ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

فقط به امید چاپ عکس تو مجله شهرزاد

1392/9/12 3:54
1,627 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنینم قشنگم

الان که این مطلب واسه تو یکی یکدونه مینویسم شما توخواب ناز هستی و حتما داری خواب فرشته هارومیبینی

عزیزم بالاخره اعلام نتایج غیر نهایی شد وتا 2 یا3روز دیگه هم نتایج قطعی اعلام میشه اما شما رتبه 28 از753 نفر هستی ودیگه امیدی به برنده شدن و اینکه عکست تو مجله شهرزاد چاپ بشه نیست ت

البته ناراحت نیستم ها اما خیلی دوست داشتم عکست  مجله چاپ کنن خوب نشد دیگهنشدالبته قشنگم شما از نظرمن وخیلی ها برنده ای گلم

ولی خیلی خوشحالم که تمام تلاشم کردم وتو این مدت براخاطر اینکه زیاد دوست وآشنا نداشتیم از طریق دنیای مجازی کلی دوست خوب ونازنین پیدا کردم  که با پیغام های پر محبتشون بهم انرژی میدادن کلی بهمون لطف داشتن وبهت رای دادن ازهمینجا از تک تکشون از صمیم قلب تشکر میکنم که تنهامون نذاشتن وامیدوارم دوست خوبی براشون باشم وهمیشه درکنارمون باشن

واین برد اصلی من وثمینم ووبلاگش هست که یه عالمه لینک دوستانمون پر شده وتوپیوندهای روزانه وآرشیو لینکها کلی دوست جدید و نازنین داریم که وجودشون به وبلاگمون یه رنگ دیگه داده

اینم یه بوس از طرف ثمین واسه شما عزیزان بوس

دخترم میدونم وآرزومه یه روزی عکست رو جلد مجله شهرزاد چاپ میشه اگه من مامانتم این بهت قول میدم عشق

{راستی عزیزم امروز دقیقا 6ماه که این وبلاگ واست راه اندازی کردم وخاطرات قشنگتو ثبت کردم خدایا شکرت}

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (47)

