ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

خوشحالی مامان وعاشقاته های مامان نی نا

1392/5/4 5:22
736 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم عزیزم نازنینم

امروز صبح که بیدارشدم کمی تب داشتی سریع عملیات مهارکردن تب بکاربردم ونازنین دخترم دیگه تب نکرد والان خیلی خوشحالم چون نازنین دخترم خوب خوب شده ودیگه کابوس واکسنها تا 6سالگی تموم شد

خداجونم شکرت شکرت که این همه دوسمون داری

دخترم میخوام واست بنویسم تواین دنیا هرکی که باشی وهرچی که داشته باشی تو هر موقعیت وجایگاه که باشی همیشه از خدا تشکر کن وهزاران هزار بار شکر خداروبجا بیار آخه ممکنه وضعیت فعلی تو در هر زمان از زندگیت آرزوی فرد دیگری باشه

شاید یه نفر یجا تو این کره خاکی دوست  داشته باشه وآرزوش باشه که به چیزی برسه وتو غافل ازاینکه اون داری ازش بی تفاوت رد بشی

عزیزم میخوام بگم که همیشه قدر زندگیت وافراد دوروبرت بدون وخداروشاکر باش که کنارته وتنهات نمیذاره

ثمین جونم خوشحالم که توزندگیم آرامش دارم خوشحالم که خدا همیشه مراقبمونه خوشحالم که همسر نازنینی دارم که صبوره خوشحالم که تورو داریم وخداوند مارولایق داشتن یکی از فرشته هاش کرد

نازنینم وقتی میگی مامان نی نا انگار تمام وجودم پر میشه از ذوق وشادی و میگم خدایا شکرت شکرت

نازنینم وقتی میبینی خستم ومیای کنارم میخوابی وسرت توی بغلم جامیکنی انگار تمام انرژیهای مثبت بهم منتقل میکنی ودیگه از خستگی خبری نیست

نازنینم وقتی که مشغول کارای خودتی ویهویی مامانی رونمیبینی  میای ودنبالم میگردی وصدای نفسات تند تند میشه وبا ترس میگی مامانی مامان نی نا ومن خودم بهت میرسونم تا عزیزم یموقع نترسه و دستات و دور پام حلقه ميكني واونجاست که میگم خدایا همیشه پشت وپناهمون باشه تا کنارش باشم

نازنینم وقتي كه بی هوا یهویی میای توبغلم ومیخوای دراز بکشم و سرت روبذاری روی سینه ام تاخوابت ببره اون لحظه که صدای قلبامون باهم ادغام میشه  اونجاست که میفهمم زیباترین ترانه دنیا  رو خدا بهم هدیه کرده

نازنینم قشنگم میدونی که خیلی دوست دارم ومیدونم که خیلی دوسم داری ومی دونیم که خدا بی نهایت دوسمون داره

خدایا شکرت صدهزاران هزاران بارشکرت

عزیزم خوشحالیم دوچندان شد اخه تو رتبه بندی که الان دیدم  نفر 14 از بین 753 نفر هستی هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

خداجونم ممنونممممممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (139)

شکیبا
4 مرداد 92 12:29
مگه میشه من به خواهر زاده گلم (البته با اجازه)
چون من خواهر زاده ندارم
رااااااای ندم
ایول به ثمین
یه رای خوشمل بهش دادم..


ممنونم مهربون
مامان علی خوشتیپ
4 مرداد 92 12:29
سلام عزيزم
تبريك بابت رتبه جديد.انشاالله بهتر بشه...اين اواخر من ديگه از رايام خبر نداشتم.همش دوستان برام جمع ميكردن
از شما هم خيلي خيلي ممنونم...قول ميدم شماره جديد دستم اومد بازم بهتون راي بدم.چون تنها كسي بوديد توي ائتلافام كه بي منت بهم راي داديد
انشاالله اين ني ني نازنين هم سلامتيشو به دست بياره


خواهش میکنم گلم وظیفه بودشما من بااین اتلاف آشناکردین
قربونت برم مرسییییییییییی
نازنین زهرا
4 مرداد 92 12:30
عزیزم من ب هرکی میشناختم گفتم اخه زیاد دوستو رفیق ندارم. ولی تلاشمو میکنم


تشکر عزیزم لطف کردی
مامان پریا گلی
4 مرداد 92 12:31
هندونه تو ماه رمضون خیلی می چسبه
سالنا
4 مرداد 92 12:33
سلام دوست عزیزم
به سلامتی ایشالله برنده میشه
وظیفه بود عزیزم
من الان رای دادم


سلام عزیزم ممنونم از مهربونیت
محمد
4 مرداد 92 12:33
سلام خوبی؟ الان شما برام نظر گذاشتی؟


نمیدونم من دوتا دوست بنام محمد دارم
لطفا آدرستو بذار تاببینم که من بودم یا.....
هموطنم
4 مرداد 92 12:48
آپت واقعا قشنگ بود واقعا
سلام رفیق شفیق
مرسی که تو این مدت وبمو تنها نذاشتی بخدا قسم چندروز پیشش میخواستم بیام بهت بسرم ولی بلاگفا قاطیده بود خووووو
جات خالی رفتیم آستارا اردبیل سرعین و شمال و دوساعته برگشتیم
واقعا دلم برات تنگ شده بود
به هرحال من اومدم




ممنونم انشاله همیشه به شادی باشین
hosnieh
4 مرداد 92 12:53
سلام.حال ثمين جون خوبه؟ من اپم اگه وقت كرديد بهم يه سري بزنيد
فاطمه
4 مرداد 92 13:41
سلام چه خوب که رتبه اش رفته بالا!!مرسی از حظورتون!!
paria
4 مرداد 92 13:46
سلام مامان ثمین جون...من ب خونوادم گفتم ب دوستامم حتما میگم...خیلی خوشحال شدم نفر 14هم عالیه
نوترون
4 مرداد 92 13:49
مامان خانوما اینجا جمعنا!
وبلاگ بامزه ای دارید.
امیدوارم نینیتون اول شه.
مرسی که سر زدید.بازم پیش مابیاید


