ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

روزانه های ما

1392/9/12 3:15
966 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزجونم نازنینم تو این مدت کلی عکس ازت  دارم که دوست دارم تمامش برات بذارم اما نمیشه دیگههههههههههههههه

فقط این بگم که تازگیا دستت به دستگیره در میرسه ویاد گرفتی در باز کنی و همش میری دم در ومیخوای بپری بیرون وبری پیش فرهناز(دختر ناز همسایمون) که کلی باهم دوست شدید منم اگه حواسم نباشه میبینم خانمی رفته ودر باز کرده وداری با دستای کوچولوت میکوبی به  درخونشون ومیگی آناز

الهی قربونت برم من

یه مدتی هم یاد دوران بچگیت اوفتادی ومیری کریر تو میاری ومیرتوش میگی تاب تاب عباسی وماهم باید تکونت بدیم

 

عشقنفس123456789

عزیزم ژست گرفته ومودب شده10

3040

ثمین وآناز دوتا دوست مهربون

11

مطالب ادامه داره....

خوشگلم یه شبم خونه بابا حاجی برا خاطر اینکه دایی یاسر اومده بود شام دعوت بودیم وخاله مهری وخاله منا ،مهرداد وسمانه جون هم بودن

خیلی خوش گذشت وشما هم کلی با مهرداد لاو ترکوندی وهمش همدیگر بوس میکردید

اینجا از خاله منا خواستی که شالش برا شما قرتی ببنده وخوشحال بودی ،آخه دیدی خاله شالش اینطوری بسته زود رفتی وگیر دادی برات درست کنه فکر کن شما که حتی با کلاه سر کردن مشکل داری چجوری خواستی،منتعجب

455262

محو تماشای توام ، بی خیال دنیا ، چشمان زیبای تو را میبینم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

مامانی کسرا
10 آبان 92 16:06
ماشالله خانم خانما قد کشیدین حسابی
چقدر شاله خاله بهت میاد عزیزم


ممنونم عزیزم آره خیلی بهش میومد تعجباتی بود که خودش خواست براش ببندیم
مامان امیرعلی
11 آبان 92 1:16
سلام عزیزم . چقد ناز ژست میگیری شیطون بلای خاله


سلام عزیزم
مرسی خاله مهربون
اعظم
11 آبان 92 12:27
وای مینا جون هر چی ثمین جون بزرگتر میشه دوست داشتنی تر و خوشگلتر میشه .ما که میبینیم دلمونضصعف میره ببین تو چه میکنی
واقعا این نوع شال بستن نازش کرده بود یه جورایی شبیه دخترهای ناز عشایری شده بود و واقعا کاش عمس هنری هم ازش میگرفتی با افکت چه میشد
عکس دم درش با کفشهای خودت بردم به بچگی خودم و عشق پوشیدن کفش های مامانم .


خواهش میکنم نازنینم شما لطف داری مرسی از محبتت
آره ایده خوبیه عکس هنری میرم تو کارش
واقعا همه بچه ها دوست ارم پا تو کفش بزرگترا کنن ماکه همش داریم کفشامون قایم میکنیم از دست این شیطون بلا
مادر منتظر
11 آبان 92 16:57
سلام مامانی گل و دوست داشتنی ثمین خوشگله
چه عکسای زیبایی از دخمل کوچولوتون گذاشتین . ماشاالله ثمین جون چه خانومی هستی شما عزیزم.

حالا که دستت به دستگیره میرسه مراقب پله ها باشیا خوشگل خانوم.

دوست عزیزم خدا دخملی خوشگلت رو برات حفظ کنه عزیزم.

خیلی خوشگل و دوست داشتنیه.
آرزو میکنم که سایه مامانی و بابایی همیشه بابای سرش باشه .

پستی که توش از دست خودت گلایه داشتی خیلی برام جالب بود و اشکم دراومد , ولی این رو بدون که دخترت قدر محبتات رو میدونه و از قلبت و احساست خبر داره حتی اون موقع ها که بی حالی و خسته ای و بی حوصله , کوچولوها اونقدر دقیق هستن و باهوش که از عمق احساس و نگاه ما خبر دارن.

مطمئنم ثمین جون قدر مامان گلی مثل تورو میدونه و میفهمه چقدر عاشقونه دوستش داری.



