ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

بیستی بخدا عاشقتم

1392/9/12 3:26
779 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم جونم قشنگم دختر نازنینم

بیست ماهگیتم تمام شد وشما وارد 21 ماهگی شدی خوش

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا مبارک باشه خوشحال

از اون جایی که مامانی عاشق عدد 20 هست ونمره 20وکلا هرچی که 20هست عشق منه میگم بیستی بخدا  هخوش

حالا هم که از لحاظ سنی بیست کامل شدی عاشقتم بیست من

مبارک باشه که از هر لحاظ بیستی   خوش

بیسته بیسته بیستی      خوش  خوش  خوش

      خوش           خوش        بس

                                                      عشق منی جونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

هستی
31 شهریور 92 9:29
سلام عزیزم .


همیشه به شادی


خوب خوشحالم آخر تابستان بهتون خوش گذشته ودر کنار هم روزهای خوب یرو پشت سر گذاشتی واز این به بعد هم همینطور.


ای جان چه عکسهای خوشگلی از ثمین گذاشتی کفشهای ثمین خیلی خوشگل هستش .میگن خواهر زاده به دایی اش رفته ولی به نظر من ثمین خوش سلیقه به خاله هستی رفته


راستی وارد 21ماهماهگی شدی مبارک



سلام عزیزم ممنونم از مهربونیت


امیدوارم شما هم تابستون خوبی رو گذرونده باشید


مرسی عزیزم آره دخترمون خوش سلیقست همون طور که گفتید به خاله هستیش رفته


ممنون

راستی عزیزم پیام خصوصیت الان خوندم وبابت تاخیر معذرت درست زمانی که شما این موضوع مطرح کردین من شرایط روحی خوبی نداشتن واصلا حوصله نداشتم شرمنده
اسممن هم مینا

ایمیلم:ramezani1187@yahoo.com










مامان نوژا جونی
31 شهریور 92 13:26
عزیزم هزارماشاله به این همه ناز و خوشگلی .ورودت به 21ماهگی مبارک


ممنونم عزیزم مرسی خاله جون
مامان رومینا
31 شهریور 92 13:45
چه عکس خوشگلیکفش نو هم مبارکش باشه






چشمات قشنگ میبینه خاله جون


مرسی سلیقه خودمه ها




هستی
31 شهریور 92 15:47
عزیزم به ایمیلت سر بزن . بیستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتیییییییییییییییییییییییی ثمین جان.
شکیبا
31 شهریور 92 18:17
مبارکش باشه ایشالله به سلامتی


ممنونم عزیزم
مامان علي خوشتيپ
31 شهریور 92 19:18
21 ماهگيت مبارك عشق خاله
الهي قربونت بشم...هزار ماشاالله خيلي ناز شدي


ممنونم خاله مهربونم چشماتون زیبا میبینه
اما ماشاله
مامان امیرعلی گلی
31 شهریور 92 19:22
ای جان چقد ثمین جانم ناز شده


ممنونم عزیزم
محمد
31 شهریور 92 19:56
سلام شرمنده ولی شما اصلا به من سرنمیزنی راستی دخترتم خیلی نازه


سلام چراااااااااااااااااا
من زیاد اومدم ونظر گذاشتم
الان میام وتک تکشون بهت نشون میدم داداش
امید وسعیده
31 شهریور 92 21:46

ایشالله عروسش کنی
البته ما هم دعوت شیما


ممنونم انشاله
آدرستون رو برام بذارید تا اون موقع کارت دعوت بفرستیم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
1 مهر 92 4:41
تو خودت نمره بیستی تو مثل هیچ کسی نیستی

مبارک باشه عزیزم


مامان محمدطاها
1 مهر 92 7:02
همیشه بیست باشی خاله جووووووووووووووون


مامان سلنا
1 مهر 92 7:50
واي چه عكس خوجلي به به !!!







مامان ضحـــــــــــا
1 مهر 92 7:51
سلام
21 ماهگيت مبارك ثمين جون
دوست دارم خاله


ممنونم خاله جون
میبوسمت ضحا گلی
مامي كيانا
1 مهر 92 9:12
تو خودت نمره بيستي
تو مثل هيچكسي نيستي


اعظم
1 مهر 92 11:45
مبارک باشه عزیزم
انشاا... 120 سالگیت
عکس نازت واقعا زیبا و باسلیقه است


ممنونم خاله جون
حمید
1 مهر 92 12:02
سلام دیدن هر بامداد اتفاق ساده نیست ..// خوشایند است و تکرار ناپذیر ..// گنجشکها بی خود شلوغش نمی کنند ..// معجزه را میبینید .؟ // اولین روز پاییز بر مراد دلت باد ..//
حمید
1 مهر 92 12:04
سلام آبجی
20 ماهگی ثمین جون را به شما و شوهر گرامیتان تبریک میگویم و ایشالا سالهای سالل در کنار هم روزهای خوب وخوشی داشته باشید
ایشالاروز اول مهر ماه برای ثمین و سوگند دخترم بیاد و اینها هم برند به مدرسه الهی...الهی
منتظر اون روزیم آبجی


سلام داداش مهربون ممنونم از لطفتون
آره واقعا لحظه زیبایی هست منم دوست دارم انشاله توی تمام مراحل زندگیشون خاطرات طلایی وزیبایی داشته باشن الهی آمین
حمید
1 مهر 92 12:13
تو کجا رفته ای امشب که من از یاد تو مستم!

با نگاه تو غریبم با سکوت تو شکستم

من سفر کردم از این شهر به دیار با تو بودن

با امید چه کسی من کوله بارم را ببستم

در شکوه خنده ی تو فکر تو با من غریبه است

ورنه این فکر من و این من همانی ام که هستم!

