ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

فهمیدم با کدوم دست مینویسی عزیزم

1392/10/1 4:43
779 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازدونه مامان قشنگم الهی دورت بگردم که امروز کلی ذوق زدم کردی

راستش این حس هر مادریه، از اینکه بچش قلم بدست میگیره وروی یه برگه هر چند یه روزنامه هم باشه شروع میکنه به رسم کردن خطوطی که از 1000تا تابلوی هنری براش ارزشمند تره وکلی ذوق زده میشه وخوشحال از اینکه کودکش نقاشی کشیده ودوست داره زودتر بدونه که راست دسته یا چپ دست................

حالا هم بعد از گذشتن این دوران منم کلی خوشحالم که شما تقریبا داری بهم نشون میدی که با کدوم دست نازنینت میخوای برام از عشق از دوست داشتن بنویسی برام نقاشی کنی وای برام چه کارا که نکنی که با دیدنشون حتماََ کمبود دوتا بال حس میکنم ..........

وای چقدر خوشحال شدم آره خیلی خوشحالم شاید از نظر دیگران چیز مهمی نباشه اما من خوشحالم وچون خیلی وقت پیش، وقتی اولین خطوط رو روی یه تیکه کاغذ کشیده بودی اولین کاری که کردم سرچ درمورد چپ دستی وراست دستی توی اینترنت بود وکاملا مطلع شدم که راست دستها باهوش وچپ دستها خلاق و..... کلی حرف وحدیث دیگه البته بسیارجای تاَمل داشت ونمیشه گفت حقیقت مطلقه اما....

حالا فقط به دور از همه حرف ها وتحقیقات میخوام بگم امیدوارم همه راست ها ،درست ها ،پاک ها ،خوب ها وزیبایی ها نصیبت بشه ثمین نازم

دخترم راست دسته هوراااااااااااااااااااااااااااااااا

یک اثرهنریه ارزشمند توسط کودک نابغه راست دست ما خلق شده بطوری که خواهان که توی موزه بذارم تا به دید همگان برسه

درسته که همش خطوط درهمه اما برای من معناداره وکلی مفهوم با عشق بهم میرسونه و خالق این خطوط بسیارارزشمند،فرشته ای ازدیار مشهد مقدس  که بسیارخلاق وکنجکاو وهوشیاربه مسایل اطرافشه

عزیزانم این شما واین هم چهره زیبا واثرجذاب هنرمند کوچولو ونازنین ما

ببین چقدر خودکار قشنگ دستت گرفتی  دیگه مثل قبلا توی دستت مشتش نمیکنی کاملا یاد گرفتی بدون اینکه با هات تمرین کرده باشم عزیزم دوست دارمممممممممممممممم

نفس من

یعنی وقتی اینجوری به شکم خوابیدی تا بنویسی یاد خودم افتادم اون قدیم ندیما که مشقای شبم مینوشتم الهی دورت بگردم یادش بخیر واجب شد یه پست از نوستالژی خودم وآقا برات بذارم من بردی به اون دور دوراااااا

عشقم

واینم یک اثر هنری دیگه از ثمین جونننننننننننننننننننننن

نفسم

الهی فدات بشم من که میخوای پاهات بکشی آخه برا کشیدن دستات همینکار میکنیم وقتی دستت رو میذاری روی برگه دور تا دورش برات میکشم حالا خودت داری پاهات میکشی قربونت بشم منننننننننننننننننن

