ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

هنرمندیای مامان واسه تنها دختر نازش

1392/9/12 3:43
1,216 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز جونم ثمینم عشقم

این مدت خیلی کار داشتم واسه خاطر اینکه یکی از دوستام از من خواهش کرده بود تا واسه سیسمونی یه ست بافتنی  {سارافن،کلاه،جوراب، تل، کفش} واسه نی نی نازش ببافم ومامانی دست بکار شد وهمین باعث شد تا بافتنی های امسال شما خوشگل خانمم شروع کنم

وچندتا کاردیگه واست عزیزم که با عکساش واست توضیح میدم

پس بریم ادامه مطلب

این کلاه بافتم که رنگش با چکمه هات ست کردم                 کلاه    کلاه

   جوراب  بالاپوش

     سارافن

این یه لوستر که واست درست کردم البته باید اون قسمت بالایی رو رنگش عوض کنم

لوستر   لوستر

دیدم چند تا قوطی سرلاک داری که این بسرشون اومد

  قوطی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ضحــــــــــــــــا
20 شهریور 92 7:59
واقعآ آفرين به ماماني هنرمند
عالي بود


مرسیییییییییییییییییی
خودم خیلی لذت بردم
مامان محمدطاها
20 شهریور 92 16:30
هنرمندیناااااا


اعظم
20 شهریور 92 17:13
چقدر هنرمندی عزیزم آفرین و خوشبحال ثمین جون با این مامان هنرمند
شاگرد خصوصی نمیگیرید


عزیزم ممنونم اونقدراهم که میگین نیست ها
خواهش میکنم قابل نداره از هرکدوم دوست داری واستون میبافم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
21 شهریور 92 2:57
تبریک میگم به همسرتون با این انتخابش کولاک کرده یه خانوم خوشگل و خانه دار و با سلیقه و صد البته مهربون


ممنونم عزیزم شما لطف داری
lili
23 شهریور 92 16:46
baftaniyat alian kheyli khoshgelan.chejoor yaad gerefti?


سلام عزیزم ممنونم نگاهت زیباست
عزیزم مدلاش از اینترنت سرچ کردم
سهیلا
25 شهریور 92 15:28
بابااااااااا هنرمند


مرسی
..::پروازگنجشک ها::..
25 دی 92 21:14
خیلی دوست دارم ببینم . . اما رمز داره