ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

فقط عکس

1392/9/12 4:02
2,008 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنینم این پست روبه خاطر عکسای چندوقت پیش میذارم واست گلم

 

نازنین

 

اینجا مربوط به وقتی بود که رفته بودیم مشهد الماس شرق

مشهدمشهد

 این مجسمه رو ازالماس شرق خریدیم وتوخیلی خوشت اومد

مجسمه     مجسمه

 آخ عزیزم کیف وکفش مامان پوشیده وداره میره دردر

کیف  کیف

      کیف

 اینجاهم باآقاجون ومامان پروین رفته بودیم روستا وشماهم داری خاکبازی میکنی

      خاکبازی

 خاکبازی خاکبازی

 حاکبازی خاکبازی

 خاکبازی عشق

برا آقادست تکون میده نازنینم

عشق عشق

بازی بازی

عشق مامان وآقا

     اقا

 تولد محمدطاها که ثمین جونم کلی نای نای کرد

     تولد

دخترم داره نای نای میکنه

تولد تولد

تولد

تولد

درحال فضولی خونه خاله{اینجا قبل از عروسی خاله هست}

خونه خالهخونه خاله

خونه خاله

قربون خنده هات برم من الهی

خونه خاله3

عشقخونه خاله

خونه خاله

نازنین دخترم داره گردگیری میکنه

تمیزکاری

تمیزکازی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (101)

حانیه
21 تیر 92 3:25
سلام به به چه نینی نازی داری خدا حفظش کنه الهی روز های خوبی رو در کنارش سپری کنید به وبلاگ گل پسر سری بزن ونظر بذار راستی نی نی خوشگلت رو از طرف من ببوس
مامان کوثری
21 تیر 92 4:11
با سلام
تم پارتی با خدمات زیر درخدمت شماست:
حتما سر بزنید و نمونه کارهامون رو ببینید شاید خوشتون اومد
http://temparti.blogfa.com/
انواع تم تولد (هم طراحی و هم چاپ) هر طور شما بخواین
تم جشن دندونی ، جشن سیسمونی ، جشن قدم ، جشن الفبا و...
انواع تقویم(حتی متناسب با تم مورد نظرتون)
انواع قاب و فریم عکس

ساخت کلیپ جشن تولد و جشن های دیگه
ساخت کلیپ از عکسهای کوچولوتون ثبت و یادآوری خاطراتی که هیچ وقت تکرار نمی شن

همه جوره در خدمت شما هستیم
طراحی و آماده سازی گیفت های مخصوص جشن
منتظرتون هستیم حتما به ما سر بزنید


چشم حتما
omid
21 تیر 92 11:32
سلام مامان ثمین عزیز خوبی؟
ای جااااااااان دلم عکسشو نیگا
از طرف من لپشو گاز بگیر تا قرمز شه
مامان ممنون که اومده بودین
راستی اس هم دادم.
خوشحال میشم منو لینک کنی
شما لینک شدین عزیز

سلام عزیزم باشه اما گناه داره محکم که قرمز بشه نههههههههههههههههههههههههههه دلم نیاد
omid
21 تیر 92 11:37
چیزی نمیتونم بگم فقط محکم بوسش کنین از طرف من
مرسی مامان ثمین


چشم
سمانه
21 تیر 92 12:00
ای جااااااااااااااااااااااااان
چفد نازه دخملت عزیز
خدا برات ببخشه
من اس هم دادم
ایشالله
که
دخترت تو نی نی سایت اول بشه
ولی براش اسپند بزن ماشالله خیلی خوشگله

مرسی گلم چشم وتشکر
مامان اناهیتا
21 تیر 92 13:32
دورت بگردم خاله چقدر نای نایت قشنگه . مامانی اول فکر کردم ثمین جون موهاش چقدر رشد کرده با عجله رفتم توی ادامه بعد دیدم سرکاریه

ببوسش از طرف من


ممنونم عزیزم چشم شماهم نازنینتون ببوس
اعظم
21 تیر 92 17:43
cheghadr ba mohaye boland fargh karde bod .shode bod mesle mamanesh khanom khoshgele.
dokhtare shirini darid khoda hefzesh kone


مرسی گلم
خانوم کوچولو
21 تیر 92 18:08
چشم
ariyana
21 تیر 92 18:09
KHAHESH MIKONAM KARI NAkardam faqt 1 s dadam hamin


