ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

حرفای مادرانه

1391/11/22 2:08
544 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ثمین من

عزیزم الان درست ساعت 3:30 صبح روزدوشنبه 91/04/20 توالان خیلی نازکنارمن خوابیدی عزیزم قشنگم ازوقتی پابه این دنیا گذاشتی زندگی من وآقارو دگرگون کردی طوری که وجودمون قلبمون واسه توشده

ثمینم نمیدونی چقدردوست دارم

گاهی وقتا دوست دارم ازخوشحالی توبغلم فشارت بدم دوست دارم محکم بوست کنم امادلم نمیادآخه گناه داری نازنازی مامان

وجودت به خونمون رنگ داده،قبل ازاینکه بیای فکرمیکردم چطوری ازت نگهداری کنم آخه من که مامان ندارم بهم یاد بده چکارکنم ،چطوری شیرت بدم ،مواظبت باشم اماوقتی اومدی انگارهمه چی رو هم باخودت اوردی طوری که گاهی اوقات خودم می موندم که من ایناروازکجایاددارم

ثمینم عزیزم خیلی فکرابرات دارم دوست دارم یه دختر مهربون ناز همه چی تموم بارت بیارم ثمین جان قشنگم خیلی دوست دارم  عشق

خواب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ثمر
21 بهمن 91 9:08
فدای اون دستای کوچولوت