ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

شیرینکاری

1391/11/26 22:28
756 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

ثمین جون کم کم دیگه میخوام بخورمت دیگه طاقت ندارم آخه همش دلم داره قش وضعف میره واست

دیگه بااین کارات داری دیونم میکنی ،اونقدربلا شدی که فقط بایدیه لقمه چربت کنم ،آخه مامانی چرا بامن این کارارومیکنی

داری شیرین وشیرینتر میشی بهت میگم خودت موش کن،اینطوری میشی

موش

دوست جوناخودتون قضاوت کنید من حق ندارم این دخمل بخورم

ادامه یادت نره

 

عشق

بازی

موش

عشق

عشق

عشق

عشق

عشق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
24 بهمن 91 13:06
ســـلام خواهش میکنم ...
عزیزدلم باید با ی مرورگـــر دیگه باز کنی نمیدونم چـــرا اینطوری شده ...
با مرورگر موزیلا ... باز نمیکنه یا با گوگل کروم برو یا با اکسپلورر...
:
سلام عزیزم درسته مرسی گلم

مامان هدیه
24 بهمن 91 14:42
مامانی حق با شماست...به نظر بنده میتونین بخورین چون منم اینجا دلم ضعف رفت
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
24 بهمن 91 16:19
خصوصی ///


مرسییییییی
یگانه مظفری
6 اسفند 91 22:48
ثمین جون من خیلی دوست دارم عزیزم نفس منی
کاش نی نی داداش منم مثه تو ناز بشه
عزیز دلم
دووووووووووست دارم


عزیزم مرسی،ثمینم توروخیلی دوست داره قشنگم ممنونم که به ماسرزدی بازم بیا خوشحال میشم راستی نی نی داداشت حتما نازوملوس مثل مامان وباباش میشه

بابای ارشیا
7 اسفند 91 15:05
گلی دارین به پهنای وسعت کشور دل
زیبا ؛ شیرین و دلربا
خداوند براتون سلامتش کنه انشالله
ممنونم که به ارشیای من سرزدید .


ممنونم خواهش میکنم