در جواب چشم هایت چشم هایم ساکت اند

من برای چشم های تو کنون قلم به دستم


زیبا وعالی
ممنون
مریم مامان نیکان
1 مهر 92 14:42
ای جانم مبارک باشه خوشگل خاله
چه عکس خوشگلی...جریان این کفش قرمزا چیه؟؟


مرسی
؟؟؟؟؟؟؟
صبا خاله ی آیسا
1 مهر 92 14:47
بیستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتته بیسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسستی ثمین جونم.
عاشق عکستم


مرسی خاله مهربون
مارال فرفری
1 مهر 92 15:42
سلام عزیزم 21 ماهگیت مبارک


ممنون
هستی
1 مهر 92 16:07
سلم عزیزم .ایمیل تو دیدی.




سلام عزیزم آره میام پیشتون


مامان امیرعلی
1 مهر 92 16:30
مبارک ک ک ک ک ک که 21 ماهیگیت ثمین جونم ماشا... دیگه خانم شدی عزیزم . راستی عکستم خیلی نازه عزیزم . خیلی خوشگلی ثمین جونم (ماشاا .... گفتم هاااااااااااااا)دوستون دارم


ممنونم خاله عزیزمما شما را خیلی خیلی دوست میداریم
morteza
1 مهر 92 17:32
یک روز من سکوت خواهم کرد ...

تو آن روز ، برای اولین بار ...

مفهوم " دیر شدن " را خواهی فهمید ..
وبت عالی بود به منم سر بزن

ممنونم عزیزم چشم حتما
مامان هدیه
2 مهر 92 1:02
سلام عزیزم
بیست ماهگی ثمین جونم مبارکه ایشالا که همیشه بیسته بیست باشی
عکسش هم خیلی قشنگه
مامانی ما اطاعت امر کردیم آپیم


سلام قشنگم ممنونم اومدم با سر خیلی منتظرتون بودم
ممنونم از مهربونیت چشات قشنگ میبینه
مامان مرضیه
2 مهر 92 8:06
این یکی عکستم خیلی نازه خیلی بیستی. خاله جون شمام بیسته بیستی.


ممنونم خاله جونم از مهربونیت
مامان نیروانا
2 مهر 92 12:56
هزار و صد و بیست بشی الهی الهی ثمین گلم


ممنونم خاله مهربونم
غزاله
2 مهر 92 20:18
سلام دوستای خوبم من تصمیم گرفتم هرهفته با مشارکت شما یک ختم قرآن هدیه کنیم برای سلامتی و ظهور آقامون امام زمان. هر کس که دوست داشته باشه میتونه در این ختم شرکت کنه. عزیزانی که تمایل دارند هر هفته با من همکاری کنند اطلاع بدهند تعداد نفرات که به 30نفر رسید جزءهارا تقسیم میکنم و به اطلاعتون می رسونم از تمام دوستان خواهش میکنم به عهد خود وفا کنند که مطمئن هم هستم همین طور خواهد شد امیدوارم این کار خیر مورد قبول خداوند متعال قرار بگیره
بهار
3 مهر 92 1:54
سلام
اگه دوس داشتین برای ثمین جون قالب وبلاگ با عکسای خوشگلش درست کنم. خوشحال میشم به این آدرس سر بزنین.
www.ghalebe-weblog.blogfa.com
البته با قیمت مناسب تر از جای دیگه و یه کارت پستال هدیه


ممنونم عزیزم چشم میام خدمتتون
مامان امیرعلی
3 مهر 92 12:46
سلام عزیزم میدونی اون امیرعلی از بس اذیت کرد خانومه که بنده خدا گفت حاضرم بقیه راه روپیاده برم ولی کنار پسر شما نباشم.هههههههههههههههههههه دیگه چیکارکنیم امیرعلی خیلی شیطونه


اه وا
ای پسر شیطون نازنین
حمید
3 مهر 92 13:45
سینه مالامال درد است ای دریغا مرهمی دل ز تنهایی به جان آمد خدا را همدمی چشم آسایش که دارد از سپهر تیزرو ساقیا جامی به من ده تا بیاسایم دمی زیرکی را گفتم این احوال بین خندید و گفت صعب روزی بوالعجب کاری پریشان عالمی سوختم در چاه صبر از بهر آن شمع چگل شاه ترکان فارغ است از حال ما کو رستمی در طریق عشقبازی امن و آسایش بلاست ریش باد آن دل که با درد تو خواهد مرهمی اهل کام و ناز را در کوی رندی راه نیست ره روی باید جهان سوزی نه خامی بی‌غمی آدمی در عالم خاکی نمی‌آید به دست عالمی دیگر بباید ساخت و از نو آدمی خیز تا خاطر بدان ترک سمرقندی دهیم کز نسیمش بوی جوی مولیان آید همی گریه حافظ چه سنجد پیش استغنای عشق کاندر این دریا نماید هفت دریا شبنمی
محيا كوچولو
3 مهر 92 23:05
سلام خاله جوني خوبين ؟
ماشالله قمين خوشگله هم كه از اول بيست بود الانم بيست ماهش تموم شد ديگه خيلي حيلي بيست شد


سلام خاله مهربون ممنونم
مامان علی خوشتیپ
4 مهر 92 18:51
خصوصی گلم
مامان محمدصدرا
4 مهر 92 23:30
20 ماهگیت مبارک عزیزم خوشگل خاله چقدر موهات نازن هزارماشاالله


مرسی مامانی چشماتون قشنگ میبینه
سمانه مامان ستایش
6 مهر 92 0:44
20 ماهگیت مبارک ثمینِ خوشگلم
چه عکس قشنگیموهای نازو فرفری شو ببین
خدا این عروسک خوشگلو براتون حفظ کنه عزیزم


ممنونم عزیزم انشاله