ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

روزت مبارک دختر عزیزتر ازجونمون وعکس آتلیه 2

1392/9/12 3:36
2,053 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنینم روزت مبارک دخترکم عزیزتر از جونم دوست دارم عشقم

امروز صبح ساعت 8 بیدارشدیم وبعداز خوردن صبحانه رفتیم بیرون تا واست هدیه توبخرم

یک سکه مبارکت باشه نازنینم

این پست از طرف آقا مینویسم واست تا عشق کنیم

       جونم

باید دختر باشی تا بدانی پدر لطیف‌ترین موجود عالم است

باید دختر باشی تا ته دلت قرص باشد که هیچ‌وقت جای دست پدر روی صورتت نخواهد افتاد مگر به نوازش

باید پدر باشی تابدانی دختر عزیزترین موجود عالم است

تا پدر نباشی نمی‌توانی درک کنی دختر داشتن افتخار پدر است

باید دختر ِ پدر باشی تا احساس غرور کنی

باید پدر-دختر باشید تا بدانید چه شگفتی‌هایی دارد این عالم

چه عزیز است اخم تلخ پدر و ناز دختر

چه نازک است دل پدر که طاقت دیدن اشک دختر را ندارد

باید پدر-دختر باشید تا........

پدرم، تنها کسی است که باعث میشه بدون شک بفهمم

فرشته ها هم می توانند مرد باشند............

بوس  بوسس   بوس  بوس

 عکسای آتلیه هم بی زحمت ادامه مطلب

نفس

این اولین لباس عروسی هست که پوشیدی و دستات توی دست من و آقا هست

انشاله لباس عروس خودت رو که میپوشی دیگه دستت تو دستمون نیست بلکه به دور گردنمون دستای نازنینت رو حلقه میکنی انشاله والهی آمین

نفس

جونم

جونم

عشق

جونم

                      حونم

عشقم

نفس

طراحی

عشق

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (32)

سمانه مامان ستایش
20 شهریور 92 4:10
سلام دوست خوبم.جاتون خالی بود
عکسای ثمین جون عالی بودن مخصوصا اونی که دستاشو گرفتىنعکس آخری هم قشنگ بود.خوشحالم روی ماهتو دیدم دوستم
لباش عروس ثمین جون چقد قشنگهانشالا عروسی خودش.

سلام عزیزم ممنونم از مهربونی ونگاه زیبات مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان ضحـــــــــــــــــا
20 شهریور 92 7:39
ســـــــــــــــــــلام
وااااااااااااااااااي چه عكسهاي خوشگلي،چه لباس عروس قشنگي،ثمين جون انشاالله عروسي خودت
ماه بودي ماهتر شدي
ثمين جون باز هم ميگم روزت مبـــــــــــــــارك

ممنونم مامان مهربون از محبتت
خاله جون ضحا جون ببوسید
حمید
20 شهریور 92 8:43
سلام آبجی
چقدر خوشکل و قشنگه ثمین
ایشالا همیشه سالم و تندرست در کنارههم باشید وروزهای خوب وخوشی داشته باشید الهی ..الهی


ممنونم داداش مهربون انشاله
مرسی از دعای خوبت
انشاله شماهم همیشه درکنارخانواده خوشبخت وسلامت وشاد باشید
مامي كيانا
20 شهریور 92 9:19
عكس ها فوق العاده بود خيلي زيبا ماشالا ثمين جوون هم خوش عكس
از اينكه جمع خانواديگيتون رو ديدم خوشحالم
اميدوارم هميشه در كنار هم شاد و سلامت باشيد


میسییییییی خاله جون
ممنونم عزیزم امیدوارم وانشاله
مامان آناهیتا
20 شهریور 92 11:54
وای خدای من عروس کوچولوی ناز

خیلی عکس هات خوشگل شدن عزیزم .

خانواده مهربون همیشه کانون تون گرم باشه .

روزت مبارک نازنین دختر


ممنونم عزیزم انشاله
ندا مامان یاسمین زهرا
20 شهریور 92 12:18
روزت مبارک عزیزم.عکسهای آتلیه عالی بیست


مرسیییییییییییییییی عزیزم
مامان امیر حسین
20 شهریور 92 12:37
وااااااای چه عکسای قشنگ قشنگی الهی همیشه جمعتون شاد و سلامت باشهروزت هم مبارک دخمل خوشگل با اون لباسای خوشگل خوشگل


ممنونم چشماتون قشنگ میبینه
مرسیییییییی خاله جون
مارال فرفری
20 شهریور 92 13:39
سلام عزیزم خیلی عالی بود امیدوارم همیشه خوش باشید



سلام عزیزم ممنونم مرسییییییییییییی

مامان نیروانا
20 شهریور 92 15:04
همه روزت مبارک عروس کوچولوی نازنینم. چه ماه شدی


ممنونم عزیزم
مامان نیروانا
20 شهریور 92 15:05
راستی یادم رفت بگم. خوشحالم که روی ماهت رو میبینم و اینکه بازم مینویسی عزیزم. شاد باشی همیشه


مرسی عزیزم منم خوشحالم که شما با نوشته های زیباتون بهمون سر میزنید
مامان محمدطاها
20 شهریور 92 16:24
ماشالا خیلی ناز شده گل دختر
کدوم اتلیه رفتید؟


ممنونم عزیزم
آتلیه جام جم تو شهر خودمون هاااااااااااااااااا
اعظم
20 شهریور 92 17:01
عزیزم ماشاا... هم خودت هم ثمین جون واقعا فوق العاده افتادین .همیشه خونوادتون شاد باشه .
ثمین جون مثل فرشته ها شده با لباش پفیش


مرسی گلم انشااله شماهم همیشه کنار خانواده شاد وسلامت باشین
مامان هدیه
20 شهریور 92 18:11
سلام دوست جونی
چند وقته که نبودین دلمون براتون تنگ شده بود دیر اومدین ولی توپ اومدین
وای وای چه لباسای قشنگی چه عکسای خوشگلی
کیف کردم خدا کانون گرم سه نفرتونو همیشه شاد و گرم نگه داره


سلام دوست عزیز ممنونم از محبتتوتشکر بابت نگاه زیبات
مرسی از دعای خوبت عزیزم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
21 شهریور 92 2:48
20 20 20 همه چی عالی بود عکسها لباسای نازت عالم زیبای کودکی و ....

چه خانواده خوب و خوشبختی همیشه پایدار باشید ان شاالله[hr


سلام ممنونم عزیزم مرسی از مهربونیت


زهرا(ترنم عشق)
21 شهریور 92 3:27
عزیزم خیلی ناز شده بودی ایشاالله عروسی خودت خانومممممممممممممممم


انشاله
رسی خاله جون
ساره دختر خاله نفس
21 شهریور 92 14:10
سلام وب خوبی دارید به وب ما هم سربزنید.لطفا برای 4 تا پست جدید مون نظر بدید ممنون میشم
نسرین خاله اسما
22 شهریور 92 0:13
وای خدا جونم این دختر خوشگلمون ناز بود تو این عکسا نازترم شده ..الهی فدات شم خوشگله خاله


ممنونم خاله مهربون مرسی
آره عکساش خیلی ناز شدن مثل خودش
خدانکنه عزیزم
مامان خونه×
22 شهریور 92 18:32
ای جاااااااااااااااان عکساش خیلی قشنگ شده
مبارک باشه


ممنونم عزیزم
مامان سانای
23 شهریور 92 14:39
چه جیگری شده این دختر .


ممنونم
lili
23 شهریور 92 16:37
vay avalin bareh behetoon sar zadam aksat aliyan ali.kheyli ghashangan.makhsoosan oon 3taee ha.ooni ke dastetoon too dast hameh kheyli khoobeh vay

ممنونم عزیزم شما لطف داری
آره خودمم خیلی اون عکس دوست دارم
کاش آدرستون میذاشتین
lili
23 شهریور 92 19:51
azizam hameh ja neveshti agha misheh rajebesh tozih bedi?


عزیزم چون همسرم سید هست آقا خطابش میکنم وثمینم بهش آقا میگه بجای بابا








خاله میترا
24 شهریور 92 13:33
تونفس خاله ای وقتی نگات میکنم جون میگیرم ثمنوی نازم
دلم تنک شده که بگم بهت مورچه سیاه؟توبگی ها
بعدبگم مگه تومورچه سیاهی؟توبخندی......................
تو بخندی ومن جون بگیرمو از غصه هام یادم بره
کاش فقط تو بخندی .................
دوست دارم


سلام خاله جون خوبی
خوب منم دلم تنگ شده بیا خونمون تا بهم بگی مورچه سیاه
من کلی حرفای جدید یاد گرفتم هاااااااااااااااا
lili
24 شهریور 92 17:33
ey jon mer30 golam javab dadi akheh baram soal shod..kheyli koochoolootoon nazeh.hamisheh behetoon sar mizanam.manam web nadaram


خواهش میکنم عزیزم از آشنای باشما خووشحالم
منتظر نگاه زیبات هستم مرسییییییییییییییییی
عمو علی
25 شهریور 92 13:00
سلام قشنگم چقد ناز شدی دلم برات تنگ شده ه ه ه
zahra
26 شهریور 92 21:50
منم دوست دارم ببینم
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
27 شهریور 92 1:05
سلام مامانی میشه بی زحمت به منم رمز بدی.ممنون میشم.


چشمممممممممممممممممممممممم
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
27 شهریور 92 1:16
عزیزم ممنونم بابت رمز.من اصلا رمز نداشتم.چون انقدر درگیر کارهای تولد بودم خیلی فرصت نمیکردم بیام وبلاگها.
خیلی عکسهای آتلیه تون خوشگل بود خداییش یکی از یکی زیبا تر و دوست داشتنی تر بود.
ثمین جونمم که با اون فیگوراش حسابی دل منو برد.
راستی عزیزم اون لباس سبزه رو خودت واسش درست کردی؟آخه ماشالا انقدر هنرمندی آدمای بی هنری مثل منم به هوس میندازی.

مرسی گلم نگاهت زیباست گلم
آره عزیزم خودم درستش کردم
شکسته نفسی نففرمایید شما خودتون یه پا هنرمندین
صبا خاله ی آیسا
30 شهریور 92 10:36
عکساااااااااااا خیلی عالی بودن شما هم خیلی نازید


نظر لطفته عزیزم
ممنونم
مامان علي خوشتيپ
31 شهریور 92 19:28
واااااااااااااااااااااي همينجوري كه ميبينم هي ميگم هزار ماشاالله
هم به ثمينم كه نازههههههههههههههههههههههههههههههههه
هم به خودت كه فوق العاده اي...شيك و زيبا
الكي نبود اينقدر خوشم اومده ازت


ممنونم دوست خوبم مرسی نظر لطفتونه
شما خودت شیک وزیبا هستی مارو هم مثل خودتون میبینید
مامان علي خوشتيپ
31 شهریور 92 19:29
خوشبختي و سلامتي و آرامش رو توي لحظه لحظه زندگيتون آرزومندم


ممنونم دوست خوبم
منم بهترینهارو براتون آرزومندم
مامانی کسرا
10 مهر 92 13:44
خدای من چه عکسای قشنگی وااای چه مامان قشنگی
اینجورکه به همسر محترمتون میگی
"آقا "من فک کردم الان بنده خدا کم کم 60 سال داره
انشالله در کنار هم خوش باشید


ممنونم عزیزم چشماتون زیبا میبینه 60 سال
ممنونم خوشگلم
مامان امیرعلی گلی
12 مهر 92 15:50
وای این عکسارو ندیده بودم فوق العاده است خیلی خیلی نازن همشون
مخصوصآ سه نفریه چون خیلی دلم میخواست خودتو ببینم مینا جون
ثمین جونمم که محشره مخصوصآ اون عکسی که کلاه سرشه، تو نگاهش خیلی حرف داره


ممنونم عزیزم نگاهت زیباست
مرسی آره اون عکس خودمم خیلی دوست دارم