ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

ابراز عشق ثمین به مامان

1392/9/12 3:58
817 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنینم  میخوام از ماجرای عشق ودوست داشتنت نسبت به خودم واست بگم

عزیزکم دیشب وقتی سفره پهن کردم وشام اوردم با آقا درحال خوردن بودیم که یهویی نمی دونم چم شد وپهلوم یه درد عجیبی گرفت طوری که صدام دراومد ونقش زمین شدم وچندثانیه نگذشت  که اشکم دراومد فکر کردم آپاندیسمه اما ......

آقا اونقدرهول شده بود که نمیدونست چکارکنه اما تواون لحظه توقشنگم حال بدی پیداکردی وزدی زیر گریه وداد میزدی مامانی ...مامان نینا.....گریه

وای خدایا  چه حالی شدم اما مگه این درد ول کن بود اومدی کنارم وصورتم گرفتی توبغلت وباانگشتای کوچولوت اشکامو پاک میکردی هرجورشد ، بلند شدم تا توقشنگم ناراحت نشی وغصه نخوری آقا آب اورد اماچون دلم درد میکرد نمیتونستم بخورم میترسیدم بدتربشه اما عزیزم بادستای کوچولوت لیوان آب میدادی دهنم تامن بخورم قربونت برم من ،که اینقدر فهمیده ای

روی مبل نشستم تا حالم سرجاش بیاد چشمام بسته بودم که صدای قشنگت من متوجه خودت کرد

الهی فدات بشم من ،رفته بودی یک قاشق غذا اورده بودی تا من بخورم اونقدر حال کردم که بی خیال کثیف شدن فرش وزندگی شدم واجازه د ادم تا بری وبازم واسم غذا بیاری غذا

میرفتی سرسفره خم میشدی وقاشق پرمیکردی از غذا ومیوردی میدادی دهن من وای که چه لذتی داشت  بدون اینکه خسته بشی بارها وبارها این کار تکرار کردی ومنم با تمام عشق خوردم  هربار که قاشق دهنم میذاشتی یه لبخند ملیح روصورت مثل ماهت نقش می بست ومیدونم این به معنی این بود که بخورمامان جونم نوش جونت توفقط ناراحت نباش

بغلت گرفتم وصدای نفسات تمام وجودم پر کرد امشب فهمیدم که چقدر زیاد دوسم داری وقتی از بغلم جدات میکردم باچشمای نازت که برق میزد بهم خیره میشدی ومیخندیدی  عزیزم این بهترین هدیه خدابه منه اینکه تورودارم

امشب هیچ وقت فراموش نمیکنم همیشه به ذهنم دارم تا یادم باشه که سادات کوچولوی من چقدر دوسم داره ومن واسم میمیرم

خدایا اون لحظه که ثمینم گریه میکرد ودادمیزد مامان نینا مامان نینا دلش خالی شد حس بدی بهش دست داد خدایا ازت میخوام همیشه کنارش باشیم ومراقبش باشیم خدایا نکنه ثمینم مثل من بدون مامان تواین دنیا بمونه خدایا نذار نذار ازت خواهش میکنم دعااشک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (207)

حمید
24 تیر 92 9:17
عشــــقتـــــــ ـــ شوخــــی زیباییـــــــــ ـ بود که با قلــــــب من کردی زیبــا بـــــود …امّا…شوخیـ ــــــــ بــــود حالا . . . تو بی تقصیریـــــــ ! خدای تو هم بی تقصیر است تمام این تنهایی تاوان اشتباه خود من است[بوسه]
مامان هدیه
24 تیر 92 11:44
مامانی خیلی ناراحت شدم
رفتین دکتر؟فهمیدین چی بود؟
الهی فدای این فرشته های کوچلو بشم که اینقدر هوای ماماناشونو دارن
ایشالا همیشه سایه تون بالا سر ثمین جون باشه
عزیزم پست خصوصیتونو امروز دیدم والا چی بگم؟شما خودتون میاین با ما یکی بشین؟


ممنونم قشنگم آره این نازنین فرشته هارو باید توقاب طلا بگیریم
اومدم
sepideh
24 تیر 92 11:57
salam veblage khobi darid man likton kardam shoma ham mano ...link konid

omidvaram samin joon hmishe movafagh bashe


ممنونم عزیزم منم همین طور
مبینا
24 تیر 92 12:30
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
اعظم
24 تیر 92 13:10
عزیزم چه احساسه زیبایی رو تونستی تجربه کنی این بهترین مسکن بوده برات تو اون لحظه .خدا خیلی دوستت داره که همچین فرشته ای روبهت داده


ممنونم عزیزم آره بهترین حس دنیا بود از اون شب اصلا حال وهوام خیلی فرق کرده خیلی به خودم میبالم
سمانه
24 تیر 92 13:15
آن شب که مـــاه عاشـــقــانه هـــایمـان را تماشا می کرد ... آن شب که شب پره ها عاشــقـــانه تر نــــور را می جســـتند ... و اتاق سرشار از عطر بوسه و ترانه بود... دانستم تـــــو پـــژواک تمــــام عـــاشــقـانه های تاریخی ..
وبلاگ شرح ازاد
24 تیر 92 16:18
__†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†††††‡¶¶¶¶‡††††††††††††‡‡‡† ___‡8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†8¶¶¶8‡‡†††††††††††††††††† ___†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†‡¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡† ____‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡888‡‡‡‡‡‡ ____‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡8¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡ _____†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡8‡‡‡88‡‡‡‡‡88‡‡‡‡‡‡¶¶¶¶¶¶¶8‡† ____††‡‡‡88888‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡88‡8888‡‡8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8††† ____‡¶¶¶¶¶¶¶888‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡888¶¶¶8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡††† ___†¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡‡‡†††‡‡‡88¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8¶¶‡‡†‡†††† ____8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡†††††††‡88¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡†††††† ____†¶¶888888¶¶¶¶8††††††††††‡‡‡‡†888‡‡‡‡‡‡†‡†††††††† _____‡¶8888888¶¶¶¶†††††††††‡††††‡†‡‡‡†‡†††††††‡††††† _______¶¶¶888¶¶¶¶¶‡††††††‡†††††††††††††††††††††††††† ________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶‡††††††††††††††††‡‡‡‡††††††††††††† _________¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡‡‡††††††††††††‡‡‡‡‡‡††††††††††† __________8¶¶¶¶88‡†††††‡‡‡†††††††††‡‡‡‡‡‡††††††††††† ___________¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡††††††††‡‡‡‡‡‡‡‡†††††††††† ___________‡‡‡‡‡‡††‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†††‡†† ___________‡†‡‡‡‡†‡‡‡††††‡‡†††‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡††† ___________‡‡‡‡‡‡8‡8‡8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†† ___________‡‡‡8888¶8¶¶‡¶¶¶‡†‡88‡‡†††‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡ ___________‡88888¶¶¶¶¶¶¶¶88‡‡‡‡††‡†‡‡††‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡ ___________‡8¶88¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡†††‡††‡††‡‡††8¶88‡‡‡‡‡ ____________‡¶¶8¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡†††‡†††††††††‡‡‡¶¶¶88‡‡ _____________†¶¶¶¶¶¶¶¶¶‡‡‡†‡8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶†‡‡‡‡ _______________¶¶¶¶¶¶¶¶‡¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶888‡††8‡88†††‡‡‡‡ ________________†¶¶¶¶¶8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶‡‡††‡‡88‡‡‡†‡‡‡‡‡‡‡ ___________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶‡8888‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡ ____________________‡¶¶¶¶¶¶†8‡‡88‡8888888‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡ _____________________†8¶¶¶¶88888¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡††† ______________________†‡¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶888‡‡‡‡‡‡‡8888 ________________________†8¶¶¶¶¶¶¶¶¶88‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡88‡8¶ __________________________†¶¶¶¶¶¶888‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡888¶¶ آپ کردم زود باش بیا
بـــــآران
24 تیر 92 17:45
سلام گلـــــم...همـــــه ی حرفاتو قبول دارم...واسه همینه که شوهریم دنــــــــیامه ... راستشو بخـــوای من خــــیلی شیطونم یعنی اونقد که من شوهریمو اذیت کردم اگه مامان بابامو اذیت کرده بودم الان منو کشته بودن!!!!!
امــــــا زهره...همیشه مثه خواهرم دوسش داشتم مثله عضوی از خانوادم ولی اون بود که نمیدونم به چه دلیلی قطع رابطه کرد..........
وااااااااای عزیزمممممم الهی انقد که از این خاطرات ثمین مینویسی نمیگی منم دلم میخواد....الان حالت خوبه؟؟؟؟

