ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

یه سفر خوبه کوتاه

1392/10/26 16:51
624 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی سلام دخترک نازنینم

عزیزم یه سفر دوروزه برامون پیش اومد که با خاله مهری و مهرداد جون رفتیم سبزوار پیش دایی هادی و نه نه جون وبابا جونی عزیزم و چون تنها خالم از تهران اسباب کشی کرده بود و خونشو اورده بود سبزوار رفتیم وازدیدنشون کلی خوشحال شدیم

عزیزم سفر دوروزه بود اما خیلی خوش گذشت شما هم با مهشاد ومسعود دایی جون کلی بازی میکردی وهمش میگفتی دادی وای دل داشم کلی غش میرفت که اونطوری صداش میکردی

عزیزکم شب اول خونه دایی جون بودیم وظهر روز بعد رفتیم دید وبازدید همه از دیدنتون خوشحال شده بودن و ابراز احساسات میکردن الهی فدات بشم که خیلی زود با بقیه اخت میشدی وشروع میکردی به بازی کردن شبم آقا اومد واقعا دلم براش تنگ شده بود رفتیم خونه دایی جون وظهر روز بعد برگشتیم خونمون سفر خوبی بود

فقط تنها چیزی که ناراحتم کرد این بود که اگه چیزی ناراحتت میکرد یا خواسته ای از دیگران داشتی که جواب رد میشنیدی شروع میکردی به جیغ کشیدن نمیدونستم برخورد درست دربرابر این کارت چیه اولش خودم میزدم به اون راه تا خودت مشکلت با هاشون حل کنی اما.....

حالا هم همینطور ادامه داره امشب سر میز شام دستم گاز میگرفتی وصدام میزدی تا ببینم داری چکار میکنی منم خودم خیلی جدی نگه داشته بودم وفقط گفتم کار بدی کردی وانگار که هیچ اتفاقی نیافتاده چند بار تکرار کردی وبا وجودی که خیلی درد داشت اما به روی خودم نیاوردم بعدشم از سر میز رفتی نمیدونم کار درستی کردم یا نه شاید باید باهات برخورد میکردم اما گفتم شاید لجبازی کنی لطفا اگه راهکارایی دارید کمکم کنید

تازه رسیده بودیم وداشتی با مهشاد بازی میکردی

نفسم

شلوغ کاریهای ثمین ومهرداد

دوتا فرشتهعشقم

فدات بشم من که عاشق این عروسک شده بودی مهشاد بهش میگفت خاله سوسکه

جونم

این عمر منه

جون منی

ثمین ومسعود جون

نفسم

ثمین و مهشاد جون

عشقمعمرمن

جدیداََ حرفای زیادی یادگرفتی وتقریبا بیشتر کلمات یاد گرفتی

امروز آلبوم عکسامون خواستی بهت دادم اما شروع کردی به در اوردن عکسا تا اینکه حواستو پرت کردم و آلبوم گذاشتم زیر تخت

اومدی وگفتی :مامان نیش

بعدشم رفتی خودت سرگرم کردی با لباسات که یهویی اومدی وآلبوم به دست گفتی: ایدآ کَدَم

وای خدایا اونقدر ذوق زده شدم که دیگه میفهمی هر کلمه ای چه مفهومی داره وکجا باید ازش استفاده کنی

قربونت بشم من دخترک نازنینم

میترا: میگی بیتا

خودکار : ایکار

بپوشم: بو پو شم

همه چیز برای خودت میخوای ومیگی :مانه منه

وای فامیلتو یاد گرفتی ووقتی ازت میپرسیم فامیلت چیه میگی:دابَل

وخیلی چیزای دیگه که الان یادم نمیاد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نیلوفر
23 دی 92 7:45
ای جااااااااان همیشه به سفر دوستم
مامان ثمین سادات
پاسخ
متشکرم خوشگلم
مامان طاها
23 دی 92 11:15
همیشه به تفریح. ان شا الله که همیشه خوش باشین. ببوس عروسک خوشگلتو.
مامان ثمین سادات
پاسخ
متشکرم عزیزمانشاله چششششششششششششششششم
اعظم
23 دی 92 17:41
عزیزم ثمین خوشگل خاله که اینقدر روز به روز خوشگلتر میشی خاله ای.خدا حفظت کنه مینا جونم واقعا سخته تربیت بچه ها اما تو خودت همیشه بهترین راه رو انتخاب کردی و تا اینجا طبق نوشته های خودت ثمین جون فوق العادست اما به نظر من بچه ها چون متفاوت هستن از تو اینترنت یه سرچ بزنی دراینمورد کلی راهکار میاد اونی که مطقی تر میاد رو انجام بده .
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسی نظر لطفته آره از همون روز همش تو این گوگل کلی مطلب سرچ کردم بازم ممنونم عزیزم
سمیرا
25 دی 92 8:51
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا نظر یادت نره
مامان ثمین سادات
پاسخ
چششششششششششششششم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
25 دی 92 11:18
سلام مينا جونم خوبي... هميشه به سفر و مهماني عزيزم....... چقدر عكس اولي قشنگ شده...... ثمين جونم مثل هميشه خوشگل و دوست داشتني.... چشم بد ازش دور باشه ايشالله ............ مينا جون بهترين راه رو پيش گرفتي أصلاً نبايد باهاش برخورد تند كني البته تو خودت عاقلي و ميدوني چه چيزي درست تره ولي چون اوا گاهي أوقات اين رفتار رو داشت وقتي به دكترش گفتم گفت( سه علت داره در اوردن دندون... به حرف أفتادن ((يا اداي درست يه حرف))...... و يا جلب توجه )) ميگفت أصلاً نبايد در اون لحظه برخورد تندي با بچه بكنيم و فقط بهش بگيم كارت اشتباهه و رومون و ازش برگردونيم وقتي بي تفاوتي رو ببينه ديگه اون كار رو بعد از دو يا سه بار انجام نميده
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام قشنگم ممنونم خوش گذشت انشاله شما هم به خوشی باشید مرسی عزیزم انشاله ممنونم بابت راهنماییت قشنگم مرسی از محبتت تشکررررررررررررررررر