ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

ثمینم زود خوب میشی مامان

1392/9/12 3:25
1,024 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنینم سلام دخترکم  قربونت برم من الهی

عزیزم ،مامانی فدات بشه دلم خیلی گرفته خیلی دوست دارم فقط بشینم وگریه کنم گریه

عزیزم از پنج شنبه شب تب کردی ومریض شدی دیروز بردیمت دکتر اما چون جمعه بود متخصص نبود ومجبور شدیم بریم پیش یه دکتر عمومی اما .....

مامانی وقتی امروز صبح بخاطر دل پیچه بیدارشدی و بعدشم بالا اوردی واون چشمای معصومت ریز شده بود وبی حال بود دلم کباب شد قشنگم کاش من مریض میشدم کاش من حال نداشتم کاش......

خیلی ناراحتم دختر نازم مامانی انشاله زود خوب میشی اما وقتی میبینم چقدر ناراحتی وبی حالی نمیتونم به خودم مسلط باشم گریه

دیروز همش به این واون زنگ میزدم تا کمک بگیرم  که آقا برگشت گفت تو خودت به همه مشاوره میدی اونوقت الان چی شده

راست میگفت اما از بس ناراحت بودم واسترس داشتم وفقط فقط بفکر تو بودم انگار همه چیز از ذهنم پاک شده بود تو سرم فقط تصویر تو بود با چشمای ناز وبی حالت.....

خدایا می دونم این حس برا همه مادراست خدایا هیچ بچه ای مریض نباشه خدایا خودت سلامتی وبه همه بچه های نازنین عطا کن

ثمینم دلم خیلی گرفته الان دارم اشک میریزم ودوست دارم مامانم کنارم باشه از صبح همش فکر میکردم اگه مامانم بود خیلی بهم کمک میکرد وجودش بهم آرامش میدادتا حداقل دلم اینقدر آشوب نباشه

دوستای گلم میدونم درکم میکنید اما خیلی ناراحتم اگه جلوی شوهرم گریه کنم بهم میگه بچه ست دیگه مریض میشه برای چی خودت ناراحت میکنی اما نمی تونم

وقتی رفت سرکار داروهای ثمین بهش دادم وبعد بالا اورد بردمش حموم وبعدشم خوابوندمش وفقط فقط اومدم اینجا نشستم اشک ریختم ونوشتم تا دلم یکم آروم بشه چون میدونم دارم با تک تک شما عزیزان حرف میزنم و بهم میگین ناراحت نباش خوب میشه و......

دوستون دارم وخوشحالم که تو این دنیای مجازی افرادی هستن که ،با وجودی که ندیدمتون وحتی صداتون نشنیدم اما طنین صدای زیباتون توی گوشم زمرمه میکنه که ما کنارت هستیم

ممنونم عشق

نفس مامان

بعداََنوشت:دوستای نازنینم عزیزان سلام بخاطر تمام احساسات خالص ونابتون نسبت به من وثمین ونظرای قشنگتون ودعاهای خوبتون ممنونم

عزیزان اومدم تا بگم ثمینم خیلی حالش بهتره وبه خودم افتخار میکنم که دوستای خوبی مثل شما دارم الان نمیتونم توضیح بدم وقت بشه میام ومفصل مینویسم فعلا بای بایماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

فرشته مامان ضحــــــــــا
13 مهر 92 11:26
سلام مينا جون


الهي بگردم ثمين جونم چرا مريض و بي حال شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟


انشاالله كه زود زود خوب ميشه


ما ساكن تبريزيم






مرسی فرشته جون که مثل اسمت واقعا فرشته ای هم واسه دختر نازت بهترینی وهم واسه ما مهربونترین دوست


ممنونم

بردمش دکتر تشخیص اسهال خونی داد خیلی داغونم


صبا خاله ی آیسا
13 مهر 92 12:16
.
عزیزم انشاالله خییییییییییییییییلی زود حالت خوب بشه
مامانیش غصه نخور براش دعا میکنم
به یادتونم گلم


مرسی عزیزم ممنونم قشنگم
میدونم شما هم حس من دارید مثل یه دوست صمیمی که میتونه از خواهرم بهم نزدیکترباشه دوستون دارم
مامان بردیا شیطون
13 مهر 92 12:33
ای جااااااااااااااااااااااااااانم
ایشالا زود خوب بشه
مامانی درکت میکنم اما ناراحت نباش ثمین جون با وجودی مادری خوب مثل شما زود زود خوب میشه ایشالا......


