15:54
سلام.
عید شما مبارک
چه عکس خوشگلی ا ی جان
مامانی قبول نیست عکس کم گذاشتی .این پست باید پرو پیمان میگذاشتی مثلا عید شماست .منتظر عکس جدید هستیم از عید سید ثمین جان هستیم .
من عید ی میخوام


سلام عزیزم ممنونم
قشنگم آدرستون بذارید تا بیایم پیشتون
چشماتون زیبا میبینه
اومدم وپرو پیمونش کردم عزیزم
چشششششششششششششششششششم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
3 آبان 92 3:32
مبارک باشه عزیزم این عید بزرگ و به سادات خونتون تبریک میگم منم سید هستم و ایلیا جونم هم از طرف مادر 5 شنبه ها سیده عید سعید امسال هم که 5 شنبه بود و کلی کیف کردیم
اما من وقت نکردم پست بزارم بعدا شاید اشاره کردم تا ببینم
بازم تبریک میگم عکسها و لباس ثمین خیلی ناز بود ممنونم بات عیدی


عزیزم عیدت مبارک چه خوب پس امسال نور علا نور بوده
امیدوارم همیشه شاد باشید
ممنونم از مهربونیت ونگاه زیبات
مامان محمدطاها
3 آبان 92 5:22
وای عزیزم من یادم نبود شما سیدی
فدات شم
ممنون بابت عیدی خاله جون
مامان هنرمند دست شما هم درد نکنه عالی بود


خواهش میشه عزیزم
قابلتون نداشت
مرسی
مامانی کسرا
3 آبان 92 13:20
خدای من ثمین جونم،عیدت مبارک ببخشید تورو خدا من اینجا از تقویم دورم اصلا حواسم نبود ثمین جونم" سیده "
ماشالله خانم خانما چه لباس قشنگی انشالله همیشه خوب و خوش باشهی عزیزم
مامانی یه بوس محکم ازش بگیرید
ثمین جونم انشالله خوب و سالم و شاد باشی و خداوند همواره پشت و پناهت باشه عزیزم
با قلب مهربونت واسه کسرای منم دعا کن عزیزم

سلام خاله مهربون ممنونم
مرسی چشماتون زیبا میبینه عزیزم
چششششششششششششششششششم حتما
صبا خاله ی آیسا
3 آبان 92 14:46
سلام عزیزم عیدت مبارک خوشگلم ماشاالله چقد ماه شدی


سلام ممنونم
اعظم
3 آبان 92 16:30
سلام عزیزم عیدتون مبارک .همیشه شاد باشید .
چه عیدیهای زیبایی من که دلم رفت .من میخوام .جام حسابی خالی.ممنون برای آرزوهای زیبای ثمین عزیز.
عکسها فوق العاده بود .واقعا زیبا شده بود ثمین جون با لباس سبز خوشرنگش.
خودتون که محشر شده بودید .
مرسی به یاد ما هم بودید تو این روز عزیز


سلام ممنونم مهربون
عزیزم درخدمتیم شما بیاین پیش ما هوارتا عیدی میاریم واستون
مرسی شما لطف دارید
خواهش میکنم ما همیشه بیلد دوستای عزیزمون هستیم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
3 آبان 92 22:41
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_
...........|..........*____* ........|||"|""\___
...........|________________ _ |||_|___|)
...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)''
به اندازه یه کامیون وبلاگمو با مطالب جدید آپ کردم - بدو بیا


اومدم
مامان ضحــــــــــــــا
4 آبان 92 8:01
سلام
سادات كوچولوي من،يه دنيا ممنون بابت عيدي قشنگي كه به هممون داديعيدت مباااااااااااااااااارك
چه لباس قشنگي،مينا جون دستت درد نكنه يه پا هنرمنديااااااااا



