ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

یک روز پر بازدید

1392/9/12 4:14
871 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم قشنگم

عشق مامان دیشب تب داشتی واسه خاطر دندونات وهمین باعث شده بود تا مامانی نگرانت باشه

ساعت 1شب که میخواستی بخوابی یهو حوس بیرون رفتنت گرفت وهمش میگفتی در در

بالاخره باکلی کلک وماجرا خوابوندمت اما ساعت5صبح بیدارشدی ویادت افتاد که قرار بوده بری بیرون وشروع کردی به گریه کردن حالا دیگه اصلا ساکتم نمیشدی و.....

خلاصه مامان تسلیمت شدو آماده شدم وبردمت بیرون کلی خوشحال بودی وکیف میکردی روبروی خونه یه عکاسی بود وعکسای نی نی رو گذاشته بود پشت ویترینش شما هم با اونا حرف میزدی

آقا بعد از چنددقیقه صدامون زد وگفت بیاین خونه اوردمت خونه ودوباره شروع کردی به گریه وزاری

فیلم یه حبه قند وگذاشتم وآروم شدی منم از فرصت استفاده کردم وواست فرنی درست کردم وخوردی

بعد اومدم یه سر به وبلاگت زدم وتصادفا دیدم امروز یکی از وبلاگهای پر بازدید هستی صبح ساعت 7و.... نزدیک 700تا بازدید داشتی ومامانی خوشحال شد ممنونم دوستای خوبم از نطرات وحمایتاتون

خلاصه ساعت 7:30رفتم تا بخوابونمت اما شروع کردی به گریه کردن که میخوای بری بیرون ومامان عصبانی شد ودعوات کردم وشما نازگلم تسلیم شدی وخوابیدی تا ساعت 2:30ظهر

وبعدکه بیدارشدی دخترکم دیگه بیقراری نکرد ونهار خوردیم وبعدازطهر رفتیم پارک وکلی خوش گذروندی ودوست پیداکردی

عزیزم نازنیم عشقم عمرم جونم خیلی دوست دارم

 

اینم از عکسای وبلاگت باقالب جدید

 اینم از قالب مخصوص جشنواره نی نی شکمو امیدوارم برنده بشی {میدونم برنده ای}

وبلاگ

 میبینی وبلاگت جز وبهای پر بازدید هست

 وبلاگ

واینم آمار وبلاگ تا ساعت 2:47 ظهر البته بگم که تا آخر امشب بازدید وبلاگ عزیزم شد2817 تا هوراااا

وبلاگ

ممنونم عزیزان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

Adel
18 تیر 92 0:26
مهم نیست چفدر طول بکشد ، مهم این است که عشق واقعی همیشه ارزش انتظار را دارد ! mer30
پارسا
18 تیر 92 0:53
سلام مامان ثمین ممنون اومدین وبلاگم , چشم حتما پیامک میزنم
مهدی
18 تیر 92 1:20
سَلام خواهرم، ممنون از اینکه به وبلاگم اُومدین. کم شما رو لیم ک کردم،شما هم لینککنید. منتظر خبرتونم/.
مامان فتانه
18 تیر 92 1:32
سلام چه نی نی نازی دارین و چه عکس قشنگی ما به دخملی رای میدیم شما هم ایلین و فراموش نکنین مرسی


سلام ممنونم عزیزم لطفا آدرستون واسم بذارین تشکر
مهدی
18 تیر 92 1:32
نه خواهرم، یادم نرفت. اتفاقاً قبل از اینکه نظر بدم دادم.
ღ مونا مامان امیرسام ღ
18 تیر 92 2:20
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید
اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید.
تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم.
خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی.


soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7


سلام عزیزم رای دادم قبلا
آخه آدرستون نذاشته بودید نشد بیام خبربدم
مریم
18 تیر 92 2:21
سلام.لطفا بگین با چه نامی لینکتون کنم منو میتونین بانام دنیای دختر قمی بلینکین
موفق و موید باشید


