ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

عکسهای مربوط به پست قبل

1392/9/12 3:46
1,366 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنینم

قشنگ مامان اومدم اما باتاخیر ببخشید حالا این پست کامل میکنم واسه یادگاری

اینجا خانم نازنینم من صبح زود از خواب بیدارشده ورفته پشت تخت وداره قایم موشک بازی میکنه با مامانی وبوس میفرسته قربونت برم من

مشهد

مشهد

حالا واسه دیدن بقیه عکسا میریم ادامه مطلب

بعد از کلی شیطنت وبازی باهم رفتیم پروما تا کمی خرید کنیم

پروما

اینجا شما دایی جان اورده بودی تا نماز بخونید

دایی

همه جمع شده بودیم که ورق بازی کنیم اما مگه شما اجازه دادی وما هم به پانتومیم راضی شدیم

ورق

ودرآخر مراسم نای نای نای که شما اون وسط میدرخشیدی

رفص

چون خیلی با مهدی پسرگل دایی حسن بازی کردی فرداش رفتیم حموم وشما هم دوست نداشتی بیرون بیای وفقط آب بازی کنی

حموم

حموم

دختر نازم بعداز یه حموم حسابی

عشق مامان

رفتی پشت تلویزیون وبا گلسر عمه جون ساکت وآروم سرگرم بودی

عشق من

شب موقع برگشت به سمت خونه ، دوباره رفتیم پروما وکلی بازی کردی ومن خیلی از این بابت خوشحال بودم چه خوب که خونه آقا جون اینا نزدیک بود ووقتمون گرفته نشد

بازی

بازی

اینم سرویس نقره ای که بابت سالگرد ازدواج آقا بهم هدیه داد

سرویس نقره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

اعظم
20 شهریور 92 17:15
کبارک باشه عزیزم سالگرد ازدواجتون .همیشه شاد باشید.واقعا سرویس زیبایی است

سلام عزیزم ممنونم نگاه زیبات