خواهش میشه گلم فقط نطرم گفتم امیدوارم همیشه شادوسلامت کنار خانواده زندگی کنی
عزیزم انشاله یه روز ماهم خازرات نی نیتون از زبون شما مامان مهربون بخونیم

حسن کچل
24 تیر 92 22:42
سلاااااااااااام خیلی خوب بودعایی بود معلومه خیلی بچه با نمکیه و دوستش داریدالته اون بیشتر


ممنونم بلهههههههههههههههههه خیلی خیلی دوست میدارمش
مرسی از حضورت
وبلاگ شرح ازاد
25 تیر 92 0:13
رفت..
هیچکس باورش نشد
باز مرا ب جانش قسم میدهند
چگونه فراموش کنم کسی را که جانم ب جانش بسته است..
باز میگردد؟؟
نمیدانم ولی ای کسی که دلم را برده ای..
خوب گوش کن..این منم...کسی که روزی عاشقش بودی..
چه زود گذشت روز های دلتنگی ات..
بی قراری هایت..
رفتی اما..
پشت سرت دست که نه دل را تکان میدهم..
کاش میفهمیدی دنیایم با تو کامل بود..
خدایا چه کنم که دنیایم را ندارم؟؟


زیبا بود عزیزم
امین
25 تیر 92 1:30
سلام مامان ثمین

خوبی ؟؟

من کد رو به اون شماره اس ام اس زدم

امیدوارم برنده بشین

خوشحال میشم بازم به وبم سر بزنین


ممنونم از لطفتون
چشم حتما میام
امین
25 تیر 92 1:31
منتظرتونم
هنگامه
25 تیر 92 2:19
سلام خواهری چی شد سمین عوشولو اول شد آیا؟؟؟؟


هنوز مشخص نیست عزیزم
اما....
هنگامه
25 تیر 92 2:19
آدَمـای دِلـتـَنـگــــــ یــﮧ وَقـتـایـے کــﮧ خـیـلـے بــِهشـوטּ خــوش مـے گــذَره وَ مـے خــَنـدَטּ یــِهـو سـرشـونــو بــَرمـے گــَردونــَטּ اون وَرے یــِکـَمــــ ثــابــِتــــــ میـشَـטּ یــَواش یــَواش چــِشـاشـوטּ پــُر اَشـکـــــــ میـشــﮧ(!)
مامان پارسا
25 تیر 92 2:53
عزیز دلم عکست واسه من باز نمی شه ولی یه دنیا بوس واست و مامان مهربونت

از ته دلم واست آرزوی روزای خوب در کنار ثمین فرشته کوچولو دارم و اینکه آغوش مهربونتون کم نشه




ممنونم عزیزم از دعای قشنگتون

نمیدونم چرا باز نمیشه شاید باید با firefoxباز کنی

عزیزم آدرستون بذارید
عسل
25 تیر 92 10:57
سلام با یه سوال آپم بدو بیا
دلارام
25 تیر 92 11:02
ممنون عزیز دلم شما هم لینک شدی
sepideh
25 تیر 92 12:09
آپم خواستید بیایید. خوشحال میشم
mersad
25 تیر 92 13:17
salam azizam bashe hatman@ rasti age mishe man ro weblag dostan gharar bede ke har vaght ap shodam befahmi@ bashe


چشم عزیزم ممنونم از لطفت
پزشکی و سلامت
25 تیر 92 13:56
سلام مامان ثمین برای ثمین اس ام اس فرستادم
وب شما هم زیباست
راستی شما رو لینک کردم
لطفا شما هم منو با اسم وبم بلینکین
ممنون


ممنونم قشنگم
چشم حتما
مریم مامان محمدصدرا
25 تیر 92 14:41
فوق العاده بود. اشکمو درآوردخانمی. خدا بد نده رفتی دکتر؟ دکتر چی گفت؟


مرسی مهربون نه نرفتم نمی دونم چم شده بود
مریم مامان محمدصدرا
25 تیر 92 14:43
خانمی خصوصی رو چک کن
negar
25 تیر 92 14:51
سلام من به ثمین خانوم رای دادم ممنون از بازدیدتون من شمارولینک کردم خدا همیشه ثمین جون روبراتون حفظ کنه خیلی جیگره


مرسی عزیزم
شمیم
25 تیر 92 15:02
سلام عزیزم.
ممنون از حضورت.
هم لینکت کردم هم پیامو فرستادم!!
امیدوارم موفق باشی!
بازم بهم سر بزنیا؟!!

ممنونم عزیزم چشم حتما
آلیس
25 تیر 92 16:24
خواهش میکنم مامان خانوومی
امیدوارم موفق باشه

مرسی
زری جون(آواره)
25 تیر 92 16:30
سلام عزیزم شما لینک شدید.منم بلینک.راستی sms رو هم دادم.

مرسی گلم
زری جون(آواره)
25 تیر 92 16:32
سلام عزیزم.شما با افتخار لینک شدید.لطفا منم رو بلینک.راستی sms رو هم دادم.




عزیزم آدرستون بذارید لطفا[hr

آلیس
25 تیر 92 16:34
راستی با تبادل لینک موافقید؟؟؟
البته به شرطی که بهم سر بزنید لینکتون میکنم


ok
دریادلی برایم آرزوست
25 تیر 92 16:55
عزیزم
خدا براتون نگهش داره
چشم الان اس میزنم



ممنونم
آلیس
25 تیر 92 17:42
پس من لینکتون کردم شما هم با عنوان وبم لینکم کنیدمرسی


چشم مرسی
مهدی
25 تیر 92 18:22
با سلام، اگر به دنبال محیطی مناسب و سالم برای چت با دوستان خود میگردید به هدایت چت بیایید. شما میتوانید با کلیک بر روی لینکی که در وبلاگ خود گذاشتم وارد چت روم شوید. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به ادامه مطلب بروید. برای ورود لازم است شما ثبت نام نمایید و توسط مدید یا ناظرین* تأیید شوید، در غیر این صورت شما میتوانید به عنوان مهمان وارد شوید. "با تشکّر و سپاس از شما دوست عزیز" *: در صورتی که ثبت نام نمودید به بنده اعلام نمیایی تا تأیید شوید.
faezeh
25 تیر 92 19:16
لینکیده شدی
اس دادم پیام اومد که پیام شما دریافت شد



مرسی گلم
غزل ودریا
25 تیر 92 20:26
♥آرزو میکــــــــــــــــــــــنم ...