سلام مریم جان آدرستونوبزارید توروخدا گمش کردم میخوام بیام پیشتون
حمید
18 تیر 92 9:04
و مرا به تو هیچ تملکی جز این نیست که همواره دلم برای "مهربانیت "تنگ می شود...
حمید
18 تیر 92 9:07
سلام آبجی
ایشالا که ثمین هر چه زودتر دندوناش بیرون بیاد و درد دندن نداشته باشه تو هم آبجی برای دخترم دعا کن که اونم تو چند ماه آینده به همین شکل ثمین باید دندوناش در بیاد


ممنونم
انشاله دخترنازشمااصلا متوجه دندون درآوردن نشه
سمیرا
18 تیر 92 10:03
............@@@ ............@@@@@@@@@ ...............@@@@@@@@@ ....................................@@ ....................@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ......................@@ .................................................. @@@...............................@@@ @@@................................@@@ @@@@@@@@@@@@@@@ ...@@@@@@@@@@@@@@ ..................@@...@@ ..................@@...@@ ......................@@ ......................@@ ............................ ...............@@@@ .............@@.......@ ................@@@@@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@
ماماني كسرا
18 تیر 92 11:02
افرين به اين مامان عزيز و دختر نازكه اينقدر خوب ومهربونن، همه ميان بهشون سر ميزنن


ممنونم عزیزم
مامان علی خوشتیپ
18 تیر 92 11:37
چه عکس خوشگلی...مثل پسر ما عاشق هندونس


سلام ممنون عزیزم
نغمه السادات
18 تیر 92 11:57
سلام
من شما رو لینک کردم شما هم اگر دوست داشتین منو به اسم دختر خاکستری لینک کنید...



حتما عزیزم
تنها ترین سردار
18 تیر 92 12:11
سلام عشق ثمین مامانو بابا اس دادم
سعید
18 تیر 92 12:59
بعضی وقتا این گوشی چقدر وسیله ی نفرت انگیزی میشه!!!!
وقتی تو دستته..هر 2 دقیقه یکبار چک میکنی!!!!!
ببینی از اون مشترک مورد نظر خبری میشه؟؟؟
زنگی؟؟؟ اس ام اسی؟؟؟ حتی از نوع رایگانش!!!!!!
بعد تمام خشمی که داری و با فشار دادن گوشی تو دستت خالی میکنی
آرومتر.... یواشتر.....
اونی که مستحق این خشمه درحال حاضر در دسترس نیست نه اون گوشی بی زبون
سلام مامان مرسی ممنون بهم سر زدی،با افتخار رأی دادم


ممنونم
فاطمه
18 تیر 92 13:38
مرسی که بهم سرزدی عزیزم


خواهش میشه
neda
18 تیر 92 14:10
سلام
چه نی نی خشمگلی دارین
باشه حتما
راستی لینکتون کردم


ممنونم
ساسان
18 تیر 92 14:23
با عرض سلام ممنون که به وبم سر زدید...
من شما رو لینک کردم...
رایم به دخترخانومتون دادم...
اگه دوس داشتین منو به اسم"به دنیا آمدی تا دنیای من شوی"لینک کنین

مرســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی






ســــــــــــــــــــــــــــــاســــــــــــی



خواهش میشه وممنون چشم حتما
سجاد
18 تیر 92 14:42
سلام ممنون که سر زدید من 4 تا خط داشتم با 4 تاشم رای دادم به ثمین کوچولو انشلا که خوشبخت بشین
بـــــــهونه
18 تیر 92 15:46
سلام.ممنون که بهم سر زدین. وبلاگ خوبی دارین،به اون نی نی کوچولوی نازتونم رأی دادم
مامان امیرعلی گلی
18 تیر 92 16:13
سلام مامان مهربون نگران نباش دخملت همین که دندوناش در بیاد خوب میشه طفلکی ها وقت دندون در آوردن اذیتن
وب جالبی دارید لینکتون کردم تا همیشه بهتون سر بزنم شما هم اگه دوس داشتید مارو لینک کنین مرسی


سلام عزیزم ممنون از لطفت
چشم
مهدی
18 تیر 92 16:26
آپم.



