ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

ثمینم داری بزرگ میشی قشنگم

1392/9/12 3:55
1,014 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنینم قشنگم

دخترکم این روزها همینطور تند تند میگذره وشما رفتارات واخلاقت داره عوض میشه شدی طوطی هر کاروهرچی میگیم تکرار میکنی امروز داشتم تلویزیون نگاه میکردم ویهویی گفتم احمق که شما هم سریع تکرارکردی وگفتی امق وای من میگیتعجبتعجب

کارای جدیدت هم اینکه میگم مودب بشین سریع دست به سینه میشینی

میگم الکی گریه کن دستات میزاری روصورتت وصدای گریه درمیاریالکی

میگم بوس بفرست ودودستی بوس میفرستیبوس

چشمک زدنتم پیشرفت کردهچشمک

واینکه وقتی من میشینم پای نت سریع میای میگی الا یعنی کلاه قرمزی واست سرچ کنم وبیارم تا ببینی نمیدونم الا چه ربطی داره به کلاه قرمزی الکی

واینکه میری چکمه هاتو میاری ومیپوشی وای آخه یکی نیست بهت بگه چکمه چه معنی داره تواین هوای گرم گرم

وقتی خوابت میاد میای دستم میگیری ومیریم سمت اتاق وخوشحال وذوق زده میخندی ورو تخت دراز میکشی وجالب اینکه حتما باید گوشه پتوت روکه یه نخ بهش آویزونه پیدا کنی وتودستت باشه تا خوابت ببره حالا اگه اون نخ کنده بشه چی میشهنمیدونم

اما متاسفانه ثمین از رتبه 14 به رتبه20 افت کرد ناراحنالبته تعداد رایهاش در عرض 2 روز 61 رای رفته بالا واین باعث خوشحالی وتشکر فراوان از دوستای گلمه ممنونم،ولی نی نی های دیگه فعال تر بودن ،هنوز 10 روز دیگه وقت داریم همونطور که گفتم مامانی دست بردارنیست وباکمک دوستان میبریممیبریم

 

اینم چندتا عکس از شما زود بیا ادامه

 

                    ثمینم 

  اینم نازدونه مامان باموهای سشوارکشیده[راستی این دودست لباس بابا حاجی واست خریده]

عشقم

  ثمین جون آماده واسه رفتن به افطاری

جونم

جونم

جونم

 ثمین خانم ومهرداد[پسرخاله مهری]

جوندوتا عشقششمهردادنفس

اینجا هم اومدیم پارک بامهردادجون وشما کلی بازی کردی عزیزم

پارک

مهرداد 

پارک

اینم ثمینم که چکمه پوشیده وکلاه آقاروگذاشته متاسفانه نشد عکس قشنگی بگیرم ازت جونم

نفس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (83)

سروش
9 مرداد 92 7:30
بله حتما
امیدوارم موفق شید


ممنونم وتشکر
شادي
9 مرداد 92 8:45
سلام عزيزم وبم مزاحم داشتم مجبور شدم ادرسمو عوض كنم لطفا تو لينكدونيتون ادرسمو تصحيح كنيد


چشم کی جرات کرده مزاحم عزیزمون بشه
مَهدی
9 مرداد 92 8:51
با سَلام،
حدود یه دو هفته ای به وبلاگم سر نزده وبدم.
اومدم که بگم آپم،ولی نه مثل قبل،این بار به درخواستایی که داده بودن وبلاگمو تغییر دادم.
امیدوارم با نظرات سازنده شما بهترم بشه.
به امید اون روز.



اومدم
تورج
9 مرداد 92 8:52
شب عفو است و محتاج دعایم

ز عمق دل دعایی کن برایم

اگر امشب به معشوقت رسیدی

خدا را در میان اشک دیدی

کمی هم نزد او یادی ز ما کن

... کمی هم جای ما او را صدا کن

بگو یا رب فلانی رو سیاه است


دو دستش خالی و غرق گناه است...