سلام ممنونم عزیزم ولی آدرستون نذاشتین
مرسی منم امیدوارم
چشم میام
ترانه
4 مرداد 92 13:51
به دنبال خدا نگرد
خدا در بیابان های خالی از انسان نیست
خدا در جاده های تنهای بی انتها نیست
به دنبالش نگرد

خدا در نگاه منتظر کسی است که به دنبال خبری از توست
خدا در قلبی است که برای تو می تپد
خدا در لبخندی است که با نگاه مهربان تو جانی دوباره می گیرد

خدا آنجاست
در جمع عزیزترینهایت
خدا در دستی است که به یاری می گیری
در قلبی است که شاد می کنی
در لبخندی است که به لب می نشانی
خدا در بتکده و مسجد نیست
گشتنت زمان را هدر می دهد
خدا در عطر خوش نان است
خدا در جشن و سروری است که به پا می کنی
خدا را در کوچه پس کوچه های درویشی و دور از انسان ها جست و جو مکن
خدا آنجا نیست

او جایی است که همه شادند
و جایی است که قلب شکسته ای نمانده
در نگاه پرافتخار مادری است به فرزندش
در نگاه عاشقانه زنی است به همسرش
باید از فرصت های کوتاه زندگی جاودانگی را جست

زندگی چالشی بزرگ است
مخاطره ای عظیم
فرصت یکه و یکتای زندگی را
نباید صرف چیزهای کم بها کرد
چیزهای اندک که مرگ آن ها را از ما می گیرد
زندگی را باید صرف اموری کرد که مرگ نمی تواند آن ها را از ما بگیرد
زندگی کاروان سرایی است که شب هنگام در آن اتراق می کنیم
و سپیده دمان از آن بیرون می رویم
فقط یک چیزهایی اهمیت دارند
چیزهایی که وقت کوچ ما، از خانه بدن، با ما همراه باشند
همچون معرفت بر الله و به خود آیی

دنیا چیزی نیست که آن را واگذاریم
و با بی پروایی از آن درگذریم
دنیا چیزی است که باید آن را برداریم و با خود همراه کنیم
سالکان حقیقی می دانند که همه آن زندگی باشکوه هدیه ای از طرف خداوند است
و بهره خود را از دنیا فراموش نمی کنند
کسانی که از دنیا روی برمی گردانند
نگاهی تیره و یأس آلود دارند
آن ها دشمن زندگی و شادمانی اند

خداوند زندگی را به ما نبخشیده است تا از آن روی برگردانیم
سرانجام خداوند از من و تو خواهد پرسید:

آیا "زندگی" را "زندگی کرده ای"؟!


مبارک انشالله برنده میشم می دانم


خیلی خیلی زیبا بود ممنون
انشاله برنده میشیم
مریم
4 مرداد 92 14:12
خداوندا رفيقم را تو ياري کن پناهش باش و درحقش توکاري کن، الهي هرچه ميخواهد نصيبش

کن ، خدايا بر لبش لبخند جاري کن

انشالله نفراول بششششششششه


ممنونم انشاله
بودن یا نبودن
4 مرداد 92 14:30
همیشه در سختی ها به خودم می گفتم
” این نیز بگذرد ..”
هنوز هم می گویم ..
اما حال می دانم آنچه می گذرد عمرِ من است
نه سختی ها
..........................................................
منتظرتون هستم


سلام الان میام
☻☠تیتاب☠☻
4 مرداد 92 14:46
دوست عزیز اگر روزی دیدی دشمن داری ، بدان یک جا یک کرمی ریخته ای ، الزاما دلیل بر موفقیت شما نیست !

قربون اون اعتماد به نفست برم !!! مردم که دیوانه نیستن !

اگر هم روزی ترکت کردن ، حالا نه که حتما لیاقتت رو نداشتن !!!

۲% احتمال بده آدم غیر قابل تحملی بودی !!! هان ؟ نظرت چیه ؟؟؟
☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺
خووشحال شدم ایشالا دفه بد ثمین اول میشه

کاملا موافقم وممنون
انشاله همینطور که شما میگین بازم میام باخبرای خوب
بودن یا نبودن
4 مرداد 92 15:04
خواااااااااهش میکنم
tarlan
4 مرداد 92 15:07
خیلی خوشحالم که نفر 14 شدید
حتما به دوستامم میگم رای بدن


تشکر عزیزم
paria
4 مرداد 92 15:33
من همین الان 5تا رای جمع کردم...هورااااا...ایشالا،توکل بخدا


قشنگم مرسی دوست خوبم
انشاله برنده میشیم
maryam
4 مرداد 92 15:36
گــ ــاهی دوست دارم بدون پـــک زدن ،

فقط بنشینم و نگاه کنم کــ ــه سیگارم چگونه میسوزد ...

شایـــد آخــــر فهمیدم چه لذتی میبری از تماشای سوختن من ؛

شایـــد آخـــ ـــر قانع شدم! ...




سلام.خوش حالم که نفر 14 شد
تبریک

ایشالله اول میشه


ممنونم عزیزم انشاله
웃 しѺ√乇유
4 مرداد 92 16:01
اوووووووف خداروشکر ایشالله نفر1بشه


انشاله
مریم
4 مرداد 92 16:48
سلام سلام،خوشحالم که ثمین نفر 14 شده،ایشالله اول میشه منم از طریق تمام دوستان و آشنایانم بهتون کمک میکنم...