هیچ کـــــــــــــــــــــــــــدام از آرزوهـــــــــــــــــــایتــــــــــــــــــــان ... آرزو نمــــــــــــــــــاند !!!♥


ووووووووووویی ماشالله ماشالله ایشالله سلامت باشین عشل کوشمولو ما ثمین خانومم سلامت باشه

چشم حتما


مرسی عزیزم
faezeh
26 تیر 92 0:43
سلام، تا نیم ساعت دیگه برای شام میایم خونه تون. کجایی? (ستاد ایجاد رعب و وحشت میان خسیس ها)
امیر
26 تیر 92 0:43
سلام
کاش مامان جون ما هم از این کارا می کرد واسه ما
البته دوران ما از این کارا نبود خب...
ولی باشه حتما این کار رو می کنم ولی بازم شرط داره؟
اونم اینه که برنده شد واسم یه دونه سک سک می خرین!؟


ممنونم از حضورت
چشمممممممممممممممممم
امیر
26 تیر 92 2:04
سلام به حضور با سعادتون
ممنون و سپاسگزارم از نگاهتون
طاعات قبول باشه
خواهش میکنم صاحب اختیارید
من هرچیزی رو که باعث بشه در زندگی شخصی حتی یه نفر تلنگری ایجاد بشه ازش استقبال می کنم خواه اون چیز یک متن باشه
اجازه دست شماست


ممنونم مرسی
fatemeh
26 تیر 92 2:15
همیشه منتظر کسی باش که با تموم دیوونگیت وخل بازیات قبولت داشته باشه و تورو به همه نشون بده و بگه: این دیوونه خل عشق منه.... ــــــــــــــــــــــــــــــ ممنون که سر زدید لینک شدید!!
سیده
26 تیر 92 3:26
او همیشه آغوشش باز است نگفته تو را میخواند اگر همه نباشد او هست که درد دلت را با سکوتت بفهمد "خدا"
سیده
26 تیر 92 3:28
سلام
با افتخار لینک شدین
چشم. اس هم میفرستم


ممنونم عزیزم
مهدی
26 تیر 92 6:53
آپم.
با دوتا مطلب خنده دار...!



اومدم
مجيد
26 تیر 92 7:04
سلام مامان ثمين

منونم كه سر زديد و نظر داديد

منم براي ثمين راي دادم
اميدوارم موثر باشه


بازم تشريف بياريد سمت ما

خوشحال ميشيم

ممنونم مطمینا موثر هست دوست عزیز
حتما بازم میام
حمید
26 تیر 92 8:56
خدایا....... دستانم خالی اند ودلم غرق در آرزوها............ یا به قدرت بی کرانت دستانم را توانا گردان............. یا دلم را از آرزوهای دست نیافتنی خالی کن................
حمید
26 تیر 92 9:02
وقتی‌ کسی‌ رو پیدا کردی ؛ که کنارش بدون هیچ دلیلی ، فقط به خاطر اینکه کنارشی ! خوشحالی‌ .... دیگه به درک که بقیه چی‌ میگن ! کنارش باش و از کنار هم بودن لذت ببر ♥...[بوسه]
ترانه
26 تیر 92 9:07
سلام
ممنون ازحضورتان وپیام فرستادم انشالله ثمین جان برنده بشوند


مرسی گلم
مامان علی خوشتیپ
26 تیر 92 9:28
سلام گلم.ممنوووووووووون جبران میکنم بیشتر
این لباس جشنواره 1 سالگیه...مال دوسال پیش..خودم دادم چاپ کردن رو لباسش
خصوصی


خواهش میشه
به به به مامان خوش سلیقه
صدف
26 تیر 92 10:10
مادر؛ روسری ات را بردار تا ببینم، بر شبِ موهایت؛ چند زمستان برف نشسته است؛ تا من به بهار رسیده ام ...!
صدف
26 تیر 92 10:13
سلام عزیزم . خیلی ممنون که به وبم اومدی . اس ام اس رو هم فرستادم . راستی من لینکت کردم . وبلاگ قشنگی داری .

ممنونم ازحضورگرمتون لطف کردین
aynaz
26 تیر 92 10:20
سلام مامان ثمین جون چشم حتماارسال میکنم من شمارالینک کردم دوست داشتی بلینکم


عزیزم آدرستون بذارید
لطف کردی عزیزم
مامان نیایش
26 تیر 92 10:30
سلام . قربون این دختر خوشگل که اینقدر مهربونه . من هم این دلواپسی بچه ام رو دیدم وقتی ناراحت یا مریض بودم . خدا کنه هیچ بچه ای بدون پدر و مادر بزرگ نشه و سایه همه پدر مادرها مخصوصا شما بالای سر بچه هاشون باشه .


ممنونم از حضورت عزیزم
انشاله
هستی
26 تیر 92 10:33
تنهایی...
تقدیر من نیست...
ترجیح منه...

سلام اپم
راستی اس هم فرستادم


مرسی گلم
مامان نوژا جونی
26 تیر 92 11:31
ای جانم چه دختر نازنینی چه مهربون.مامانی ایشاله بلا دور باشه وهمیشه سلامت باشی


مرسی خاله دوست داشتنی
نغمه السادات
26 تیر 92 11:57
عیبـ ــی ندارد...باز هم خودت را بزن به آن راه ! خــ ـودت را که به آن راه میـ ــزنی.. میخواهــــم تمآم راه هـــای دنــیآ خــ ــراب شود
نازنین زهرا
26 تیر 92 13:40
سلام عزیزم.. ممنونم. وبلاگ توام ی جورایی خاصه لینکت میکنم... بووووووووس. پیامکم دادم


مرسی از لطفت
آسمان سمل
26 تیر 92 13:56
اپم
nazanin
26 تیر 92 15:33
وب عالیه منم لینک کردم دوستاری لینکم کن


ممنون چشم
الناز
26 تیر 92 15:58
واي خداااا
چ بچه خوجمل ونانازي داريد شماموهاي بلندش خيلي خوشگل ترش كرده

قربونت عزیزم
دخترک مهربون
26 تیر 92 18:41
عزییییییییییییییییییزم چه دختر کوچولوی با محبتی.. ایشالا همیشه سایه ت بالا سرش باشه و واسه هم بمونید. امیدوارم حالت خوب شده باشه..

آپم




ممنونم فشنگم مرسی آدرستون اشتباه ست صفحه باز نمیشه


شمیم
26 تیر 92 18:51
لوتی ترین پیام رفاقتی سال92:
در حد اوضاع اقتصادی کشور خرابتیم،
از ریال که ذلیل تر نداریم؟!!!!
ریالتم...!!!!


مرسییییییییییییییییییییییی
سیده
26 تیر 92 20:09
آرزو کن ،
دستهای خدا پر است از معجزه !
شاید بزرگترین آرزوی تو
کوچکترین معجزه او باشد..!
......................................................
آپم


اومدم
nafas
26 تیر 92 21:03
سلام آجی لینکی
زهرابانو
27 تیر 92 1:10
سلام مامان ثمین جون
نماز و روزه هاتون قبول حق باشه
ممنونم از حضور و نظر ارزشمندتون
و ببخشيد از اينکه با تاخير خدمت رسيدم، شماره کد رو به شماره مورد نظر فرستادم
لطف دارین، وبلاگ ثمین جون هم خیلی نازه. حتما، من وبتون رو لینک میکنم، شما هم منو با عنوان وبم *خدای مهربونم دوستت دارم* لینک کنین.ممنون




ماه رمضان، ماه برچيده شدنِ « بساط شياطين » از عرصه زندگيِ اولادِ آدم و حضور ملموس ملائك در اطرافِ « صائمين مشتاق شيدايي » است...