ممنونم امیدوارم به همه آرزوهاتون برسین التماس دعا
حمید
9 مرداد 92 9:10
زندگی شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم/ زندگی زمزمه پاک حیات ست، میان دو سکوت/ زندگی، خاطره آمدن و رفتن ماست..... [بوسه]
حمید
9 مرداد 92 9:11
سلام آبجی
ایشالا که مقام میاره ثمین جون آبجی



سلام انشاله
علی
9 مرداد 92 9:17
به غروراردلان تمجید.به عشق پاک مریم . به گریه های مادرانه ی رعنا به رفاقت محمدجوادبه رهایی رها به ترس ارسلان دلم برات تنگ شده بگوخب .......تواین شب قدرازخدامیخوام نی نی جونت زیرسایه پرمهرمامان باباش بزرگ بشه وسلامت وسرحال باشه .


ممنونم خیلی باحال بود مرسییییییییییییییییییی
مامان خونه
9 مرداد 92 11:10
قربون دخمله که طوطی شده
و تو تابستون چکمه میپوشه(خب بچه فکر زمستونشه)
عکساش هم خیلی ناناس بود


ممنونم عزیزم که همیشه بهمون سر میزنین وباپیام قشنگتون خوشحالمون میکنید
شادی
9 مرداد 92 12:38
خیر، برکت، خرسندی، سلامت، خوشبختی و سعادت دنیا و آخرت، توشه شب قدرتان باد.

سلام خانوم گل.
به چند تا از آشنایانمون هم گفتم به عکس ثمین جون رای بدن.


سلام مثل همیشه زیبا بود
متشکر عزیزم
محمد عبدالهی
9 مرداد 92 12:38
درود و سپاس از حضورت.با افتخار لینکتون میکنم. شما هم میتوانید مرا به نام قلم و صحنه لینک فرمایید. اس ام اس هم به چشم، می‌فرستم. خدا ثمین جون رو براتون نگهداره.


سلام خوب هستین باعث افتخاره که بهمون سرزدین ولینک شدیم
ممنونم باکمال میل لینک شدین امیدوارم دوست خوبی باشم
بابت رای هم متشکررررررررررررر
ღAsaLღ
9 مرداد 92 12:38
سلام.منم ازتون التماس دعا دارم عزیزم.ممنون که به وبم میاین.


سلام خواهش میکنم وبلاگ قشنگی دارین ومن ازش لذت میبرم
mahsa1994
9 مرداد 92 14:03
سلام مامان ثمین خوبی؟؟؟
ثمین خوشگله بالاخره چی شد؟؟
الان چندمه فعلا؟


سلام گلم هنوز 20 نفر هست
علی
9 مرداد 92 16:08
سلام یعنی دوباره سلام همش میخوام اسمتوبپرسم یادم میره میشه لطفااسمتوبگی آخه روم نمیشه مامان ثمین صدات کنم .مرسی گ_________لم.


دوباره سلام
اسمم مینا هست
MarMar
9 مرداد 92 16:15
خدایا

دلم تنگ آرامشی ژرف است، تو را می خوانم ...

دستم را بگیر و خاطر ابریم را به خورشید بسپار ...

و لحظه ای این جان بی قرار را به خویش نگذار ...

یا ارحم الراحمین


ممنونم خیلی قشنگ بود
شمیم
9 مرداد 92 16:15
صبر کن
" عشق " که شکل گرفت
لب ، قلب ، چشم ، گویا می شود
و ذهن
پاک می شود از غبار
آن وقت
با من باش ، همیشه ی من


مثل همیشه عالی
شمیم
9 مرداد 92 16:28
صحبت از “دیروز و امروز و فردا” نیست ، صحبت از توست و تو یعنی “همیشه”
زهرابانو
9 مرداد 92 16:35
سلام مامان جونی ثمین جون
خیلی ممنونم از حضور و نظر ارزشمندت
الهی آمین برای همه دعاهای زیبات
ای جانم ناناز خاله چه تیپ زده، اسپند دودش کن مامانی. بووووووووووس


****************************

علی ای مظهر عدل الهی...

