ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

بهترین روز زندگیمون

1391/11/16 21:38
562 بازدید
اشتراک گذاری

می خوام از بهترین اتفاق زندگی عاشقانه من وآقات برات بگم 

درست 8/03/1390 ساعت 8صبح رفتم آزمایش خون بدم چون مامانی یه حدسایی میزد اما نمی تونست باورکنه وقتی آزمایش دادم وگفتن ساعت 12:30جواب میدن دل تودلم نبود تااینکه راس ساعت رفتم وجواب گرفتم خانمه هیچی نگفت پرسیدم جوابش چیه؟ گفت حامله ای

باورم نمی شدبه طرف مطب دکترم رفتم توخیابون زیرلب میخندیدم حتماهرکس من دیده باخودش فکرکرده دیونه ام

وقتی واردمطب شدم به منشی گفتم میخوام دکترببینم که..... اونم برگه آزمایش نگاه کردوگفت خوب حامله ای دیگه گفتم حالا چکارکنم  خندید وگفت هیچی بروشیرینی بخروبیار

بلاخره بااطمینان خاطر ازمطب اومدم بیرون ورفتم یه مغازه عروسک فروشی یه عروسک گرفتم که بعدافهمیدم شانسی دختره زنگ زدم به آقات که بیاددنبالم وقتی اومدازش خواستم بریم سرمزارمامانی سرراه یه گل گرفتیم ورفتیم ثمین جونم اولین نفر  مامانی بودکه بهش خبردادم بعدازکلی درددل وخبرخوش ودلتنگی واشک ریختن اومدیم خونه

عروسکی که خریده بودم وگذاشتم داخل یه صندوقچه وروی یه کارت نوشتم  "یه نی نی کوچولو هدیه به بهترین بابای دنیا " وبعد آقات وصدا زدم وصندوق بهش دادم باتعجب نگاه میکرد ودرجعبه روبازکرد وقتی روی کارت می خوند قیافش واقعا دیدنی بود اصلا باورنمیکرد برگه آزمایش بهش نشون دادم و.....

خلاصه بعدازاون به خاله هاوزهرا جون دوست صمیمیم تلفنی خبردادم وبعدازظهرش بایه جعبه شیرینی رفتم خونه بابا حاجی

همه کلی خوشحال شدن وکلی ذوق کردن  اما مامان یکی ازدوستای صمیمیمون  خانم سلامت وقتی فهمید باچنان ذوقی بغلم کردوبوسم کردوخوشحال شد که فکرکردم مامان خودم بغلم کرد وابراز علاقه میکنه البته واکنشهای دیگرانم جالب بود اما بماند.....

 

اولین هدیه برای آقا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)