* فرا رسيدن ماه مبارک رمضان بر شما و همه مسلمانان جهان اسلام مبارک *

ماهي سرشار از برکت و رحمت و عبادت هاي پذيرفته شده برايتان آرزومندم

* ماهِ محبوبتون،عسل *

***اللهم صل علي محمد و آل محمد و عجل فرجهم***

***اللهم عجل لوليک الفرج***


ممنونم عزیزم از پیام محبتتون
خیلی خوشحال شدم چشم گلم
زهرابانو
27 تیر 92 1:10
نسرین خاله اسما
27 تیر 92 2:33
الهی من قربون اون دست های کوچولوت بشم که داری باهاشون اشک های مامان تو پاک میکنی ... انشالله که ثمین جونم بااون دست های کوچولوش همیشه کنارتون باشه و به خوبی و سلامتی عمرتون و سپری کنین


ممنونم عزیزم ازمهربونیت
فرشته های نازتو ببوس
ღ مونا مامان امیرسام ღ
27 تیر 92 3:09
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید. تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم. خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی. soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7
mahayaa
27 تیر 92 4:38
سلام صبح بخیر خوبی؟ثمین جون گل دایی خوبه؟نماز روزه هاتو مورد قبول درگاه حق تعالی انشاءاله؛گلم ایشالا سایتون همیشه بالا سر ثمین جون باشه؛مواظب خودت باش زیاد به خودت فشار نیار؛خدا نکنه طوریت بشه که زبونم لال ثمین تنها بمونه دیگه این حرفو نزن؛آخه وقتی مامانم فوت کرد آبجی کوچیکم ۹ سالش بود؛دلم آتیش میگیره؛قربونت برم مواظب خودتو گل ناز دایی باش؛منتظرتم

سلام ممنونم از لطفت چشم حتما داداشی
عسل
27 تیر 92 9:32
............@@@ ............@@@@@@@@@ ...............@@@@@@@@@ ....................................@@ ....................@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ......................@@ .................................................. @@@...............................@@@ @@@................................@@@ @@@@@@@@@@@@@@@ ...@@@@@@@@@@@@@@ ..................@@...@@ ..................@@...@@ ......................@@ ......................@@ ............................ ...............@@@@ .............@@.......@ ................@@@@@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ خوشحال میشم نظرت رو بدونم
سرونازشیراز
27 تیر 92 11:38
سسسسسسسسسسلام دوست خوب و عزیزم :
اولا : ممنونتم....
دوما : برا ثمین عزیز هم اس.ام. اس. برابر دستور ارسال کردم...
دوستت دارم..../ دگر بار و بی صبرانه منتظرتونم.....


ممن.نم عزیزم
saeed.
27 تیر 92 13:12
آنچه نامش”زندگی”بود مراکشت مانده ام آنچه نامش “مرگ”است بامن چه کند!
سعیده
27 تیر 92 13:19
با افتخار لینک شدید
مامان صبا
27 تیر 92 16:23
سلام عزیزم کد ثمین جون رو فرستادم امیدوارم دختر گلم برنده بشه

واسه ثمین عزیزم با اون قلب کوچولوی مهربونش


ممنونم عزیزم
شکیبا
27 تیر 92 19:33
هزارماشالا چه دخترنازی داری
اگه پسربودم میگرفتمش


ممنونم عزیزم
فراز
27 تیر 92 20:25
عاقبت دیوراها نیز در کف بادها اندر ایتد
باران
27 تیر 92 22:22
خیلی خوشحالم از آشنایی شما وامیدوارم یک دوستی با دوامی داشته باشیم


منم همین طور عزیزم
زهرابانو
28 تیر 92 0:11
سلام مامان ثمین
متشکرم از حضور مهربونت و ممنون از لینک
عسلِ خاله رو ببوس

*****************************************
برایم نوشته بود:
گاهی اوقات دستهایم به آرزوهایم نمی رسند،
شاید چون آرزوهایم بلندند...

ولی درخت سرسبز و شادابِ صبرم می گوید:
امیدی هست ؛ چون خدایی هست...

آری، و چه زیبا نوشته بود...
همواره با خود تکرار میکنم،
امیدی هست ؛ چون خدایی هست...

*****************************************

*التماس دعا*


سلام عزیزم ممنونم
زیبا بود
مامان آناهیتا
28 تیر 92 2:08
الهی خیلی ناراحت شدم انشاءا... همیشه سایه پدر و مادر بالای سر بچه هامون باشه

خیلی حس قشنگیه خیلی . من هر وقت می خوام خودمو برای دخترم لوس کنم می گم الی دلم درد می کنم فوری میاد میگه نگران نباش من کنارتم عزیزم و بعد نازم میکنه و من بعدش میگم وای چقدر بهتر شدم کلی خوشحال میشه که مثبت بوده کارش .

فرشته نازتو از طرف من ببوسش که قلبی از طلا داره


مرسی ممنونم از ابراز احساساتت
شرك و فيونا
28 تیر 92 2:48
اي جونم چ عكسي ...

ايشالا با دعاهاي شما دوستان حتما خوب ميشن...
مرسي عزيزم...
ايشالا خدا دختر نازت برات نگه داره


ممنونم عزیزم
انشاله مه مامان بزرگتون زودتر خوب بشه
mersad
28 تیر 92 11:04
سلام @این ادرس جدید وبلاگم هست@ قبلی فیلتر شده این رو لینک کنید دوستون دارم@
zahra
28 تیر 92 12:02
vaaaay fadashsham cheghad mahe ninitooon
vasash sms zadam
ishala k aval mishe
link shodin


مرسی گلم
مامان علي خوشتيپ
28 تیر 92 14:08
خصوصي
نوا...
28 تیر 92 14:24
سلام
ختم قرآنمون از دیروز شروع شده.
اما به خاطر تداخلی که با ختم قرانی که برای پدر مریم گرفتیم کامل پر نشده.

اگه تمایلی دارید بیاید و جزئی رو بردارید.


شروع دوره از دیروز پنجشنبه
پایان دوره هفته آینده پنجشنبه


ممنونم


باشه عزیزم ممنونم خبر دادی
omid
28 تیر 92 17:27
سلام مامان ثمین خوبی؟
ثمین جون چطوره؟
راستی تو جشنواره چی شد؟
مامان این ادرسی که میزارم وب گروهیه ماست با دوستام
خوشال میشم بیای سر بزنی
http://liimu-torsh.blogfa.com/
منتظرتماااااااااا

میام پیشت عزیزم
زندگی
28 تیر 92 18:10
سلام.لطفا بیاید و با نظراتون با دار و وندارم ابراز هم دردی کنید

چشم
آلیس
28 تیر 92 19:29
سلام
خدا بد نده مامان خانووومی
امیدوارم همیشه سایه ی پدر و مادر بالای سر ثمین باشه


ممنونم قشنگم ازدعای خوبت
محمد
28 تیر 92 23:30
سلام مرسی سر زدین. حتما


ممنونم
MarMar
28 تیر 92 23:50
مامان ثمین من شمارو لینکیدم اگه میشه شماهم منوبلینک


چشم
هموطنم
29 تیر 92 0:21
سلام مامانی
خیلی مرسی که به وبم اومدی
اس ام اس کردم
ایشالله برنده شه
لینکت کردم بینهایت خوشحال میشم لینکم کنی


مرسی گلم عزیزم
مهسا
29 تیر 92 1:17
سیلومممم.مامان ثمین چطوری؟؟؟؟؟؟
ممنونم که به وبم سر زدی چشم حتما الان اس میدم.

