ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

ما برگشتیم باکلی عکس و.ماجراهای دخترگلم

1392/11/18 10:22
930 بازدید
اشتراک گذاری

قبل ازهمه سلام به دخترعزیزترازجونم

وسلام به همه دوستان عزیز که تواین مدت بهمون سرزدن ودلتنگمون بودن وباپیامهای قشنگشون منتظرمون بودن

عزیزان همون طورکه گفتم اینترنت خونه خرابه وماهم ناراحت وهمچنان ادامه داره اما ازامروز به بعد ازدفترم کامنت میزارم ودیگه پیشتونم

خوب این روزاماجراهای زیادی داشتیم وازهمه مهمتراینکه درگیرعروسی خاله منا هستیم داره بعداز4/5 سال میره خونه خودش وماهم داریم واسه 11تیرماه آماده عروسی میشیم

عزیزم خلاصه میگم 

این مدت چندروز رفتیم مشهد وبهمون خوش گذشت ،

دندون نهم ودهم دخترگلم به صورت خیلی غیرمنتظره دراومد آخه اصلا نه شما ونه من متوجه نشدیم ،نه تب کردی نه غرزدی نه ازغذا افتادی و..... ومامان خیلی خیلی خوشحال شد

19 خرداد بردمت آتلیه وچند تا عکس خوشگل گرفتی

یه دوست خوب پیدا کردی به نام فرهناز 5سالشه دخترهمسایه جدید،وهمدیگرو خیلی دوست دارین وکلی وقتی با همدیگه اید خوش میگذرونید

خیلی خوب بااسباب بازی هات بازی میکنی ووقتی بهت میگم ببرشون تواتاقت همه رومرتب جمع میکنی ومیبری میذاری سرجاشون

وکلی دایره کلماتت پیشرفتکرده

گربه:گبه      بز:بوز    هاپو:هاپو   جوجه میگه: جی جی     بابا:بابا     مامان: مامانییییییییی

آقا:آقا   آب:آب   غذا: هام هام وصدای ملچ وملوچ راه میندازی       توپ :تو    خاله :آله          علی :علا      

 

اینم کلی عکس ازاین مدت

 

 

 

  موش

دخمل نازمامان داره نمازصبح میخونه

نماز نماز

نماز

نماز  نماز

گوجه سبز  گوجه سبز

اینجامشهدبود وشماخیلی گرسنه بودی ،عاشق کنتاکی هم هستی

فست فود  فستفود 

غذا  غذا

غذا غذا

غذا غذا

درحال نگاه کردن بی بی سی

فیلمفیلم

فیلم فیلم

 اینم فرهناز دوست جونت

دوست تفریح

 عشق هندوانه

هندونه هندونه

هندونه  هندونه

اولین هنرنمایی واثرهنری شمااااااااااااا

نقاشی نقاشی

 نقاشی نقاشی

 درحال دیدن بنامه عمو پورنگ

برنامه

بازی با لوگورودوست داری

عشق بازی

بازی بازی

بازی بازی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان ضحــــــــــــــــا
27 خرداد 92 8:32
ســــــــــــــــــــــــــــــــــــلام.خوش اومدين
خيلي دلتنگتون بوديم.
ثمين جون ماشاالله بزرگ شديااااااااااااااا
قبول باشه حاج خانوم
الهي چه با دقت اخبارو دنبال ميكني عزيز خاله پاهاشو ببين چجوري گذاشته رو همديگه



ممنونم منم خیلی دلتنگتونم
اعظم
27 خرداد 92 14:14
عزیزم چقدر ناز شده


پس رفتی شهر زادگاه من منم اونجا بودم شاید اگه میدونستیم میشد همدیگرو ببینیم


دیروز سر زدم اما آپ نکرده بودید خوشحالم عکسای جدید از ثمین خوشگل خاله گذاشتید با شیرین کاریاش






سلام عزیزم ممنونم


چقدرحیف کاش همون طورکه گفتید میشد همدیگرو روببینیم







مامان هدیه
28 خرداد 92 1:14
وای وای وای دلم ضعف رفت واسه این دخمل شیرین نماز خونه هندونه خور خوشکل
مامانی خوشحالم که دوباره برگشتین....دوستتون دارم


مرسی گلم ماهم دلتنگتون بودیم
مامان آناهیتا
28 خرداد 92 8:55
وای عزیزم چقدر دلم برات تنگ شده بود چقدر خانوم تر شدی چه عکس عای خوشگلی چه جاهایی رفتی

