ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

کوچولوی 1000 روزه من

1393/7/25 15:57
1,738 بازدید
اشتراک گذاری

تاریخ تولد پاستیل کوچولوی من : ١/بهمن/١٣٩٠
تاریخ تولدعشقم به سال میلادی: 2012/1/21
تاریخ تولد نفسم به سال قمری: 26 صفر 1433
روز تولد فرشته آسمونیمون :شنبه
سن ثمین سادات نازنینم چقدره؟ : 2 سال 8 ماه 26 روز
از تولد دخترعزیزمون چقدر گذشته ؟
چند ماه : 32 ماه
چند هفته : 142 هفته
چند روز : 1,000 روز
چند ساعت : 24,015 ساعت
چند دقیقه : 1,440,949 دقیقه
چند ثانیه : 86,456,996 ثانیه
چند روز تا تولد خوشگل خانومم باقی مونده؟! 96 روز

سمبل : آب گیر
عنصر : هوا


شغل بهمنی ها
(برج دلو (بهمن
متولدین این ماه افرادی ترقی خواه، پیشرو و آینده نگر هستند. بهتر است آنها در قسمت برنامه ریزی و سرپرستی شرکت به کار گمارده شوند. علاوه بر اینها، آنها ستاره شناسان، فالبینان، و طالع بینان بسیار خوبی خواهند شد. بله، آنها بیش از سایر مردم می‌توانند آینده نگری کنند.

 

رازهای رفتاری وشخصیتی  متولد بهمن
بهمنی ها حساس و نکته سنج هستند ؛ متولدین بهمن ماه برای ارضای خواسته‌های خود، نیاز به شریکی ماجراجو دارند.آنها برای پیشرفت و موفقیت به فضای عمل گسترده‌ای نیاز دارند وگرنه غمگین و افسرده میشوند.آنها از درگیر شدن در علت‌ها و معلول‌ها لذت میبرند پس، طوری عمل کنید که نشان دهید که به این علاقه‌شان اهمیت میگذارید.آنها از چیزهای پیش‌بینی نشده و غیرمترقبه لذت میبرند و دوست دارند که گاه و بیگاه غافلگیر شوند ؛ آنها در کل از هر چیز نامتعارف و منحصر به فردی به وجد می‌آیند .آنها از صحبت و گفت و گو لذت میبرند، پس در هنگام صحبت‌شان، آنها را تشویق به ادامه دادن کنید.نسبت به آنها خیلی سخت‌گیر و موشکافانه عمل نکنید وگرنه دست و پای خود را گم میکنند ؛ در عین حال تمایل به پرحرفی و به اصطلاح روده‌درازی کردن در آنها وجود دارد .در هنگام صحبت از آنها حسابی مراقب سخنانی باشید که به زبان می‌آورید، چون بیش از حد حساس و نکته‌سنج هستند و هرگز و تحت هیچ شرایطی در پی عوض کردن عقیده آنها بر نیایید، چون آنها میتوانند بسیار سرسخت و یکدنده شوند.

 

سیاره : زهره
عضو آسیب پذیر : مچ و ساق پاها

برج بهمن(دلو

نشان ویژه: خیال پردازی
عضو تأثیرپذیر: ساق پا
حرکت ورزشی ایده آل: هر نوع ورزشی خارج از قاعده و تکرار
از دستور دادن به دلوی ها بپرهیزید چرا که از دستور شنیدن متنفرند. بهتر است همه چیز را به صورت انتخابی به آنها بگویید. متولدین دلو عجیب و غریب هستند. مثلاً ممکن است به عنوان ورزش، لی لی بروند و واقعاً هم این کار را می کنند تا اینکه پرش را الگوی دیگران کنند. پس از آن سراغ کار دیگری می روند. البته از کلاس های ورزشی شلوغ هم به شدت دوری می کنند. بهتر است قبل از انجام حرکات مربوط به ساق پا، حتماً مچ پا و قسمت های دیگر آن را کاملاً گرم کنید و بیشتر از حد توان تان هم وزنه نزنید.