شماهم مارو لینک کنید


مرسی گلم خواهش میشه
شکیبا
29 تیر 92 10:56
چه نی نی نازی دارین خوشمله
من شما رو لینک کردم به اسم ثمین لینکم کردین خبرم کنین ممنون


ممنونم چشم حتما
یگانه ی مهربان
29 تیر 92 11:37
سلام . مرسی از لطفتون.
reyhane
29 تیر 92 11:49
سلام
چه وبلاگجالبی دارین
من لینکتون کردم
منو یادتون نره


سلام چشم عزیزم
مامان محمدصدرا
29 تیر 92 11:58
سلام خانمی من باید به شما تبریک عرض کنم رتبه خوبی اوردید ان شاالله موفق باشین. مال محمدصدرا که یه رتبه هم تنزل درجه داشت. http://mos.niniweblog.com
هموطنم
29 تیر 92 12:05
منو لینک نکردی
مامان هدیه
29 تیر 92 13:03
هوووووووووووررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا و تبریک به ثمین جونم که رتبه 28 رو آورده
مامانی یکم دیگه تلاش کنی ثمین جونم برنده ست
منم برا برنده شدنش تلاشمو میکنم


ممنونم خاله جون
zahra
29 تیر 92 14:57
سلام مامان ثمین خوبی وای ثمین خاله چطوره؟مندوباره بهش رای دادم ثمین عین بچه خواهرم دیاناس اونم دقیقا همینطوریه ولی تهرانه ومااصفهان دلم کهتنگ میشه میام وبلاگ ثمین خاله

ممنونم عزیزم
آلیس
29 تیر 92 15:21
سلام مامان خانوومی
دقیقا درکت میکنم منم دوتا برادر زاده شیطون دارم البته گوشی دستشون نمیدم اما دیدم چه جوری داغون کردن گوشی مامان و باباشون رو
واسه همینه گوشی دستشون نمیدم دیگه[تشویش]



آره عزیزم این وروجکا از همین الانم عشق گوشین
پریسا
29 تیر 92 15:34
سلاااااام ممنون که اومدین به وبم...

چقدر اینجا قشنگه ادم سر حال میشه

چشم حتما sms میدم



نظر لطفته عزیزم
ممنونم
پریسا
29 تیر 92 15:35
ثمین=
شکیبا
29 تیر 92 15:37
من وبلاگتون رو به اسم ثمین لینک کردم شما هم اگه میتونید منو لینک کنید...


چشم
تو چی فک میکنی
29 تیر 92 15:40
سلام..مرسی نظر لطفته...

چه بچه ی نازی دارید


ممنونم بگو ماشاله
شکیبا
29 تیر 92 15:41
دخترتون خیلی نازه با اینکه تازه اولین باره میبینم ولی خیلی دوسش دارم
ممنون که لینک کردید


مرسی عزیزم
کاری نکردم گلم
nino
29 تیر 92 15:45
salam mc sar zadiiiiii
ba rabadole link movafegham
mano ba onvane webam link kn man bachi blinkam shoma ro?


ok
mahsa
29 تیر 92 16:30
salam ba eftekhar link shodi.
to ham mano ba esme vebam blink


چشم
omid
29 تیر 92 16:42
سلام ممنون همچنین.
خواهش میکنم وظیفه بود.
چشم حتما اس میدیم.
ممنون
فقط میخواستم بدونم همین الان اس بدیم یا عید فطر؟


الان میام پیشتون توضیح میدم
paria
29 تیر 92 16:45
آخی عزیزم...قربونش برم که انقد مهربونه
ایشالا ک شما هم بهتر شده باشین.چشم مامان ثمین،حتما میگم


متشکر عزیزم
بودن یا نبودن
29 تیر 92 16:49
گاهی باید بی رحم بود!

نه با دوست نه با دشمن.بلکه با خودت...!!!

و چه بزرگت می کند آن سیلی که خودت می خوابانی بر صورتت....
========================
ممنون از حضورت
بازم بیااااااااا



چشم
بودن یا نبودن
29 تیر 92 16:49
شما با احترام لینک شدی
من رو با اسم (بودن یا نبودن بلینک


ممنون وچشم
paria
29 تیر 92 17:26
ایشالا فرشته کوچولوی مامان و بابا همیشه سالمو سلامت باشه...


ممنونم از مهربونیت انشاله
MarMar
29 تیر 92 17:59
اَلبتـﮧ انساלּ ها بے جنبـﮧ اَنـב گاهے تـَنها مانـבَלּ بـَهاے آבґَ مانـבَלּ اَست !!
محيا كوچولو
30 تیر 92 0:34
سلام خاله جوني خوبين؟
واقعا كه ما ني ني ها خيلي محبت بي دريغي به ماماني و بابايي داريم
قدرشو بدونين


ممنونم شماخوبین آره فرشته های آسمونی ماهستن
زهرا(ترنم عشق)
30 تیر 92 0:44
عزیزم ایشاالله سایه ات همیشه بالای سرشه دوستم
راستی خصوصی داری

ممنونم گلم انشاله
sanam
30 تیر 92 7:44
سلام مرسی ک اومدی منو با اسم sanam بلینک بگو با چ اسمی بلینکمت؟؟؟


چشم عزیزم
نسرين
30 تیر 92 8:42
سلام عزيزم خداحفظتون كنه واس همديگه من ب ني ني تون راي دادم

مرسی قشنگم
ترانه
30 تیر 92 9:10
خداي مهـــــربان
امروز دوباره از خواب بيدار شدم...
نفــس ميكشــم...
عزيزانم يك روز ديگر در كنارم هستند...
از تو ممنونم.

سلام صبح بخیر خواهش می کنم


ممنونم انرژيی مثبت من
مامان علی خوشتیپ
30 تیر 92 9:23
خصوصی عزیزم
حمید
30 تیر 92 9:47
چه مغرورانه اشك ریختیم چه مغرورانه سكوت كردیم

چه مغرورانه التماس كردیم چه مغرورانه از هم گریختیم

غرور هدیه شیطان بود و عشق هدیه خداوند

هدیه شیطان را به هم تقدیم كردیم

هدیه خداوند را از هم پنهان كردیم ...

کاش دنیا این گونه نباشد[بوسه]


مثل همیشه زیبا
عسل
30 تیر 92 10:04
سلام اپ جدید کردم بیا
مبینا
30 تیر 92 10:44
سلام
چشم حتما به فامیلم میگم به ثمن جون رای بدن.....


ممنونم عزیزممممممممممممممممممممممم
taranom
30 تیر 92 11:33
مرسییییییییییییییییییییییی عزیزم...
خوشحال شدم از اینکه به وبم سر زدی....وب جالبی دارین....
لطفا بازم بهم یر بزنین....


ممنونم عزیزم
چشم بازم میام
ترانه
30 تیر 92 12:03
من گم شده ام به من کمی من بدهید یک شب به شکـایت دلـم تــن بدهید جــاری تـــراز اینــم که بمانم یکجـــا بـایـــد بـــــروم مجــال رفـتـن بدهیـد ممنون ثمین عشق خاله لینک شد
مامان علی خوشتیپ
30 تیر 92 12:07
عزیزم خصوصی ازت نبود
محسن
30 تیر 92 12:31
سلام اس دادم ب اون شماره عسیس


خیلی خیلی ممنونم
لطفا آدرستون بذارید ممنونم
مـــRیم
30 تیر 92 12:50

خیلی وبلاگ جیگررررررری داررررررررری
من عاشخ نی نی ام


لطف داری
مـــRیم
30 تیر 92 12:56
با افتخار لینک شدی ابجی گلم


مرسی شمماهم همینطور
مـــRیم
30 تیر 92 13:16
اشک ها قطره نیستند! بلکه کلماتى هستند که مى افتند.... فقط بخاطر اینکه: پیدا نمیکنند کسى را که معنى این کلمات را بفهمد...!!!
...
30 تیر 92 13:26
چه وب قشنگی داری
مطالبت هم جالب بود هم با مزه


ممنونم نظر لطفتونه
سپیده
30 تیر 92 14:16
چه "سخت" است تشییع "عشق" بر روی شانه های "فراموشی" و دل سپردن به "قبرستان جدایی" وقتی میدانی "پنج شنبه" ای نیست تا "رهگذری" بر "بی کسی" ات "فاتحه ای" بخواند
شادی
30 تیر 92 15:51

چیزی نخواهم جز بوی گندم
جز برق شادی در چشم مردم
جز یک ترانه جز یک ترنم
یک غنچه لبخند یک گل تبسم




سلام خانوم گل.
خوشحالم که رتبه ی ثمین جون خوب شده. حتما هم خودم دوباره رای میدم هم به دوستان و اشناین سفارش می کنم که به عکس ثمین جان رای بدهند.
لحظه هایت آکنده از مهر و لطف خدای مهربون نازنینم.




ممنونم از بزرگواریت
پریا
30 تیر 92 16:57
سلام من لینک تون کردم اگه دوست داشتید شما ها لینکم کنید مر30...



باافتخارلینک شدین
آلیس
30 تیر 92 17:16
سلام مامان خانومی مرسی از شما هم قبول باشه !
خواهش میکنم چشم حتما به دوستان اطلاع میدم
امیدوارم ثمین اول بشه


مرسییییییییییییی گلم
ღAsaLღ
30 تیر 92 17:28
سلام مامان ثمین جون.
ممنونم که به وبم اومدی.با افتخار لینک میشی.راستی 2 تا sms هم فرستادم عزیزم.
منو با اسم وبلاگم لینک کن.مرسی


ممنونم چشم عزیزم
آلیس
30 تیر 92 17:35
خواهش میکنم
شیما
30 تیر 92 17:37
دلخـــــوشیــــــم کـــه در نیمـــه تاریـک دنیـــا کســـی ما را گـــم کرده است و دارد در بـــه در دنبالمــــان میگردد… کســــی کــه زنگ را همیشـــه بعد از هجــرت مــــا به صدا درخواهــــد آورد!
اسماعیل
30 تیر 92 17:42
سلام با افتخار لینک شدی تو هم منو لینک کن ممنون منتظرت حضور گرمتون هستممم
بودن یا نبودن
30 تیر 92 19:28
برای آنچه که دوستش داری از جان باید بگذری
بعد ، می ماند زندگی و آنچه که دوستش داشتی ...
**************************************
ممنون از حضورت
بازم بیااااا خوشحال میشم


خواهش میشه باشه
neda7099
30 تیر 92 19:56
سلام، مرسی...همچنین شما
خواهش میکنم...فرستادم خیالتون راحت


الان بهترین ؟!


مرسی عزیزم
neda7099
30 تیر 92 20:01
خواهش میکنم خب خداروشکر
maryam
30 تیر 92 22:40
ببخش اگه شبها فقط تورو خواب میبینم یا اینکه نمیتونم دوریت و تحمل کنم و اروم بگیرم ببخش اگه برات گل میچینم یا اینکه به خاطرت تا صبح میشینم ببخش اگه خیلی بهت میگم دوست دارم دست خودم نیست اخه دوست دارم
R a M i n
30 تیر 92 23:11
دلم گرم خداوندیست که با دستان من گندم برای یا کریم خانه می ریزد چه مهربان خدای عاشقی دارم که می خواند مرا با آنکه می داند گنه کارم دلم گرم است و می دانم بدون عشق او تنهای تنهایم برایت من خدا را آرزو دارم.
R a M i n
30 تیر 92 23:11
سلام... مرسی از حضور و نظر قشنگت... اگه با تبادل لینک موافقیٰ منو باسم ۩۩ تـــــــــبــــــ♥ ســــــــــرد ۩۩ لینک کن و خبرم کن با چه اسمی لینکت کنم... فعلا بدرود
R a M i n
30 تیر 92 23:12
ﺩﻟﻢ ﺑﻪ ﻭﺳﻌﺖ ﯾﮏ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺗﯿﺮﻩ ﻏﻤﮕﯿﻦ ﺍﺳﺖ
ﺻﺪﺍﯾﯽ ﻧﯿﺴﺖ ،
ﻣﺄﻭﺍﯾﯽ ﻧﯿﺴﺖ ،
ﺣﺘﯽ ﺳﺎﯾﺒﺎﻥ ﺭﻭﺯﻫﺎﯼ ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ ﻧﯿﺰ ﺩﯾﮕﺮ
ﺟﻮﺍﺑﮕﻮﯼ ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ ﻫﺎﯾﻢ ﻧﯿﺴﺖ


سلام لطفا آدرستون بذارید ممنونم
baran
30 تیر 92 23:51
سلام عزیزم,دخترکوچولوی خیلی قشنگی داری,بهت تبریک میگم
همین الان اس رو میفرستم,موفق باشی
من توروبااسم وبت لینک میکنم,توهم بااسم سکوووت دل لینکم کن,ممنون گلم


ممنونم عزیزم چشم باافتخار لینک میکنم
sanam
31 تیر 92 0:58
لینک شدی!!!
فاطمه مامان صبا
31 تیر 92 2:47
آخی عزیزم چه با احساسه دخملی....خدا حفظش کنه...خودت خوبی کسالت برطرف شده ایشالا
بهش رای دادیم نی نی شکمو رو ببوس


ممنونم عزیزم
مهدیه ماه
31 تیر 92 6:05
الهی من قربون این ثمین ناز تو برم.چند وقته دلم هوای بچه دار شدن کرده و دلم دختر میخواد.خدا هم چپ و راست دل منو اب میکنه و خوشگلاشونو سر راه من قرار میده.
منم بهش رای دادم.میشه لطفا به منم رمز بدی میخوام عکس های بیشتری ازش ببینم.


ممنونم قشنگم از ابراز محبتت
عزیزم انشاله خدا یک نی نی ناز بهتون هدیه میده وماهم مطالب قشنگش از نگاه زیبای شما میخونیم
گلم آدرستون بذاریییییییییییییییید
پرنیان
31 تیر 92 8:36
سلام مامان ثمین . ممنون که بهمون سر زدید. ایشالله ثمین جون رای می آره. ما هم خوش حال می شیم.
مواظب ش باشین. بچه ها هر چه قدر بزرگ تر می شن مسئولیت مون در قبال شون بیش تر میشه. زنده باشید!