ممنونممممممممممممممممممم
عسل
21 تیر 92 18:14
سلام

با دوتا پست جدید آپم

زود بیا


اومدم عزیزم
خانوم کوچولو
21 تیر 92 18:15
چ نازه دخملت


مرسیییییییییییییییییییییییی
ستایش
21 تیر 92 19:28
گلم آپت می کنم به شرطی که همیشه به وبم سر بزنی


ok
هنگامه
21 تیر 92 20:25
سلام چ نی نی خمشلی فداش مداش بشم



خدا نگهدارش باشه ایشالا




ممنونم عزیزمانشاله راستی آدرستون بذارید


هنگامه
21 تیر 92 20:26
حتما پیامک میکنم چشم

بوووووووووووس سفت سفت


مرسی گلم
مامان علي خوشتيپ
21 تیر 92 21:59
الهي چه بامزه شده
خصوصي عزيزم


ممنونم
شبنم
21 تیر 92 22:51
چه کوچولوی نازی دارین خدا حفظش کنه


ممنونم انشاله
مامان هدیه
22 تیر 92 1:33
عکس اولی خیلی نازه
اگه موهای گل دختری بزرگ بشه مااااااااه میشه


مرسی گلم آره اگه بلند بشه بهش میاد
مامان ضحـــــــــــــــــا
22 تیر 92 8:54
الهي قربون ثمين جونم برم.چه موي بلند بهش مياد
هميشه به شادي و عروسي
چقدر هم ناز دستشو واسه باباش بلند ميكنه.


قربونت عزیزم
حمید
22 تیر 92 9:02
ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻮ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﻡ …. ﻛﻪ ﺩﯾﮕﺮ “ﻣﻦ ” ﺑﺮﺍﯾﻢ ﻏﺮﯾﺒﻪ ﺍﺳﺖ … ﺍﯾﻨﮕﻮﻧﻪ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯽ ﺭﻭﯼ .. ﻣﯽ ﻣﯿﺮﻡ … ﭼﻮﻥ ﻧﻪ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺩﺍﺭﻡ ﻭ ﻧﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﺭﺍ
حمید
22 تیر 92 9:08
باید بدجنس باشی...!! تا عاشقت باشن...!! باید خیانت كنی...!! تا دیوونه ات باشن...!! باید دروغ بگی...!!تا همیشه تو فكرت باشن...!! باید هی رنگ عوض كنی...!!تا دوسِت داشته باشن...!! اگه ساده ای ...! اگه باوفایی...!!اگه یك رنگی...!! . . . . همیشه تنهایی....
مامان نیایش
22 تیر 92 10:15
سلام چقدر با این موهای بلند خوشگل می شه عین فرشته ها . از طرف من یه ماچ گنده


مرسی عزیزم آره موی بلند بهش میاد
کاپشن بنفشه
22 تیر 92 10:52
آخی چ نازه خدا واستون نگهش داره



ممنونم
بابک
22 تیر 92 11:18
باشه مامان ثمین جون رو چشم. چیزی نمیتونم بگم فقط محکم بوسش کنین از طرف من
مرسی مامان ثمین


ممنونم لطف دارین
مامان علی خوشتیپ
22 تیر 92 11:33
خصوصی خانومی
سپيده وفاطمه
22 تیر 92 11:41
واي چقدرنازه
اتنا مامان نگین
22 تیر 92 12:24
شادباشید عزیزم


مرسیییییییییییییی
عسل
22 تیر 92 13:15
واااااااااااااااااای

چه نازه

خدا حفظش کنه


مرسی عزیزم
نغمه السادات
22 تیر 92 13:34
__ _█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
تقدیم به ثمین کوچولوی ناز


ممنونم
بنده خدا
22 تیر 92 15:05
سلام. اول تشكر كنم ك به وبم سر زدين. مرسي
واقعا بهتون تبريك ميگم ك بچتون ايقد شيرينه. خدا حفظش كنه
من شمارو لينكيدم. لينك كنيد منو ممنون ميشم.
بازم ب من سر بزنين


ممنونم عزیزم
لطفا آدرستون بذارید
آسمان سمل
22 تیر 92 15:14
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــم با جملات زیبا زود بیا..........
مبینا
22 تیر 92 15:15
سلام ممنون که به من سر زدید...

من با گوشی خودمو و مامانم و بابام و خواهرم برا اینکه ثمین جون برنده شه اس ام اس دادم ...
بازم به من سر بزن


مرسی گلم
مریم مامان محمدصدرا
22 تیر 92 19:08
واقعا هزار ماشاالله به این جیگر ناز


ممنونم عزیزم
سمیرا
22 تیر 92 19:09
آپم گلم


اومدم
سمیرا
22 تیر 92 19:21
مرسی شما لطف دارین.
راستی این موها خیلی به ثمین جون میاد
موهاشو کوتاه نکن بذار بلند بشه.


ممنونم عزیزم
مشکلات یادگیری
22 تیر 92 21:56
سلام عزیزم
ممنون از حضور قشنگتون
وای که چه دختر نازنینی!
ماشاءاله...ماشاءاله
خدا حفظش کنه

در مسابقه شرکت کردم و به ثمین عزیزم رای دادم

ممنونم
مامان علي خوشتيپ
22 تیر 92 22:00
ممنون
انتخاب سوم هم به جا و عالي بود


خواهش میشه عزیزم
الهه،هدیه الهی
22 تیر 92 23:24
سلام مامان ثمین
خدااین دختری نازروحفظ کنه.
پیامک فرستادم.


ممنونم عزیزم
neda7099
23 تیر 92 0:39
سلام مرسی از حضورتون شما لطف دارین...مطالب قابل ندارن چشم فرستادم...عکس کوچولو نازتونو به خواهرم نشون دادم اونم گفت میفرسته
عسل
23 تیر 92 9:10
سلام آپمممم منتظرم موفق باشی
سحر
23 تیر 92 10:16
سلوووووووم ممنون.این موهای خودشه اجی؟؟؟؟؟؟؟؟؟


شادی
23 تیر 92 11:17
ابر را نمي شود
مثل کهنه اي
توي مشت خود فشرد
آفتاب
توي آسمان
آفتاب مي شود
ابرهم بدون آسمان فقط
چند قطره آب مي شود
***
پس تو ابر باش و آفتاب
قول مي دهم که آسمان شوم
يک کمي ستاره روي صورتم بپاش
سعي مي کنم شبيه کهکشان شوم

عرفان نظر آهاری


سلام ثمین جان.
عکسها خیلی خوشگل بودند.


به ثمین جان هم با اس ام اس رای دادم

خوش و خرم باشی خانمی.


تشکر عزیزم
مریم
23 تیر 92 11:23
سرت را بر شانه ی خدا بگذار تا او با نوازش های دستان مهربانش قصه ی عشق را چنان زیبا برایت بخواند که نه از دوزخ وحشت کنی و نه از بهشت به رقص درآیی ، نه از نداشتن چیزی غصه بخوری و نه از نداشتن کسی . . .
سلام نماز روزه تان قبول ممنون از حضور سبزتون من شما رو لینک کردم
...

ممنو ماهم لینک کردیم
جعفری زاویه
23 تیر 92 12:00
مادر مهربان ثمین عزیز
سلام و نماز و روزه تان قبول درگاه حضرت دوست .
فرموده تان را اجرا نمودم یعنی هم sms زدم و هم وبلاگتان را لینک نمودم ؛ التماس دعا .


مرسی .تشکر ماهم لینکیدیم
دلارام
23 تیر 92 13:22
سلام عزیز دلم چشم

واااااااااااااااااااااااااای چه دختر نازی ماشا...
با این موها خیلی ناز شده بذارید موهاش بلند بشه بیشتر بهش میاد


مرسی گلم لطف داری
مهديه م
23 تیر 92 14:33
فرستادم عزيز دلم


مرسی گلم
محبوبه
23 تیر 92 15:01
دلم تنگ است دلم میسوزد از باغی که میسوزد نه بیداری ، نه دیداری، نه دستی از سر یاری مرا آشفته میدارد چنین آشفته بازاری
عسل....پرستو
23 تیر 92 16:37
سلام

هر آنچه را که از جانب خداي رحمن به شما برسد خير مطلق است و خداوند قطعاً شما را از هر گزندي در امان نگه مي دارد.



مرسی عالی بود
صبح نزدیک است
23 تیر 92 18:57
سلام مامان ثمین

کد رو وبلاگت سه رقمیه ولی کدی که تونظرات وبلاگم گذاشتی بیشر بود
کدومش و اس ام اس کنم ؟


آره عزیزم اوناهم کد دوستام هست که میشه بایک پیامک به نی نی اونها هم رای بدی
ممنونم عزیزم
فقط آدرستون بذام بذارید
محمدعلي
23 تیر 92 22:08
بله موافقم
آلیس
25 تیر 92 16:18
عزیزدلم!!!!چقدر نازه دلم میخواد فشارش بدم و سفت بوسش کنم البته یه گاز کوچولو هم از لپش بگیرم وقتی حواستون نیست
از طرف من بوسش کنید خدا حفظش کنه


ممنونم عزیزم از محبتت
اما گناه داره گاز نهههههههههههههههه
zeinab
26 تیر 92 10:01
اخیییی نازییی چه خوشگله خدا حفظش کنه
نسرین خاله اسما
27 تیر 92 2:36
ااااااااااااااای جونم قربون اون موهای بلندت بشم من ... چقدرم ناز شدی تو ثمین جونم ...
انشالله همیشه تو تولد و شادی ببینیمتون عزیزم


مرسی گلم لطف داری خاله مهربون
مهرداد مرادی
27 تیر 92 15:45
سلام
خداوند حفظش بکنه واستون
عروسی شو اصلا نوه هاشو ببینی عصای دستتون باشه


ممنونم متشکر
nora kamali manesh
29 تیر 92 2:10
وای قربونش برم چ خوشگله باشه حتما رای میدم


ممنونم عزیزم از لطفت
▃▅▇ يخ فروش جهنم ▇▅▃
29 تیر 92 2:43
واي چقدر نازه
باور ایرانی
29 تیر 92 7:04
گناهي كه تو را پشيمان كند بهتر از كار نيكي است كه تو را به خود پسندي وا دارد.حضرت علی(ع)

ممنون دوست خوبم از حضورتون
ببخش به عللی نمی تونم پیامک بدم
اومدم فقط بگم خدا ، شما و خانوادتون رو همیشه حفظ کنه
موفق باشید
این ماه مبارک رو هم تبریک میگم


مرسی وممنون مشکلی نیست
............
29 تیر 92 11:19
وای چه نازه!!!
من اس ام اس رو فرستادم


ممنونمممممممممممممم
tarlan
29 تیر 92 11:21
ممنون که سرزدی
ار طرف من محکم ببوسینش
اس رو فرستادم


مرسییییییییییییی گلم
ناروین
29 تیر 92 13:02
سلام مامان ثمین عزیزم
ماشالا هزار ماشالا چه دخمل نازی دارین خداحفظش کنه حتما اسپند براش بریزین
ای جوووووووووووووونم حتما از طرف من ببوسینش من خیلی ثمین جونو دوسش دارم
اس فرستادم انشاالله که موفق میشه دخملتون
راستی لینکتون کردم شما هم منو با اسم وبم لینک کنید ممنون میشم



ممنونم عزیزم باشه چشم حتما اسپند میزارم
بابت رای هم تشکر
مریم و آرش
29 تیر 92 13:13
عزیزم لینکت کردم.توام مارو به اسم مریم و آرش لینک کن.خیلی ثمین کوچولوت نازه.خدا حفظش کنه.


چشم اما آدرستون بدارید واسم
پریسا
29 تیر 92 15:44
سجاد
29 تیر 92 17:02
سلام ممنون عزیزم نماز و روزه شما هم قبول چشم من به دوستان و اشنایان هم سفارش میکنم ارزوی سر بلندی و پیروزی موفق باشید

ممنونم ویه دنیا ممنون

پويا عاشق كالج
29 تیر 92 18:26
درود مامان ثمين خوشگله...
ممنون كه لطف دارين..
به ثمين جون راي دادم. شاد ميشم تبادل لينك كنيم


مرسی وتشکر از لطفت عزیزم
چشم حتما
امین
29 تیر 92 19:02
سلام به ثمین جوووووووون و مامان ناز و بابای گلش

خوبین ؟؟

من خودم رای دادم
ولی واسه اینکه امتیاز ثمین جوووون بره بالا امروز با گوشی دوستام هم بهش امتیاز میدم

حداقل 10 تا رای بهتون قول میدم

امیدوارم برنده بشین

راستی عکساشو دیدم خیلی خوشمله عژیژم . فداش شم

خدا واستون نگهش داره


ممنونم از لطف وبزرگواریتون خیلی متشکر
انشاله برنده بشه
ترانه
29 تیر 92 20:55
عشق:راهی شد که پایانی نداشت
عقل:دردی شد که درمانی نداشت

عاشقی:شب های عمری بی سحر
عاقلی : عمری برای خود هدر

روز و شب: افسوس ها، تکرارها
لحظه ها:تشویش ها، آزارها

مرگ:خوابی شد که تعبیری نداشت
قاب سردی شد که تصویری نداشت

زندگی : ویرانه ای از ساختن
بر صلیب روز و شب جان باختن

سلام انشالله موفق میشه چشم چند تا از دوستانم امروز اداره گفتم فرستادن پیروز باشه


ممنونم از لطف وبزرگواریت عزیزم
مرسییییییییییییییییییییییییییییی
نسرين
30 تیر 92 8:46
چقدرخوجملي تو
خداحفظش كنه


مرسی انشاله
سحر
30 تیر 92 9:48
چشم


چشمت بی بلا گلم
مــآمــآنــے
30 تیر 92 11:23
عکسایی که پستیژ گذاشته خیلی با مزست


قربونش بشم من
fatemeh
30 تیر 92 18:22
چه باحال بود!!مرسی به وبم سر زدین حتماsmsمیدم!!راستی لینکتون کردم شماهم منو بلینکین!!!


ممنونم عزیزم
ساحل
30 تیر 92 18:25
سلام عزیزم من لینکت کردم
مریم
30 تیر 92 18:28
ای وای شرمنده
ببخشید
راسی نی نی تون خیلی خوشمله


خواهش میشه پیش میاد
maryam
30 تیر 92 22:42
سلام.تشکر که به وبلاگم اومدین اسمتون رو لینک میکنم ببخشید نمیتونم به پسرتون رای بدم چون گوشی ندارم اما به دوستام میگم بهش رای بدن
سیده
30 تیر 92 23:16
سلام
تبریک میگمخوشحالم که کوچولوتون 28 نفر شده
چشم بازم اس میدم


مرسی گلم
محمد
31 تیر 92 7:13
سلام الان وقت ندارم برم تو سایتایی که دادی باید برم سرکار عصر میام میرم ولی از اولشم معلوم بود هلسا اون مطلبش دروغ بود راستی اگه میشه منم این مطلبو بخونم رمزشو به منم بده فعلا خداحافظ
حمید
31 تیر 92 9:46
صبح خورشید آمد دفتر مشق شبم را خط زد پاک کن بیهوده است اگر این خطها را پاک کنم جای آنها پیداست ای که خط خوردگی دفتر مشقم از توست! تو بگو! من کجا حق دارم مشق هایم را روی کاغذهای باطله با خود ببرم؟ می روم دفتر پاکنویسی بخرم زندگی را باید از سرِ سطر نوشت[بوسه] راستی آبجی رمز این پست رابده تاببینم عکسها را ممنون
علی
31 تیر 92 10:24
سلام لینکتون کردم واس هم دادم با4خط
علی
31 تیر 92 10:25
راستی خانومی رمزاین قسمت روبرام بفرست دوست دارم عکسهاتوببینم
ارین
31 تیر 92 11:02
سلام ممنون که سر زدین

همین الان اس دادم ایشالله قبول میشن

با چه اسمی لینکتون کنم؟؟؟؟


سلام میام پیشتون میگم
هستی
31 تیر 92 13:45
ســـاکنان دریـــــا پس از مــــدتی صـــدای اواج را نمیشــنوند....چـــه تــلخ اســـت قصـــه ی **عـــــادت** خوشحال شدم حتمااااااااا
فاطمه مامان صبا
31 تیر 92 14:43
ای جوووونم چه ناناسیه........چقد پیرهن زردش خوشگله مثله ماه شده بازم متوجه نشدم چزا عکسای ثمین جونو رمز دار گداشتی یه عالمه ماچش کن مامانش
محمد
31 تیر 92 20:21
سلام چه دختر نازی داری از طرف من ببوسش
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
1 مرداد 92 1:30
مامانی من رمز ندارم اگه ایراد نداره واسم خصوصی بذار.ممنون میشم
حمید
1 مرداد 92 10:08
ثمین جون خیلی نازه آبجی خدا ببخشه به تو و شوهرت و ایشالا همیشه سالم و تندرست در کنارتون آسمـان هـم کـه بـاشی بـغلت خـواهــم کـرد … فـکر گـستـردگـی واژه نبـاش هـمه در گـوشه ی تـنـهایـی مـن جـا دارنـد … پـُر از عـاشـقـانـه ای تـو دیـگر از خـدا چـه بـخواهــم ؟؟؟… روی دیوار روی سایه ایـــــ که به جا مانده از تو چشــــم می کشم و دهانی که بخندد به این همه تنهایی و انتـــظار …[بوسه]
sanam
1 مرداد 92 13:03
درنگ عجب دنیای عجیبیست! رفتن و ماندن من به یک نقطه بند بود زمانی که گفتی”برو” چقدر عاشقانه می شد ، اگر نقطه اش بالا بود !!!
ملاحت
1 مرداد 92 19:38
سلام وبتون زیباست ارزوی خوشبختی وسلامتی در تمام لحظات شما آرزوی منه اس ام اس دادم ولینک شدین
مامان یگانه و ریحانه
1 مرداد 92 19:51
عزیزم منم میتونم رمز داشته باشم
علیرضا
1 مرداد 92 21:44
پ رمزش کو؟
!!!
2 مرداد 92 9:43
چند وقتشه ثمین کوچولو؟
آسمان سمل
2 مرداد 92 12:37
سلام با یه داستان زیبا اپــــــــــم بیا
بهناز
2 مرداد 92 18:40
سلام مامان ثمین ، خیلی ممنون اومدی وبم
وااااااااااااااااااااااای چقدر نازه ثمین جونم خدا براتون ببخشه ... از طرف من یه بوس خوشمزه ازش بگیر...

به ثمین جونم رای دادم ایشالا که برنده میشه ...
راستی شما با افتخار لینک شدین لطفا منو با بیکرانه عشق لینک کنید مرسی


سلام ممنونم
چشم باافتخار لینک شدین
تیتاب
2 مرداد 92 23:19
دیشب با داداشم نشستیم پای هندونه جاتون خالی با قاشق تمام مغزش رو تراشیدیم و خوردیم

بابام از اونور داد میزنه میگه :

یه ذره هندونه بزارید بمونه روی اون پوست تا رومون بشه بزاریمش دم در !

اینجوری مردم فک میکنن بز تو خونه بستیم
☻☺☻☺☻☺☻☺☻☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☻☺☻☺☻☺☻☺

ممنونم زیبا بود
erfan&rosha
3 مرداد 92 1:27
مرسی از حضورت خوشحال شدیم/
آزی
3 مرداد 92 11:23
سلام خاله ای جانم چقد باحال بود عکساش... ممنون که بهم سر زدین لینکتون میکنم .
matin
3 مرداد 92 12:40
وااااااااای چه نی نی خوشملی داری
اسم آباجی منم ثمینه


سلام خوشحالم از آشناییت وممنونم از حضورگرمت
سلام برسون به آباجی
صامی
4 مرداد 92 14:50
سلام چه وبلاگی وچه بچه نازی جونم از طرف من 100 بوس کن میشه بیای واسه تبادل لینک تا هر روز بیام بهش سر بزنم ممنون میشم


چشممممممممممممم
امین
4 مرداد 92 18:51
دوباره سلام . خوبی مامان گل ؟

ثمین چولوی ناز ما چی کار میکنه ؟


تشکر لازم نبود عزیزم . من فقط وظیفه دوستیمو انجام دادم

واسه اون 60تا رای باقی مانده هم سعیمو میکنم تا کمکت کنم

انشاالله که ثمین جوووووووووووون برنده بشه

بازم بهتون سر میزنم




مرسی عزیزم ممنونم انشاله برنده میشه
زینب
4 مرداد 92 19:44
عشیشم خدا برات نگهش داره خیلی نازه


مرسی انشاله
امین
5 مرداد 92 2:44
ببخشید میتونم عکس ثمین جونو بردارم ؟؟

آخه خیلی نانازه


به اسمم کار نداشته باش
6 مرداد 92 11:39
قشنگه ولی مسخره است




سلام جالبه آخه فقط از نگاه شما مسخره اومده

نگاهت روعوض کن تا حقیقت روببینی

امیدوارم خداوند نگاه زیبا بهت هدیه کنه


!.✰*donya*✰.!
7 مرداد 92 6:11
در جایی که هَمه زغال فروش شده اَند و دیگران را سیـــاه میکنَند بیا کَمی از مد افتاده باشیم !!!!
انسیه مامان امیرعلی
16 مرداد 92 12:58
الهی فداش بشم چه خوشل شدی