ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

بهترین حس دنیا

1391/11/16 23:51
486 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه کم کم دارم روز به روز وجودت بیشتر حس می کنم ماهای اول کمی حالت تهوع داشتم وازبوی گوشت وپیاز داغ وکباب بدم میومد وقتی میرفتم توآشپزخونه حالم بد میشد خلاصه یه چند ماهی گذشت تادیگه به چیزی حساس نبودم

هرماه واسه چکاپ میرفتم دکترخداروشکرهمه چیزخوب خوب پیش میرفت کاملا حس میکردم که تودختری روزی که باخاله میترارفتم سونو واسه تعیین جنسیت دل تودلم نبود آقات شاهرود بود تاموقعی که نوبتم بشه همش به فکراین بودم اگه بگه پسره چقدرتوذوق آقات می خوره تااینکه نوبتم شد وخاله میترافیلم میگرفت یهو دکتره گفت : " سالم ودختر " اونقدر خوشحال شدم که فقط دوست داشتم دکتررو بغل کنم باخوشحالی اومدم وبه آقات زنگ زدم و بهش خبر دادم وکلی خوشحال شد

حالا دیگه می تونستم باخیال راحت برم خرید واسه گل دخترنازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)