سلام عزیزم خوبید دوست خوبم
ممنونم ازمهربونیت شما لطف دارید
آره واقعا دریک چشم بهم زدن وروجک میپره بیرون البته خیلی وقتا با درقفل ویا اینکه زنجیر بسته شده در مواجه میشه وبا صدای بلند اعتراض میکنه
مرسی از محبتت شما شرمنده میکنید
تشکر آره گاهی وقتا آدم دیگه از کوره در میره وباعث میشه تا پشیمون بشه اما در مورد بچه خیلی عذاب وجدانش سخت وبده دیگه قول دادم که اینطور نشه
ممنونم از حرفای دلنشینت گلم
الهه مامان روشا جون
12 آبان 92 0:25
سلام مینا جون.خوبید؟ممنون که مدت به یادمون بودی و بهمون سر میزدی.

عزیزم حسابیی دیگه کارت دراومده خیلی باید مواظب گل دخملمون باشی خدایی نکرده یه وقت نره تو خیابون.

خیلی اون کلاهش بامزه بود فداش بشم با اون ژستای بامزه اش.خیلی از طرف من ببوسش.

میگم اون سارافن اولیه هنر دسته خودته؟


سلام دوست جونم خوبید وایییی دلمون تنگ شده بووشا جون خوبه

رسیدن بخیر الان میام اولتون بعد میام نظراتت رو میخونم آخه منتطرت بودم



س

عزیزم ممنونم
شما لطف داری
آره عزیزم خودم براش بافتم
مامانی درسا
12 آبان 92 1:51
ای جونم ..... ماه بودی ماهتر شدی دست مامان درد نکنه این همه عکسای خوشگل گذاشته ما هم لذت ببریم میبوسمت دخترم


خواهش میکنم خاله مهربون چشماتون ماه میبینه
ممنونم عزیزم شما لطف دارید
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
12 آبان 92 5:12
عزیزم اپم بدو بیا
مامان ضحـــــــــــــا
12 آبان 92 8:43
ثمين جون عكسهات خيلي قشنگن،بخصوص عكسي رو كه خاله برات شال بسته


مرسی خاله جونم
مونا مامي كيانا
12 آبان 92 9:34
اي جان پس تنها تنها ميري مهموني خونه همسايه
چه بامزه شال مدل قرتي چه بهش اومده خيلي ناز شده


؟آره دیگه
مرسی عزیزم شما ناز میبینید
هستی
12 آبان 92 15:19
سلام
ای جان دیگه ثمین جان داره قد میکشه برای خودش خانمی شده دلم میاد بخورمش
ای جان ثمین کفشهای مامانی پوشیده خوب مامانی اشکال نداره موهای فرفری من کشته مینا جان مراقب ثمین باش میره تو راه پله کفشهای شمارو هم پا میکنه یکوقت خدای نکرده پاش ریز نخوره خیلی مراقبش باش.
آخر این ایمیل به دستم نرسید
خوب مینا جان ثمین جان از طرف من ببوسشولپش بکش


سلام عزیزم خوبی آقا مازیار خوبن
مرسی خوشگلم آره مثل اینکه این توخون همه دختر بچه هاست تا پا تو کفش بزرگترها کنن
چشم حتما مراقبش هستم عزیزم
ای بابا از دست این یاهو باشه بازم سعی خودم میکنم میفرستم
ممنونم خواهری باشه حتما اما در مورد لپش قول نمیدم که بکشم آخه دلم نمیاد
هستی
12 آبان 92 15:22
به جای جای دلم جای پای تو است حسین

خوشم که حنجره ام نینوای تو است حسین

هزار چشمه ی اشکم اگر دهند به چشم

خدا گواهست که وقف عزای تو است حسین

فرارسیدن ماه محرم پیشاپیش تسلیت میگم
التماس دعا


ممنونم محتاجیم به دعا عزیزم
مادر منتظر
12 آبان 92 16:07
سلام ثمین سادات گلم و مامانی خوب و مهربونش



چطوری ثمین جون ؟ خوبی دخملی؟

مامانی شما خوبی ؟

انشاالله که خوب باشین همیشه .

راستی سالگرد ازدواجتون رو با تاخیر بهتون تبریک میگم عزیزم.



خط همسرتون واقعا خوشه , خدا برای تو و دخملی حفظشون کنه.



مراقب خودتون باشین دوست خوبم . پیش ما هم بیایین . خوشحالم میکنین.






