ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

دلیلش

1392/9/12 3:34
593 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترکم یه سلام پر محتوا واسه خاطر اینکه دیر آپ شدم این میگم وتا تهش بخون

"اشکهایت را پاک نکن بلکه افرادی راکه باعث اشک ریختنت شده اند را پاک کن "

خدایا ازت ممنونم بخاطر اینکه بیدارم کردی بخاطر اینکه طرز فکرم عوض کردی

ثمینم گاهی اوقات باید ازخدا ممنون باشی که تورو تو شرایط سخت قرار داده چون این طوری آدمای دوروبرت وبه خوبی میشناسی که حتی به قیمت تنها شدنت هست که به خیلی چیزا می ارزه

چون خدا صلاحت رو دراین دیده تا بیشتر حواست جمع کنی وبهتر اطرافیانت روبشناسی

خدایا ممنونم بخاطر این شرایط سختی که قرارگرفتم وتونستم اطرافیانم بشناسم وبه نتیجه های خوبی برسم وبهتر وراحتر زندگی کنم

خدایا شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

هستی خانوم
20 شهریور 92 7:51
سلام امروز هستی ما به دنیا میاد ما هم جشن گرفتم اگه بیای و نظر بدی ممنون


چشم حتما مبارک باشهههههههههههههههه
حمید
20 شهریور 92 8:40
خیال آمدنت دیشبم به سر می زد نیامدی که ببینی دلم چه پر می زد به خواب رفتم و نیلوفری بر آب شکفت خیال روی تو نقشی به چشم تر می زد شراب لعل تو می دیدم و دلم می خواست هزار وسوسه ام چنگ در جگر می زد زهی امید که کامی از آن دهان می جست زهی خیال که دستی در آن کمر می زد دریچه ای به تماشای باغ وا می شد دلم چو مرغ گرفتار بال و پر می زد تمام شب به خیال تو رفت و ، می دیدم که پشت پرده ی اشکم سپیده سر می زد!
هستی
20 شهریور 92 9:46
سلام .
این چند پست که گذاشتی خیلی لذت بردم خدار براتون این گل دختر نگاه داره .خیلی خوشحالم درکنار هم هستی براتون اول از همه آرزوی سلامتی میکنم که از همه چی مهمتر هستش ودر آخر همیشه شاد وخو ش باشی درکنار هم
من روز دختر شنبه پیام دادم مثل اینکه ثبت نشد ولی بازم این روززیبا به ثمین جان تبریک میگم.


ممنونم عزیزم از دعای قشنگت منم امیدوارم
مرسیییییییییی خاله جون روز شماهم مبارک
مامان آناهیتا
20 شهریور 92 11:50
سلام عزیزم
همیشه توی سختی ها میشه اطرافیان رو شناخت منم تجربه کردم


آره واقعا اما واسه من خیلی خیلی پیش اومده بود وهمیشه گذشت میکردم اما این دفعه فرق میکنه
مامان امیر حسین
20 شهریور 92 12:33
آره مامانی ما ادمها گاهی باید توی یه شرایط خاص قرار بگیریم تا اطرافیانمون رو هم بهتر بشناسیمالبته نباید فراموش کرد که گذشت توی زندگی از هر چیزی بالاتره


آره عزیزم اما تا یک جایی گذشت معنی اره دیگه کار از گذشتم گذشت
مامان نیروانا
20 شهریور 92 15:02
خوشحالم که از این بوته ی سخت آزمایش بسلامتی رهایی یافتی عزیزم. همیشه آرزو میکنم پایان سختیهات شیرینی و آرامش باشه. و دعا میکنم بیشتر بتونی ببخشی تا آرامتر باشی.
بوس برای ثمین و مامان گلش

منونم عزیزم منم امیدورم قشنگم
ندا
20 شهریور 92 17:30
چه عجب مامانی بلاخره آمدی نمیگی دوستان میان سرمیزنم ببینن ا زمن خبر ندارن وعکسامو نمیبینن .دیگه از این به بعد قول بده زود به زود بیا

نبینم نارحت باشید .همیشه توکلت به خدا باشه وبس.