قربونت برم ممنونم عزیزم
انشاله
با وجود دوستای مهربونی مثل شمانگرانیم کمتر میشه
مامانی کسرا
13 مهر 92 12:35
عزیزم
خیلی نگران شدم
خدا کنه هر چه زودتر این ملوسک خوب شه


مرسی نازنینم انشاله با دعای شما عزیزان
هستی
13 مهر 92 15:18
سلام عزیزم .
غصه نخوری خواهر نگران نباش .ان شائ الله حال ثمین نفس خاله خوب میشه .
خوب خواهر تواین فصل پاییز وزمستان مریضی سراغ ما میاد به خصوص بچه ها حساس هستن .توی این فصل سرما خوردگی و.. هستش .ان شائ الله دیگه ثمین جان مریض نمیشه .
مادربه این خوبی داره مراقب ثمین هست


از طرف من ثمین خیلی ببووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس ولپش بکش


سلام خواهر گلم مرسی عزیزم
آره دوست داشتم خودم مریض میشدم اما ثمینم خوب خوب بودممنونم از دلداریت نازنین خواهر
شما چظورید خوبید آقای همسر خوبن
سلام برسونید
مریم مامان نیکان
13 مهر 92 15:43
مینا جون سلام...خدا بد نده ثمین گلی چرا مریض شده؟
خودتو ناراحت نکن فصل مریضی هاست،نیکان الان 2 هفته ست سرما خوردگیش خوب نشده! با تب شروع شد و آنتیوبیوتیک هم خورده ولی الان با سرفه ست...ثمین جونم خوب میشه نگران نباش
ما ساکن تهران هستیم


سلام عزیزم
قشنگم فکر کنم شب پنج شنبه که رفته بودیم پارک باعث شده تا ویروس خیلی خیلی بد ثمینم مریض کنه
عزیزم امیدوارم نیکان جونم زودتر خوب خوب بشه ودیگه هیچ وقت مریض نشه
ممنونم از همدردیت نازنین
مامان بردیا شیطون
13 مهر 92 17:24

خواهش میکنم
ممنون سر زدید
عزیزم لینک شدی با افتخار


مرسی گلم
مامان دوفرشته
14 مهر 92 10:51
عزیزم نگران نباش
ایشالله که هرچه زودترخوب میشه


ممنونم نازنینم انشاله بادعاهای شما عزیزان
علی
14 مهر 92 13:27
@...............@..........@............@@@@@..........@ @@..........@@......@.....@......@..........@......@....@ @.@........@.@....@.........@....@..........@....@........@ @..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@ @...@....@...@....@.........@................@....@.........@ @....@..@....@....@.........@................@....@.........@ @.....@@.....@....@.........@................@....@.........@ @......@.......@....@.........@................@....@.........@ نازنین! زیر باران سرانگشتانت بذر کوچک حروف سطرهایی از گل های آفتابگردانند که می رقصند با آفتاب نگاهت
علی
14 مهر 92 13:28
ایشا... که خوب میشه


ممنونم انشاله
مامان محمدصدرا
14 مهر 92 14:28
الهی بمیرم خانمی. کاملا درکت می کنم. ان شاالله ثمین جون زوده زود خوب می شه. ان شاالله هیچ مادری ناراحتی و بیماری بچه اش رو نبینه. به خدا توکل کن. همونی که بیماری رو می ده سلامتی رو هم می ده. منم براش دعا می کنم اگه خدا قابل بدونه


خدانکنه عزیزم میدونم قشنگم امیدوارم محمدصدارا خوب خوب باشه
انشاله همینطور که شما میگین باشه الهی آمین
متشکرم قشنگم از دعات
اعظم
14 مهر 92 14:35
آخی مینا جونم خودتو ناراحت نکن انشاا... زود خوب میشه .این فصل بد فصلی هست و معمولا اینطور مریضیها رو میاره .
عکس ثمین جون با اون لبخند شیرینش فوق العاده بود گلم از طرف من ببوسش


سلام عزیزم مرسی
آره این فصل با این ویروسا وبیماریهاش اشکم دراورده
مامان امیر حسین
14 مهر 92 20:04
وای خدا نکنه عزیز خاله مریض باشهمامانی ناراحت نباش همه ی بچه ها از این مشکلات دارن و زود خوب میشن.فقط دیر به دیر حمومش کن چون بدنش ضعیفه و خدای نکرده بدتر میشه.به امید خدا زود زود خوب میشه عزیز دلم


ممنونم عزیزم مرسی از راهنماییت گلم
انشاله با دعاهای شما
سرآشپز مروارید
14 مهر 92 21:50
سلام مامان خانمی خوبین شما؟
دختر نازتون بهتر شده
نگران نباشید انشاالله بزودی حالش خوب میشه میدونم الان چه حالی دارید درکتون میکنم اما به خودتون مسلط باشید مریضی فصلیه دیگه منتظر خبر خوب شدن ثمین جون هستم
از طرف من ببوس این خانم خوشگله رو


سلام نازنینم ممنونم از مهربونیت
اره عزیزم باید بخودم مسلط باشم امادست خودم نیست
مرسی عزیزم اره الان بهتره
بازمتشکراز لطفت
سمانه مامان ستایش
15 مهر 92 3:37
عززززیزم چرا مریض شدی ثمین جونم
مینا جون درکت میکنم.واقعا وقتی فرشته کوچولوهامون مریض و بی حال جلوی چشممون باشن قلبمون آتیش میگیره...
انشالا که ثمین جونم زود زود خوب میشه...غصه نخور عزیزم


سلام عزیزم خوبین ستایش گلم خوبه
آره نازنین چقدر روزای بدی داشتم دلم آشوب بود اما خداروشکر بهتره
ممنونم دوست خوبم
مامان ضحـــــــــا
15 مهر 92 7:50
اسهال خوني چرا

مينا جون كاش چند تا دكتر ببريدش شايد تشخيص پزشك اشتباهي بوده.
الهي بگردم چي كشيدي تو اين مدت؟؟؟؟
انشاالله كه زود زود خوب بشه ثمين عزيزمون
بي خبرم نذار

نه عزبزم درسته صبح شنبه خودم دیدم ودست وپام گم کردم وزدم زیر گریه وبه همسرم زنگ زدم نمیتونستم حرف بزنم فقط گفتم بیاد تابریم دکتر
شوهرم براخاطر آرامش من همش میگفت اشتباه میکنی و...
واین بیشتر کلافم کرد وقتی حال ثمین برا دکتر شرح داد اونم تایید کرد که اسهال خونیه
نمی دونی چه حالی شدم تومطب همش اشکام میریخت
دکتر بهم میگفت هیچی نیست آروم باش برو داروهاش بده خوب میشه که همینطورم شد الان بهتره خداروشکر
فقط نمیدونم این مریضی از کجا اومد دکتر گفت از آلودگیه
اما من که همیشه به بهداشت ثمین وخودم میرسم برعکسه
فقط تنها جایی که بذهنم میاد بازی ثمین تو پارک بود که ممکنه باعثش شده باشه
خواهر من بعضی از بچه ها رامیبینی با دستای کثیف و.... هیچیشون نمیشه حالا ما[تاسف]
این دیدم که میگم تو فامیلمون هستن افرادی که به بهداشت بچشون اهمیت نمیدن اما هیچکارشونم نمیشه
امیدوارم همه بچه ها سالم باشن الهی امین
ممنونم قشنگم خیلی دوست دارم
ضحا جون میبوسمت یه عالمه

شادي
15 مهر 92 8:05
از اينكه ثمين جون مريض شدن ناراحت شدم و اخرش كه خوندم بهتره شاد شدم اميدوارم هميشه سلامت باشه خدا بهتون ببخشه زير سايه پدر و مادر بزرگ بشه موفق باشيد


مرسی شادی جونم
قشنگم ممنونم از ذعای خوبت
کلاه قرمزی
15 مهر 92 8:07
اگرمیخواهی محال ترین اتفاق زندگیت رخ بدهد
باور محال بودنش را عوض کن .



زیبا بود ممنونم
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 مهر 92 9:40
عزیزم خصوصی
مامانی کسرا
15 مهر 92 10:49
خدا رو شکر که این ملوسک بهتر شده
همیشه خوب و خوش باشی عزیزم


ممنونم عزیزم مرسی از دعاهای خوبت که تواین مدت بهمون سر زدین وجویای حالمون بودید*::*
هستی
15 مهر 92 11:44
ثمین خاله فدات




عزیزم:*


راستی هستی جون ایمیل جدید ازتون ندارم هاااااااااااااااااا
تنها دوتا میل برام فرستادید که جواب دوتاشونم بهتون دادم درسته؟
مامان مرضیه
15 مهر 92 13:34
سلام عزیزم خوشحالم ثمین جونم حالش بهتره کلی ناراحت شدم اومدم پایین دیدم نوشتی حالش خوبه خوشحال شدم عزیزم خودتو ناراحت نکن تا بچه ها بخوان بزرگ شن هزار تا بالا پایین داره ایشاله همه بچه ها همیشه شاد و سالم باشن ثمین جونمو ببوسش.


سلام نازنینم مرسی عزیزم ببخش اگه تاراحتت کردم اونقدر حالم بد بود که فقط خواستم بیام اینجایکم درد دل کنم
بازم ممنونم از مهربونیت
درست میگین امانمیتونستم بخودم مسلط باشم
الهی آمین
مامان امیرعلی گلی
15 مهر 92 14:24
قسمت اول پستو که خوندم خیلی ناراحت شدم گفتم الهههی ثمین جون چی شده؟
ولی آخر پستت حالمو جا آورد و خیالم راحت شد خداروشکر که حالش بهتر شده خوشکل خانم


ممنونم عزیزم مرسی از مهربونیت
انشاله هیچ بچه ای مریض نشه وهمه سلامت باشن
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 مهر 92 16:14
خدا را شکر که حالت خوبه عزیزم ایشالاه همیشه سالم و سلامت باشی


ممنونم عزیزم همچنین خانواده شما
همیشه شاد وسلامت باشید
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 مهر 92 16:14
فدای دل مهربون مامان جونم


قربونت عزیزم:/
هستی
15 مهر 92 17:39
آرزوم از خدا برای خواهری مثل تو وخانواده ات اینکه ،همیشه سالم سلامت درکنار هم باشی.



ممنونم خواهر گلم برا دعای خوبت عزیزم
همچنین شما
نازنینم من جواب میل دوم فرستادم تقریبا 7روز پیش یعنی نرسیده
الان دوباره می فرستم
متین
15 مهر 92 21:30
ایشالا دیگه مریض نخونیمت
عزیزم نیستی؟


مرسی گلم انشاله
میام درگیر بودم
مامان هدیه
16 مهر 92 0:54
ای جانم فدات بشم خداروشکر که خوب شدی ما مسافرت بودیم ندونستم ثمینم بیمار شده خدارو هزاران مرتبه شکر که بهتره
ببخش عزیزم که دیر بهتون سر زدم


مرسی عزیزم خواهش میکنم گلم
همینکه واسمون دعاهای خوب میکنین خیلی خوشحالیم
گفتم نیستید جاتون خیلی خالی بود
مامان علی خوشتیپ
5 آبان 92 9:50
خصوصی گلم
فاطمه
21 آبان 92 15:40
الان ثمین خانم چطوره؟
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم خوبه اما هنوز آبریزش بینی داره راستی آدرس وب ندارید
ملیحه
23 آبان 92 9:13
خدا براتون حفظش کنه ثمین خانوم رو خیلی دختر با نمکیه
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسی از محبتت