سلام عزیزم خوبی

مرسی از احوال پرسیتون

ممنونم شما لطف دارید

چشم حتما میایم خدمتون


صـبــا خاله ی آیـــســـا
12 آبان 92 19:57
عزیزم چقد عکسات خوشملن


چشماتون خوشگل میبینه
مهربون
مامان امیرعلی گلی
12 آبان 92 22:44
عزیزم خاله فدات چقد با این کلاه و لباس ناز شدی گلکم
اینقده موهایه فرتو دوس دارم
چه ژزستایی هم که میگیره فداش


خدا نکنه خاله مهربون
مرسی نازنینم
مامان امیرعلی گلی
12 آبان 92 22:46
ماشالله عزیزم چقد شال بهت میاد چقد چشات خوشکله


مامان حدیثه سادات
13 آبان 92 1:34
جییییییییییگر من زنده بالشی... خیلی بانمکی آناز گفتنت و برم..،،


ممنونم
مریم مامان یاسمین زهرا
13 آبان 92 10:04
عسلم، خیلی دوست داشتنی
هستی، خدا حفظت کنه


مرسی عزیزم
ممنونم
مامان امیرعلی
13 آبان 92 18:25
سلام خاله جونم ، بدو بیا که من آپیدمممممممممممممممم


مرسی اومدم
مامان پرنیان
14 آبان 92 8:35
سلام. خوبید. امیدوارم حال تون خوب باشه. امروز تولد پرنیانه خوش حال می شیم سری بهمون بزنید.


سلام عزیزم مرسی مبارک باشه
اما نازنینم آدرستون نیست
حمید
14 آبان 92 8:50
سلام آبجی گل و مهربونم
صبح بخیر
ثمین را از طرفم ببوس آبجی گلم


دعا می کنم که هیچگاه چشمهای زیبای تو را
در انحصار قطره های اشک نبینم
دعا می کنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم
دعا می کنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد
همیشه از حرارت عشق گرم باشد
من برایت دعا می کنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند
برای شاپرک های باغچه ی خانه ات دعا می کنم
که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشند
من برای خورشید آسمان زندگیت دعا می کنم که هیچگاه غروب نکند


سلام داداشی مهربون ممنونم
خوبید
مرسی خیلی زیبا بود
مامان یاسمین زهرا
14 آبان 92 12:36
ای جونم با اون تیپهای زمستونت و تابستونت


مرسییییییییییییییییی
مامان امیرعلی
14 آبان 92 13:59
عزیزم وقتی تو رو می بینم ثمین جونم که چقده ناز ژست میگیریی ونانازتر می خندی ، دلم یه دخمل ناز مثل تو می خواد
هزار ماشالله


خاله جون مرسی از مهربونیت
خوب یه نی نی دخمل بیارید خوبه ها
مامانی میخواد برای من یه داداشی بیاره
مــآمــآنـے
14 آبان 92 15:32
ای جونم
فسقلی یاد نی نی بودنش افتاده
کریرشو آورده


چه شال بهت میاد خاله ای

بیا خصوصی


آره خاله جون تازه فهمیدم چه چیز خوبیه
مرسی از این به بعد همینطوری قرتی شال سررم میکنم
مــآمــآنـے
14 آبان 92 15:33
فک کنم تیک خصوصی رو نزدم

نظرم که رمز داره رو تایید نکن
باشـــــــــــه؟!

زدی عزیزم نگران نباش

مامان امیرعلی
14 آبان 92 18:45
فداتون بشم پس شما کجایین؟


خدا نکنه اومدم عزیزم ببخشید دیر شد
مامان محمدصدرا
15 آبان 92 23:54
هزارماشاالله عسل خاله که اینقده قد بلند شده و داره بزرگ می شه. عزیزم مواظب خودت باش و به حرفای مامانی خیلی گوش بده


ممنونم عزیزم نازنینم
چشم خاله جونی
jfsl
16 آبان 92 22:26
با سلام
من میخوام شما رو به سفره صلوات دعوت کنم خوشحال میشم بیای دوست خوبم

چششششششششششششششششم
مرسی از دعوتتون
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
16 آبان 92 23:45
کلی کیف کردم با دیدن عکسهای خوشگل دخمر نازمون
عزیزم منم اپم خوشحال میشم بیای پیشم برات رمز و خصوصی میزارم


مرسی عزیزم
چشم الان میام
مریم مامان نیکان
25 آبان 92 13:36
یعنی من عاشق این لباسای ثمینم مخصوصا" اون لباس راحتیه تو عکس اولی...سایز بزرگ نداره واس خودم میخوام
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی عزیزم قابلی نداره نمیدونم
مامان طاها
28 آبان 92 9:05
الهی. اسفند یادتون نره.
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم چششششششششم
فریده
12 آذر 92 3:43
سر بزن
مامان رومینا
17 آذر 92 13:12
اینجا که همه درا قفله