عکسها خیلی زیبا بودن بازم عکس تو عروسی گرفتی بگذار.راستی بچه کوچولو پسره خیلی نازه .خوب میوها ی عروسی حاله شو بخوره خوب آمده عروسی خاله من نخورم پس ک یبخوره



ثمین عزیزمی




سلام عزیزم پشم حتما زود زود میام

آره عشق خالشه محمد مهرداد

پس چی من نخورم کی بخوره
ممنونم عزیزم از لطف ومهربونیت


حمید
21 شهریور 92 8:05
آسمان رنگ خدا گشت بیا پر بزنیم باغ خورشید پراز چلچله ها گشت بیا سر بزنیم فصل مهمان شدن پنجره ها یادت هست پشت در جای غریبیست بیا در بزنیم یک نفر باز مرا در خود من می خواند پر پرواز نداریم که پرپر بزنیم باز از مزرعه من بوی علف می شنوم جای پروانه چه خالیست بیا پر بزنیم
حمید
21 شهریور 92 8:16
خدایا دلم تنگ است دل تنگ کسی که بودنم را احساس نکرد کسی که دلتنگ دیگریست و دلش به نگاه دیگری لرزید خدایا به حرمت صفای دلت ؛ کمی آرامم کن کمی نوازشم کن ؛ تا مرهمی بر دل تنگم شود خدایا دستان سردم را در دست بگیر و باران چشمان بی پایانم را آرام کن صدای باران می اید و با همه ناباوری هایم به باران ایمان دارم باران از اسمان بر گلها فرود می اید تا بخندند و ابرها از اینکه نمی توانند با تمام وجود این زیباترین موجود هستی را نوازش کنند سکوت می کنند و می بارند چتر باران اگر چه برای گلها سر اغاز بودن است اما برای من که غریبی گمشده ام بر بالهای باد مسرت دیدار در غبار را فاش می کند فریادهایم در زیر باران چه بی صدایند در من صدا سالهاست که شکسته باران همیشه برایم با غم گریه می کند و می بارد و در کنج دلم با من و بغض گلویم هم صدا می شود ابر ها هم بی شک مثل من عاشقند
مامان دوفرشته
21 شهریور 92 18:44
نگران نباش عزیزم انسان همیشه توسختیهاست که اطرافیانشو میشناسه


آره گلم اولش خیلی ناراحت بودم اما الان زدم به در بی خیالی
آلیس
21 شهریور 92 21:47
سلام مامان خانومی
واااای که شما چقدر آپ کردی و من نمیدونستم شرمنده دیر اودم شما هم که سری نمیزنید
خوبین؟ثمین عزیزم خوبه؟
با اجازتون عکسای نازش رو دیدم
خیلی خوشمل بودخودتونم ناز بودین


سلام عزیزم خوبین نه گلم منم تازه اومدم فقط تاریخ پست هارو باتوجه به اتفاقهای مربوط بهش تغییر دادم واله منم 3،4روزه آپ شدم و...
اومدم پیشتون وبهتون خبر دادم که آپم عزیزم
ساحل
22 شهریور 92 12:35
سلامممممممم
راستی دخملت چند سالشه؟
ینی اینقد دوسش داری
خعلی کنجکاو شدم!


سلام عزیزم تقریبا20ماه هست
ثمینم اندازه همه دنیا زمین وآسمون اندازه تمام نفسهام به قدر تمام زیبایی ها وبه پهنای کهکشانهاوبه عظمت این هستی دوست دارم دوست دارم دوست دارم.......
صبا خاله ی آیسا
22 شهریور 92 15:18
سلام عزیزم
ممنون ک پیش مااومدید
انشاالله همیشه خوش و سلامت باشین
ثمین گلم روزت دختر مبارک
خیلی دوست دارم


سلام مرسی عزیزم روز شماهم مبارک
آزی
22 شهریور 92 18:53
_$$$ __$$$$__________________$ __$$$$$________________ $$ __$$$$$$$______________ $$$ __$$((▂))$$$____________$$$$ __$$$$$$$$$$_________$$((▂))$ __$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$ __$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$ __$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$ __$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$ ___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$ _____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$ __$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$ _$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O $$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $ $$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $ $$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'$$$$__$$$ $$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$ __$$$((▂))$$$$$_$$$$$ ____$$$$$$$_$$$$$ _________$$$$$ ______$$$ _____$¤ ___$¤ __$¤ سلام شما رو به تولد امام رضا دعوت میکنم تو وبلاگم.خوشحال میشم تشریف بیارید.
کلاه قرمزی
24 شهریور 92 9:58
گاهی دلم از هر چه آدم است می گیرد...
گاهی دلم دو کلمه حرف مهربانانه میخواهد
نه به شکل دوستت دارم
و یا نه به شکل بی تو میمیرم
ساده شاید
مثل
دلتنگ نباش,امیدت به خدا...فردا روز دیگری ست !!!!!!!!!!!!