اومدم
مامان امیرعلی گلی
18 تیر 92 16:26
راستی آدرس وبم: amirjan.niniweblog.com/
لجباز خانوم
18 تیر 92 20:18
سلام ممنون از حضور گرمت عسیسم وای ثمین چه قدر شبیه دختر عمومه مخصوصا موهاش میشه یه عکس واضح تر بهم بدی؟؟؟
زهرا
18 تیر 92 21:09
سلام.....ممنون از حضورتون....
مسعودکاشمز
19 تیر 92 0:47
ﺁﻏـــــــﻮﺵ ﮐﺴـــﯽ ﺭﺍ ﺩﻭﺳـــﺖ ﺩارم ﮐـــﻪ ﺑـــﻮﯼ “ﺑـــــﯽ ﮐﺴـــﯽ” ﺑﺪﻫﺪ ﻧــﻪ ﺑــــﻮﯼ “ﻫــــﺮﮐﺴـــﯽ’
وحید
19 تیر 92 3:31
سلام خوبین؟ ممنون که به وبلاگم سر زدین شما هم با افتخار لینک شدین...
مامان هدیه
22 تیر 92 1:30
هوررررررررراااااااااااااااااااااااااااا هزار تا بوس واسه دخمل نازم
تنها ترین سردار
23 تیر 92 9:58
سلام مامان ثیمین بابا 58 از 400 خوردی کلیه تبریک میگم هرچند حق دخی گولتون بیشتر از اینا هستشمنو ب اسم وبم بلینکین شما لینک شدین


ممنون باافتخار لینکشدین
ساحل(ضدپسر)
26 تیر 92 10:25
سلام مامان ثمین وای کوچولو نازی داری به من رمز میدی؟؟؟
مریم
30 تیر 92 17:51
سلام مامان ثمین کوچولو این پستوخوندم یاد خواهر کوچولوی خودم افتادم منون ک بهم سرزدین
من بادوتاخطم رای دادم



مرسی عزیزم وتشکر
مریم
30 تیر 92 17:53
سلام راسی من ی دوس دارم ک مث شما ی دختر کوچولو داره و خیلی تنهاس
اگه تونستین ب اونم ی سربزنین خوشحال میشه
ممنون
www.lasa1372.blogfa.com


چشم حتما
maryam
31 تیر 92 23:38
دود ميكنم مدام سيگارم را كه اين روزا بد جور رفيق تنهايي هايم شده انگار با او حرف ميزنم و دردو ول ميكنم.پك هايم از سيگار سنگين شده هر پك ميزنم انگار حس تنهاييم بيشتر ميشود عجب رفيقيست اين نخ و دود سفيد تشکر
یاسی
2 مرداد 92 3:54
سلام
به نی نی کوچولوتون رای دادم
انشاءا... برنده بشه
ممنون از حضورتون
ایام به کام


سلام ممنونم وتشکر لطفکنید آدرستون بذارید تاخدمت برسم
پریسا
8 مرداد 92 18:52
چشم
پریسا
8 مرداد 92 18:53
چه اهنگ قشنگی


مرسیییییییییییییی
خاله زهرا
18 مرداد 92 14:54
سلام عشقم.چطوری گلم؟عیدت مبارک.ثمین عشق خاله رومحکم ببوسش.
خاله زهرا
23 مرداد 92 0:16
سلام عشقم.امشب خیلی پرانرژی ام چون امروز ثمین جیگرخاله رو دیدم کلی حالم خوب شد.


سلام خاله جونم من ومامانی هم خیلی خوشحال شدیم که اومدی پیشمون خاله عزیزم