ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

ده سال پیش در چنین روزی

1392/8/5 1:08
1,236 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنینم

امشب1392/05/08 سیاهی وتاریکی همه چیز توی خودش گم کرده امشب بیاد قدیم ندیما اومدم زیر آسمون دنبال ماه گشتم وبهش خیره شدم واز ته دل از خدای عزیزمون تشکر کردم که توی ثانیه به ثانیه این چندسال درکنارمون وپابپامون همراهمون بوده ونگاه پر مهرش ازمون دریغ نکرده

امشب به همه چیز فکر میکنم به......

آره نازنینم عروسکم به 10سال پیش که مصادف بود با اولین روز ماه رمضون که تقدیر من وآقا برای هم رقم خورد عزیزم چقدر زود گذشت چه روزایی که با هم نداشتیم چه حرفایی که بهم زدیم چه خاطرات تلخ وشیرینی که باهم بوجود اوردیم چه آرزوهایی که داشتیم که الان شده داشتمون چه لبخندها وگریه هایی که در آغوش هم ودرکنارهم تجربه کردیم چه سرنوشتی که ساختیم و......

گاهی اوقات آدم هیچ واژه ای پیدا نمیکنه که بتونه احساس قلبی شو بیان کنه شاید بخاطر اینکه احساس آدم چیزی فراتر از واژها وکلماته

آره خوشگلکم ، من وآقا عاشقانه این چند سال پشت سر گذاشتیم وحاضرم قسم بخورم که  قهر کردنمون بیشتر از 1ساعت طول نکشیده شاید طاقت دوری از هم نداریم دوری تنها به معنای ندیدن وجدا بودن نیست دوری میتونه سکوت باشه اخم باشه نگاه نکردن باشه

چه لحطاتی که برامون اتفاق افتاد که میشه بهش گفت معجزه آره معجزه خدا

که توی زندگی تک تک ما آدما اتفاق میوفته اما ما غافلیم وراحت ازش میگذریم اتفاقاتی که اگه با دید باز بهش نگاه کنیم وبه عمق عملش پی ببریم میفهمیم که خدا همین کنارمونه که حتی میتونیم گرمای وجودش حس کنیم

نازنینم معجزه بزرگ زندگیمون تویی ،معجزه بزرگ زندگی ما پدر ومادر شما فرشته های نازنینید که وقتی برای اولین بار در آغوشمون می گیرمتون تمام حس عاشقانه مادرانه رو لمس میکنیم وبا اون لبای کوچولوتون شروع میکنید به شیر خوردن ودستای کوچولوتون توی دست میگیریم وتمام دردامون فراموش میکنیم

معجزه زندگیمون یعنی داشتن یه کوچولوی نازنین که روز به روز بهمون ثابت میکنه که خدا دوسمون داره چون لایق همچین فرشته هایی هستیم

خدایا تو چقدر بزرگی

خدایا ماچقدر کوچیکیم چقدر ناشکریم بااین وجود هنوزم تنهامون نمیذاری همیشه کنارمونی ازت ممنونم خداجونم

نفس

قربون اون لبای کوچولوت برم من که موش شدی خوشگلم

نفس

نفس

اینم بخشی از خاطرات من وآقاوالبته دفترخاطراتمون

عشق

واینها هم نوشته شده توسط خط خوش آقای دوست داشتنیمون

عشق

عزیزم تاریخ این نوشته 1382/08/05 که پایین صفحه ذکرشده اما خوانا نیست

عشق

واینم در تاریخ 1383/08/05

عشق

وسالهای دیگه......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان یاسمین زهرا
5 آبان 92 11:46



اعظم
5 آبان 92 12:19
همیشه خوشبخت باشید عزیزم .
مبارک باشه این روز زیبا براتون


ممنونم عزیزم همچنین شما
مامان علی خوشتیپ
5 آبان 92 13:28
سالگرد این روز زیبا که دقیقا نمیدونم میشه عقد یا بله برون یا...مبااااااااااارک


میگم مارو بردی به چند هزار سال آینده هاسال 13920


ما هم با هم بودنمون داره 10 ساله میشه


عشقتون و خوشبختیهاتون مستدااااااااااااااااااااااااااااام


خصوصی






آشنایی دیگه
الهی انشاله همیشه کنار هم وپسر خوشتیپتون شاد وسلامت خوشبخت باشید وهمیشه بهترینها نصیبتون بشه






مامان علی خوشتیپ
5 آبان 92 13:36
من این جمله رو همیشه به خیلی دوستانم گفتم...اگر به خدا و عدالتش اعتماد داشته باشیم متوجه میشیم هر روزمون پراز معجزس
آفرین خیلی زیبا نوشتی


آره عزیزم معجزات خیلی بزرگی درکنارمون اتفاق میوفته که ماکوچیک میبی نیمشون
خواهش میکنم شما زیبا خوندی
مامان امیرعلی
5 آبان 92 13:49
خوشحالم که این همه خوشبختین آرزودارم همیشه شاد وکانون خانواده تون گرم باشه مینا جون
هستی
5 آبان 92 13:55
سلام عزیزم .

