ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

تولد زیباترین فرشته زمین

1391/11/17 23:22
711 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ثمینم

 

حالاتوبه دنیا اومدی وقتی توشکمم تکون می خوردی کاملا باهات ارتباط برقرار می کردم می فهمیدم چی میخوای

 

ثمین جونم روزاول بهمن ماه وقتی به دنیا اومدی وقتی بهوش اومدم فقط دوست داشتم هرچه سریعترتوروببینم همش میگفتم بچم کو،بچه م میخوام ببینم وقتی دیدمت چشمات باز باز زل زده بودی بهم باکنجکاوی دوروبرت نگاه میکردی تاخودصبح گریه کردم آخه دلم گرفته بود دلم واسه مامانم وآقات تنگ شده بود دوست داشتم کنارم باشن

ثمین جونم 3روزمشهدبودیم تاهوا خوب بشه آخه شبی که به دنیااومدی یه برف حسابی اومد وهم اینکه من بهتربشم .بعداومدیم خونمون خاله میترا منتظرمون بود اومدیم ودیگه توی این خونه سه نفری زندگی کنیم،بعداز2روز خاله محبوبه با امیرحسین اومدن تامراقب من وتو باشه وتویکمی بزرگتر بشی

آره ثینم قشنگم وجودت یه نعمت بزرگ برای ما هست نازگل مامان همینطوربزرگ وبزرگتر میشی

9روزگیت نافت افتاد،10روزگی اولین حمام زندگیت تجربه کردی وبعدم بابا حاجی مسلمونت کرد

اینم بگم که ازهمون اول شب زنده داربودی وتاخودصبح بیدارمیموندیم عزیزم

 سه روزگی نفسم

3روزگی

دست کوچولوی من

پا کوچولوی من

اولین حمام رفتن در10روزگی

اولین حمام

نارگل خانم

نازگل من

اینم دست شمابا دست عموعلی که توخیلی دوسش داری

10روزگی

نی نی وپسرخاله محبوبه ،امیرحسین

امیرحسین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مــآمــآنــے
17 بهمن 91 14:36
خدا حفظش کنه


سلام وووووووووووووووووای چقدرخوشحال شدم اولین نظروبلاک فرشته کوچولومو دیدم آخه من تازه این وب راه انداختم،اما بادیدن پیام شما که جزاولین افرادی هستین که ازوبلاک دیدن کردین چنان انرژی گرفتم که زود زودکاملش میکنم
مرسی گلم
MonAli
25 بهمن 91 1:20
salammm samin jooon khobii man kheyli doset daram omidvaram rozi dasteto kenare daste shoharet bebinam va un moghe labkhand o ro labat bebinam hezarta bos



مرسی
ثمینم شماروخیلی خیلی دوست داره اندازه ستاره ها