پناه بي كسان در بی پناهی...

بَد انديشان تو را از ما گرفتند...

ز ما معنای تقوا را گرفتند...

ولی يادت فراموشی ندارد...

"چراغ عشق" خاموشی ندارد...
(شاعر: مهدی سهیلی)


*السلام علیک یا علی بن ابیطالب(ع)*

*****************************


لَيْلَةُ الْقَدْرِ خَيْرٌ مِّنْ أَلْفِ شَهْرٍ
بودن کنار تو را گویند
یا صاحب الزمان(عج)


به امید ظهور آقا امام زمان(عج)...

*** اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ***

*** اللهم عجل لولیک الفرج...الهی آمین ***

*** التماس دعا ***


ممنونم عزیزم که همیشه بما لطف داری
مرسی از دعای قشنگت
آمین
fatemeh
9 مرداد 92 17:35
سلام عزیزم....


ممنونم که به وبم سر زدی و نظر لطفته....


من چندوقت پیش به یکی دیگه رای دادم....

چشم به نی نی خوشمل شما هم رای میدم....

بازم بهم سر بزنید.....

ممنونم عزیزم میام پیشتون
مامان دوفرشته
9 مرداد 92 18:09
ان شالله که اول میشه
چه شیرین زبونه دخملمون وچقدرهم عکساش ناناسن


سلام خیلی خیلی ممنونم وتشکر بابت رای لطف کردین
حسين
9 مرداد 92 18:09
سلام ممنون كه سر زده بوديد

اس دادم
ان شالله موفق بشه ثمين جون

منتظر حضور گرمتون هستم.

سلام خیلی خیلی ممنونم وتشکر بابت رای لطف کردین
سروش
9 مرداد 92 18:11
شما لطف کردی منم شمارا لینک میکنم
قربون شمامادرابرم که تو نتم به فکربچه هاتون هسین


ممنونم ومرسی عزیزم خدانکنه
مهدی
9 مرداد 92 18:41
سلام

سپاس از بازدیدتون

من یه رای ناقابل به نی نی کوچولوی شما دادم

سبز و برقرار باشین


ممنونم عزیزم تشکر لطف کردین
زهرا
9 مرداد 92 18:56
سلام
مادر ثمین کوچولو خوبین؟ممنونم که سرزدین




ارزو
9 مرداد 92 19:16
مَهدی
9 مرداد 92 19:21
سَلام، شما لطف دارین.
hadi
9 مرداد 92 20:19
چه حــــــــــالی میــــــــــــــــــــده



یکی انقدر دوست داشته باشه که



بقــــــــــیه بهت حســودی کنن !!!



خیــــــــــلی میچسبه...



زیبا بود ممنون
رویل
9 مرداد 92 20:25
سلام.مرسی که بهم سر زدی.
لینکیدمت.
راستی چه دختر نازی داری.


ممنونم عزیزم
دریا
9 مرداد 92 20:39
سلام مامان ثمین فرستادمش ایشالله نی نی تون برنده بشه


ممنونم انشاله
دریا
9 مرداد 92 20:39
راستی لینکتون هم کردم.


شماهم باافتخارلینک شدین
زهرا
9 مرداد 92 20:43
سلام
مامان ثمین خانم
بازم بیاین وبم
امیدوارم شمام به آرزوهاتون برسین
یازهرا س




علی
9 مرداد 92 21:09
ممنون از حضورت عزیزم.اسو فرستادم اینشاا... که اول میشه.لینکیدمتون.شماهم منو با اسم وبم بلینکید


ممنونمممممممممممممممممممممم
باافتخارلینک شدین
امید وسعیده
9 مرداد 92 22:37
دریا چگونه می میرد ؟
باید بدانم این را
دریا چگونه ناگاه
مثل نهنگ پیری
در اوج فر و فوران
بر جای خشک می شود
و بادهای بیگانه
بر
پشت سهمناکش بی پروا
رقصی غریب و بیمار می آغازند ؟
باید بدانم این را (منوچهر آتشی)

..............
سلام خاله خوبی
ایشالله عروس شه واست ما رو یادن نره دعوت کنیا
در ضمن لینک هم شدید


سلام عزیزم ممنونم از حضورگرمتون
وتشکر چششششششششششششششششششششم
شماهم باافتخارلینک شدین
fatemeh
9 مرداد 92 23:21
خیلی دوست داشتم به نی نی کوچولو رای بدم....

