ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

عشق من

1392/9/12 3:33
678 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز جونم

ثمینم این پست داغ داغ دارم برات مینویسم الان درست ساعت 3:34 صبح روز شنبه 30 شهریور وشما هم داری نای نای میکنی

اومدی پیشم وبا اعتراض میگی نای نای ،آخه آهنگ تموم شده ومیخوای دوباره تکرار بشه تا شما نای نای کنی

عروسکتم دستت گرفتی و اینور اون ور میری

قربونت برم من مامان نفسم وقتی نگاه زیبات بهم می افته لبخند میزنی و ناز میریزی عزیز جونم «نگاه» مقوله شگفتی است. هر نگاه پیامی دارد از این رو در فرهنگ ما بعضی از نگاه ها معصیت است و بعضی عبادت. در روایت آمده است: «نگاه مهرآمیز فرزند به پدر و مادر، عبادت است»

امشب برا خاطر اینکه رفتیم بیرون وکلی خسته شدی وساعتای 10 خوابیدی اما تارسیدیم خونه بیدارشدی همش نیم ساعت خواب بودی وهمین باعث شد که بد خواب بشی و تا این موقع بیدار بمونی

عزیزم جونم تمام کارها وشیرین کاریات  اونقدر برام ارزشمنده که دوست دارم لحظه به لحظه وثانیه به ثانیه اش رو  توقاب طلا بگیرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

baran
30 شهریور 92 4:50
M ام عزیزم,دارم واسه همیشه با دنیای مجازی خداحافظی میکنم,وبلاگم روهم حذف میکنم
برام سخته ولی تصمیمم رو گرفتم,روزهای خوشی روبرات آرزو میکنم
خداحافظ


سلام چه حیف دلمون برات تنگ میشه
مامان محمدطاها
30 شهریور 92 7:49
3.34
عزیزم نای نای تو کمرش جمع شده بوده


آره چه جورم
کلاه قرمزی
30 شهریور 92 10:05
نوشته ی یک کودک...

هیچ وقت زیر افتاب اخم نکردم!!!

حتی اگه خورشید چشمم را اذیت کند...

بذار برای یک بار هم خورشید محبت را ببیند...

دوست ندارم تلافی اخمم را سر پدرم که در افتاب کار میکند

دربیارد....


ممنونم دوست عزیز بازهم با متنهای زیباتون خوشحالمون کردین
صبا خاله ی آیسا
30 شهریور 92 10:32



مامان امیرعلی
30 شهریور 92 11:24
سلام عزیزم . ماشاا...ثمین جون داره ناینای میکنه. هو هو هوهو کی از همه قشنگتره کی از همه نفس تره کی از همه جیگرترهثمین جون ثمین جون


مرسی عزیزم دوست خوبم ممنونم از اینکه اینقدر مهربونی
مامان امیرعلی
30 شهریور 92 11:27
بااجازه عکسای ثمین رو نشون مهدی آقا دادم . همین جور دلش ضعف رفت . هی میگفت ماشا.... خداببخشه واسه مامان وباباش.کلی ذوقش کرده بود . دست آخر میگه خانم دخترا خیلی نانازن هااااااااااااااااااا
یعنی چی من دختر میخواممممممممم کیه که گوش بده .


خواهش میکنم عزیزم باعث افتخاره
ای وای فکر کن الان به فکر یه بچه دیگه بیوفتین و.....

مامان نگین
30 شهریور 92 15:24
سلام عزیزمممنون که به ما سر زدید با کمال میل لینکتون کردم میبخشی که بعد این همه مدت اومدم تازه نتم وصل شده کوچولوی نازتو ببوس




سلام عزیزم ممنونم

من هم باافتخار لینکتون میکنم




هستی
30 شهریور 92 16:30
سلام مامانی.
امیدوارم همیشه شاد وخندان در کنار همسر ودختر گلت ببینم .

خوب مامانی چیکار کنم دست خودم نیست میخوام نای نای کنم نکنه حسودیت میاد من نای نای میکنم خوب شما هم بیای بامن نای نای کن. رقص من خیلی خوشگل هستش
ان شائ الله ثمین جان عروسیت ببینیم هی اونجا نای نای کن

ثمین بلند شو نای نای کن منم خاله برات دست دست میزنم

سلام عزیزم قربون تو خاله مهربون مرسی عزیزم کلی از نوشت زیبات انرژی گرفتم معلون قلب مهربونی داری عزیزم
ممنونم خاله جون آره من خیلی خیلی از مامانیم خوشگلتر میرقصم
اان دوباره نای نای میکنم
حالا دست دست
ندا
30 شهریور 92 17:27
وای وای وای ثمین جان بدو بیا وسط حالا نای نای نای نای
ثمین جان چه قدر نای نای کردیم خندیدیم
قربون اون نای نای بشم مامانی عکس در حال نای نای هم بزار


مرسی عزیزم
چشم
اعظم
30 شهریور 92 18:38
عزیزم کاش ازش عکس هم میذاشتی .چه شود ساعت 3 صبح و نای نای


سلام عزیزم خوبین
عکس گرفتم اما وقت نشد آپلود کنم
مامان علي خوشتيپ
31 شهریور 92 19:23
قربون ناي ناي كردنت بشم خالههههه


خدا نکنه عزیزم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
1 مهر 92 4:37
از دست این نی نی هااااا
اخه این ساعت شب


واقعا چه میشه کرد ما هم در خدمتیم دیگه
مریم مامان نیکان
1 مهر 92 14:52
آخه گلم ساعت 3 شب میخوای نای نای کنی اونم با آهنگ
آخه همسایه ها چه گناهی کردن نمیگی فردا چپ چپ مامان و بابا رو نگا میکنن


آره خاله جون قر تو کمرم فراوون بود دیگه
واقعا ما که تا بعدازظهر نرفتیم بیرون از خجالت