 

روز اقبال : چهارشنبه
اعداد شانس : 1و7
سنگ خوش یمن

سنگ ماه متولد بهمن : آماتیس

سنگ ماه / آمتیست

 

آماتیس سنگ متولدین بهمن

آماتیس‌

اَمتیست (AMETHYST) نوعی‌ كریستال‌ كوارتز به‌ رنگ‌ بنفش‌ است؛ و در گروه‌ كوارتز گرانبهاترین‌ سنگ‌ محسوب‌ می‌ شود. كوارتز در گروه‌ اكسید سیلیس‌ قرار دارد. خود سنگ‌ كوارتز در طبیعت‌ به‌ رنگ‌های‌ گوناگون‌ یافت‌ می‌ شود كه‌ هر كدام‌ به‌ نامی‌ معروف‌ است؛

آماتیس سنگ متولدین بهمن

مثلاً دُر كوهی‌ (ROCK CRYSTAL) كه‌ بی‌ رنگ‌ است‌ و در تمام‌ نقاط‌ جهان‌ معادن‌ متعددی‌ از آن‌ وجود دارد؛ از جمله‌ در ایران‌ كه‌ این‌ نام‌ (دُر) همیشه‌ مترادف‌ با جواهر به‌ كار برده‌ می‌ شود و جایگاه‌ خاصی‌ دارد.

آماتیس سنگ متولدین بهمن

یكی‌ دیگر از انواع‌ كوارتز، سیترین‌(CITRINE) است‌ كه‌ به‌ رنگ‌ زرد روشن‌ تا زرد طلایی‌ و زرد مایل‌ به‌ قهوه‌ای‌ یافت‌ می ‌شود و بسیار مورد توجه‌ جواهر سازان‌ قرار دارد. این‌ سنگ‌ زیبا كه‌ بسیار شفاف‌ است‌ و درخشش‌ بی ‌نظیری‌ دارد، گاهی‌ با توپاز اشتباه‌ گرفته‌ می ‌شود. البته‌ بلورهای‌ سیترین‌ بسیار كمیاب‌ است؛ و سیترین‌های‌ موجود در بازار از انواع‌ دیگر كوارتز به‌ خصوص‌ كوارتز دودی‌ است‌ كه‌ به‌ وسیله‌ حرارت‌ آن‌ را به‌ رنگ‌ زرد در می‌ آورند؛ و با تورمالین‌ زرد، بریل‌ زرد و نیز توپاز زرد شباهت‌ دارد.

آماتیس‌ در گروه‌ سنگ‌های‌ رنگی‌ در جواهر سازی‌ بسیار مورد توجه‌ است‌ و بیشترین‌ طرفدار را دارد؛ زیرا رنگ‌ آن‌ منحصر به‌ فرد است‌ و در گوهرها كمتر دیده‌ می ‌شود.

آماتیس سنگ متولدین بهمن

بلور آماتیس‌ در لابه‌لای‌ سنگ‌ها و مواد رسوبی‌ یافت‌ می‌ شود و معادن‌ اصلی‌ و مهم‌ آن‌ در برزیل، ماداگاسكار، اروگوئه، نامیبیا، ژاپن، ایران، آلمان، فرانسه، اتریش‌ و كوه‌های‌ اورال‌ است. نام‌ این‌ سنگ‌ از زبان‌ یونانی‌ گرفته‌ شده ‌است. در مورد این‌ گوهر افسانه‌ های‌ فراوان‌ و كاربردهای‌ مختلف‌ ذكر كرده‌اند.