اما حیف نمیشه....

باشه اگه شد من به دوستام حتما میگم....

امیدوارم اول بشه نی نی....

مرسی


ممنونم عزیزم همینکه پیشمون اومدین کلی خوشحالمون کردین تشکر
مهنواز
9 مرداد 92 23:37
سلام
خدا حفظت کنه ثمین کوچولو
من بهت رای دادم
امیدوارم بیای بالا و دل مامانت رو شاد کنی
خاله مهنواز


سلام عزیزم ممنونم از حضور گرمتون وتشکربابت رای
انشله همونطورکه شما میگین بشه
باافتخارلینک شدین
ابریشم
9 مرداد 92 23:42
سلام خانمی
ممنون که به من سر زدین
ان شالله که ثمین جون برنده میشه
لینک شدین
شما هم منو با اسم
""::( ابریشم دوخت )):::""
لینک کنین


سلام عزیزم ممنونم از حضور گرمتون وتشکربابت رای
انشله همونطورکه شما میگین بشه
باافتخارلینک شدین
ღAsaLღ
10 مرداد 92 2:24
قربونت عزیزم.شما لطف دارین.چند روزیه به خاطر شهادت و شب قدر.اپ نکردم.اما شما همیشه سر بزنید.محتاجیم به خدا عزیزم.منم دعا کنید.ایشالا که ثمین جون هم برنده بشن.چشم کمک میکنم


سام عزیزم خوشحال شدم نظرتون دیدم
انشاله ومتشکر
مامان صبا
10 مرداد 92 3:46
چه بامزه شدی تو خوشگله
این قسمت خوابیدنت آدمو اینطوری میکنه


ممنونم عزیزم
كمند
10 مرداد 92 7:48
سلام مامان ثمين
من پيامك زدم
لطفا يادم بياد كه بلينكمت
بچتم خييييييييييييلي خومشله خدا برات نگه داره


سلام عزیزم ممنونم از حضورگرمتون وتشکربابت رای مرسی
شماهمباافتخارلینک شدین
حمید
10 مرداد 92 10:05
می‌نویسم از تو ای زیبای من
می‌سرایم از تو ای رویای من
ای نگاهت سبزتر از سبزه زار
می‌نویسم بی قرارم بی‌قرار[بوسه]


مثل همیشه عالی
ممنونم از لطفت که همیشه ماروشرمنده میکنید
اسقاطی
10 مرداد 92 11:26
چشم. لینک شدین.
ترانه
10 مرداد 92 11:30
در چشم هايم شور دريا غوطه ور نيست

مردابم و ديگر درونم شور و شر نيست

عمريست ديگر در نگاهم هيچ فرقي

بين كوير لوت ودرياي خزر نيست

جغرافياي باورم خشك است و سوزان

در آسمانم هيچ ابري بارور نيست

حالا شبيه سرزميني بي عبورم

در كوچه هاي سوت و كورم رهگذر نيست

افكار من با آدمك ها فرق دارد

دایم خلاف رود رفتن بي خطر نيست

بايد پس از اين همدمم آيينه باشد

وقتي كسي مثل خودم اين دور و بر نيست


مثل همیشه عالی بود
پت ومت
10 مرداد 92 12:45
لینکید
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
10 مرداد 92 13:45
سلام مامانی.خوبید؟
مرسی که به وبلاگمون اومدی.
راستی دوستم اون موقع که شما سر زدی مگه وبلاگ رمز نداشت؟آخه تعجب کردم دیدم بدون داشتن رمز نظر گذاشتی.