مرسی گلم آره عزیزم روز بروز بزرگ وبزرگتر وفهمیده تر میشن
انشاله همیشه نگاه خدا بدرقه راهشون باشه
نرگس
31 تیر 92 11:24
آخی...اللهی
sarina
31 تیر 92 12:54
salam azizam link kardametmontazeretam bazam behem sar bezan


ممنونم حتما میام پیشتون
الهه
31 تیر 92 15:07
ممنونم[گل
مامان مرضیه
31 تیر 92 17:30
عزیزم من با افتخار لینکتون کردم.
مریم
31 تیر 92 17:46
روزه یعنی نفس خود پاک کن / قلب ابلیس درونت چاک کن راه پرواز است سوی آسمان / ماه گردیدن بسان عاشقان التماس دعا... ...
شمیم
31 تیر 92 17:58
دلتنگ که میشوی دیگر انتظار معنا ندارد یک نگاه کمی نامهربان یک واژه ی کمی دور از انتظار یک لحظه فاصله میشکند بغضت را...
مامان یگانه و ریحانه
31 تیر 92 20:02
سلام عزیزم مرسی که بهمون سر زدین خوشحالمون کردین دختر داشتن همین حسن ها هم داره دیگه دل سوز مامان و بابا ان شالله که سایه تون همیشه سالم بالای سر ثمین جون باشه
کشو
31 تیر 92 20:17
گاهی دلم برای چوپان دروغگو خیلی می سوزد ! بیچاره ۲ بار بیشتر دروغ نگفت انگشت نما شد ولی ما هنوز صادق ترینیم … -------------------------------- عزیزم لینک شدی
n@der
31 تیر 92 21:03
بازممنون ولی فکر کنم لینک نشدم هنوز
باران
31 تیر 92 21:57
مامان امیرعلی گلی
31 تیر 92 22:26
ای جان چه دختر با محبتی خدا شمارو برا هم حفظتون کنه انشالله
مامان آوا
31 تیر 92 23:07
سلام خانمی ممنون که به ما سر زدین.با کمال افتخار شما لینک شدید.
مامی بهنام وملینا
1 مرداد 92 1:17
سلام خانومی به ثمین جون رای دادم خدا هر دوتون رو واسه هم نگه داره اگه مایل باشی لینک کنیم ممنون از اینکه اومدی پیشم
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
1 مرداد 92 1:29
الهی بگردم چه قدر با احساس و مهربون.
مامانی دختر داشتن این نعمتها رو داره که میگن خوبه.خدا رو شکر ماها از این نعمت محروم نشدیم.
خدا واست حفظش کنه ثمین جون.
راستی عزیزم مشکلی نبود که ایشالا؟


سلام عزیزم آره واقعا خداروشکر که این فرشتهای ناز خداوند بهمون هدیه کرد تابفهمیم که یکی از بزرگترین وشیرینترین نعمتها دخترداشتنه
ممنونم چیزی نبود خوب شدم
زینب
1 مرداد 92 1:31
عزیزم، خدا هم اونو برا شما نگه داره هم شما رو برا اون


ممنونم گلم انشاله
زهرابانو
1 مرداد 92 2:11
سلام مامانیِ ثمین جون
طاعات و عباداتتون قبول حق باشه
ممنون از حضور و نظر ارزشمندتون
خواهش میکنم وظیفه بود. چشم حتما بازم رای میدیم
ثمینِ خاله رو ببوس مامانی...بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

******************************************
بارالهــــــآ

عاشقانه هایم را در پبشگاهت، به خاک می مالم...

و چه خوش انصاف تا میکنی،

با دستان خالی ام

و گران میخری، وجود بی بهایم را...

******************************************

*اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم*

*اللهم عجل لولیک الفرج*

*التماس دعا*


مرسی عزیزممممممممممممم
غزاله
1 مرداد 92 2:15
سلام مامانی من حتما به ثمین کوچولو رای میدم
فرزانه
1 مرداد 92 3:12
سلام عزیزم عبادات شما هم قبول درگاه حق . گفتم بهشون بازم میگم چشم. التماس دعا خیلی زیاد .
مامان جوجه طلا
1 مرداد 92 5:11
یوس برای دختر ناز
سید
1 مرداد 92 7:22
سلام وقتتون بخیر سپاس از حضورتون اگر بندگان گنهکارم بدانند که چقدر مشتاق توبه و بازگشت آنان هستم از شدت شوق جان می دادند. میزان الحکمه ج 4 چه خدای مهربونی داریم خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااا خیلی دوستت داریم طاعاتتون قبول و التماس دعا سلام به امید خدا دختر نازتون همیشه سلامت باشه و سایه ی پدر و مادر بالا سرش و الهی که انتخاب بشه
پیچیده
1 مرداد 92 9:57
اپم با نوشته های انسو ی دنیا
تنها ترین سردار
1 مرداد 92 10:00
سلام مادر ثیمین حالتون(احوال) چه رنگیه ایشالاه همیشه پیشیه هم باشین
مامان خونه
1 مرداد 92 11:17
سلام چه دخمل نازی لینکت کردم عزیز
حامد
1 مرداد 92 12:21
سلام خوبی؟؟

وب قشنگی داری

ممنون میشم به وب منم سر بزنی

با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن


ممنونم
چشم
zahra
1 مرداد 92 13:24
نگران نباش نکنه می خوای براش خواهر یا برادر بیاری


نههههههههههههههههههههههههه
مامان شايان و پرنيا
1 مرداد 92 13:53
دخملا عشقن بخدااااااااااا
تنت سلامت مامان مهربون

دوست خوبم پرنيا تو فستيوال زيباترين كودك ايراني شركت كرده ..اگه ميتوني بيا به وبلاگم و اگه از عكس ني ني خوشت اومد بهش راي بده لطفا
مرسي


ممنونم عزیزم از مهربونیت
اومدم
سعيد
1 مرداد 92 13:55
خداحافظ ای قصه ی عاشقانه خداحافظ ای آبی روشن دل خداحافظ ای عطر شعر شبانه خداحافظ ای همنشین همیشه خداحافظ ای داغ بر دل نشسته تو تنها نمی مانی ای مانده بی من تو را می سپارم به دل های خسته
معصوم
1 مرداد 92 13:58
سلام به مامان مهربون امیدوارم نینی خوشگلت رای بیاره هممون سر بلند شیم


مرسی گلم انشاله
مامان شايان و پرنيا
1 مرداد 92 14:58
مرسي عزيزم به خاطر راي

تو سايت توپ ترين ها عضو بودن اطلاعيه دادن من عكس براشون ميل كردم




خواهش میکنم عزیزم
وممنونم
مامان یگانه و ریحانه
1 مرداد 92 19:48
عزیزم من شما رو لینک کردم
ارین
1 مرداد 92 21:59
salam link shodin
paria
2 مرداد 92 0:08
slm mamaneshchashm in dafe b hame migam send konan k beterekuniiiiiin
جملات زیبا و پرمعنا(رسول ترک)
2 مرداد 92 0:15
هر آنچه میخواهید ، طلب کنید که کریم اهل بیت از راه میرسد میلاد دومین شقایق بوستان امامت ، امام جود و کرم و سخاوت مبارک...
مامان جوجه طلا
2 مرداد 92 1:27
با افتخار لینکت میکنم تا بتونم همیشه بیام پیشتون. ابراز عشق خیلی قشنگ بود.
sepideh
2 مرداد 92 1:50
سلام من آپم خواستیدیه سربزنید. راستی به ثمین جون سلام برسونید
مادر (رادین و راستین)
2 مرداد 92 1:57
ماشالله خدا حفظش کنه
سالنا
2 مرداد 92 7:12
سلام مامان ثمین
خوش به حال ثمین کوچولو چه مامان خوبی داره
ممنونم وبلاگ شما هم خیلی قشنگه.
لینک شدید
راستی sms هم زدم.
بازم به من سر بزنید