خیلی زیبا بود ودلنشین

خواهری باز ایمیل به دستم نرسید دوباره بفرست .مثل اوندفعه شده گفتم جواب ندادی دیشب بهت بگم ایمیل نگاه کردی یا نه .

خواهری ازت ممنونم خیلی لطف داری.

ثمین جان عزیزم ببوس






سلام عزیزم ممنونم شما خوبید

وایییییییییییییی چرا بهتون نمیرسه

رفتم تو ایمیلم اما نمیشه باز نمیشه نمیدونم چشه امروزم اول از هه رفتم سر وقتش اما نشد باید همسری بیا به کمکم آخه همیشه حلاله مشکلاته منه

چشم عزیزم


راستی عزیزم ایمیل قبلی تو خوندم اما هنوز عکسی برام نیومده ها
الان ثمین نمیذاره تا مفصل برات جواب بدم بعدا میام میفرستم قشنگم
مامان حدیثه سادات
5 آبان 92 15:28
دهمین سالگرد یکی شدنتون مبارکککککککک.
انشاالله همیشه به خوبی و خوشی باهم زندگی کنید.ثمین کوچولو رو ببوس.


ممنونم عزیزم
مرسی
مامان محمدطاها
5 آبان 92 23:14
خیلی مبارکه
انشالا صدمین سالگرد


ممنونم قشنگم
مریم مامان نیکان
6 آبان 92 16:01
مینا جون سلااااام...تبریک فراوان بابت سالگرد ازدواجتون
همواره کنار هم شاد و خوشبخت و سلامت باشید


سلام عزیزم ممنونم مرسی از دعای خوبت
همچنین براشما
مامان هدیه
7 آبان 92 2:10
سلام عزیزم
سالگرد آشنایی عاشقانه تون مبارک ایشالا که همیشه شاد و خوشبخت باشین
اما یه عذر خواهی ویژه:
به خدا خیلی شرمنده شدم وظیفه ما بود که بهتون سر بزنیمو عید و تبریک بگبم ولی شما که دنیای ادب و معرفتین بازم مثل همیشه شرمندمون کردین خیلی دوستتون دارم عید شمام مبارک
سرم این روزا بد جوری شلوغه به هیچی نمیرسم حتی وقت نمیکنم وبلاگ هدیه رو به روز کنم ببخشین که نمیتونم زود زود بیام پیشتون
از اینکه همیشه کنارمونین خرسندم

ممنونم قشنگم
دوست خوبم مرسی از محبتت شما لطف دارید
منم دوستون دارم زیاد
انشاله همه چیز بروفق مراد باشه وسرت از شادی و
خوشبختی شلوغ باشه گلم:
مامان نیایش ونازنین
7 آبان 92 8:48
سلام این روز رو بهتون تبریک می گم و از صمیم قلبم براتون آرزوی پایداری خوشبختیتون رو می کنم .
ضمنا ببخشید که نتونستم عید بیام و تبریک بگم نتم خراب بود . حالا با تاخیر عید مبارک ثمین جون عیدی ما یادت نره .


سلام عزیزم خوبید ممنونم از تبریکتون وتشکر بابت محبتت
مرسییییییییییییییییی
هستی
7 آبان 92 9:45
سلام عزیزم .

خوبی ،ثمین جان حالش خوبه چیکار میکنه خواهرزاده من ،پیام خصوصی خواندی آخر ایمیل به دستم نرسید عکس دیدی.

سالگرد ازدواجتون مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک






سلام عزیزم ممنونم خوبیم

آره عزیزم جواب دادم به میلتون باز نرسید آره عکستون دیدم عالی بود

ممنونم


اعظم
7 آبان 92 16:06
سلام عزیزم .
جه کار خوبی کردید دفتر خاطرات واقعا فوق العادست .
همیشه شادی و خوبی هاتون رو امیدوارم توش ثبت کنید .
چقدر هم خوش خط و زیبا .
دوستون دارم .