عشقم

ثمینم درسن 1سال و10ماه و15روزگی درتاریخ 1392/9/16درساعت11:22 قلم به دست شدی وتونستی خالق این اثرباشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مریم مامان یاسمین زهرا
21 آذر 92 9:31
عزیزمییییییی مینا جون میشه برام بگی که چه جوری میتونم دوستان رو لینک کنم
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم قشنگم میشه ادرستون برام بذارید؟ گلم تو قسمت مدیریت وبلاگ بخش پیوندهای وبلاگ میتونید دوستانتون لینک کنید
مامان مینا
21 آذر 92 12:48
مبارکهمنم همش تو نخه کارنمببینم با کدوم دستش بیشتر کار میکنه ولی یه بار با دست راسته یه بار چپ گیج شدم
مامان ثمین سادات
پاسخ
عزیزم عجله نکن یه روز سوپرایزت میکنه اساسسسسسسسسسسس
محبوبه مامان الینا
21 آذر 92 12:49
عززززززززززززیزم خوشگل راست دست هنرمند خلاق
مامان حدیثه سادات
21 آذر 92 15:04
واااااااااااااااااااااااااااااااااای مباااااااااااااااااااااااااااااااارک باشه.. خاله جون خیلی اثر هنریت قشنگه. قربون اون دستای کوچولوت برم.
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی خاله مهربون خدا نکنه عزیزم
مامان امیرعلی گلی
21 آذر 92 16:32
عزیزه راست دستم اولین هنر نوشتاریت مبارک ایشالله همیشه از شادی و خوشی بنویسی و بکشی
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی خاله نازنینم
مامان گیسو جون
21 آذر 92 16:59
ای جانم ماشاا... موافقم وقتی یه نقطه می گذارن و هزار تا چیز در موردشون می گن آدم می خواد درسته قورتشون بده ببوس خوشگل خانم رو
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی دوست جونم آره چه حالی میده چشششششششششششششم شما هم گیسو جون ببوسید محکممممممممممم
مامان مرضیه
21 آذر 92 19:37
قربون ثمین جونم بشم که داره پاهاشو میکشه خیلی حس خوبیه عزیزم درکت میکنم . امیدوارم به اون خوشحالی برسی که ثمین جون به درجات عالیه رسیده باشه
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسی از محبتت انشاله تشکر بابت دعای خوبتتتتتتتتتتتتتتتتتت
مامان لي لي
22 آذر 92 2:50
الاهي فدات شم مينا جون نه بابا اين چه حرفيه تو عزيزمي
مامان ثمین سادات
پاسخ
قربونت بشم عزیزم ممنونممممممممممممم
مامان لي لي
22 آذر 92 2:50
خدایا صبرم با دردم نمیخواند، صبری که دادی تمام شد اما.....دردم باقیست!
مامان ثمین سادات
پاسخ
زیبا بود ممنونم
مامان لي لي
22 آذر 92 2:55
الاهي فدات شم عزيزم خانم خانما چه هنري خلق كردي ها
مامان ثمین سادات
پاسخ
خدانکنه عزیزم
مامان لي لي
22 آذر 92 2:57
مينا تو دنياي مجازي هم حسادت بيداد ميكنه واقعاً گيج شدم
مامان لي لي
22 آذر 92 2:57
خواهر حواست باشه يادم رفته خصوصي بزنم
مامان گیسو جون
22 آذر 92 12:46
عشقم برو خصوصی
صبــــا خاله ی آیســـا
22 آذر 92 13:38
خصوصی ثمین عزیزم دوستت دارم
مامان آیهان
22 آذر 92 14:38
خاله جون فدات چه اثر زیبایی خلق کردی.بووووووووووووووووووووس
اعظم
22 آذر 92 17:37
آخی من فدای این خوشگل خانوم بشم .یعنی من کشده کشیدن پاهاش شدم .خیلی با نمک بود . مینا جونم خیلی زیبا احساستو نوشتی خیلی لذت بردم . ثمین جون خیلی نازه حتما براش اسپند دود کن .
مامان ثمین سادات
پاسخ
خدانکنه عزیزم آره خیلی بامزه بود میخواست پاهاش بکشه مرسی عزیزم زیبا خوندی قشنگم چشششششششششششششششم عزیزم
مامانی کسرا
23 آذر 92 17:43
چقدر قشنگ کشیدی ثمین جونم آفرین عزیزم
هستی
23 آذر 92 18:08
ای جان قربونش برم ثمین دختر خاله داره مینویسه هوراااااااااااااااااازرنگیش به مامانش رفته یک ماچ آبدارازش بگیر از طرف من که میخوام بخورمش میبووووووووووووووووووسمت عزیزم
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم هستی جونم مرسیییییییییییییییییییییی از مهربونیتت
محيا كوچولو
23 آذر 92 22:58
براي ثمين كوچولوي هنرمند خوبين ايشالله خاله با ثمين گلي؟
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم خوبیم مرسی
مامان محمدصدرا
26 آذر 92 11:42
امکان دراه رمز رو به من بهم بدی خانومی
مامان ثمین سادات
پاسخ
روم بدیوار شرمنده منم فقط پستام 4روز بدون رمز وبعدش رمز دار میشه اما هر موقع وقت داشتی بگو تا بدون رمزشون کنم با چشما قشنگت بخونیشون فقط همینکار میتونم برات انجام بده معذرت
مامان بردیا شیطون
27 آذر 92 15:12
چه زیباست هنگامی که در اوج نشاط و بی نیازی هستی دست به دعا برداری.