ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

الهی همیشه بهاری زندگی کنی عزیزم

1391/11/22 2:36
806 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم عزیزم دیگه داره فصل بهار هم تموم میشه

تواین فصل ،بهاری زندگی کردی شاد وخوشحال ،مثل بهار که باخودش طراوت وسرزندگی میاره وهمه جاروپراز شوروشوق و طراوت میکنه همه زندگی من وآقا رو باعطرت ووجود نازت با طنین دلنشین صدات که توی وجودمون غوغای شادی به پا میکنه پرکردی

عزیزم نفسم دووووووووووووووووست داریم   عشق

اینم عکس ازدیدن شما به اولین باران بهاری زندگیت عزیزم

باران بهاری

باران

آخرین روز بهار [این لباس خودم واست درست کردم]

بهار

ثمین درحال تی وی نگاه کردن[قربونت بشم،چی نگاه میکنی عزیزم]تعجب

تی وی

لباس قشنگه من

لباس قشنگه

 

مامانی من

خوشحالیم چون میخواییم بریم سرمزارمامانی

بازی

تاب بازی که توعاشقشی

خواب

همیشه همینطوری میخوابی عزیزم

خرگوش مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مــآمــآنــے
18 بهمن 91 22:24
سلام عزیزم مرسی که لطف داشتی و اومدی باز هم بیا خوشحال میشم خدا دخملی رو برات حفظ کنه ماشالله