ممنونم از بزرگواریت
ebi
4 مرداد 92 18:01
چه زیبا! گفتم دوستت دارم !چه صادقانه پذیرفتی!
چه فریبنده ! آغوشم برایت باز شد !چه ابلهانه! با تو خوش بودم !
چه كودكانه ! همه چیزم شدی ! چه زود ! به خاطره یك كلمه مرا ترك كردی !
چه ناجوانمردانه ! نیازمندت شدم ! چه حقیرانه! واژه غریبه خداحافظی به من آمد!
چه بیرحمانه! من سوختم


زیبا بود مرسیییییییییییی
مامان دوفرشته
4 مرداد 92 19:08
خداحفظش کنه عزیزم
انشالله که برنده میشه


انشاله ممنونم
neda7099
4 مرداد 92 19:39
سلام...ممنون
نماز و روزه شما هم قبول باشه
خواهش میکنم، من دوباره رای دادم
نیازی به تشکر نیس...کوچولو شما بچه تو دل برویی هست
منم مث آبجیش

سلام تشکر وممنونم بابت رای مرسییییییییییییی
ارین
4 مرداد 92 21:56
ممنون کاری نکردم
امیدوارم برنده بشه


خوشال میشم
راسی من خوم رای دادم


مرسیییییییییییییییییی
انشاله
کشو
4 مرداد 92 22:07
کاش در دهکده ی عشق فراوانی بود ♥

توی بازار صــــداقت کمـــی ارزانی بود ♥

کاش اگر گاه لطف به هــم می کردیم ♥

مختصر بود ولی ساده و پنــــهانی بود ♥



مرسی از شعرزیبایی که گذاشتی لطفا آدرستونم بذارید
کشو
4 مرداد 92 22:07
عشــــق رویـــاهای من کسیــه ک حتی وقتـی مث سگ و گربه ب جون هم میوفتیـــم شب نذاره از بغلش جم بخورم و بگه : اشتی نکردیما !!!! ولی بدون تـو خوابــم نمیبره ....
اسماعیل
4 مرداد 92 22:59
سلام هر کاری از دستم بر بیاد میکنم

ممنوم وتشکر از مهربونیت
baran
4 مرداد 92 23:44
سلام عزیزم,نمازو روزه های توهم قبول باشه ایشالا
همین الان به ثمین جون رای دادم,از توتا گوشی
امیدوارم جزء نفرات اول باشه,موفق باشی گلم


سلام عزیزم ممنون از محبتت وتشکر فراوان از مهربونیت
انشاله خبربعدب برنده شدم ثمین هست
nino
5 مرداد 92 1:56
گــــاه دلتنگ می شــــوم! دلتنگ تر از همه دلتنگی ها... گوشه ای می شینم و حسرت ها رو می شمارم. و باختن هـــارو و صدای شکستن هــــا رو نمی دونم من کدوم امید را نا امید کردم! کدوم خواهش رو نشنیدم و به کدوم دلتنگی خندیدم! کــه چنین دلتنگـــــــــم دلتنگـــی همیشه در ندیدن نیســـت!!! لحظه های دیدار با همه ی زیبایی گاه پر از دلتنگی ان. که مبادا دیدار شیرین امروز خــــاطره تلخ فردا باشد !!
nino
5 مرداد 92 1:58
ishallah barande she


انشاله
paria
5 مرداد 92 2:00
سلام خواهش میکنم...
ایشالا
فقط این سایته نتایج آرا کی بروز میشه؟؟


میام پیشتون خبرمیدم
شمیم
5 مرداد 92 3:00
سرفراز باد دوستی که در این با هم نبودن ها بودنش همیشه در یاد استوار است...
ساناز
5 مرداد 92 3:05
سلام مامان ثمین من همین الان به دخترتون رای دادم امیدوارم رتبه اش بره بالاتر


ممنونم عزیزم مطمینم مثمر ثمر هست تشکر بابت لطفت
nino
5 مرداد 92 3:06
شب در چشمان من است ،
به سیاهی چشم هایم نگاه کن !
روز در چشمان من است ،
به سفیدی چشم هایم نگاه کن !
شب و روز در چشمان من است ،
به چشم هایم نگاه کن !

پلک اگر فرو بندم
جهان در ظلمت فرو خواهد رفت !

خواهش می شه .ایشـــــاللهـ

ممنونم قشنگم
نگار (وب هستی مهدوی فر)
5 مرداد 92 5:10
سلام. لینک شدید... اگه خواستین منو با اسم وب هستی مهدوی فر لینک کنید... ممنون


چشم
تورج
5 مرداد 92 7:43
آفتاب پنجره را می شناسد حتی اگر بسته باشد. مهتاب به دیدارم می آید حتی اگر خسته باشد و دل هوای تو را دارد حتی اگر شکسته باشد... --------------------------------------
سحر
5 مرداد 92 8:43
چشــــــــــــــــــــــــــــــــم
مهرانه
5 مرداد 92 9:40
چه قدر زیبا نوشتی
من هم تمام این لحظات رو با نگین دارم
اما شماخیلی خوب تونستی بنویسی


ممنونم قشنگم مطمینا شما بهترینهاروواسه نازنینت واسه نعریف کردن داری که قابل توصیف نیست ونمیشه به زبون بیاری
دلارام
5 مرداد 92 10:11
ممنون عزیزم
علی
5 مرداد 92 10:20
سلام ماما ثمین جون خوبی گلم ؟
وظیفه انجام دادم البته منتی نداره دخترخانمت ماشاالله خوشگله مثل خودت ماه . باآرزوی موفقیت براخانم کوچولوت .


ممنونم انشاله که باخبرای خوب میام پیشتون
مامان هدیه
5 مرداد 92 10:24
سلام عزیزم...خوبین؟به به چه خبرای خوشی اینجاست
اول بابت رتبه جدیدتون بهتون تبریک میگم آفرین به ثمین جونم و مامانش که برنده بودن برازنده تونه
ثانیا بابت واکسن خیلی خوشحال شدم...منم قرار بود چهارشنبه هدیه رو ببرم واکسن با هزار استرس بردمشولی گفت خانومه واکسن زن نیست و دوشنبه میاد و موندیم دوشنبه ببریم حالا مثل شما از یه بابت خوشحال شدم از یه بابتم تا دوشنبه استرس و نگرانی
ایشالا هدیه هم مثل ثمین جونم بتونه از پسش بربیاد


