ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

سه روز مخصوص ثمین جون ومامانی

1392/9/12 3:44
1,219 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم نازنینم

یه چند روز مامانی برنامه هاش درست پیش رفت وتونستیم کلی خوش بگذرونیم

آره ثمینم بعدازظهر ها باهم آماده میشدیم ومیرفتیم بیرون

اول باهم بعد از کمی پیاده روی البته شما کالسکه سواری میرفتیم کافی شاپ سجاد وبعد از خوردن یه نوشیدنی گوارا راه میوفتادیم به سمت خانه کودک{خونه مادر بزرگه} واونجاهم کلی انرژی میسوزوندیم اولین روز که رفتیم شما رو گذاشتم تو استخر توپ اما زیاد راحت نبودی تااینکه مسولش گفت میتونم خودمم برم داخل کلی ذوق زده وخوشحال امدم پیشت وشما هم شاد وسرحال بابت اینکه مامانی پیشته کلی آتیش سوزوندی وتوپ بازی کردیم واااااااااااااااااااای که چقدر خوش گذشتشاد

راستش اولین تجربه بازیم تواستخر توپ بود بعدشم سری به وسایل بازی دیگه زدیم وبازی کردی ودر آخر هم از قسمت اسباب بازیها واست خرید کردم یه بره ناقلا ودوتا سی دی مربوط به سنت وتوپهای نرم وکره هوش

روز بعد هم به همین ترتیب پیش رفت وسرحال برگشتیم خونه

وروز سوم هم با دوستان دوران دانشکده باهم قرار پارک گذاشتیم وبا پسرای گلشون کلی بازی کردی وما مامانها هم مشغول بودیم{عصرونه وچای وکلی صحبتو......}

عزیزم خوشحالم که خوشحال هستی دوست دارم

بریم سر وقت عکسای این پست

نفس مامان داره پاستیل میخوره

عشقم

نفس

اینجاهم بحساب قایم شدی تا من پیدات کنم

توپ

توپ

ثمین ومامانی تواستخر توپ هورااااااااااااااااااااااااااا

من

بازی

بازی

بازی

بازی

توپ

اینا هم کارتای بن بن بن ،که قبلا خریده بودم وشما خیلی خیلی دوسشون داری

بن بنب ن

ثمین ومحمد حسین {گل پسر دوستم فرانک جان}

محمد حسین

نفس

اینم محمد طاها که خجالتی بود{گل پسر نفیسه جون}

محمد طاها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

حسین
6 فروردین 94 11:13
عالی