ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

18ماهگیت مبارک عزیزم

1392/9/12 3:57
563 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان نفس من

قبل از همه چیز 18ماهگیت مبارک دخترکم، فرشته نازمنعشق

این 18ماهگی هم باعث خوشحالیه هم ناراحتی ،آخه هم اینکه شما حالا دیگه 1/5 سالت شده ومامان خیلی خوشحاله که دخترش داره بزرگ میشه وکاراها ورفتارهای زیادی یاد گرفته وهم اینکه وااااااااااااااااااااای واکسن ها موعدش رسیده و....گریه

آره قشنگم این واکسن شده یه کابوس واسه مامانها آخه 2تا واکسن وقطره باهم دارین

خلاصه شب دوشنبه تاساعت 3/5  صبح بیداربودم وبه فرداش فکرمیکردم که باید ببرمت مرکز بهداشت واگه گریه کنی من چکارکنمگریه

اما خوشبختانه سه شنبه که مرکز بهداشت زنگ زدم گفت باید فردابیای ومن خوشحال ازبابت اینکه امروزگریه نمیکنی ودردت نمیاد واسترس از بابت اینکه فردا چی میشه تاساعت 4صبح بیداربودم واینترنت گردی واسه خاطراینکه چطوری درد واکسن کاهش بدیم ویسری تجربیات مامانهای دیگه رومطالعه کردم اما بدتر شد اخه همش از درد شدیدو.....بود همیشه سر واکسنهات اذیت میشدی امیدوارم که خدا خودش کمکت کنه

بالاخره امروز یعنی چهارشنبه 1392/05/02 ساعت 10/5بیدارت کردم وواست فرنی درست کردم وخوردی وراهی شدیم همینطوری توخیابون آیت الکرسی میخوندم وروصورت ماهت فوت میکردم واز خدامیخواستم که دردت نیادواذیت نشی

رفتیم مرکز بهداشت تنهای تنها ،همیشه واکسنهات خودم میبرمت آخه عزیزم طاقت اینکه توروبذارم تواتاق وخودم بیرون بایستم ندارم البته اون لحظه خیلی سخته اینکه ببینی جگرگوشه ت روواکسن میزنن وجیغ بچه ات درمیاد وگریه میکنه سخته وبیشترمامانهاترجیح میدن نبینن وویکی دیگه مسولیت بردن نی نی بعهده میگیره

اما من طاقت تنهاگذاشتنت ندارم پامیذارم رودلم واون لحظه کنارتم چون میدونم بهم نیاز داری ومیخوای من پیشت باشم وبغلت کنم تاآروم باشی اینطوری دردت کمتر میشه

قشنگم نوبت واکسن زدنت که شد آیت الکرسی که می خوندم و سمت خانم دکتر فوت کردم وگذاشتمت روتختی که کنارش عکس بره ناقلابود حواستوبه اون عکس پرت کردم وخداروشکربدون اینکه متوجه بشی وحتی آخ بگی واکسن دستت زده شد مرسی خداجون

اما واکسن پات :

وقتی روی تخت خوابوندمت کمی ترسیدی وموقع زدن واکسن جیغت رفت آسمون گریه

بغلت کردم وبوسیدمت گفتم نازنینم چیزی نیست دخترم قشنگم آروم باش

دیگه گریه نکردی وزود اومدیم خونه واست بستی اوردم کمی خوردی بعد خوابوندمت تااز شروع درد چیزی متوجه نشی تاساعت 3/5 خوابیدی ووقتی بیدارشدی به پات اشاره واحساس ناراحتی میکردی اما قربونت برم مثل خودم صبوری ودردپات به روت نیوردی وبلندشدی وراه رفتی آخه دیشب که مطالب میخوندم بیشتر مامانها از لنگ لنگ کردن موقع راه رفتن ودرد پا واینکه بعضی ازبچه ها نمیتونستن راه برن وهمش توبغل مامان بودن نوشته بود

اما خداروصد هزار هزار مرتبه شکر شما ازاین بابت خوب بودی فقط از ساعت 9شب کمی تب داشتی وبهانه گیری میکردی تب