سلام عزیزم ممنونم که اومدین
انشاله هدیه جون بسلامتی واکسنش میزنه واصلا ناراحت نمیشه
مامان هدیه
5 مرداد 92 10:29
دوست عزیزم این چند روزه سرم یکم شلوغه بابت افطاری و مهمونی و اینجور چیزا دیشبم اومدم براتون کامنت بذارم هدیه نذاشت منم نگران ثمین جونم بودم خداروشکر خیالم یکم راحت شد
محتبی
5 مرداد 92 11:12
سوختنم را ببین ... که چه آشوبی در آن حکــــــــــــم فرماست سوختنِ من از توست که در این وادی رنج و هوس تو برایم شکل دیگری داشتی اما........ عاشقانه سوختم اتش به جان افتاده است خاکستر شدنم را ببین چون ز این عشق عایدم شد سوختن رهایم کن بگذر ز من .... دیگر عشقی بین ما نیست...
حمید
5 مرداد 92 12:35
پیراهن کبود پر از عطر خوش را برداشتم که باز بپوشم پی بهار دیدم ستاره های نگاهت هنوز هم در آسمان آبی آن مانده یادگار آمد به یاد من که ز غوغای زندگی حتی تو را چو خنده فراموش کرده ام آن شعله های سرکش سوزان عشق را در سینه گداخته خاموش کرده ام[بوسه]
هموطنم
5 مرداد 92 12:56
امشب شبه قدره...اگه حالت متحول شد اگه حاله خاصی بهت دست داد...
دعام کن رفیق



چشم شما هم مارویادتون نره
آلیس
5 مرداد 92 13:08
خوشحالم که به نفرات اول نزدیکه
حتما اطلاع میدم تا ثمین جونم اول بشه


مرسی عزیزم بزرگواری کردین
اعظم
5 مرداد 92 13:37
مبارکه عزیزم تا همین الان خوب پیش رفت کرده .البته از دختره نازی مثل ثمین جون توقع دیگه ای هم نمیشه داشت


مرسی عزیزم نظرلطفته
کیانا
5 مرداد 92 14:01
سَلام خُدا حفظش کنه چقدر نازه ماشالله
بهش رای دادم امیدوار برنده شه


سلام ممنونم حتما با لطف شما برنده میشه
zahra
5 مرداد 92 14:12
سلام من با 4 تا خط به ثمین رای دادم فداش شم


مرسییییییییییییییییی گلم
paria
5 مرداد 92 14:24
اوکی... مرسی
خسته ولی پر امید
5 مرداد 92 15:17
سلام با افتخار لینک شدید

ممنون وب شما هم زیباست

منو با اسن خسته ولی پر امید لینک کنید


سلام چشم باافتخارلینک شدین
neda7099
5 مرداد 92 15:23
سلام، خواهش میکنم
انشالله ، کوچولوتونو ببوسین


اون کوچولو هم انشالله زود خوب بشه


چشم عزیزم انشاله
مامان خونه
5 مرداد 92 16:02
الهی شکر که دخمله حالش خوب شده
و باز خوشحالم از اینکه نفر 14 شده


ممنونم عزیزم
منم از حضورت خوشحال شدم
مریم
5 مرداد 92 16:26
____________________▄████████████████▄▄ __________________▄▄████████████████████▄ ____________▄▄▄▓▓████████████▓▓██████████ ________▄██████▓▓█████████▓▓▓▓▓▓▓████████▄ _______███▓▓████▓▓▓▓▓██████████████████████ ______████▓████████▓▓▓████▓▓▓▓█▓▓███████████ ____________▀████████▓▓███▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓▓▓ ______________████████▓▓███▓▓▓███▓▓▓▓▓▓▓▓▓██▓ ______________▓▓█████████▓▓██████▓▓▓████████▀ _____________▄█████████▓▓▓██▓▓▓▓█████████▓ ____________▄██████▓████▓▓█▓▓▓▓█████████▓ ____________██████▓▓▓███▓▓▓▓▓▓████▓██████ ____________█████▓▓▓████▓▓▓▓▓████▓▓██████ ____________████▓▓▓▓▓████▓▓▓████▓▓▓██████ ____________████▓▓▓▓▓████▓▓████▓▓▓▓██████ ____________█████▓▓▓▓███▓█████▓▓▓▓▓██████ ____________▓████▓▓▓▓▓██████▓▓▓▓▓▓▓██████ ____________▀█████▓▓▓▓████▓▓▓▓▓▓▓███████▀ _____________▀███████▓███▓▓▓▓▓▓▓███████▀ ______________▀█████████████▓█████████▀ _______________▀█████████████████████▀ ____█___________▀▓████████████████▀ ___███____________▀█████▓█████▓▀ __████____________██▓▓██▓ _█████▄___________█___▓▓██ ███████▄__________█__█▓█▀ █▓█▓████▄_________██_▓█▀ █▓▓██████________█__█▀ █████████_______█__█▀ █████████_________██ █████████________██ █████████_______██▓▄▄█▓█▄▄ ████████______██▓▓███████████▄ ████████_____██▓██████████████▄ █▓▓████____███_███▓▓▓▓█████████▄ █▓▓███__▄███____████▓▓▓▓▓████████▄ ████▀__███▀______█████▓▓▓██████████▄ ██▀__▄███__________██████▓██████████▀ █▀_████______________▀█████▓███████▀ ▄████__________________▀▓▓▓█▓▓▓██▀ حکایت ما آدم ها … حکایت کفشاییه که … اگه جفت نباشند … هر کدومشون … هر چقدر شیک باشند … هر چقدر هم نو باشند تا همیشه … لنگه به لنگه اند … کاش … خدا وقتی آدم ها رو می آفرید … جفت هر کس رو باهاش می آفرید … تا این همه آدمای لنگه به لنگه زیر این سقف ها … به اجبار، خودشون رو جفت نشون نمی دادند
زهرابانو
5 مرداد 92 17:26
سلام مامانیِ ثمین جون

الهییییییییییییی خدا رو شکر... ان شاالله که رتبه ثمین جون بهتر از این هم میشه

حتما مهربون... عسلِ خاله رو ببوس مامانی







امشب سرِ مهربانِ نخلى، خم شد...

در کیسه ی نان، به جاى خرما، غم شد...

در کُنجِ خرابه ها، زنى شیوَن کرد...

همبازىِ کودکانِ کوفه، کَم شد...



شهادت مظلومانه شفیع شیعیان، مولای متقیان حضرت امام علی(ع) بر شما و تمامی شیعیان جهان اسلام تسلیت باد.