سلام عزیزم الان میام پیشت
sarina
10 مرداد 92 13:55
salam azizam bodo bia webam


اومدم
دلارام
10 مرداد 92 14:06
ماشالله خیلی ناز امیدوارم اول بشه


ممنونم قشنگم انشاله
تنها
10 مرداد 92 14:15
رابطه ای که توش اعتماد نیست مثل ماشینی میمونه که توش بنزین نیست ، تا هر وقت که بخوای میتونی توش بمونی ولی تو رو به جایی نمیرسونه‬ !
تنها
10 مرداد 92 14:16
تردیدها به ما خیانت می کنند تا به آنچه که لیاقتشان را داریم نرسیم.
مــآمــآنــے
10 مرداد 92 14:41
ای جونم
نخ پتو بهش آرامش میده

نخه کنده شد یه نخ خودت بدوز به پتوش

جونم چقدر این بچه ها شیرین و با نمکن

خدایا از این شیرینی های زندگی به همه بده

منو ببخش که کم بهت سر میزنم

روزهای آخر بارداری هست و سنگینی و بی حوصلگی....


سلام عزیزم ممنونم که پیشم اومدین قشنگم
حواهش میشه میدونم قشنگم امیدوارم این روزهاهم بسلامتی میگذره ونی نی نازتون میاد باکلی شیرین کاری وبر کت
مامان هدیه
10 مرداد 92 15:24
سلام عزیزم...خوبی؟
ایشالا با این پشتکاری که دارین حتما میبرین.
خاله کفشات چقده نازه
تو اون عکس آخر هم شبیه باکی بایاشی تو کارتون فوتبالیستها شدی
یه عالمه بووووووس برا تو خوشگل خاله


سلام عزیزم ممنونم از لطفت قشنگم امیدوارم برنده بشه
مرسیییییییییییی
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
10 مرداد 92 17:10
وای مگه میشه.من وبلاگ رو کلا رمزدار کردم.جدا رمز نمیخواد؟
من فکر کردم با وجود رمز تونستید ببینید.مطمئنی؟


آره عزیزم همین الانم اومدم اما رمز نمیخواست
sarina
10 مرداد 92 18:01
bia inja golam


اومدم
art-color
10 مرداد 92 19:03
سلام خانمی!
وبتون خیلی زیباست و این از برکت وجود دختر نازته.امیدوارم سالم و موفق بشه.
حتما توی یک یا دوروز آینده سعی میکنم کد رو بفرستم.آخه الان نمیتونم.
و دیگه این که با افتخار لینک شدی گلم.
لطفا وقتی لینکم کردی خبرم کن عزیزم.
موفق باشی دوست خوبم


ممنونم نظر لطفتونه
چشششم
هموطنم
10 مرداد 92 19:05
به به پستت وقاعا حرف نداشت
سلام سلام سلام سلام سلام سلام 1000000000تا سلام.تو خونمون دیشب مراسم شب قدر داشتیم و مشغول کار بودیم ببخش اواخر بهت سر نزدم.دیشب تو مراسم واقعا به اسم دعات کردم پیروز باشی
گر همه ثروت داشتند؛
دل ها سکه ها را بیش از خدا نمی پرستیدند
و یکنفر در کنار خیابان خواب گندم نمیدید ؛
تا دیگران از سر جوانمردی ؛
بی ارزش ترین سکه هاشان را نثار او کنند
اما بی گمان صفا و سادگی میمرد ....
اگر همه ثروت داشتند:شریعتی


سلام عزیزم ممنونم از مهربونیت وبزرگوارییت
مرسی که تواین شبابیادمون بودین مرسییییییییییی
خاله توران
10 مرداد 92 22:19
سلام! عزیزم من اس دادم
الهی ثمین جون برنده بشه .
برنده شد خبرم کنید .