الانم خوابیدی انشاله فردا خوب خوب بشی

خدایا شکرت خدایا ازت ممنونم که همیشه مراقبمونی خداجونم دوست داریم ومیدونم فرشته نازتو خیلی دوست داریعشق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مامانی درسا
3 مرداد 92 3:13
18 ماهگیت مبارک عزیزم وای مامانش این واکسن هچده ماهگی خیلی چیز بدیه انشاالله بزودی سلامتی کاملشو بدست میاره ...... ببوسش


ممنونم قشنگم مامانی توروخدا آدرستوبدارید
پويا عاشق كالج
3 مرداد 92 8:37
ثمين عزيزم... 18ماهه شدي مباركت باشه. خدا كنه 180 ساله بشي خوشگلم...
مامان ثمين يه خواهش...لطفا بجاي من ببوسش
راستي دارم ميرم "كالج". اونجا اينترنت ندارم. اين دو روزي هوامو داشته باش...


ممنونم
چششششششششششششم
حمید
3 مرداد 92 8:59
شیشه نازک احساس مرادست نزن چندشم میشودازلکه انگشت دروغ، آنکه میگفت احساس مرامیفهمد...کو؟کجارفت؟ که احساس مراخوب فروخت [بوسه]
حمید
3 مرداد 92 9:01
آنجا که توئی ، رهگذری نیست مرا

جز دوری تو غم دیگری نیست مرا

خواهم که به جانبت پرواز کنم

حیف است که هیچ بال و پری نیست مرا

ممنونم ازشعر زیباتون
مامان ثمین
3 مرداد 92 9:15
سلام.خصوصی دارید
شادي
3 مرداد 92 10:00
سلام مامان مهربون خدا ثمين جونو براتون نگه داره لينكتون كردم منو با اسم ياد روز هاي خوب لينك كنيد . چشم به ثمين جون هم راي ميدم انشاالله برنده بشه

ممنونم عزیزم چشم باافتخار لینک شدین
کلاه قرمزی
3 مرداد 92 10:27
سلام.ببخشید نمیدونم چرا پیام قبلیم خالیه. میخواستم بگم من شما رو لینک کردم.


سلام چشم منم میلینکم
عسل
3 مرداد 92 10:44
_♥♥_♥♥آپم _♥♥___♥♥آپم _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم ____♥♥___♥♥__♥♥آپم ___♥___________♥آپم __♥_____________♥آپم _♥_____♥___♥____♥آپم _♥___///___@__\__♥آپم _♥___\\______///__♥آپم ___♥______W____♥آپم _____♥♥_____♥♥آپم
سایه بلوط
3 مرداد 92 10:57
سلام من به کودک شما رای دادم . به امید پیروزی و سرافرازی شما .
مامان خونه
3 مرداد 92 12:37
سلام
18 ماهگی دخترت مبارک
ای واااااااااااااای از دست این واکسنا مخصوصا این واکسن 18 ماهگی که خیلی درد داره


سلام ممنون از حضور گرمت آره خیلی این واکسنها بده
مریم
3 مرداد 92 13:13
سلام مامان ثمین،طاعات و عبادات شمام قبول.من یه پیام به همون شماره فرستادم وبلاگ قشنگیم دارید و من لینکتون کردم خواستی منم لینک کن...
مامان رومینا
3 مرداد 92 16:15
18ماهگی ثمین جوون مبارک باشه.ایشالا همیشه سالم باشهخدا رو شکر زیاد اذیت نشده حسابی مراقبش باش مامانی یه وقت تب نکنه گلی خانمخصوصی


ممنونم مامان مهربون چشم مراقبشم
مامان علي خوشتيپ
3 مرداد 92 16:50
سلام عزيزم.ممنون به يادم بودي
اول از همه 18 ماهگيه گل دختر مبارك.نگران واكسنها هم نباش...يه روزي دلتون براي همين جيغاي موقع واكسن هم تنگ ميشه
راستش خيلي سرم شلوغه اين روزا...هفته آينده تا دوهفته ادارمون تعطيله...براي همين سه شنبه و چهارشنبه قبل كلي كار رو سرم ريخته بود...
ميگم نميدونيد چرا آمار رو ني ني وبلاگ برداشته؟همون رتبه بنديا رو؟!