* طاعات و عباداتتون قبول حق باشه *

* تقدیر نیکو و با برکت، براتون از خدای مهربون آرزو دارم *





* اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم *



* اللهم عجل لولیک الفرج *



* التماس دعا *




ممنونم عزیزم از دعا ومهربونیت


نگین
5 مرداد 92 18:50
به به،چ خبر خوبی دادین،ایشالا ثمین جون اول میشه


انشاله
امیدوارم باخبرای خوب خوب بیام پیشتون
웃 しѺ√乇유
5 مرداد 92 19:09
ممنوووووووووووون
حسین{هوادار علی اصحابی}
5 مرداد 92 19:18
سلام عزیزم همین الان به اون شماره ای که گفتی اس دادم و لینکت کردم شماهم با عنوان وبم بلینک ممنون


مرسی عزیزم
باافتخارلینک شدین
غریب و تنها
5 مرداد 92 19:28
سلام باافتخار لینک شدید . حتما میفرستم.امیدوارم ثمین جون همیشه سالم و موفق باشه. خوشحال میشم لینکم کنی.


سلام ممنونم از مهربونیت انشاله
منم باافتخار شمارو میلینکم
شمیم
5 مرداد 92 20:07
_____8888888888____________________ ____888888888888888_________________ __888888822222228888________________ _888888222I2222288888_______________ 888888222222222228888822228888______ 888882222222222222288222222222888___ 88888222222222LUV22222222222222288__ _8888822222222222222222222222222_88_ __88888222222222222222U22222222__888 ___888822222222222222222222222___888 ____8888222222222222222222222____888 _____8888222222222222222222_____888_ ______8882222222222222222_____8888__ _______888822222222222______888888__ ________8888882222______88888888____ _________888888_____888888888_______ __________88888888888888____________ ___________888888888________________ ____________888888__________________ _____________8888___________________ ______________88____________________ ______________8_____________________ ______________1_____________________ _______________1____________________ ________________1___________________ _________________1__________________ __________________1_________________ __________________1_________________ _________________1__________________ ________________1___________________ _______________1____________________ ______________1_____________________ ______________1_____________________ _______________1____________________ ________________1___________________ _________________1__________________ __________________1_________________ ___________________1__________ آپـــــــــــــم...منتظــــر نگـــــاه شمـــا...
maryam
5 مرداد 92 20:17
وقتی عاشقش شدم که دیدم هیچوقت دلمو نشکست هیچوقت بهم نه نگفت همیشه در جواب بچه بازیهام خندید و گفت: عاشق همین کاراتم… :: :: باید برای زمستان کتی گرم بخرم، با جیب هایی برای دستانم، تن های تنها، زود یخ میزنند… :: :: اگر روزی رسد که من نبودم تمام وصیتم به تو این است “خوب بمان” “از همان خوب هایی که من عاشقش بودم” ایشالله برنده میشه
باران
5 مرداد 92 22:31
شب قدر، شب احیای خویش، با دم مسیحایی دعاست
شبی است که باید قدر خویش را بشناسی، تقدیر خویش را رقم بزنی
و خویشتنِ جدید را با قلم توبه و جوهر اشک ترسیم کنی . . .
طاعات قبول و التماس دعا


محتاجیم بدعا
عزیزم امیدوارم به هرآنچه میخواهی وبصلاحت هست برسی
s@helکانون هواداران ضیغمی وخداداد)
6 مرداد 92 1:15
سلام.خوبین؟
ای جانم چه دخترخوشمل وخوردنیی دارین شما.من که عاشقش شدم.خدا براتون نگهش داره
من به ثمین جون رای دادم ایشالا که اول بشه.
لینک هم شدید


مرسی عزیزم از نظرت لطف داری
منم باافتخار شمارومیلینکم
.
6 مرداد 92 2:56
این ادرسو به 10 نفر بفرست http://amour-en-portrait.ca.cx/ بعد برو توش یه بازیه فرانسویه که چهرهی کسی رو که دوست داری میکشه خطر سورپرایز شدن(90%)اخه خیلی شبیه میشه سعی نکن بپیچونی چون اون میفهمه به 10 نفر این آدرسو فرستادی یا نه
پریا خانوم
6 مرداد 92 9:46
سلام عزیزم...بازم بهت رای دادم گلم...
ایشالا اول بشی.....


ممنونم قشنگم انشاله باخبرای خوب میام پیشت
آسمان سمل
6 مرداد 92 14:01
حرف را باید زد

درد را باید گفت

سخن از متلاشی شدن دوستی است

سخن از مهر من و جور تو نیست

و عبث بودن پندار سرورآور مهر!

سلام دوست عزیز آپ کردم و منتظر حظور سبزتان هستم .


اومدم
شادی
6 مرداد 92 14:37

پاشیده اند عطر دعا باز بر زمین
آنک دوباره قافله ی ناز در زمین
صبح و سلام می رسد از آسمان باز ببین
آورده اند یک سحر آواز در زمین

التماس دعا در شب های قدر


سلام خانومی. امیدوارم اون کوچولوی نازنین که حالش خوب نیست زودتر خوبه خوب بشه.
راستی با خط ایرانسل و همین طور گوشی همسری هم به ثمین گلت رای دادیم.


مرسی گلم انشاله باخبرخوب شدن شیواجون میام پیشتون
مریم
6 مرداد 92 18:31
قدر باران رحمتی است که در جویبارِ هر فرد و هر جمع به اندازه او جاری می‏ شود خدایا در شب قدر هر چه خیر نصیب اولیائت می کنی نصیب ما نیز بگردان . . . آمین
عسل
6 مرداد 92 19:43
اپمممممممممممممم



بدو بیا






اومدم


اماچرا وبلاگت باز نمیششششششه
مامان جوجه طلا
7 مرداد 92 1:08
آفرین چه رتبه ی خوبی.

امیدوارم حال شیوا جون هم که گفتی خوب بشه و لباس عافیت تنش کنه.


ممنونم عزیزم انشاله باخبر ای خوب میام پیشتون
زهرابانو
7 مرداد 92 3:16
سلام مامانی ثمین جون
قربون شما.منم از حضور مهربونتون ممنونم
ان شاالله خدا به شیوا جون و همه ی کودکان و افرادی رو که به هر دلیلی روی تخت بیمارستانن شفای عاجل عنایت کنه، الهی آمین



بارالها...