سلام عزیزم ممنونم از مهربونیت مرسی ازرای
چشم حتما خبرمیدم عزیزم
شمیم
10 مرداد 92 23:24
هر که باران باشد ، روی چشم همه ی پنجره ها جا دارد ...
negin
11 مرداد 92 0:29
سلام عسیسم وبلاگ زیبایی داری به من هم ی سری بزن.
عشقم نفس
11 مرداد 92 0:58
اي جون شبيه ابجي منه
حتما راي ميدم
خدا حفظش كنه


ممنونم قشنگم
تنها
11 مرداد 92 1:57
گاهی خوب است آدم بداند وقتش رسیده “دست بکشد” و “رها کند” و قبول کند که جنگیدن بس است … گاهی باید بگذاری سرنوشت بیاید ، روزگار خودی نشان بدهد و همه چی دست به دست هم دهد تا اوضاع رقم بخورد و تو ساکت و سرد تنها ورق بخوری !
تنها
11 مرداد 92 2:00
فردا هم می آید اما تو نمی آیی ؛ من به تکرار روزهای تلخم عادت دارم !
تنها
11 مرداد 92 2:02
من چشمهایـــم را بستم و تو قایــم شدی .. من هنـــوز روزها را می شــمارم!.. و تـــو پیدا نمیشوی !.. یا من بازی را بلــد نیستم ! یا تو جر زدی !
reza
11 مرداد 92 4:08
ay jonam sms zadam ishala aval mishe


سلام ممنونم از مهربونی وبزرگواریت تشکررررررردوست خوبم
یه دوست
11 مرداد 92 13:38
سلام طاعات وعبادات شماهم قبول حق مرسی به وبم اومدین. خوشحال میشم بازم تشریف بیارید.
یه دوست
11 مرداد 92 13:44
منم همنطور.
مرسی تشریف اوردین.


خواهش میکنم
غزل
11 مرداد 92 14:16
خیلی نازه دخترتون ایشالا موفق میشه
غزل
11 مرداد 92 14:21
خواهش میکنم درضمن لینک شدید
نغمه السادات
11 مرداد 92 15:03
امروز برای بار دوم به ثمین کوچولو رای دادم!



امیدوارم رتبه اش بیاد بالا




ممنونم عزیزم انشاله

فقط میدونید که باهر شماره مبایل فقط یکبارمیشه رای داد


تنها
11 مرداد 92 16:24
نظر به کار نیکم نمی کند کسی هزارچشم منتظر یک خطای من است
امید وسعیده
11 مرداد 92 16:30
ﮔـــــﺎﻫﯽ ﻧـــــﻪ ﮔﺮﯾـــــﻪ ﺁﺭﺍﻣﺖ ﻣﯽ ﮐﻨــــﺪ ﻭ ﻧـــــــــــﻪ ﺧﻨــــــــﺪﻩ، ﻧــــــــﻪ ﻓﺮﯾـــــــــﺎﺩ ﺁﺭﺍﻣــﺖ ﻣﯽ ﮐﻨــــــــﺪ ﻭ ﻧـــــــﻪ ﺳﮑــــــــﻮﺕ، ﺁﻧﺠـــــﺎﺳﺖ ﮐـــــﻪ ﺑـــﺎ ﭼﺸﻤﺎﻧﯽ ﺧﯿﺲ ﺭﻭ ﺑـــﻪ ﺁﺳﻤـــــﺎﻥ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ ﻭ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﯽ ﺧﺪﺍﯾــــــﺎ ﺗﻨﻬـــــﺎ ﺗــــﻮ ﺭﺍ ﺩﺍﺭﻡ ﺗﻨﻬـــــــﺎﯾﻢ ﻣﮕـــــــﺬﺍﺭ ..
امید وسعیده
11 مرداد 92 16:31
خاله لینک نکردی مارو؟؟؟؟