سلام عزیزم ممنونم از حضور گرمتون وتشکر بابت رای امیدوارم دوست خوبی باشم
n@der
2 مرداد 92 7:53
سلام ممنونم بابت لینک
یک سوال چرا من رمزهارو ندارم که متنهارو بخونم
مگه من عموی ثمین نیستم


میام پیشتون
تورج
2 مرداد 92 7:59
سلام چشم اس ام اس ميكنم 102 رو
مرسي چشاتون زيبا مي بينه


ممنونم از بزرگواریتون
سادات
2 مرداد 92 9:07
سلام مادر عزیز ثمین, نظرلطفتونه, منم خوشحال میشم باشمادر ارتباط باشم... انشاءا... خداعزیز دلتون رو حفظ کنه فرزندان رحمت الهی و وسیله ازمایش پدران ومادران هستند, انشاا... از این امتحان سربلند بیرون بیایید... بااحترام لینک شدین... چشم درحمایت ازنی نی گلتون پیام میدم...
حمید
2 مرداد 92 9:15
درختان می گویند: بهار
پرندگان می گویند : لانه
سنگ ها می گویند :صبر
و خاک ها می گویند: مصاحب
و انسان ها می گویند: «خوشبختی»
امّا همه ی ما در یک چیز شبیه ایم، در طلب **نور**
ما نه درختیم ........
و نه خاک ............
پس خوشبختی را با علم به همه ی ضعف هامان در تشخیص، بايد
در حریم خودمان جستجو کنیم .[بوسه]


ممنونم مثل همیشه با شعر قشنگتون خوشحالم کردین
احمدي
2 مرداد 92 9:18
سلام و بسيار سپاس از حضورتون دوست خوبم
بيشتر مطالبتون رو خوندم خيلي قشنگ نوشتي از خوندشون لذت بردم
:
:
موفق باشي


سلام ممنونم از لطفتون وتشکر
خواهش میکنم امیدوارم شماهم همیشه شاد وسلامت باشین
راستی رای یادتون نره لطفا مرسی
!!!
2 مرداد 92 9:41
عزیزم وبلاگ خوشگلی داری ایشالله صد سال سایت بالا سر ثمین کوچولوت باشه
samira
2 مرداد 92 9:51
salam mamnoon az hozoreton link shodin
کلاه قرمزی
2 مرداد 92 11:17
neda
2 مرداد 92 12:27
وای خدای من چ دختررررررررررر نازی دارین الهی
از طرف من ی بوس خوشگل این نی نی نازو بکنین
خیلی دوس داشتنیه.
الان ک خودتون خداروشکر خوبین؟




ممنونم وتشکر
آره خوبم مرسییییییییی
حمید
2 مرداد 92 12:28
خواهش آبجی گلم
ثمین رو از طرفم ببوسید
ممنون از نظراتت و همچنینی از اینکه بهم سر میزنی آبجی
بیادتم فراموشم نکنی
می دونی چرا وقتی میخوای بری تو رویا چشمهات رو میبندی؟

وقتی میخوای گریه کنی چشمهات رو میبندی؟

وقتی میخوای خدارو صدا کنی چشمهات رو میبندی؟

وقتی میخوای کسی رو ببوسی چشمهات رو میبندی؟

چون قشنگ ترین لحظات این دنیا قابل دیدن نیستن..


سلام خیلی خیلی تشکر ازمحبتتون
ماهم بیادتونیم مرسیییییییییییییی
☻☠تیتاب☠☻
2 مرداد 92 13:18
فکرشو کن ، دغدغه زندگی دخترا رنگ ناخوناشونه اونوقت من میخوام برم بیرون فقط چک میکنم خشتکم پاره نباشه یه وقت ☻☺☻☺☻☺☻☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☺☻☺☻☺☻☺☻ چشم مامان مهربون... حتما میفرسم..
sarina
2 مرداد 92 13:34
________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
پويا عاشق كالج
2 مرداد 92 15:03
درود عزيزم... ممنونم از لطفتون.. تا الان چار تا راي جمع كردم! من در حد توانم برا ثمين جونم راي جمع ميكنم
نگین
2 مرداد 92 15:42
سلام مامان ثمین،مرسی که بهم سرزدین منم به ثمین جون رای دادم.خدا واستون حفظش کنه راستی لینک شدین
سالنا
2 مرداد 92 16:37
خواهش میکنم وظیفه بود منم امیدوارم
atena
2 مرداد 92 17:51
سلام دوست خوبم

چه دخمل نازی داری خدا برات نگه داره

عزیزم با افتخار لینک شدی
ثمین جونم ببوس


مرسی انشاله خداوند همیشه مراقبش باشه
مامان خونه
2 مرداد 92 17:57
سلام
چه دختر با محبتی
ایشاله که هیچکس بی مادر نباشه به حق این ماه عزیز


ممنونم عزیزم
♥`*•.¸فـــســقلــ ِے مــــا ♥`*•.¸
2 مرداد 92 18:00
salam azizam link shodi

mana be esme vebam belink




سلام عزیزم خوبین ممنونم ازحضورگرمتون
باافتخار لینک شدین
star
2 مرداد 92 19:28
آخییییی

خداواستون حفظش کنه..

خیلی بانمکه

به ثمین کوچولورای دادم


مرسی وتشکر راستی آدرستون بذارید
웃 しѺ√乇유
2 مرداد 92 19:41
وووووووووووووی عاشق نی نیت شدمممم عشقههههههههههه بووووووس رو لپش
مامان عرشیا
2 مرداد 92 19:44
چه دختر مهربونی... آفرین که اینقدر هوای مامانت رو داری
♥`*•.¸فـــســقلــ ِے مــــا ♥`*•.¸
2 مرداد 92 20:12
چشــــــــم عسیســــــم
مامان مرضیه
2 مرداد 92 23:22
???____??______?? ____ ??? ??_______??_____?? _______ ?? ?___________?___? __________ ? ?____________?_? ___________ ? _ ?____________? ___________ ? __ ?_تقديم به بهترين دوستان دنيا ____ ? __________________ ? ______ ? ______________ ? ________ ? __________ ? __________ ? ______ ? _______ ?_?__? __ ?__?_? ______ ?____?__?__?____? _______ ?_____??_?____? _________ ?_?__??__? ________________ ?? _________________ ?? __________________ ??... آپـــــــــــــــــــــــــــم.
طــــــــــــــــــا هــــــــــــــــــــاونـــــــــــــــگار
19 مرداد 92 17:59
خیلی جالب بود به ما هم سر بزن خوش میشیم شاید خخخخخخخخخخ
man
10 شهریور 92 22:56
ســـلام دوست عـزيـزم...اميـدوارم حـالت خـوب باشه! وبــــلاگ خـوبي داري اميــدوارم موفق باشي به وب منم سربزني خيلي خوشحال ميشم پس منتظرحضورت گرمت هستم اگه دوست داری با هم تبادل لینک میکنیم.