سرنوشت دوستانم را در شبهای قدر و تعیین مقدرات،

به خیر و نیکی تقدیر کن

تا من، جز رضایت بر سیمای آنان نبینم...

* حاجت روا باشین *

* التماس دعا *


ممنونم عزیزم تشکر بابت دعای قشنگتون
تنها
7 مرداد 92 4:53
سلام مامان ثمین



بهتون تبریک میگم بابت این دختر خانم ماهی که دارین منم این رای ناچیزم را تقدیم میکنم به اون کوچولوی ماهت ایشالا که برنده بشه




سلام عزیزم ممنونم عبادات شماهم قبول

انشاله که برنده بشه ممنونم از مهربونیت لطفا آدرستون بذارید ممنون


حمید
7 مرداد 92 9:09
آدمــها کنــارت هستند. تا کـــی؟ تا وقتـــی که به تو احتــیاج دارند..! از پیشــت میروند یک روز...‍ کدام روز؟ وقتی کســی جایت آمد دوستــت دارند تا چه موقع؟ تا موقعی که کسی دیگر را برای دوســت داشـتن پیــدا کنـند میگویــند عاشــقت هســتند برای همیشه نه... فقط تا وقتی که نوبت بــــــازی با تو تمام بشود و این است بازی باهــم بودن.
کلاه قرمزی
7 مرداد 92 10:00
مرا بسپار در یادت ، به وقت بارش باران! نگاهت گر به آن بالاست و در رقص دعا قلبت مثال بید می لرزد، دعایم کن که من محتاج محتاجم...
مامان نیایش
7 مرداد 92 10:11
سلام خدارو شکر که این کابوس واکسن هم تموم شد بابند بند وجودم درکت می کنم . رتبه خوب ثمین جون مبارک .لایقش بود.

سلام آره خداروشکر
ممنونم عزیزم نطر لطفته
بهناز
7 مرداد 92 10:39
سلام طاعات و عبادات شما هم مقبول خدای مهربون

خواهش میکنم قابل ثمین جون رو نداشت و خوشحالم براش ...

چشم حتما چند تا رای دیگه براش میدیم انشا... عید فطر منتظر خبر خوش برنده هستم ...


سلام عزیزم ممنونم عبادات شماهم قبول
انشاله که برنده بشه راستی گلم باهرشماره مبایل فقط یکبار میشه پیام داد
سحر
7 مرداد 92 11:52
سلوم انشاالله که جز ده نفر اول بشه
بهناز
7 مرداد 92 12:08
باز هم سلام ممنون بله عزیزم گفته بودین با هر شماره یک بارمیشه رای داد ...
مامان فربد
7 مرداد 92 12:23
عزیزم ممنون که سر زدین
با افتخار لینک کردم
فربد منم تو مسابقه شرکت کرده وگرنه حتما رای میدادم گلم
دخمل نازی دارین ایشالا تو مسابقه اول بشه


ممنونم عزیزم تشکر
راستی آدرستون بذارید
هلیا
7 مرداد 92 12:35
سلام عزیزم
رفتم ووب هلسا رو دیدم چرا اینجوری شده؟
واقعا به قول شما مارو بگو که چه قدر ساده بودیم


سلام الان میام پیشتون
sepideh
7 مرداد 92 12:43
سلام

تبررررررریک میگم
آپم خواستید یه سر بیاید...


ممنون اومدم
taranom
7 مرداد 92 13:05
*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نیم نگاهی_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*


اومدم
sara
7 مرداد 92 13:08
سلام مامان ثمین واااای چقده نازه کوچولوت
من بهش رای دادم انشالله که ثمین کوچولوت برنده میشه


سلام عزیزم ممنونم از مهربونیت وتشکر بابت رای انشاله که برنده میشه ومیام پیشت باخبرای خوب
taranom
7 مرداد 92 13:11
سلام گلم مرسییییییییییییییییییییییییییییییییی ازاینکه بم سر زدی....


خواهش میکنم وظیفه بود
taranom
7 مرداد 92 13:15
مرسی عزیزم...شمام با افتخار لینک بودین...
تنها
7 مرداد 92 13:19
ای کاش !
نمی‌خندیدی
و آتش عشق
هرگز روشن نمی‌شد.
پیراهن‌مان سوخت
به شهر که آمدیم
به عریانی‌مان خندیدند


مرسی عزیزم توروخدا آدرستون بذارید
سالنا
7 مرداد 92 13:23
خداروشکر
ایشالله نفر اول شه
باور کنین من حتی با موبایل مامان و بابام هم اس دادم
ولی همچنان اس میدم.
موفق باشید


مرسی مهربون
هلیا
7 مرداد 92 13:44
ممنونم عزیزم محتاجیم به دعا
شما هم مارو فراموش نکنید
عجب ادمای بی کاری پیدا میشن انقدر خوب ومهربون بود یه لحظه فکر کردم گفتم شاید یه ادم الکی باشه ولی گفتم نه بابا با اون محبت بعید میدونم حالا شما از کجا فهمیدید؟البته اگه فوضولی نباشه
اگگر لطف کنید وبفرستید ادرس رو ممنون میشم


الان میام پیشت
هلیا
7 مرداد 92 14:08
وای خدایا یه ماه داشتم با ادم روانی حرف میزدم دیدم دختره شباهتی با ایرانی ها نداره تعجب میکردم چه جوری میتونه فارسی تایپ کنه گفتم حتما یه رگش ایرانی ممنونم عزیزم وبلاگ رو رفتم ولی پستی درمورد هلسا پیدا نکردم مییشه اسم اپشو بگید


paria
7 مرداد 92 14:13
سلام اصلا هم خوشحال نشدم
آخه چرا نفر بیستم...من منتظر خبرای خوب بودم