سلام عزیزم خوبید ضحای عزیزم خوبه
ممنونم قابلی نداشت
خواهش میکنم بشما که نمیرسم عزیزم
مامان نوژاجونی
4 آبان 92 8:28
عیدت مبارک سادات کوچولو.چه لباس وتل زیبایی چقدر رنگش دلنشینه وبهت میاد .مامانی سنگ تموم گذاشتی واسه سادات کوچولومون دستت درد نکنه.عکساس 3 نفرتون هم خیلی زیبا بودند


ممنونم عزیزم مرسی شما زیبا میبینید
خواهش میکنم دیگه این ثمین ساداتم لیاقتش از این بیشترا بود اما فقط همینقدر تونستم براش انجام بدم انشاله سالهای بعد
مرسییییییییییییییی
مهرانه
4 آبان 92 8:48
مبارک باشه .
چه دخمل نازی خدا حفظش کنه


ممنونم عزیزم
مادز منتظر
4 آبان 92 11:51
سلام مامانی خوب و مهربون ثمین سادات گل و دوست داشتنی

عید غدیر رو با تاخیر به تو دوست خوبم و مخصوصا ثمین سادات کوچولوی گلمون تبریک میگم عزیزم.

ممنون که به وبلاگ ما اومدین و کامنت گذاشتین. باعث افتخاره آشنایی من با شما و سادات خانوم.

ثمین سادات عیدی ما یادت نره دخمل کوچولو.
ثمین سادات جونم خیلی برای ما دعا کن به خصوص برای سلامتی فاطمه جونی من که تو راهه.
عزیزم شما جزو لینک دوستان ما هستید.
بازم پیش ما بیایید. منتظرم



سلام مامانی عزیز
خواهش میکنم وبتون اونقدر زیبا بود که لذت بردم از خوندنش
چشم نازنین
امیدوارم خداوند یه نی نی سالم وسلامت بهتون هدیه بده گلم
مراقب خودت باش
باعث افتخار حتما میرسم خدمتتون
مامان علی خوشتیپ
4 آبان 92 15:17
سلااااااااااااااااااااام
وای یهو دلم هواتونو کردم کلیک کردم رو وبتون
اینقدر انرژی گرفتم از این پستت
خدا خیرت بده خواهر


ممنونم عزیزم
منم از دیدن نظرات زیباتون کلی ذوق زده شدم منتظر تون بودم عزیزم
شما همیشه برام مثل یه خواهر مهربون وخوب بودید وامیدوارم هر جا هستی شاد وسلامت وخوشبخت کنار خانواده عزیزتون روزای خدارو با نگاه پر مهرش بگذرونی نازنین
مامان علی خوشتیپ
4 آبان 92 15:18
ببخش سید کوچولوی ناز و خوشگلم که دیر اومدم برای تبریک
انشاالله هر روزت عید باشه
قربونت بشم دوستم...هزارماشااللهههههههههههه
خیلی ناز و خوشتیپی


خواهش میکنم عزیزم قربون دل مهربونت برم من الهی
شما لطف دارید اینجوریام نیستا
ناز خوشتیپ؟
مامان علی خوشتیپ
4 آبان 92 15:19
چه تزئینات خوشگلی
چقدر لباسش نازه
ما هم روز عید جشن داشتیم.زن داداشم سیده.تو وب آشپزی عکساشو گذاشتم


چشماتون قشنگ میبینه
چه خوب الام میایم
مامان علی خوشتیپ
4 آبان 92 15:20
ممنوووووووووووووون بابت عیدی قشنگتون
ولی من از اون اسکناسها با دستخط ثمین جون هم میخوام ها
لطفا تراول هم باشه


خواهش میکنم قابلی نداشت عزیزم
چشممممممممممم شما بیاین درخدمت باشیم ما تراول بارون میکنیم شما وعلی خوشتیپ مونو
مامان علی خوشتیپ
4 آبان 92 15:21
واقعا سعادت میخواد آدم در خدمت سادات باشه
عاششششق اون عکسشم که زیر اون خط نی نای نای گذاشتی...دلم میخواد گازش بگیرم