چرا عزیزم لینک هستین پیوندهای روزانه یک نگاه بندازید
علی
11 مرداد 92 16:50
عاشق را که بر عکس کنی می شود “ قشاع ” دهخدا را می شناسی ؟ لغت نامه اش را که باز کردم نوشته بود : قشاع : دردی که ادم را از درمان مایوس میکند .
شمیم
11 مرداد 92 22:57
.......¸,.•´¨`•.( -.- ).•´¨`•.,¸ ........¨`•-☆•--( “)(“ )-•-☆ _______________,*-:¦:-* ___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-* _0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-* 0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-* 0♥00000000000000♥0,*-:¦:-* _0♥000000000000♥0,*-:¦:-* ___0♥00000000♥0,*-:¦:-* _____0♥000♥0,*-:¦:-* _______0♥0,*-:¦:-* _____0,*-:¦:-* ____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0 __*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0 _*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0 _*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0 __*-:¦:-*____0♥000000000000♥0 ____*-:¦:-*____0♥00000000♥0 ______*-:¦:-*_____0♥000♥0 _________*-:¦:-*____0♥0 ______________,*-:¦:-* ........¸,.•´¨`•.( -.- ).•´¨`•.,¸ ........¨`•-☆•--( “)(“ )-•-☆ دوستای همیشه مهربونم آپــــــم!
مامان علي خوشتيپ
12 مرداد 92 10:10
سلام مامان ثمين.نتيجو ديدي؟
نا اميد شدم ديگه!
اين سري كه كلي رفتم تبليغ كردم فقط 50 تا راي اومد روي رايامون...يعني اشتباه فرستادن؟


سلام عزیزم آره منم خیلی تلاش کردم اما ناامید شدم ودیگه کاری از دستم برنمیاد انشاله شما میبرین وما خوشحالیم ازاین بابت
اتنا مامان نگین
12 مرداد 92 12:26
ایشالله دخملی جز برنده هاست.عکساش خیلی قشنگه
آسمان سمل
12 مرداد 92 13:57
.آپم ...........…...…’•,.آپم `’•,*’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ ,•’``’•,•’``’•,. ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•......’ …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ آپم و منتظر حضور گرمت خوشحال ميشم به ديدنم بياي
مامان محمدطاها
12 مرداد 92 15:58
ماشاالله چه دخمل خوشکل و خوش پوشی دارید عزیزم باید عکستونو میل کنید براشون ومنتظر بمونید اگه قابل بدونید و لینکمون کنید که ممنون میشم اما من متاسفانه تا اطلاع ثانوی تصمیم دارم لینکدونیم خالی باشه شرمنده البته قطعا به وبلاگ زیباتون سر میزنم
مامان آناهیتا
12 مرداد 92 17:04
ای جونم عزیزم
مامانی کسرا
12 مرداد 92 19:22
تبریک میگم واسه شماره 20 واقعا عالیه چقدر این عکس آخر با مزه شده آخ ببخشید سلام
najme
13 مرداد 92 2:27
slm...ninitono kheyli doost daram kheyli nanaze...azize delam
مامان ضحـــــــــــــا
13 مرداد 92 13:43
سلام ماماني
الهي ثمين جونم چقدر بزرگ شده خانووووووووووووووم شده.
چقدر عكسهاش ناز افتاده
موهاش چقدر قشنگ شده
ثمين جون لباسهاتم مثل خودت قشنگن

سلام عزیزم مرسی گلم نظر لطفته
اعظم
14 مرداد 92 21:22
عزیزو ببوس از طرف من .آدم واسه این همه زیبایی هیچی نمیتونه بگه
کلاه قرمزی
15 مرداد 92 10:21
سرهنگ: اسمت چیه؟ سرباز: ممد سرهنگ: این چیه دستت؟ سرباز: تفنگ سرهنگ: تفنگ؟ این مملکتته, آبروته, زندگیته, شرافتته, خواهرته, مادرته, و …. …… … سرهنگ رو به سرباز دوم : اسمت چیه؟ سرباز: غضنفر سرهنگ: این چیه دستت؟ غضنفر: این خواهر و مادر ممده
shamim
17 مرداد 92 13:26
سلام وای دخملتون خیلی خوشمله خوش بحالش یه همچین مامان باذوقی داره به وب منم تشریف بیارین خوشحال میشم
غریب و تنها
28 مرداد 92 12:07
سلااااااااااااااااااااااااااااااام ثمین جون چطوره دلم براش تنگ شده