ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

یک تصمیم جدید

1392/6/16 2:23
578 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم قشنگ مامان عسلم

میدونی که چقدر دوست دارم عزیزم

الان ساعت 4:50 صبح روز جمعه 139216/15 ومامانی یه تصمیم خیلی مهم گرفته الان کلی وبلاگ گردی کردم وکلی مطلب توی اینترنت خوندم که خیلی بهم درگرفتن این تصمیم کمک کرد،کمکی که باعث میشه که انشاله توی تربیت عزیزم راه درست انتخاب کنم

الان خیلی خیلی خداروشکر میکنم بخاطر اونچه که فکرمیکردم اشتباه هست وهمش غر میزدم وحالا فهمیدم که چقدر واسه تو عزیزم خوب بوده آره عزیزم تصمیمی گرفتم که از فردا عملیش میکنم

خداروشکر واسه خاطراینکه درست از 6ماهگیت درست زمانی که حافظه شما نی نی ها کنجکاو میشه ماهواره خود به خود خراب شد ومن روحساب تنبلی آقا وخودم می ذاشتم وتا الان بسلامتی خراب هست

الان خوشحالم که درست نشده برعکس قبلا چقدر خوب

چون فهمیدم این جعبه جادویی چه نتیجه مخربی روی ذهن وحافظه وحتی تربیتت داره

دیگه آنتن ماهواره درست نمیشه حتی سی دی های آموزشی وفیلم هم قدغن میشه تا 3سالگی

آخه مگه این حریم سلطان وعشق ممنوع و.... چی نتیجه خوبی واسه ما بزرگترها داره که من بخوام واسه خاطرش وقت خودم بگیرم وقتی که میشه با سپری کردن با دختر مثل گلم طلایی بشه ودرعوض باهات بازی های فکری وهوش داشته باشم تا نتیجه های خوبی ازش بگیریم

خدایا شکرت که تولد یکسالگیت نذاشتم آقا واستIpad mini بخره وبجاش بهت سکه هدیه دادیم چون خدا میدونه امواج اون دستگاه چه ها که بسرت نمیورد وحتی باعث تنبلی تو حرف زدن ورشد ذهنیت داشت ومطمینا تا الان خراب شده بود وقابل استفاده نبود

خدایا شکرت که من وآقا به فکرت بودیم واز سه سال پیش بیمه عمرت کردیم "آره میشه" چون مامانی نماینده جنرال بیمه هست وآینده نگری جزیی از کارمون بحساب میادوخیلی زودتر ازهمه به نتیجه میرسه

خدایا شکرت که خانواده سالم وخوشبختی بهم هدیه دادی خدایا هزاران هزار مرتبه شکرت واسه نگاه پر مهرت که بخانواده ما داری

ثمینم مطمین باش من وآقا هیچی واست کم نمیذاریم مطمین باش

خدایا شکرت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ضحــــــــــــــا
20 شهریور 92 7:55
آفرين به مامان ثمين





مرسیییییییییییییییی
مامان آناهیتا
20 شهریور 92 12:06
سلام عزیزم تصمیم های خوبی گرفتی براش
.

راستی میشه در مودر بیمه عمر برام توی خصوصی توضیع بدی کدوم بیمه و چه جوری هست یا ادرس بیمه رو بده خودم سرج می کنم . ممنون


سلام مامان عزیزم مرسیییییییی
چشم میام پیشت
مامان محمدطاها
20 شهریور 92 16:29
واقعا درست نوشتید
حیف این دسته گلامون


ممنون
اعظم
20 شهریور 92 17:11
آفرین عزیزم آینده نگری بهترین چیز برای بچه هاست


همینطوره