منم خورد توپرم
هلیا
7 مرداد 92 14:43
ممنونم عزیزم
....
7 مرداد 92 15:03
اینو کسی برام فرستاده مال من نیست ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خواین صورت کسی رو که واقعا دوستون داره ببینین؟اینو به 10 نفر بفرستین بعد برین به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوستون داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید..امتحانش مجانیه.
مامان دوفرشته
7 مرداد 92 15:07
التماس دعااااااااااااااا
paria
7 مرداد 92 15:07
آخه خیلی جالبه از طرف من یکی فقط 5تا رای بوده بعد اینجوری...اشکال نداره توکل بخدا


ممنونم عزیزم
انشاله خبرخوب خوب میاد
تنها
7 مرداد 92 15:08
سلام


بابا من آدرسو میزارم نمیدونم چرا اینجوری میشه


خدای موندم چیکار کنم این آدرسو


اره منم وقتی رفتم نفر 20 بود ولی زیاد نگران نباش من یکی تا بتونم گوشی کش میرم و یه رای میدم حالا هم 10 روزه دیگه وقت داریم



سلام ممنونم از حضورت نمیدونم چرا آدرست نیست از فایر فاکس وگوگل کروم هم امتحان کردم اما .....


لطفااسم وبلاگت واسم بنویس ممنونم







تنها
7 مرداد 92 15:23
اسم وبلاگم تنها هست
www.abbas61a.com


نمیره چرااااااااااااااااااا
آدرس میزنم اما
تنها
7 مرداد 92 15:31
پس دیشب چه جوری اومدی برام نظر گذاشتی؟؟

البته خودمم الان که امتحان کردم نرفت ..حالا آدرس زیاد مهم نیست همین که تونستم به یه کوچولوی ما خدمت کنم کافیه

آخه همون آدرسم جواب نمیده بازم امتحان میکنم تا بیام پیشتون وهمیشه از مطالب خوبتون استفاده کنم
تنها
7 مرداد 92 15:41
بیا این آدرسو دوباره با گوگل سرج کن اگه باز شد گزینه اول را کلیک کن
http://www.abbas61a.blogfa.com/


هوراااااااااااااااا موفق شدیم
تنها
7 مرداد 92 15:52
ببخشد دیگه من آدرسو از اول داخل کامنتهام اشتباه میذاشتم الان دیگه درستش کردم
تنها
7 مرداد 92 15:59
مامان مهربون منم با افتخار کامل شما را لینک کردم
راستی چرا این قالب شما پروفایل نداره ؟؟؟


نمی دونم.................
ساناز
7 مرداد 92 16:19
سلام عزیزم.وبت خیلی خوشگله....با تبادل لینک موافقی؟؟؟؟؟


ممنونم نظر لطفته
بلههههههههههههههههههه
جملات زیبا و پرمعنا(رسول ترک)
7 مرداد 92 16:23
به فرق نازنینش کی اثر می کرد شمشیر ... یقینا ابن ملجم هم وقت ضربت * یا علی * گفت ... ...................................................................... شهادت مولای متقیان امیرالمومنین علی (ع) بر شما تسلیت باد ...
مریم
7 مرداد 92 17:03
دل را ز شرار عشق سوزاند علی(ع)، یک عمر غریب شهر خود ماند علی(ع) وقتی که شکافت فرق او در محراب، گفتند مگر نماز می خواند علی(ع) با عرض تسلیت در لیالی قدر این حقیر را ازدعای خیرخویش فراموش نکنید.التماس دعا
مریم
7 مرداد 92 17:04
سلام تبریک میگم ان شالله که همیشه خبر موفقیتشو خبر بدین همیشه موفق و پیروز باشه


ممنونم عزیزم
غــزل
7 مرداد 92 17:17
ممنون از حضور گرمتون ببخشیدا حواسم نبود اره منم مثه شمام گاهی وقتا ی دلتنگیایی میاد سراغم ک خودمم نمیدونم واسه چیه وبرای کیه
پریا
7 مرداد 92 19:22
چه خوشگل
امیدوارم اول شه
چه ادمک های باحالی


مرسی عزیزم منم امیدوارم
maryam
7 مرداد 92 19:28
پـــنــجره را بــــاز کــن و

و از ایـــن هـــوای مــطبــوع بـــارانی لــذت بــبــر

خــوشــبخـتــانــه بـــاران ارثــــــ پــدر هیــچ کــس نیـــستـــ..


سلام.

میتونم منم مامان صداتون کنم آخه همه مامانا مثل هم گلن


قربونت برم عزیزم بااون دل پاکت
neda7099
7 مرداد 92 19:56
سلام، خوبم...شما خوبی؟! خواهش میکنم، خیلی خوبه
محتاجم به دعا...همچنین شما





امشب خدا بگشود درهای سما را
پیوسته می خواند به خود اهل دعا را
گر پهن کردی ساعتی سجاده ات را
یاد آر یاران و ببرهم نام ما را...


ممنونم ماهم خوبیم
چششششششششششششششم
کشو
7 مرداد 92 19:57
کـــاش بعضـــی ها بدونــــن . . .

“مخاطبـــــــ خــــاص” شدنشــون نتیجـــه احـــساسات
“خــــاص” طـــرف مقابلشونــــه . . .

نـــه ویژگـــی هــای فردیـــشون (!)




زیبا بود
کشو
7 مرداد 92 19:57
#عازم یک سفــــــــــــــرم سفری دور به جایی #نزدیـــــــــــــک سفری از خود من به #خــــــــــــــــــــــــــــودم مدتی است نگاهم به تماشای خداســـــــــــــــــــــت و امیـــــــــــــــــدم به #خداوندی اوســــــــــــــــــــــــــــت
atena
7 مرداد 92 20:21
تقدیری سراسر خیر، برکت، خرسندی، سلامت، خوشبختی، سعادت دنیا و آخرت، توشه شب قدرتان باد.


ممنونم از دعای خوبتون
محمد
7 مرداد 92 20:24
سلام مرسی. همچنین
مامان آوا
7 مرداد 92 20:54
سلام عزیزم. من به ثمین جون رای دادم. وبلاگت رو هم لینک کردم. خوشحال میشم منو هم لینک کنی.


