ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

عید فطرت مبارک

1392/9/12 3:51
541 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خوبی قشنگم

قبل از همه عید فطر بهت تبریک میگم واین پست واسه خاطره اش برات مینویسم چون عید دو روزقبل بود وما هم درست روز مونده به روزعید اشتراک اینترنتمون تموم شد ومامانی نتونستم برات پست بذارم وبه دوستامون تبریک بگم متاسفممعذرت

اما حالا باتاخیر این عید عزیز به همه دوستای نازنینمون تبریک میگیم وامیدوارم همه روزاشون عید باشه وهمیشه شاد باشن

این چندروز هم کلی مهمونی رفتیم ومهمون داشتیم درست تا امروز ظهر که دایی جون اینا و نه نه جون اومده بودن

شما هم کمی شیطون تر شدی ومحمد مهرداد که اومده بود باهم دیگه دعواتون میشه وباعث شد که خاله مهری صداش دربیاد و........عصبانی

خلاصه اینکه خوش گذشت یه عروسی هم رفتیم که بجای خودش خاطره ای شد من وخاله جونها رفته بودیم تفریح بیرون که یهویی آقا ساعت 8بعدازظهر زنگ زدکه باید بریم عروسی ویادش رفته زودتر بگه ،منتظر بود تا من شروع کنم به غر غر کردن و.....دعوا

اما از اونجایی که مامانی همیشه فکر روز مبادا رو میکنه ولباسهامون توی کمد داشت تمیز ومرتب و اتوکشیده بهمون چشمک میزد ومنم در آرایش کردن درست کردن مواستعداد خاصی دارم و فرز بودم خیلی باآرامش گفتم باشه بیا دنبالم و....

آقاباورش نمیشد که راس ساعت 9 تالار باشیم خوشحال

اینم نوشتم تا همیشه یادت باشه که یه روز مبادایی درذهنت داشته باشی

واز همه مهمتر اینکه برا دختر نازم رفتم وکارتهای بن بن بن خریدم وچندتا کارت که واسه شما مناسب بود جداکردم وبااینکه فقظ  3با برات تکرار کردم سریع یاد گرفتی وباعث تعجب من وآقا شد آخه ما فکر میکردیم که باید یه مدتی باهات تمرین کنیم تا یاد بگیری واین خیلی باعث خوشحالی ما شد

چون یکی دیگه از استعدادهای دختر کمون بهمون ثابت کرد که دخترباهوشی هستی قشنگم

عزیزم خیلی دوست داریم گلم عشقم نازم وجودم عمرم خوشگلم قشنگم نفسم هرچی خوبی تو این دنیاست واست آرزو میکنم ومیدونم خدا بهت هدیه میکنه چون تورو خیلی خیلی دوست داره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (45)

marjan
20 مرداد 92 19:50
به نام صاحب شانس « با عشق هم چیزممکن است.» موقعی که این نامه را دریافت می کنید کسی راکه دوست دارید ببوسیدومنتظریک معجزه باشید. این نامه برای خوش شانسی شمافرستاده شده است نسخه اصلی درکشورانگلستان می باشد.این نامه9باردردنیاچرخیده است شانس برای شمافرستاده شده است ظرف مدت 4روزپس از دریافت این نامه اخبارخوشی را دریافت خواهیدنمود به شرط آنکه شماهم به نوبه خود آن رابرای دیگران ارسال نمایید.این شوخی نیست باارسال آن شما خوش شانسی خواهید آورد پول نفرستیدکپی ها رابرای اشخاص بفرستید که فکرمیکنیدبه شانس احتیاج دارند.این نامه را نگه ندارید.این نامه راظرف مدت 96ساعت ازدست شما خارج شود. یک افسر آر.آ.پی.هفتاد هزاردلاردریافت نمود.جرلبرن ده هزار دلار دریافت نمود ولی چون این زنجیرراشکست آن را ازدست داد. درهمین حال درفیلیپین جین ولنز به دلیل اینکه این نامه رابه جریان نینداخت6روزپس ازدریافت آن همسرش راازدست داداگرچه قبل از مرگ همسرش775هزاردلاردریافت نموده بود.حتماُ20 کپی بفرستیدو ببینیدکه ظرف مدت 4روزچه اتفاقی می افتد. این زنجیره از ونزوئلا شروع شدواین نامه ازبانرک آنتولی پیگیری وبه میلیونری در آمریکای جنوبی نوشته است. ازآنجاکه این کپی باید در سراسرجهان بگرددشماباید20کپی تهیه نموده وبرای دوستان وهمکارانتان بفرستیدپس از چند روزشمایک سورپریزدریافت یک حقیقت است حتی اگرشمایک شخص خرافاتی نباشی واقعا شرمندم برا منم فرستادن مجبورم بفرستم
سیده
20 مرداد 92 20:50
زندگی کن ، حتی اگر بهترینهایت را از دست دادی چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر برایت میسازد …
عسل
20 مرداد 92 21:41
سلام با یه مطلب باحال آپم زود بیا[شیطونک] نیومدی از لینک حذف میشی
حمید
21 مرداد 92 8:49
دیریست مرا یارای سخن گفتن نیست یارای به راه پر مغیلان رفتن نیست یاران مرا از جدایی مترسانید که من خود دانم قانون رفاقت جز عهد گسستن نیست مرا هراسی از راز دل گفتن نباشد پل امیدی به پیمان یار بستن نیست ای عاشق زار تا زمان مگذشته کاری کن که در پیری دگر ترا توان جستن نیست باز آی به دیار صابر پرده از راز خویش بردار که دیگر ترا طاقت این راز نهفتن نیست
علی
21 مرداد 92 9:20
سلام مریم جون خوبی ثمین جون چطوره گلم - فدای سرش که برنده نشد چون اون براهمه دوستان برنده وملکه هستش دیگه اینکه عیدخودت ودخترخوشگلتم مبارک باشه واینکه چرادیگه به من سرنمیزنی ؟
کلاه قرمزی
21 مرداد 92 11:09
زندگی باید کرد گاه با یک گل سرخ گاه بایک دل تنگ گاه باید رویید در پس این باران گاه باید خندید برغمی بی پایان آری زندگی این است....
مریم
21 مرداد 92 12:34
ﺷﻌﺎﻉ ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﻴﺖ ﺭا ﺭﻭﺯ ﺑﻪ ﺭﻭﺯ ﺯﻳﺎﺩ ﻛﻦ ، ﺁﻧﻘﺪﺭ ﻛﻪ ﺭﻭﺯﻱ ﺑﺘﻮاﻧﻲ ﻫﻤﻪ ﺭا ﺩﺭ ﺁﻥ ﺟﺎ ﺩﻫﻲ ﺁﻥ ﻭﻗﺖ ﺗﺎ ﺧﺪا ﻓﺎﺻﻠﻪاﻱ ﻧﻴﺴﺖ . . .
دریا
21 مرداد 92 13:43
دوتاجوون ایرونی
21 مرداد 92 13:48
سلام بچه ها میخواستم کمی باتون حرف بزنم...حتما براتون تعجبه که چرا من تنهایی صحبت میکنم پس همکارم کوش؟ من دختریم که پا به کسی نمیدم...تاحالا باکسی رفیق نشدم٬تاحالا هیچ پسری دلمو نبرده٬حاشیه نمیرم میرم سره اصل مطلب...من یه وب دارم به اسم حرفایی به وسعت دریا...یه روز یه نظر واسم گذاشته بودن به اسم پسره حنایی از وبم تعریف کرده بود ومنو به وبش دعوت کرد منم رفتم وبشو دیدم وهمو لینک کردیم یه پست گذاشت که خیلی خوشم اومد من ازش درخواسته همکاری کردم واونم قبول کردو این وبو ساختیم کلی به خاطره این وب سختی کشیدم... آپم حتما بیا
عسل
21 مرداد 92 14:53
اگر : هدفی برای زنددگی دلی برا دوست داشتن وخدایی برای پرستش داری خوشبختی
مریم مامان مهساومعین جون
21 مرداد 92 17:46
مامانی کجاش رو دیدی ما نی نی ها خیلی خیللللللی باهوشیم
آپم بدو بیا


آراه واقعا فکم افتاد
الان میام
http://justforgod.persianblog.ir
21 مرداد 92 19:34
http://justforgod.persianblog.ir
زهرا
21 مرداد 92 20:35
سیمین برنده شد؟


ثمین
نه
مامان سجاد*ساجده
21 مرداد 92 20:46
سلام
مرحبا به این مامان که به فکر روز مبادا هم هست و فرزو زرنگه
دست مامان هم درد نکنه بابت خرید کارتهای بن بن بن
منم بهترین ها رو برای دخملت آرزو میکنم


سلام عزیزم مرسی مامان مهربون بابت لطفت ومهربونیت
baran
22 مرداد 92 3:21
سلام عزیزم,واقعا ناراحت شدم که ثمین جون نبرد,ولی ایشالا توی دور بعدب حتما اول میاد


از خدا پرسیدم:خدایا چه چیزی تو را ناراحت میکند؟خداوند فرمود:هر وقت بنده ای با من سخن میگوید چنان به حرف های او گوش میدهم که گویی به جز او بنده دیگری ندارم ولی او چنان سخن میگوید که گویی من خدای همه هستم جز او



ممنونم عزیزم انشاله
عسل
22 مرداد 92 10:52
گاهی که دلم می گیرد خدا را می خواهد که پایین بیاید دستش را بگیرد ، بگوید اینجا آدم ها اذیتت می کنند؟ بیا برویم...
اتنا مامان نگین
22 مرداد 92 14:17
عید شما هم مبارک.خصوصی داری
حمید
23 مرداد 92 8:28
رمـز و راز واژه های زشـت و زیـبا در زنـدگی ! عاقلانه ترین کلمه "احتیاط" است حواست را جمع کن دست و پا گیر ترین کلمه "محدودیت" است اجازه نده مانع پیشرفتت شود سخت ترین کلمه "غیر ممکن" است اصلا وجود ندارد مخرب ترین کلمه "شتابزدگی" است مواظب پل های پشت سرت باش تاریک ترین کلمه "نادانی" است آن را با نور علم روشن کن کشنده ترین کلمه "اضطراب" است آن را نادیده بگیر صبور ترین کلمه "انتظار" است همیشه منتظرش بمان با ارزش ترین کلمه "بخشش" است سعی خود را بکن قشنگ ترین کلمه "خوشرویی" است راز زیبایی در آن نهفته سازنده ترین کلمه "گذشت" است آن را تمرین کن پرمعنی ترین کلمه "ما" است آن را به کار ببر عمیق ترین کلمه "عشق" است به آن ارج بده بی رحم ترین کلمه "تنفر" است با آن بازی نکن خودخواهانه ترین کلمه "من" است از آن حذر کن نا پایدارترین کلمه "خشم" است آن را در خود فرو بر بازدارنده ترین کلمه "ترس" است با آن مقابله کن با نشاط ترین کلمه "کار" است به آن بپرداز پوچ ترین کلمه "طمع " است آن را در خود بکش سازنده ترین کلمه "صبر" است برای داشتنش دعا کن روشن ترین کلمه "امید" است همیشه به آینده امیدوار باش
مامان محمدطاها
23 مرداد 92 10:05
میگن دل به دل راه داره ها دیشب کلی دنبال آدرس وبتون گشتم ثمین گلمو ببوسید
دوستدارصبح
23 مرداد 92 12:34
ﺳﻼﻡ ﻫﺮﭼﯿﺰﯼ ﺭﻭ ﮐﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ 3 ﺑﺎﺭﺗﮑﺮﺍﺭﮐﻦ ،ﺑﻌﺪ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺯﯾﺮ ﻭ ﺑﺨﻮﻥ : ﺑﺴﻢ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﻟﺮﺣﻤﻦﺍﻟﺮﺣﯿﻢ ﻻﺣﻮﻝ ﻭﻻﻗﻮﺓ ﺍﻻ ﺑﺎﻟﻠﻪ ﺍﻟﻌﻠﯽ ﺍﻟﻌﻈﯿﻢ ﺁﻣﯿﻦﺍﯾﻦ ﭘﯿﺎﻡ ﺭﻭ ﺑﻪ 9 ﻧﻔﺮ ﺑﻔﺮﺳﺖ ، ﺁﺭﺯﻭﺕ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩﻣﯿﺸﻪ ، ﺑﺎﻭﺭ ﻧﻤﯿﮑﺮﺩﻡ ﻭﻟﯽ ﻭﻟﯽ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩﻣﯿﺸﻪ ! ﭘﺎﮎ ﮐﻨﯽ ﯾﺎ ﻧﻔﺮﺳﺘﯽ ﻣﻤﮑﻨﻪ ﺁﺭﺯﻭﺕ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩﻧﺸﻪ ﺍﻻﻥ ﺳﺎﻋﺖ ﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻦ ، ﺩﻗﯿﻘﺎ 9 ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪ ﯾﻪﺍﺗﻔﺎﻗﯽ ﻣﯿﺎﻓﺘﻪ ﮐﻪ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﺖ ﻣﯿﮑﻨﻪ...........
عسل
23 مرداد 92 13:56
سلام آپ جدید کردم،بیا راستی جواب سوال هم گذاشتم
◕‿◕آبجی معصومه◕‿◕
23 مرداد 92 17:33
[بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه] [بوسه][بوسه] [بوسه][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بوسه] [بوسه][بدرود][بدرود][بوسه] [بوسه][بدرود][بدرود][بوسه] [بوسه][بدرود][بدرود][بوسه] [بوسه][بدرود][بدرود][بوسه] [بوسه][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بوسه] [بوسه][بوسه] [بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه] عالي بود.
عمه جونی
23 مرداد 92 19:44
سلام عزیزم ممنون بهم سر زدی خوشحالم کردی
عسل
23 مرداد 92 21:37
ﺩﺭ ﻣﺮﺩ ﻫﺎ حسی ﻫﺴﺖ ﻛﻪ ﺍﺳﻤﺸﻮ ﻣﻴﺬﺍﺭﻥ ” ﻏﻴﺮﺕ “ ﻭ ﺑﻪ ﻫﻤﻮﻥ ﺣﺲ ﺩﺭ ﺧﺎﻧﻢ ﻫﺎ ﻣﻴﮕﻦ “ﺣﺴﺎﺩﺕ “ ﺍﻣﺎ… ﻣﻦ ﺑﻪ ﻫﺮﺩﻭﺷﻮﻥ ﻣﻴﮕﻢ ” ﻋﺸـــــــــــﻖ “ ﺗﺎ ﻋﺎشـــق نباشی نه غیرتی میشی نه حـســود !
nora
24 مرداد 92 3:15
قضیه این عید فطر چیشد خبر ندادین؟
سیده
24 مرداد 92 7:39
گدای عشق نباشید بخشنده عشق باشید انسانهای زیبا همیشه خوب نیستند انسان های خوب همیشه زیبایند . . . آپم
حمید
24 مرداد 92 9:22
زیباترین غروب: غروب عاشقان زیباترین سنگ: دل یار زیباترین مایع: اشک زیباترین ناله: آه زیباترین دف: قلب تو زیباترین کلام :دوستت دارم . . .[بوسه][بوسه][بوسه]
مامان هدیه
24 مرداد 92 16:56
سلام عزیزم منم با تاخیر عید رو بهتون تبریک میگم آفرین به ثمین خوشگل و باهوشم آفرین به مامانی که اینقده آینده نگره
مریم
24 مرداد 92 17:53
سلام عزیزم به من سر بزن و اگر با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن.. ما هم یه کوچولو داریم...
هموطنم
24 مرداد 92 19:12
سلام سلام 13256987456322114458تا سلام رفیق بی کلک هموطن... صادق هدایت میگه: مذهبی ها اگر خدا از من خوشش نمیاد بذارید خودش به من بگه نه شماها
اعظم
24 مرداد 92 20:02
عیدتون مبارک باشه عزیزم ثمین باهوش و نازو هم از طرف من مجکم ببوس
عسل بنو
24 مرداد 92 21:28
سلام خوبی شما؟ ببهشید دیر اومدم دخملیم مریض بود نتونسم بیام وبلاگم ممنون ب وب سر زدی تونسی بازم بیا
شکیبا
25 مرداد 92 10:32
دلم برای ثمین جونم تنگ شد... دلم میخواد یه عکس از عکس های اتلیه ثمین رو بگیرم میتونم ؟
مَهدی
25 مرداد 92 12:43
دوست عزیزم سَلام، خیلی خوشحال میشم بیایی و نظرت رو درباره آپ دوم بگی، امّا رفیق خدا کنه هیچ وقت عاشق نشی،یا عاشق میشی هر وقت دلت خواست به معشوقت برسی،از وقتی اسم کربلا اومده هوایی شدم. نظرم ندادی،ندادی،فدا سرت عزیزم، فقط بیا و یه التماس دعا برم بگو،خواهش میکنم رفیقم،خواهش میکنم.
mahtis
25 مرداد 92 16:38
سلام.دخمله خوجملی دارین اون موقع که نظر گذاشتین من sms رو دادم ولی نتونستم نظر بذارم. اگه دوس داشتین به وبم بیاید.بای مامانه ثمین کوچولو
مامان محمدصدرا
25 مرداد 92 22:57
سلام خانمی
دختر گلت چطوره. عکسی که ازش گذاشتی تو پست ثابت فوق العاده زیباست. حتما براش اسپند دود کن گلم. خیلی کم پیدایی به ما هم سر بزن. راستی رتبه ات خیلی هم عالی شده بین اون همه شرکت کننده. ان شاالله توی همه مراحل زندگی ثمین جون برنده باشه.


سلام مامان مهربون مرسی چشم حتما اسپند میکنم
ممنونم از مهربونیت
مامان جوجه طلا
27 مرداد 92 1:25
ایشالله که مهمونی و عروسی بهتون خوش گذشته باشه .
آفرین برای تهیه بن بن بن خیلی خوبه


ممنونم عزیزم
هموطنم
27 مرداد 92 12:50
مامانی بهم سر نمیزنی خیلی وقته

بخند

مردم شهری که همه در آن می لنگند
به کسی که راست راه می رود می خندند...



سلام شرمنده
اومدم
آلیس
27 مرداد 92 13:50
نبودن هایت آنقدر زیاد شده اند که هر رهگذری را شبیـﮧ تو می بینم !! نمی دانم غریبـﮧ ها ” تـــــــــــــــ ــــو ” شده اند یا تو ” غریبـــــــــ ـــــــــــــــــﮧ ” ؟؟!!
رویا
27 مرداد 92 14:23
سلام. ماشاالله چه دختر باهوشی داری. چه زود همه چی یاد میگیره. ___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*.............
art-color
27 مرداد 92 19:05
سلام دوست عزیز. لطفا برای دیدن کارها و مطالب جدید به وبلاگم تشریف بیارید.منتظرتون هستم. خیلی متشکرم....
مامان نوژا جونی
3 شهریور 92 12:25
عزیزم به جشن تولد دختری دعوت شدید به وبلاگم سر بزنید

اومدممممممممممممم

art-color
11 شهریور 92 17:27
سلام بر شما مُلک و مَلَک به ناله و افغان و اشک و آه چون داغدار، حضرت موسى بن جعفرست خون مى رود ز فرط غم از چشم شیعیان زیرا که قلب عالم امکان مکدَّرست شهادت حجت خدا،اما جعفر صادق را به شما تسلیت عرض می کنم. امیدوارم شفاعت آن حضرت نصیب همگی ما بشود....
......
14 شهریور 92 13:01
.....
14 شهریور 92 13:01