مرسی گلم ممنون از لطفت انشاله هرچه زودتر کاراتون سبکتر میشه
میدونی چرااااااااااااااااا؟
زندگی
3 مرداد 92 17:34
در غیاب دارو ندار با یه خاطره بانمک آپ کردم
حتما بیاید و بخونید و نظر بدید




پس آدرستون کجاست
رف
3 مرداد 92 17:45
ممنون عزیز که سر زدی امیدوارم ثمین برنده بشه


ممنونم انشاله لطفا آدرستون بذارید
شمیم
3 مرداد 92 18:20
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤


اومدم
آوا
3 مرداد 92 20:46
سلام خوبین؟؟ ممنون نظر لطفتونه خوشحال شدم لینک کردم شمام لینک کردی خبر کن
محمدعلی
4 مرداد 92 2:36
کلاغ جان! قصه من به سر رسید... سوار شو! تو را هم تا خانه ات می رسانم..
مریم
4 مرداد 92 21:35
عالی بود. من نی نی ندارم


خواهش میشه لطفا آدرستون بذارید
نیوشا
7 مرداد 92 6:55
سلام گلم ممنون که بهم سر زدی

لینک شدی

منم با اسم وبم بلینک


سلام قشنگم آدرستون بذارید
خسته ولی پر امید
7 مرداد 92 11:52
سلام منو که لینک نکردید نمی خواد دیگه لینک کنید من تو مسابقتون شرکت نکردم موفق باشید
غــزل
7 مرداد 92 15:58
سلام مرسی فداتشم خوبم منظورتونو متوجه نشدم کدوم حالتو گفتین؟؟؟؟؟؟؟
خسته ولی پر امید
7 مرداد 92 18:32
رای دادم....
محمد
7 مرداد 92 22:24
سلام مینا جان خوبی؟ شرمنده نتم قطع شده بود راستی اپم منتظرتم
sarina
7 مرداد 92 22:44
salam upam bia nazareto rajebe sagi k mikham bekharam bego
montazeram


اومدم
maryam
7 مرداد 92 22:49
غــــــــــم که نوشتن ندارد

نفوذ می کند در استخوان هایت

جاسوس می شود در قلبت ...

آرام آرام از چشم هایت می ریزد بیرون ...





ممنون مامان گلم

عزیزم
nora kamali manesh
8 مرداد 92 4:34
ممنون از نظرتون امیدوارم شما هم به ارزتون برسید
خوشحالم کردین که برام نظرگذاشتین
الهی من قربون دختر خوشگلتون برم من


ممنونم عزیزم خدانکنه گلم
مرسیییییییییییییی
نازنین زهرا
8 مرداد 92 13:04
خوشحالم. وامیسدوارم که رتبش کمتر شه وبتونه برنده شه...

محتاجسیم به دعا ...


ممنونم عزیزم باحمایتهای شما برنده میشیم
محمد
8 مرداد 92 22:37
سلام به سرور گرامي تاج سر سرورها
عرش‌ خدا پر شد از عطر گل‌ یاسمن‌
ساقی‌ لب‌ تشنه‌گان‌! باده‌ بنوشان‌ به‌ من‌

جان‌ مرا تازه‌ کن‌، مطرب‌ شور آفرین‌
بر رگ‌ روحم‌ بیا زخمة‌ دیگر بزن‌

هلهلة‌ عرشیان‌ می‌رسد از هر طرف‌
غرق‌ چراغانی‌ است‌، حتی‌ بیت‌الحَزن‌

رقص‌ کنان‌ می‌رود عشق‌ به‌ پابوس‌ دل‌
چرخ‌زنان‌ می‌رسد، روح‌ به‌ دیدار تن‌

نور دو چشم‌ پدر! آمده‌ هجران‌ به‌ سر
خاک‌ چو یعقوب‌ بود، خلقت‌ تو پیرهن‌

بوی‌ خدا می‌دهی‌ ای‌ گل‌ مینو سرشت‌
بوی‌ شهیدان‌ عشق‌، بوی‌ حسین‌ و حسن‌

باد تکان‌ می‌دهد بیرق‌ نام‌ تو را
مادر حوّا تویی‌، معنی‌ والای‌ زن‌!
براي شما آرزوي موفقيت ميكنم موفق باشيد
سري هم به ما بزنيد
محمد

چشم الان میام ممنونم از شعرزیباتون
پریسا
9 مرداد 92 1:57
دوستامم بهش رای دادن


ممنونم عزیزم مرسییییییییییییییییی
مامان محمدطاها
12 مرداد 92 20:34
آره گلم با ایمیل چاپ کردن البته نه بلافاصله