شادي
16 مرداد 92 8:58
کم کم غروب ماه خدا دیده می شود صد حیف ازین بساط که برچیده می شود در این بهار رحمت و غفران و مغفرت خوشبخت آنکسی ست که بخشیده می شود پيشاپيش عید سعيد فطر بر شما مبارک
عسل
16 مرداد 92 11:07
بزن به سلامتی حرفهای دلت که به کسی نگفتی.... بزن به سلامتی اینکه کوه درد بودی ولی دم نزدی..... بزن به سلامتی تنهایی هات ولی تنهایی رو دوست نداشتی... بزن به سلامتی ارزوهایی که نتونستی لمسشون کنی..... بزن به سلامتی عشقی که طالعش به اسمت نبود ولی هنوزهم دوسش داری.... بزن به سلامتی شبهایی که تو تنهاییهات گریه کردی ولی نمیدونستی برای چی.... بزن به سلامتی دوست و ادمهایی که از پشت خنجر زدن... هنوز مست نشدم نگاه می کنم به انتهای شیشه و اخرین پیکم ولی هنوز حرف دارم...
عـــلــی نــخــعی
16 مرداد 92 12:33
ســــلام بــــا احــــــترام دعــــوتید با پستی از ، دکــــــترشـــــریعتـی ..
سعید
16 مرداد 92 12:37
حـــکایـت زنـــدگی مـا شـده مــثـل دکــمـه ی پـــیـرهـن،اولــی رو کـه اشــتـبـاه بـــسـتی ،تــا آخـــرش اشـــتـبـاه مـــیـری ! بــــدبـخـتـی ایــنـه کـه ؛ زمــانی بـه اشـــتـبـاهـت پـــی می بـری کـه رســیـدی بـه آخــــرش!
انسیه مامان امیرعلی
16 مرداد 92 13:01
انشالله برنده بشه ثمین خانومی چه خوشکله ماشالله عکس بالایی
انسیه مامان امیرعلی
16 مرداد 92 13:01
مامانی اپمممممممم
هموطنم
16 مرداد 92 13:05
لبخند یادت نره.بخند بیشتررررررررررررررررررررررررررر آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
علی
16 مرداد 92 13:24
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ -------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤-----------------------------¤¤¤ __¤¤¤¤¤--------------سلامي به لطافت عشق--------------------¤¤¤ _ ¤¤¤-----------پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردني است---------- ¤¤¤ ¤¤¤---------------------------------------------------------------------------¤¤¤ ¤¤¤--به نام دوست که زندگي و زيبايي لايق اوست----------------- ¤¤¤ ¤¤¤------بي شک مرگ پايان کبوتر نيست----------------------------- ¤¤¤ ¤¤¤----------در اوج نياز و بي نيازي هيچگاه خدا رو از ياد مبر--------¤¤¤ ¤¤¤--او در همه لحظه ها در کنار توست کافيست صدايش بزني--¤¤¤ _¤¤¤-------------اوست که به هر چيزي حس بودن مي بخشد---¤¤¤ __¤¤¤------------------اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ --------¤¤¤ ____¤¤¤-------------------سکوتم سرشار ز فرياد است--------¤¤¤ ______¤¤¤------------------سرشار ز شکر و سپاس-------¤¤¤ _________¤¤¤------به کلبه تنهاي هام سر بزن-------¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤-----لبت خندون، دلت شاد---¤¤¤¤ _____________¤¤¤---------زندگي به کام------¤¤¤ ________________¤¤¤-دلت سر شار از-¤¤¤ ___________________¤¤عشق به خدا¤¤ ______________________¤¤¤¤¤¤¤ _______________________¤¤¤¤ __منتظر قدوم هميشه سبزتم__ ¤¤ ________مهرت پايدار________¤
اتنا مامان نگین
16 مرداد 92 13:57
روز آب خوردن در ملا عام خوردن غذا در رستوران روز آشتی با در یخچال ! پیشاپیش بر همگان مبارک
melika
16 مرداد 92 18:02
بووووووووووووووووووس اس دادم جیگرم مامان جونم
زندگی و داروندار
16 مرداد 92 19:04
خبر فوری....لطفا سریعا بیاید تا دست به دست هم بدیم و جلوی نامردی بایستیم منتظرتونیم
امید وسعیده
16 مرداد 92 22:38
دلها همه بهاران شد از شمیم باران مه رخ نموده امشب در عید روزه داران هر کس که در دعایش یادی کند ز یاران شیرین تر از عسل باد کامش به روزگاران . . . پیشاپیش عیدت مبارک
عـــلــی نــخــعی
17 مرداد 92 11:48
ایّام رمضان بهونه ای بود برا تمرین انسانیّّّت و عشق به داشته ها تلاش ، برا به دست آوردن نداشته ها و درک ارزش ها. پیشاپیش عید سعید فـطر رو ، بهتون تبریک میگم . بــــــا احـــــترام دعــــوتــــید..... بــــا دل نـــوشته ای ، از عــــــید فــــــــطر
amin
17 مرداد 92 12:11
سلام مامان گل خوبی ؟ ثمین جووون خوبه ؟ هم ناراحت شدم هم خوشحال ناراحت واسه برنده نشدن ثمین جوووووووووون و خوشحال از اینکه شما ناراحت نشدی مامان جووووووون امیدوارم همیشه سالم و شاد و سربلند در کنار دختر نازت زندگی کنی اگه بازم تو مسابقه ای شرکت کردین یا کمکی بو که از دستم برمیاد حتما بهم بگین ممنون اینا مال ثمین جون اینا واسه مامانش
nora
17 مرداد 92 17:06
azizam mami samin khabare samino behem bedin yadeton nare khanomi az tarafe man samine golo bebos elahi fadash besham
مامانی درسا
17 مرداد 92 17:10
صدای پای عید می آید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است.. از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟ عید فطر پاک ترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است. پیشاپیش عیدتون مبارک
هموطنم
17 مرداد 92 18:02
از نظر ما هم برنده اس میتونی چشماتو ببندی و منو تو ذهنت تصور کنی؟ تونستی؟ به شما تبریک میگم شما ماه رو دیدید! عید سعیـــــــــــــــــد فطر مبارک
غزل ودریا
17 مرداد 92 18:36
تورا خودم چشم زدم بس که نوشتمت میان شعرهایم بى آنکه “اسپند” بچرخانم میان واژه هایم … ثمین بانو ما همیشه برنده است برندست چون مامان نازی مث شما داره سلامت باشید همیشه بوس ثمین نازم اینم واسه مامان گله ثمینم البته با اجازه
نسرین خاله اسما
17 مرداد 92 20:04
خداحافظ ماه پروردگار الرحمن الراحمین خداحافظ ماه لحظه های افطار و سحر خداحافظ ماه نعمت و رحمت و برکت خداحافظ ماه شب های نورانی قدر . . . عید فطر مبارک.
آلیس
17 مرداد 92 20:37
سلام مامان خانومی نماز روزه ها قبول حق باشه عیدتون پیشاپیش مبارک بوس برای ثمین
بهناز
17 مرداد 92 21:33
سلام مامان ثمین جون ، خوبین ؟ نماز و روزه ها و عباداتتون انشالا قبول حضرت حق باشه عید فطر هم بهتون تبریک میگم ، خیلییییییییییییییی ناراحت شدم که ثمین خوشگلمون نشد که برنده بشه ولی اشکالی نداره به قول خودتون ثمین خوشگله از نظر ما برنده هست براش آرزوی بهترینها رو از درگاه خدای مهربون دارم و امیدوارم همیشه تو زندگیش موفق باشه . اینم یه بوسسسسسسسسسسسسسس خوشگل واسه ثمین خوشگل
عاطفه
17 مرداد 92 21:43
سلام مرسی بهم سر زدین چشم حتما میفرستم ثمین جون ما اول شه از طرف من ببوسینش
علی
18 مرداد 92 0:29
می خواست بهانه ای که پر نور شویم از هرچه بدی و غیر او دور شویم یک ماه پر از فرصت برگشتن داد یک عید فرستاد که مغفور شویم یک ماه صدا کرد که زیبا باشیم در هر سحر و شبی چو مولا باشیم ماه رمضان ماه مهارت ورزی ست باشد که همیشه مثل حالا باشیم یک ماه بهشت بر زمین حاکم شد یک ماه ز عصیان دلمان نادم شد یا رب نکند دوباره مهجور شویم یک مژده بده که وصلمان دائم شد خوبان التماس دعاعیدتون مبارک
♥مامان آمیتیس♥
18 مرداد 92 6:10
دعاهایت را اجابت كند آنكه آسمانی را میگریاند تا گلی را بخنداند. طاعات و عبادات قبول عيد سعيد فطر بر شما مبارك
مامان سجاد*ساجده
18 مرداد 92 11:13
ایشالله دفعه دیگه حتما ثمین برنده میشه و شما به ارزوتون میرسید
مامان مرضیه
18 مرداد 92 11:44
خانومی ناامید نشو یه دفه دیگه بـــــــــــــــــــــــــــــوس
عسل
18 مرداد 92 12:18
سلام اپ کردم خوش حال میشم بهم سر بزنی منتظرم
متین
18 مرداد 92 13:07
خدایا عید است و دلم خانه ویرانه، بیا / این خانه تکاندیم ز بیگانه ، بیا یک ماه تمام مهیمانت بودیم / یک روز به مهمانی این خانه بیا عید فطر بر شما مبارک...
مامان صبا
18 مرداد 92 13:16
سلام عزیزم عیدتون مبارک عبادات هم قبول حق باشه خانومی مهم اینه که ثمین جون با داشتن مامانی به خوبی شما همیشه برنده ست
مامانی کسرا
18 مرداد 92 13:37
مگه نفر بیست نبود!!!!! عب نداره عزیزم انشالله سالم زندگی کنه برنده بودن خیلی مهم نیست انشالله عکست رو قلب آدما چاپ شه تا ابد... از راه دور میبوسمت ثمین جون
ستایش
18 مرداد 92 19:56
عیدت مبارک گلم(این تبریک ساده منو بپذیر چون اصن حوصله ندارم)
بهناز
18 مرداد 92 21:02
تو آیا عاشقی کردی بفهمی عشق یعنی چه ؟؟ تو آیا ... بیکرانه عشق به روز شد منتظر نگاه پر مهر شماست...
هموطنم
19 مرداد 92 12:39
مامان نیسیااااااااااااا مواظب قلبها باشیم. هیچ چیز آسان تر از قلب نمیشکند. آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم رفیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــق
اعظم
19 مرداد 92 14:45
عزیزم دفعه بعد حتما اول میشی با داشتن دختری ناز نباید ناامید بشی گلم
ویدا
19 مرداد 92 16:16
سلام عزیزم وبت عالیه به منم سر بزن
آلیس
19 مرداد 92 20:35
سلام مامان خانومی خوشحالم بخاطر اینکه همین که ثمین یه مامان به این خوبی داره برنده ست دیگه نیازی به اول بودن نیست از نظر من اوله..
مامان آوا
19 مرداد 92 21:43
در هر حال رتبه خیلی خوبی آورده. عکسش رو برای برنامه های تلویزیونی بفرست. حتما پخشش می کن.
مامان ضحـــــــــــــــا
20 مرداد 92 8:35
سلام طاعات و عباداتتون قبول درگاه حق عيدتون مبارك
سارا مامان آرام
20 مرداد 92 13:30
با افتخار لینک شدین
مَهدی
20 مرداد 92 15:37
آپم. منتظر حضور سبز و نظرات قشنگتون هستم.
آسمان سمل
20 مرداد 92 15:55
سلام با یه مطلب اموزنده بروزیم
راستی در نظر سنجیمون شرکت کن ممنون


اومدم چشممممممممممممممم
زهرا
20 مرداد 92 17:20
سلام خدا براتون نگهش داره عیدتونم مبارک


سلام عیدشماهم مبارک ممنونم
taranom
20 مرداد 92 17:29
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
مامان امیرعلی
23 مرداد 92 9:39
سلام عزیزم شرمنده خیلی دیر بهت کامنت دادم ، فدای دخمل باهوش وزرنگت بشم فداش بشم که با کارت بن بن بن برام گفت آب،قربونش برم که خوشگلترین دخمل دنیاست،قربون مامان مامان هنرمندش که قراره به منم یاد بده
مامان هدیه
24 مرداد 92 16:58
بله مامانی ثمین جون از نظر ماها همیشه اوله رتبه 28 هم رتبه ی خیلی خوبیه
maede
26 مرداد 92 14:50
Like
علی
2 شهریور 92 17:19
http://golpesaranebaba.niniweblog.com


سلام مریم جون چندتا عکس گذاشتم تواین آدرس یه سربزن اگه دوست داشتی عکس ثمین جون روبرام بفرست تا درست کنم واسش . کادوتولدش .


سلام چشم حتما