افرین به این دختر که داره بازی فکری می کنه


ممنونم عزیزم لطف داری
نسرین خاله اسما
29 خرداد 92 0:52
هوررررررررررررررررررا بالخره بر رگشتین خوشحال شدیم دلمون براتون تنگ شده بود
قربونت برم خاله ندیدنی ماشالله چقد بزگ شدی و ماه شدی
فدای نماز خوندت بشم من خوشگلم
راستی زیارتتونم قبول باشه عزیزم انشالله همیشه تو گردش و خوشی



ممنونم عزیزم
خدانکنه
مامان نیایش
29 خرداد 92 9:29
سلام چه خوب که عکسهای ثمین جون رو گذاشتی . حسابی دلمون تنگ شده بود


سلام عزیزم ممنونم ماهم همینطور
مامان ضحـــــــــــــــــــا
29 خرداد 92 18:39
سلام خانمي
كلآ تو وبلاگش توضيح دادم
سوره هارو از 23 ماهگي شروع كردم به ياد دادن
بن بن بن هارو هم قبل از 2 سالگي شروع كردم
بن بن بن 1 شامل 54 كارته
بن بن بن 2 تركيبي از دوكلمه خوانده شده از بن بن بن 1
بن بن بن 3 هم 372 كارته كه بعد از اتمام كودك جمله هم ميتونه بخونه
قيمت هاش هم خيلي مناسبه هر كدوم جداگانه دوروبره 11-7 هزار تومنه
فقط چند روزه اول سخته همين كه استارت زده شد ديگه كارا خوب پيش ميره
موفق باشي.اميدوارم كه تونسته باشم كمكتون كنم.
ثمين جونو ببوس

ممنون از لطف ومهربونیت عزیزم
مرسی وقت گذاشتی
مامانی کسرا
2 تیر 92 3:15
واااااااااااااااای خدای من
زیارت قبولف التماس دعا ثمین خانم. چه نمازی هم میخونه
ماشالله چه بی بی سی گوش میده آفرین معلومه دختر اهل اطلاعاتی هستی
کلا خیلی عکسای نازی داره مامانی
خدا حفظش کنه


ممنونم عزیزم
حمید
10 تیر 92 8:26
دلم برای کسی تنگ است که گمان میکردم می اید..... می ماند...... وبه تنهاییم پایان میدهد . آمد....... رفت...... و به زندگیم پایان داد...[بوسه][بوسه]
حمید
10 تیر 92 10:39
مهربانی تا کی ؟؟؟؟ بگذار سخت باشم و سرد ... باران که بارید چتر بگیرم و چکمه .... خورشید که تابید ..پنجره ببندم و تاریک ..... اشک که امد ...دستمالی بردارم و خشک ... او که رفت ..... نیشخندی بزنم و سوت
مــآمــآنــے
10 تیر 92 19:33
ای جونم دایره لغتش منو کشته
زهرامامانه ایلیا جون
13 تیر 92 18:05
هر چند خودم صبور نیستم و هنوز خیلی دل تنگ میشم مخصوصا 5 شنبه ها اما خوب دوست خوبم باید صبور بود و مقاوم
خاطرات بارداریمو خوندی


آره خیل سخته
مامی92
26 تیر 92 0:48
خدا حفظش کنه
الهه
30 تیر 92 22:26
سلام ممنون که بهم سرزدین من شمارولینک کردم تابتونیم دوستای خوبی برای هم باشیم حتماهم اس میدم
فاطمه مامان صبا
31 تیر 92 3:28
چرا همه عکسارو با رمز میزاری ؟؟؟؟خوب ما چیکا کنیم؟؟؟؟


میام پیشت توضیح میدم گلم
علی
1 مرداد 92 9:03
زیارت قبول حاج خانم ثمین -
تورج
2 مرداد 92 13:01
سلام
خدا براتون حفظش كنه و سايه شما و باباش رو سرش باشه خيلي نازه و دوس داشتني هستش


ممنونم
n@der
2 مرداد 92 21:02
سلام ممنون بابت رمز
راستی ثمین خیلی نازه خدا نگهش داره
اسپندیادتون نره براش دود کنین


ممنونم عزیزم چشم حتما دود میکنم
فاطمه
24 مرداد 92 15:03
رمز
zahra
27 شهریور 92 8:07
سلام 9 صفحه خاطراتتو نگاه کردم ببخشید شما شغلتون چیه راستی چقد چهرتون تعقیر بزیره تازه ابروی کمونی هم بهتون میا


سهیلا
14 مهر 92 16:48
رمز به من نمیدی


چشم
مامان نگین
30 آبان 92 10:41
من چطوری ببینم اخه
مامان ثمین سادات
پاسخ
عزیزم میام پیشت