ممنونم عزیزم
عزیزمیییییییییییییییییییی گاز بگیر اما نی نیمون گناه داره هااااااااااااااااااا
هستی
4 آبان 92 20:39
سلام خواهر مهربون...خوشحالم که لحظات شاد و بیاد موندنی را در کنار هم رقم زدید...امیدوارم از ته دل که همیشه شاد باشید و ثمین جون بخنده...
شادیهاتون روز افزون....
دست مامانی درد نکنه چه کارهای کرده واقعا زحمت کشیدی.
لباس ثمین خیلی قشنگ هستش خدابراتون نگاه داره .مازیار عکسها رو دیده بهم میگه لباس ثمین خیلی زیباست حتما برات یکی میگیرم .قهقهه]
گفتش به شما وهمسرتون بگم اول آرزوی سلامتی وبراتون آرزومیکنیم وروزهای قشنگی در کنار همسر وگل دخترتون رودرپیش روداشته باشی.


سلام خواهر گلم ممنونم عزیزم مرسی از دعاهای خوب وزیبایی که برامون داشتی نازنینم
مرسی از آقا مازیار بابت مربونی ومحبتشون
آره عزیزم دوست داری برات میدوزم
ممنونم امیدوارم شما زوج خوشبخت هم همیشه سربلند وخندون وسلامت باشید
هستی
4 آبان 92 20:40
خواهری 3شنبه عصر ایمیل فرستادم خواندی.
الانم یک عکس مازیار انتخاب کرد ایمیل کردم برو ببین .

آره نازنینم جوابم دادم
چششششششششششششششششششم حتما
هستی
4 آبان 92 20:43
ثمین عزیزم
و بعد بازم محکمتر و فشرده تر از قبل عاشقتم خاله ای به افتخار این گل دختر
دیگه خاله جون


سلام عزیزممممممممممممممممم خوبید نازنین قبل از هر چیز ایمیلم بدستتون رسید دوتا ایمیل فرستادم ها
امیدوارم رسیده باشه
ممنوننننننننننننننننننننننننننننننم
مامان امیرعلی گلی
4 آبان 92 22:51
چه عکسایی
چه عیدی هایی
عیدت مبارک دوست گلم ببخشید با تأخیر چون چند روز نبودم
راستی واقعآ خوش ذوق و سلیقه ای دوستم


سلام نازنینم نظر لطفته عزیزم
ممنونم شما همیشه با مهربونیت شرمندمون میکنید
مرسیییییییییییییی
مامان یاسمین زهرا
5 آبان 92 11:45
وااااااااای عزیزم نمیدونستم دختر عمومی و سیدیای قربون دختر برم من عیدت مبارک چقدر عکسای دوتایی و سهتاییتون قشنگ بودنهمیشه بخندی گل نازم


خواهش میکنم ثمین ساداته دیگه لینک میکردی به سادات
خدانکنه عزیزم
چشمتون قشنگ میبینه
یاسمین زهراجون ببوسید محکم
مامان حدیثه سادات
5 آبان 92 14:23
سلااااااام عیدت مبارک عزیزم.
منم افتخار میکنم که مامان یه سادات کوچولو هستم.
سادات کوچولو شما که خیلی ناز شده.ماشاالله.
ببخشید با اجازتون میخوام یخرده از مطلب روز عیدتون رو تو وبلاگ دخترم بزارم.مرسی گلم.فدات بشم


سلام عزیزم ممنونم
چه خوب که احساس مشترکی داریم
خواهش میکنم شما لطف داری چشماتون قشنگ میبینه نازنینم
خواهش میشه باعث افتخاره نازنینم
مامان حدیثه سادات
5 آبان 92 15:30
مرسی عزیزم که اینقدر گلیییییییییییییی... بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس


مرسی نازنینم شما لطف دارید
مریم مامان نیکان
6 آبان 92 16:10
سلام خانم عیدتون مبارک باشهراستش من الان متوجه شدم که ثمین جون سیده هستن،خدا حفظش کنه
عکساتون خیلی قشنگه،عکس خودتونم خیلللی نازه
شاد باشین همیشه در کنار سادات خونتون


ممنونم مهربون شما لطف دارید
چشماتون قشنگ میبینه ممنونم
sareh
7 آبان 92 20:39
salam mamnonam k b webam sar zadin man linketon kardam khosha hal misham likam konin


سلام عزیزم خوبید
خواهش میکنم نازنین
باعث افتخاره
اما لطفا آدرستون برام بفرستید
خاله سوسکه
8 آبان 92 8:32
خداااااااااااااااااجون پس چرا من نمی تونم عکسای ثمین سادات رو ببینم
ثمین عزیز ومامان خوبش سلام چقدر مهربون وگلی چقدر قشنگ می نویسی وقتی مطالبت رو میخوندم یه 30 سانتی از زمین فاصله گرفتم همه هنرای قشنگت یه طرف نوشته های زیبات هم یه طرف راستی میدونستی عشقای زندگی منم سادات هستند ومن هیچوقت اسمشون رو بدون واژه سید وسادات نمی نویسم


سلام عزیزم الهی چراااااااااااااااا
نازنینم شما لطف داری روح وحست زیبا وقشنگه که مطالبم زیبا خوندی
شرمندم میکنی عزیزم
چقدر خوب منم میخواستم مثل شما باشم تاهمیشه با اسم ثمین سادات و.. صداش کنم اما نمیدونم چرا نتونستم
الهه مامان روشا جون
12 آبان 92 0:45
ثمین سادات عزیزم عید مبارک.ببخش خاله جون مامان مینا میدونن من یک ماهی بوده نبودم و نتونستم به موقع بهت تبریک بگم.هر چی باشه دختر عموی روشا سادات خودمی و بی نهایت دوستت دارم.
مامانی دستت درد نکنه خیلی همه چی عالی بود.120 سال به هم چین عیدی.


خواهش میکنم عزیزم شما لطف ارید نازنینم
آره گلم جای نطرات زیباتون توی وبم خالی بود
انشاله همه نازنین کوچولوهامون همیشه شاد وسلامت وخوشبخت باشند
مامي كيانا
12 آبان 92 9:44
عيدتون مبارك سادات كوچولو
به به چه لباس خوشگلي
من عاشق مامانهاي هنرمندم
تزئينات هم خيلي جالب بود معلومه كه خيلي وقت گذاشتي براشون
من هم خيلي عيد غدير رو دوست دارم و تب و تابش برام از عيدنوروز هم بيشتره عيد ديدني هاش رو هم خيل دوست دارم
ببوس ثمين جونم رو خيلي ناز شده به مامان خوشگلش رفته ديگه


ممنونم عزیزم
آره این عید خیلی دوست دارم آره زحمت کشیدم اما فکر کن یکی از مهمونا بعدش آمار قیمت فنجون وتزیینات و.... گرفت واز آخر گفت بهتر بود پولش میدادی
مرسی چشم حتما شما هم کیانا جون ببوسید
مامان زری ترانه
20 آبان 92 12:56
سلام عزیزم عیدتون مبارک باشه البته با تاخیر منم مامانی یه سادات کوچولویم . ضمناً نزدیک ما هم هستین ما مشهدیم . یه چیز دیگه شوهر من اصالتاً نیشابوریه خوشحال شدم از آشنایی تون
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام ممنونم متشکر چه خوب چشم حتما اومدم
مامان نگین
30 آبان 92 10:16
اخیییییییییییییییییییییییی بگردم چه دخمل شیرینی خدا برات نگهش داره عزیزم
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنوننننننننننننننننننم