ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

عید سادات کوچولوی من مبارک خوشگلم(3)

1393/7/21 21:12
2,247 بازدید
اشتراک گذاری

یه خورده به دور وبرت نگاه کن یکم بیشتر وبادقتتر نگاه کن

دقت کن تو چیزایی داری که میتونی همین الان همین الان خودت رو خوشبخت ترین آدم دنیا بدونی

چیزایی که شاید یک نفر یه جایی در آرزوش باشه که تو از داشتنش غافلی یا اینکه برات شده یه چیز عادی درحالی که ممکن بود خدا ازت دریغ کنه وبشه برات آرزو یاحتی یه رویای دست نیافتنی ولی حالا داریش پس قدرش رو بدون

هرچیزی که باشه تو الان خوشبخترینی پس به اطرافت با دقت بیشتری نگاه کن همین الان

آره من امشب ازته قلبم خداروشکر کردم وگفتم خدایا ممنونم ازاین همه خوشبختی

من امشب خودمُ خوشبخت ترین آدم دنیا دیدم چون احساس کردم لمسش کردم وبا تمام وجودم غرق شدم از بودنش

خدایا سپاس سپاس سپاس از این همه خوشبختی

امروز روز عالیی بود تا آخرین لحظاتش

امسال سومین سالی بود که دختر نازنینم  عید مخصوص خودش رو گذروند وچقدرعالی برگزار شد عزیزم از همه مهمتر که امسال درست برابر بود با 1000روزگیت وای که چقدر ذوق زده بودم وخوشحال البته برا این مناسبت برات برنامه ها دارم عسلم

امسال هم از یه هفته قبل خونه تکونی وبرنامه هایی که مربوط به پذیرایی مهمونامون بود روآماده کردیم ولباس عیدت رو هم خودم برات دوختم وعیدی های مخصوصت رو درست کردم

صبح روزعید ازساعت 8بیدارشدم و تو رو از ساعت 10 بیدارکردم تا موقع اومدن مهمونها سرحال باشی نازنینم خداروشکر باوجودی کهکمی سرماخورده بودی اما صبحانت رو خوردی وتا اومدن مهمونها بازی کردی

اولین مهمونمون ساعت 11اومد وتا ساعت 9شب ادامه داشت

شب خیلی زیبایی بوداز همه دوستان وعزیزانمون وخانواده های عزیزمون ممنونیم که همیشه درکنارمون هستن  راستی موقعی که باباحاجی اومد خونمون تو اول خواب بودی وتا صداشو شنیدی سریع بیدارشدی وشروع کردی به ناز ریختن کلی باباحاجی قربون صدقت رفت ونازتو کشید الهی فدات بشم که با کارات نشون میدادی که چقدر دوسش داری ودرآخر هم باباحاجی  بهت 50/000 تومن عیدی داد دست بابابی نازنینم دردنکنه

امسال هم مثل هر سال برا این روز عزیز خودم عیدی ها ولباست رو درست کردم وخداروشکر راضی بودم

الهی من فدای تو بشم سادات کوچولوی خوشگلم

قربونت بشم گیسوکمند من

درحال انتخاب عیدی خودمون

عزیزمییییییییییییییی

عیدیمون انتخاب شد هورااااااااااا

امروز خیلی خیلی روز خوبی بود وتو هم عالی بودی وآخرین مهمونمون خاله میترا بود همراه خواهر شوهر ودوقلوهای نازش که تو عاشقشونی بقول خودت مانیاها(مانیا ومازیار نازنین) واقعا از دیدنشون ذوق زده بود وخوشحالی امروزت کامل شد

خدایا شکرت

عزیزانم عید همگیتون مبارک امیدوارم همیشه شاد وسلامت وخوشبخت باشید وبهترینها نصیبتون بشه

ثمین سادات تا این لحظه2سال و8ماه و26روزسن دارد

هزار روزگیت مبارک عزیزترینم

پسندها (2)

نظرات (7)

مامان یاسی
22 مهر 93 22:50
ثمین جون عیدی ما یادت نره!
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم پیشمون اومدید چششششششششششششم
محبوبه مامان الینا
23 مهر 93 8:10
عیدت مبارک ثمین سادات ِ نازنین و خوشگل آفرین به این مامان ِ هنرمند و خوش سلیقه
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزممتشکر لطف دارید
سوگند
23 مهر 93 12:03
سلام آبجی مینا گل ومهربونم صبح بخیر آبجی گلم ممنون از لطف ومحبتت آبجی گلم عید غدیر را به شما و خانواده گلتون مخصوصا بابای ثمین تبریک میگویم از طرفم ثمین جون را ببوسید و بهش تیریک بگید بهم سر بزن ابجی گلم آبجی گلم آرزوی سلامتی و سعادت برای شما و خانواده گلتون از خداوند دارم آبجی مهربونم روزهای زندگیت همیشه سبز و بهاری باشه خنده بر لبانت همیشه جاری آبجی گلم ................................................ ﺧﺪﺍ ﮔﺮ ﭘﺮﺩﻩ ﺑﺮ ﺩﺍﺭﺩ ﺯ ﺭﻭﻱ ﻛﺎﺭ ﺍﺩﻣﻬﺎ !!! ﭼﻪ ﺷﺎﺩﻳﻬﺎ ﺧﻮﺭﺩ ﺑﺮﻫﻢ ... ﭼﻪ ﺑﺎﺯﻳﻬﺎ ﺷﻮﺩ ﺭﺳﻮﺍ ... ﻳﻜﻲ ﺧﻨﺪﺩ ﺯ ﺍﺑﺎﺩﻱ ... ﻳﻜﻲ ﮔﺮﻳﺪ ﺯ ﺑﺮﺑﺎﺩﻱ ... ﻳﻜﻲ ﺍﺯ ﺟﺎﻥ ﻛﻨﺪ ﺷﺎﺩﻱ ... ﻳﻜﻲ ﺍﺯ ﺩﻝ ﻛﻨﺪ ﻏﻮﻏﺎ ... ﭼﻪ ﻛﺎﺫﺏ ﻫﺎ ﺷﻮﺩ ﺻﺎﺩﻕ ... ﭼﻪ ﺻﺎﺩﻕ ﻫﺎ ﺷﻮﺩ ﻛﺎﺫﺏ ... ﭼﻪ ﻋﺎﺑﺪ ﻫﺎ ﺷﻮﺩ ﻓﺎﺳﻖ ... ﭼﻪ ﻓﺎﺳﻖ ﻫﺎ ﺷﻮﺩ ﻋﺎﺑﺪ ... ﭼﻪ ﺯﺷﺘﻲ ﻫﺎ ﺷﻮﺩ ﺭﻧﮕﻴﻦ ... ﭼﻪ ﺗﻠﺨﻲ ﻫﺎ ﺷﻮﺩ ﺷﻴﺮﻳﻦ ... ﭼﻪ ﺑﺎﻻﻫﺎ ﺭﻭﺩﭘﺎﻳﻴﻦ ... ﭼﻪ ﺍﺳﻔﻠﻬﺎ ﺷﻮﺩ ﻋﻠﻴﺎ ... ﻋﺠﺐ ﺻﺒﺮﻱ ﺧﺪﺍ ﺩﺍﺭﺩ ﻛﻪ ﭘﺮﺩﻩ ﺑﺮ ﻧﻤﻴﺪﺍﺭﺩ .......................................................... آدم ها می آیند… �� دردها را می خوانند… ^︵^ اگر خوششان آمد لایک میکنند…✓★ ☜ اگر بیشتر دوست داشتن کپی میکنند… ☞ اگر برای نویسنده اش ارزش قائل شوند کامنت میگذارند…✍✉ ✘ اما هیچ کدام نمیتوانند دردی را که در مطلب هست را حس کنند...
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم
مامان ضحــــا
26 مهر 93 8:26
سلام ثمین عزیز و مامان مهربون عیدت مبارک باشه خاله عیدی ما یادت نره هاااااااااااااااا
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم خوبید مرسی خاله مهربونم
اعظم
28 مهر 93 11:09
عیدتون مبارک باشه عزیزم .ببخشید با تاخیر شد امیدوارم ما رو هم تو این روزهای خوب یاد کرده باشید عزیزم
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم دوست خوبم عزیزم خوبی نی نی جونت چطوره؟
زهرا مامان ایلیا جون
30 مهر 93 3:42
عیدت مبارک دختر عموی ناز کوجولوم عزیزم گل کاشتی همه چی عالی بود لباس دختری هم عالی بود دستت درد نکنه خسته نباشی حال روزت خوبه ..نی نی ناز ما خوبه الهی فداش ممنونم که تو این اوضاع بهم سر میزنی ..فراموشمون نکن ..مواظب خودت باش
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی خاله مهربونم ممنونم محبت داری اونقدرام که میگی نیست کد بانوی خوش سلیقه آره خوبم خداروشکر نمیدونم این انرژی مضاعف از کجا اوردم خستگی ناپذیر شدم خواهش میکنم وظیفس همیشه از دیدن مطالب و عکسای زیبات لذت میبرم گلم
صفورا مامان آوا
6 آبان 93 17:54
به به چه مامان هنرمندی چه عیدی هایی درست کرده می گفتی مام میومدیم عید دیدنیتون
مامان ثمین سادات
پاسخ
عزیزم ممنونم نظر لطفته قدمتون رو چشم سالهای بعد منتطرتونیم