خیلی بجا بود وزیبا ممنونم
مامان جوجه طلا
24 شهریور 92 17:17
واقعا کار درستیه که آدمیزاد از زندگی درس بگیره و حرف قشنگی زدی که به جای اشک باید کسانی که هر لحظه باعث آزارمون میشن رو از زندگی خود پاک کنیم.

بوس برای ثمین نازنینم.


ممنونم عزیزم اط لطفت
آره بالاخره یه روزی باید به خودم میومدم ویه تصمیم اساسی میگرفتم
مامان محمدطاها
25 شهریور 92 6:15
مریم
25 شهریور 92 10:23
السلام ای حضرت سلطان عشق یا علی موسی الرضا ای جان عشق السلام ای بهر عاشق سرنوشت السلام ای تربتت باغ بهشت بهترین شادباش ها تقدیم به شما میلاد شمس الشموس، خسرو اقلیم طوس، شاه انیس النفوس، برشما و خانواده ی گرامیتان، تبریک و تهنیت...
حمید
25 شهریور 92 11:30
گفتم خدایا سوالی دارم گفت: بپرس پرسیدم چرا وقتی شادم همه با من میخندند ولی وقتی ناراحتم کسی با من نمیگرید؟! جواب داد: شادی را برای جمع کردن دوست آفریده ام ولی غم را برای انتخاب بهترین دوس سلامتی دوستایی که همیشه کنارت هستن تو غم و شادیت...
حمید
25 شهریور 92 11:50
گـــــاهی نـــــه گریـــــه آرامت می کنــــد و نـــــــــــه خنــــــــده نــــــــه فریـــــــــاد آرامــت می کنــــــــد و نـــــــه سکــــــــوت آنجـــــاست کـــــه بـــا چشمانی خیس رو بـــه آسمـــــان می کنی و می گویی خدایــــــا تنهـــــا تــــو را دارم ... تنهـــــــایم مگـــــــذار....
داروندار
25 شهریور 92 13:56
آپم ...........…...…’•,.آپم `’•,*’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ ,•’``’•,•’``’•,. ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•......’ …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ آپم و منتظر حضور گرمت خوشحال ميشم به ديدنم بياي
ღ___neda___ღ
25 شهریور 92 14:03
با نام رضا به سینه ها گل بزنید با اشک به بارگاه او پل بزنید فرمود که هر زمان گرفتار شدید بر دامن ما دست توسل بزنید * ولادت امام رضا (ع) مبارک باد...
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
26 شهریور 92 3:02
سلام عزیزم بهت تبریک میگم که انقدر دید مثبت داری خیلی خوبه که انقدر راحت کنار میای با مشکلات اخه برای منم این 2 سال گذشته بعد از فوت مادرم خیلی موارد پیش امد که اطرافیانم خودشون و نشون دادن اما من حسابی خودم و باختم و خیلی سختی کشیدم اما حالا منم مثل شما خدا رو رو شاکرم که اون ها رو شناختم و از زندگیم پاشون بریده شد الان گاهی حس تنهایی اذیتم میکنه اما در کل راضیم بد خواهان تو به بدی هاشون بسپار و مثل حالا همیشه قوی باش تا برای امثال من درس زندگی باشید تا زودتر خودمون و جمع و جور کنیم
موفق باشی دوست خوبم


سلام عزیزم ممنونم از لطفت الام میام پیشت
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
26 شهریور 92 3:53
عزیزم من همیشه این موقعه بیدارم مگر اینکه معجزه شه و خوابم بیاد
منم باهات موافقم خوب کردی هیچ چی تو دنیا با ارزش تر از خانواده خود ادم نیست منظورم همسر و فرزنده


پس مثل هم هستیم
آره عزیزم هیچی خانواده عزیزمون نیست وباید قدر لحظه به لحظش باید بدونیم
مامان آناهید
31 شهریور 92 17:01
ثمین جون و مامانی نازش ایشالا همیشه جمع خونواده سه نفرتون گرم باشه!
بیخیال باقی چیزا !
فقط خودتونو عشق سسسسسست !
آدمایی هستن که لیاقت احترام ومحبت رو ندارن..خودتو اصلا درگیرشون نکن خانمی.. همیششششششششه شاد وسالم باشین ایشالا

سلام عزیزم ممنونم از مهربونیت
دقیقا حقیقت گفتی هرکس شخصیت خودش رو نشون میده وباعث میشه هر طور که خودش میخواد باهاش رفتاربشه
بازم مممنونم از لطفت
اناهید ببوس