ممنونم مهربون آره هرز گاهی مینویسیم وبعدها که میخونیم واقعا حس خوبی بهمون دست میده
ممنونمممممممممممممممممممممم
هستی
7 آبان 92 17:38
سلام .
نه نرسید من واقعا
دوست داشتم با خواهرم صحبت کنم .گفتم شماره تو بفرستی ولی مثل اینکه مایل نبودی .اسرار نمیکنم .پس عکس دیدی آخه به مازیار گفتم بفرست مازیار پای لب تاب بود گفت دوتا براتون فرستاده درسته .دوتا عروسی بودیم یکی تو باغ یکی توتالار .


سلام عزیزم
ای وای چرا نمیرسه من چنربارم فرستادم sendهم شد نمیدونم بخدا
عزیزم نازنینم ما خونم تلفن نداره یعنی از وقتی مامانم فوت کرده دیگه وصلش نکردیم آخه اون موقع ها مامان همیشه بهم زنگ میزد و.... دیگه نخواستم زنگ تلفن بصدا در بیاد وبدون صدای پشت گوشی مامانم نیست
براتون نوشتم که انشاله برم دفتر تلفنش برات میفرستم تا بزنگیم بهم و[خوشحال]
عزیزم فقط یک عکس برام اومده اونی که تو باغه که واقعازیبا وخواستنی هستی خیلی خیلی زیبا بودی عالی شده بودی
آلیس
7 آبان 92 19:20
سلام مامان خانومی
ما رو نمی بینی خوش میگذره عایا؟

دلم تنگ شده بود واسه شما و ثمین عزیزم


سلام دوست خوبم خوبید عزیزم
نه اصلا
ما هم همینطور یه مدت خیلی سرم شلوغ بود
شما کجایید کم پیدا؟
زهرا(ترنم عشق)
8 آبان 92 1:53
مبارکه دوستم


ممنونم
مامان هدیه
8 آبان 92 11:11
عزیزم آپیدیم


هوراااااااااااااااااااا
مامان آناهید مهربون
8 آبان 92 17:00
عزیزم همیشه در کنار هم شاد وخوشبخت باشین ایشالا/
ثمین جون چه مامان نازی داررررررری[شوخی
مرسی که بهمون سر میزنین


سلام عزیزم خوبی دوست خوبم
شما لطف داری اینطوریام نیست گلم
خواهش میکنم از دیدن وبلاگتون لذت میبرم
مامان امیرعلی
8 آبان 92 18:19
ممنوم ازت عزیزم بخاطر عکسای امیرعلی لطف کن واسم بفرست


خواهش میشه باشههههههههههههه حتما
sareh
8 آبان 92 20:26
منتظر نباش کسی بیاد که دنیا را بهت بده؛ دعا کن کسی پیدا بشه که تو را به دنیا نده …


زیبا بود
مامان بردیا شیطون
9 آبان 92 10:20
چه قشنگ......
ایشالا همیشه خوش و عاشق و خوشبخت باشین
بابت احوالپرسیت هم ممنون دوست خوبم یه چند روزی سرما خورده بودم


مرسیییییی عزیزم ممنونم از دعای خوبت
انشاله بهتر باشید
مامان ضحـــــــا
9 آبان 92 10:24
انشاالله كه هميشه قطار خوشبختيتون درحال حركت باشه.


مرسییییییییییییییی
الهه مامان روشا جون
12 آبان 92 0:33
امیدوارم 120 سال در کنار هم خوشبخت باشید.
مینا جون اجازه میدی این متنی رو که توی نظرات نوشتی توی وبلاگم بذارم.حرف دل خیلی از مادرهاست.ممنون میشم.


مرسی خوشگلم
حتما عزیزم شما صاحب اختیاردی باعث افتخاره نازنین
مامي كيانا
12 آبان 92 9:38
به به چقدر لذت برديم از خط خوش آقاي مهربان
انشالا اين عشق مستدام باشه و ثمين جون هم ير سايه پرمهر شما خوشبخت و سلامت باشه


ممنونم
همچنین شما درکنار خانواده عزیزتون
صـبــا خاله ی آیـــســـا
12 آبان 92 19:59
همیشه خوشبخت باشی گلم بهترینارو براتون ارزو میکنم


مرسی خاله مهربون
ممنونم
مامان امیرعلی گلی
12 آبان 92 22:57
عزیزم ایشالله عشقتون جاودانه باشه و همیشه سالم و سلامت در کنار هم زندگی کنید
به به چه خط خوشی تبریک میگم گلم آقاتونم خیلی هنرمندند


مرسی مهربون ممنونم از دعای خوبتون
شما هم انشاله همیشه شاد وخوشبخت باشید
تشکر شما لطف دارید