ممنونم عزیزم شماهم باافتخار لینک شدین
taranom
7 مرداد 92 22:04
.... ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید..امتحانش مجانیه.... شمام واسه من دعا کن کنکور قبول شم...
ترانه
7 مرداد 92 22:44
شنیدی تو شب های قدر اگه حق الناس گردنت باشه صدای ناله هات به عرش نمیرسه؟؟؟؟؟ تورو به حق این شبهای عزیز اگر حقی ازت ضایع کردم،حتی یه حرف "حلالم کن"
baran
7 مرداد 92 23:15
سلام گلم,برات خوشبختیه همیشگی رو آرزو دارم

ایشالا همه دعاهات قبول باشه




ممنونم عزیزم انشاله شماهم به همه آرزوهای قشنگت برسی مرسی از دعای خوبت


erfan&rosha
7 مرداد 92 23:24
حتما،
مامان آناهیتا
8 مرداد 92 1:29
هورا
s@helکانون هواداران ضیغمی وخداداد)
8 مرداد 92 2:07
سلام نماز روزه های شماهم قبول حق باشه.
چه خوب که ثمین جون راه پیداکرد.
من3تاخط داشتم با3تاشم رای دادم به دوستامم سپردم که رای بدن
ایشالا که دخترنازتون اول بشه


ممنونم عزیزم بزرگواری کردین گلم
مامان النا
8 مرداد 92 10:05
سلام عزیزم ماشاا... به دخمل نازمون ... من بهتون رای دادم ممنونم به ماسرزدی 18ماهگیتم مبارک عزیزم انشاا... 1800 ماهگیت ... میبوسمت
سیده
8 مرداد 92 13:27
این دست های خالی و ساده دخیلتان ما را فقط به رسم رفاقت دعا کنید
آلیس
8 مرداد 92 14:09
سلام مامان خانومی خوبی؟
خوشحالم که ثمین رای بیشتری جمع کرده امیدوارم اول بشه


سلام عزیزم ممنونم از مهربونیت انشاله
مامان علي خوشتيپ
8 مرداد 92 14:32
سلام گلم
ممنون بابت نظرات پرانرژيت
براتون آرزوي موفقيت مي كنم و اميدوارم هميشه جزو برنده ها باشيد
توي اين روزهاي نوراني ما رو فراموش نكنيد
خصوصي


سلام عزیزم ممنونم از بزرگواریت وممنونم از راهنمایی هات مرسیییییییییییییییییی
قربونت برم که اینقدر مهربونی ومحبت داری
nc
8 مرداد 92 14:56
سلام
لینک شدی عزیزم
با اسم ثمین


ممنونم مرسیییییییییییییییییی
سید شیراز
8 مرداد 92 15:28
سلام
خیلی خوشحال شدم از خوشحالی شما
الهی که جز ده نفر اول بشه

واسش سلامتی رو آرزومندم


الهی که تو عاقبت بخیری و خوشبختی اول بشه


ممنونم عزیزم از دعا خوبت وتشکر بابت حضورت
خودم
8 مرداد 92 16:19
شما لینک شدید
ترنم
8 مرداد 92 16:26
آخیییییییییییی
چه دخمل نازی ....
خانومی ایشالله دختر نازت اول می شه
من بهش رای دادم ...
راستی اگه تونستی بیا وبم و رمز عکسای ازدواجو واسم بذار ...
اون دفعه خیلی خوشحال شدم اومده بودی وبم


ممنونم عزیزم تشکر
چشمممممممممممممم حتما
تنها
8 مرداد 92 17:06
کاش می شد در زمان عاشقی عشق را در هر کجا فریاد زد در زمان گیر دار زندگی لحظه ها را یک به یک احساس داد کاش می شد در شمار لحظه ها عشق بی قید و قفس را یاد کرد در حضور گرم و پرشور دو دست لذت با هم شدن را یاد کرد کاش می شد در کنار یکدگر از حصار این مکان آزاد شد در کنار جاده های بی کسی عطر زیبای من تو ما شدن را یافت کرد کاش می شد در دل مرداب غم شادی یک دل شدن را داد زد بر در دیواره های قلبمان عکس عشقی جاودان را قاب کرد
تنها
8 مرداد 92 17:13
بی تو تنها گریه کردم تو شبای بی ستاره
انتظار تو کشیدم تا که برگردی دوباره
در غروب رفتنت ، لحظه هایم را شکستم
زیر بارون جدایی با خیال تو نشستم
پشت شیشه روز و شب ، دل به بارون می سپارم
من برای گریه هام ، چشمه ها رو کم می یارم
انتظار با تو بودن منو از پا درمیاره
ترس از این دارم که بی تو ، تا ابد چشام بباره

ممنون زیبا بود
عسل
8 مرداد 92 17:51
اپم
بهناز
8 مرداد 92 18:36
یک دانه ز تسبیح نماز سحرت را یک بار ، به نام من محتاج بینداز...


ممنونم عزیزم
سالنا
8 مرداد 92 20:26
سلام عزیزم
مرسی قربونت برم
شمام از نوشته هاتتون پیداست که خیلی با محبت هستین و مادر خیلی خوبی واسه ثمین جون هستین

ممنونم عزیزم نظر لطفته
علی
9 مرداد 92 16:11
انشالله شیواجون هم سالم وسلامت وخیلی زودبره توخانواده خوبش و120سال زیرسایه خداواعمه ع وپدرومادرگلش زندگی شادی داشته باشه . آمین یارب العالمین .



ممنونم از دعای خوبتون انشاله
علی
9 مرداد 92 16:13
ب______________________ازم مثه همیشه ثمین خوشگله برنده میشه .





انشاله
مامان مهساجون ومحمدمعین جون
9 مرداد 92 18:27
سلام کجا لینک کردین
اسمم رو نمی بینم


سلام عزیزم تو پیوندهای روزانه هست
منوتو
22 مرداد 92 12:48
حرفات خیلی قشنگه به دل میشینه
سپیده
26 مرداد 92 21:02
سلام وب جالبی دارین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خیلی برام شگفت انگیز بود!!!!!موفق باشین.باآرزوی بهترینها برای خودتون و دختر گلتون!!!


ممنونم عزیزم نظر لطفته ومرسی بابت دعای خوبت
sareh
6 آبان 92 22:26
_____@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@