آماتیس سنگ متولدین بهمن

امروزه‌ اسقف‌های‌ كاتولیك‌ در بعضی‌ مراسم‌ مذهبی، انگشتری‌ و جام‌های‌ آماتیس‌ به ‌كار می ‌برند. در گذشته‌ از این‌ سنگ‌ به‌ خاطر رنگ‌ زیبای‌ آن‌ در ساخت‌ جواهر برای‌ ملكه‌ ها و نیز تاج‌ پادشاهان‌ و جام‌ های‌ گوناگون‌ استفاده‌ می ‌شده‌ و برای‌ آن‌ ارزش‌ و اعتبار خاصی‌ قائل‌ بوده‌اند. نمونه‌های‌ این‌ شاهكارها را در موزه‌ها و كلیساهای‌ كشورهای‌ اروپایی‌ می ‌توان‌ مشاهده‌ كرد. از آماتیس‌ برای‌ تسكین‌ سردردهای‌ میگرنی، كم‌ كردن‌ فشارهای‌ عصبی، درمان‌ كم ‌خوابی‌ و كاهش‌ اضطراب‌ استفاده‌ می ‌شود.

فرمول‌ شیمیایی‌ آماتیس‌ 2SIO و درجه‌ سختی‌ آن‌ در مقیاس‌ مُو(MOE) هفت‌ است. این‌ سنگ‌ در مقابل‌ حرارت‌ حساس‌ است‌ و به‌ همین‌ دلیل‌ بایستی‌ بعد از پایان‌ كار جواهر سازی‌ و آبكاری، نگین‌ را سوار كرد.برای‌ تمیز كردن‌ جواهرات‌ ساخته ‌شده‌ با این‌ گوهر، می‌توان‌ از آب‌ سرد استفاده‌ كرد. اسیدها و مواد قلیایی‌ اثر مخرب‌ روی‌ آن‌ دارد و مانند دیگر جواهرات‌ باید در نگهداری‌ آن‌ دقت‌ فراوان‌ شود.

توجه‌ داشته‌ باشید كه‌ هدف‌ از معرفی‌ سنگ‌ها و انواع‌ جواهر در این‌ صفحه‌ افزایش‌ اطلاعات‌ عمومی‌ و آگاهی ‌دادن‌ به‌ علاقه مندان‌ برای‌ انتخاب‌ بهتر و نگهداری‌ صحیح‌ آنهاست. یادآوری‌ می ‌شود در شرع‌ مقدس‌ اسلام‌ زینت‌ برای‌ بانوان‌ با رعایت‌ آداب‌ شرعی‌ توصیه‌ شده‌ و حتی‌ برای‌ استفاده‌ درست‌ از آن‌ ثواب‌ منظور می‌ شود؛ به‌ علاوه، هزینه‌ بسیار زیاد زینت‌آلات‌ ایجاب‌ می‌ كند كه‌ در حفظ‌ این‌ سرمایه‌ خانوادگی‌ و به‌ عبارتی‌ سرمایه‌ ملی‌ دقت‌ شود


 

رنگ : آبی
حیوان : پرندگان درشت اندام


 
پسندها (3)

نظرات (10)

مامی فاطمه
26 مهر 93 8:20
سلام مامان عزیز خدا فرزند دلبندتو برات حفظ کنه عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانمااینماه عکس شام هم بزاری درصدجایزه گرفتنت بالا میره میدونم کدبانویت حرف نداره بیاتاازسلیقت بهره ببریم وسلیقه ی دوستان هم ببین امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن امیدوارم این ماه برنده شماباشید http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati
نونو
26 مهر 93 13:39
الهی فدات شم من مبارکه عروسکم..پس چرا شمکت توچولوهه ؟؟
مامان ثمین سادات
پاسخ
خدانکنه عزیزم آره من همینطوریم الان 6ماهمه واصلا زیاد بزرگ نیست سر ثمینم همینطوری بودم
حمید
27 مهر 93 10:05
سلام آبجی مینا گل و مهربونم صبح بخیر آبجی گلم ا000 روزه گی ثمین جون را تبریک میگویم و ایشالا 100000000000 روزه بشه این عزیز از طرفم ببوسش آبجی بهم سر بزن ابجی گلم خوشحالم میکنی ممنون از لطف و محبتت آبجی مهربونم آبجی گلم برای شما و خانواده گلت بهترینها را آرزومندم روز خوش خنده بر لبانت همیشه جاری آبجی گلم ............................................ خدایـــــــــــــا ...! اگه یه روز فراموش کردم خدای ِ بزرگـــــــــــــی دارم ... تو فرامـــــــــــــوش نکن که بنده کوچیکـــــــــــــی داری ... با نوازشی و یا شاید تلنگری آرام وجودت را ، همراهیت را ، مهربانی و بزرگی ات را برایم یاداوری کن... ................................................. خداوندا... تو میدانی که من دلواپس فردای خود هستم مبادا گم کنم راه قشنگ آرزوها را مبادا گم کنم اهداف زیبا را مبادا جا بمانم از قصار موهبت هایت خداوندا مرا مگذار تنها لحظه ای حتی . . .
مامان ثمین سادات
پاسخ
خیلی خیلی ممنونماز دعای خوبتون متشکرم بی نهایییییییییییییت
مامان شقایق
27 مهر 93 16:15
1000 روزگیت مبارک خانومی انشااله 10000000000000000000000000000000000000000000000 روزگیتو جشن بگیرین
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی گلم ممنونم از مهربونیت
اعظم
28 مهر 93 11:06
مبارک باشه عزیزم . با این حسابا بچه بعدی هم بهمن ماهی میشه انگار نه ؟؟؟
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم آره احتمالا 20 بهمن
حمید
28 مهر 93 13:05
سلام آبجی مینا گل ومهربونم ظهر بخیر آبجی گلم آبجی گلم آرزوی سلامتی و سعادت برای شما و خانواده گلتون از خداوند دارم آبجی مهربونم روزهای زندگیت همیشه سبز و بهاری باشه خنده بر لبانت همیشه جاری آبجی گلم .............................. خدایـــــــــــــا ...! اگه یه روز فراموش کردم خدای ِ بزرگـــــــــــــی دارم ... تو فرامـــــــــــــوش نکن که بنده کوچیکـــــــــــــی داری ... با نوازشی و یا شاید تلنگری آرام وجودت را ، همراهیت را ، مهربانی و بزرگی ات را برایم یاداوری کن.... .......................... دوست دارم که به درگاه خدا گریه کنم دست بردارم وباحال دعا گریه کنم در شب قدر نکردم عمل مقبولی حال بنشینم وبرجرم وخطا گریه کنم عرفه آمدومحزون وخجالت زده ام دوست دارم که به مانند گدا گریه کنم . . . ...................... خداوندا به دلهای شکسته به تنهایان در غربت نشسته به مردانی که در سختی خموشند برای زندگانی، جان میفروشند همه کاشانه شان خالی زقوت است سخنهاشان نگاهی در سکوت است به طفلانی که نام آور ندارند سر حسرت به بالین میگذارند به آن< درمانده زن> کز غم جانکاه نهد فرزند خود را بر سر راه به آن جمعی که از سرما بخوابند ز جمع، میستانند به آن چشمی که از غم گریه خیز است به بیماری که با جان در ستیز است به دامانی که از هر عیب پاک است به هر کس از گناهان شرمناک است دلم را از گناهان ایمنی بخش به نور معرفتها روشنی بخش
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلامممنونم از محبتتون متشکرم مرسی عمومهربون
بانو
28 مهر 93 17:29
سلام مدل لباس پاییزی بارداری را در بانو ببینید www.banoo.ir/post/1136 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
آویسا
29 مهر 93 11:30
عزیزم ثمین کوچولوی ناز عیدتم مبارک 1000 روزگیت هم مبارک.دست مامان هنرمندتم درد نکنه
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونمخاله جونم مرسیگلم
مامان حدیثه سادات
30 مهر 93 1:39
سلام گلم. 1000 روزگیت مبارک جیگررررررررررررررررم ماهم پست جدید داریم.
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام ممنونم چشم
زهرا مامان ایلیا جون
30 مهر 93 3:37
عزیز دلم 1000 روزگیت مبارک گل من
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسییییییییییییییییییی