ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

قاطی پاطی این روزها

1393/2/20 14:18
825 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزه مامان خوبی خوشگلم

وای که این مدت که وارد 2سالگی شدی کلی شیرین زبونی میکنی ودر واقع دیگه تمام کلمات تکرار میکنی ومعنی ومفهوم کلمه رو میدونی ودرست بکار میبری

حافظه خیلی خوبی داری وهرکجا بریم وهر کسی که باهات حرف بزنه یا بازی کنه ویا چیزی بهت بده کاملا یادت میمونه وبخاطر میسپری ویه جایی بکار میبری که واقعا فکم میافته

دیشب فیلم کلاه قرمزی گذاشته بود بحث اینکه اگه شکلات بخوریم باید دندونامونو مسواک بزنیم تا خراب نشه

امروز بعد ازظهر داشتی شکلات میخوردی ویکی دیگه هم میخواستی گفتم نه نباید زیاد بخوردی دندونت خراب میشه یهویی گفتی :آلا قی میزی دندونس خَبال میشه

شب موقع خواب برات قصه میگفتم گفتم یکی بود یکی نبود یهویی گفتی:نه نگو یکی نبود آلا قی میزی گفت نگو

میری رژ برمیداری وبه لبات میزنی البته کاملا حرفه ای بدون آینه ومیگی: قی تی شدم علوس شدم وخوشل شدم بعدشم میای وبرای من میزنی ومیگی :مامان قی تی شدی

هر لباسی که دوست داری انتخاب میکنی ومیخوای برات بپوشم  وبعدش میگی:قی تیَم ،خوشلم

راستی اونقدر خانم ومهربون هستی که هر کاری که برات انجام میدیم حالا هرکسی که باشه سریع میگی :می سی مَنون

عاشق آهنگ رابطه شادمهر هستی وتو ماشین وخونه تقاضای اینو داری که برات بذاریم، فکر کن یه بار از خونه تا مشهد واز مشهد تا نیشابور این آهنگ ریپد میشد

البته آهنگ شهاب تیام رو هم برا نای نای کردنت دوست داری وموقع پخشش سریع میری کفشای پاشنه دار میاری ومیگی قی تی شم نای نای کنم

تازگیا تمایل داری که بقول خودت ظلف بشولی (ظرف بشوری) ومیگی صَدَلی بیار ظَلف بشولم

با عروسکات کلی خاله بازی میکنی وشبا میاری تو تختت وباهاشون میخوابی

عشق خوردن هویجی خرگوش کوچولوی من میگی هَبیج میخوام بخولم

اینم ثمینم موفع خواب ،دیدن فیلم و... هبیج میخوره

123

میگی :آب بیوه (آبمیوه) نونه نونه (هندونه) موز ، ای یار (خیار) پیسته (پسته) دوس دالم

با زن دایی خیلی جور شدی وهمیشه میرفتیم پیشش واونم کلی باهات بازی میکرد وبرات لاک میزد و.... خلاصه خیلی دوسش داری الان که یه هفته ای رفتن تهران خونشون هر شب یادش میکنی وبا بغض میگی:شمانه میخوام ،مامان  شمانه نِمیاد خونمون بخوابه وبعش گریه میکنی دلم کباب میشه و.....

عزیزم الهی فدات بشم

هفته پیش آقا مشهد کار داشت ما هم رفتیم خونه خاله مهری یه شب پیششون بودیم وشما هم کلی با مهرداد آتیش سوزوندید

اولش خیلی باهم کنار میومدید اما بعد از یه ساعت با هم دعواتون شد شما دوست داشتی با وسایل مهرداد بازی کنی و اونم وسایلشو ازت میگرفت ودعوا بالا میگرفت ودریری فیزیکی مشد وای نمیدونی همون یه شب چقدر صدای گریتو  میشنیدم ودلم کباب میشد البته کمم نمیوردی وجلو مهرداد در میو مدی همیشه از اینکه نتونی از حقت دفاع کنی ناراحت بودم اما دیگه اون روز خیلی خیلی خشن شده بودی وتا میدیدی مهرداد سمتت میاد ودستشو بالا میبره سریع موهاشو میکشیدی یا ناخن میکشیدی یه بارم گازش گرفتی خیلی خیلی ناراحت بودم از این رفتارت اما .........

چند بار دعوات کردم تا این کارونکنی اما نشد

بهر حال تو این یه روز جاهای خوبی رفتیم وخوش گذشت اولش شما رو بردیم پارک وحسابی باهم بازی کردید

456789101120121311

روز بعدشم رفتیم چشمه مصلی امام رضا(ع) من اولین بار بود که میرفتم چه آب گوارایی داشت

15

وبعدشم با دیدن گله گوسفند که داشت از اونجا رد میشد کلی ذوق زده شده بودی ودنبالشون میرفتی

1617

یه امامزاده بنام عبدالعزیز بالای کوه بود ،رفتیم واین اولین ضریح وامامزاده ای بود که از نزدیک لمسش کردی ودعا کردی واقعا دعاکردی من گفتم وتو جون دلم تکرار کردی فدات شم

171819

الهی همیشه به همه آرزوهات برسی وخدا پشت وپناهت باشه ونگاه پر مهرش بدرقه راهت وبهترینها نصیبت بشه وتقدیرت با قلم طلایی نوشته بشه

الهی آمینننننننننننننننننننننننننننننن

200

وای خدای من الان درست ساعت 2:16 ظهر اومدی بغلم و دستاتو محکم انداختی دور گردنم وگفتی دوسس دارم وای دلم غش رفت گفتم منم دوست دارم وگفتی خِلی دوسس دارم

وای خدایا خدایا سپاس سپاس که همچین فرشته ای بهم هدیه دادی

پسندها (3)

نظرات (10)

محبوبه مامان الینا
20 اردیبهشت 93 12:41
ای جونم قی تی خانوم خوشِل مهرداد چه بامزه موهاشو بسته ایول ثمین از حقت دفاع کن عزیزم
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم آره دخملش کردیم
شبنم
20 اردیبهشت 93 12:42
ای جاااانممممم چقددددرررر این پست به دلم نشست ! با اینکه صدای ثمین جانم رو نشنیدم ولی لغاتی رو که ادا می کنه ، نوشتی ، چقددررررر به دلم نشست ! از خدا می خوام دعاهاتون همیشه به درگاهش مورد استجابت قرار بگیره روزگارتون طلایی راستییی مهرداد چقدر باحال بود
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی عزیزم از اینکه وقت گذاشتی ممنونم عزیزم تو فکرم هست که صدا یا قیلمشو بذارم تو وب متشکرم گلم مرسی از مهربونیتون مهردادجگر خالشهههههههههه
مامان بردیا شیطون
20 اردیبهشت 93 14:31
جوووووووووووووووووووووونم قربون حرف زدنت شیرین زبووووووووووووووووووون ماشالا به مهرداد جون چه نازه....... فدای 2تاشون..... زیارت قبول......
مامان ثمین سادات
پاسخ
می سی خاله ممنونم عزیزم خدا نکنه
مامان بردیا شیطون
20 اردیبهشت 93 14:31
_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥______________________ ___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥___________________ __♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥........____ ۝۝۝۝۝_____ __♥♥♥♥-...-♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.._۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ __♥♥♥---------♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____ __♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥......۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝___ ___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____ ____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ________♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ __________♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ____________♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝____ _____________♥.۝۝۝۝۝۝._____ _____________♥.۝۝۝۝_________ _____________۝۝۝______________
صبا خاله ی آیسا
20 اردیبهشت 93 16:13
عزیزم چ جای قشنگی رفتید.. قربونت برم انقد قشنگ دعا میکنی خدا همیشه پشت و پناهت باشه گلم
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم گلم مرسی از دعای خوبت
مامان امیرعلی
20 اردیبهشت 93 16:47
سلام عزیزم خوبین؟ به به چشمم روشن مشهد میای خونه ما نمیایییییییییییییییییییییی..... ناراحنمممم....عزیزم مرسی واسه عکسای قشنگی که برام درست کردی... خیلی ازت ممنونم.... آبجی جون خونه ما نمیای هاااااااااااااااااااااااا ..... یادت باشه.... راستی اون کلیپ های ما رو دیدی چه کارایی کرده بودیم توی دوربینت هاااااااااااااااا.... کلی شلوغ کرده بودیم
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم نه مشهد نیومدممممممممم میام پیشت توضیح میدم قسمتیشو دیدم عزیزم انشاله همیشه شاد باشییییییییییییییییییییییی
مــن و آوا قــلــمــبــه
21 اردیبهشت 93 7:24
عزيزم زيارت قبول ... در پناه خدا باشي هميشه گل من .... اي جونم چه پسمل نازي ....
مامان ثمین سادات
پاسخ
متشکرم همچنین شما گلم []
مامان ضحــــا
24 اردیبهشت 93 8:34
سلام خانمي الهي چقدر ناز و شيرين زبون شده اين گل دختر ما هميشه به گردش زيارتتون قبول
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم قشنگم ضحاجونی ببوس محکم
صفورا مامان آوا
24 اردیبهشت 93 13:09
عزیزم خیلی دخترت شیرینه از آشناییتون خیلی خوشحالم ممنون که به وبلاگم اومدی لینکت کردم بووووووووووس
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم نظر لطفتونه گلم باعث افتخاره هورااااااااااااااااااااا
✿✿✿ الهه مامان روشا جون✿✿✿
26 اردیبهشت 93 21:09
ماشالا به ثمین جونم که انقدر شیرین زبون شده.قی تی خانوم خوشل ثمین جون خاله یه مهمونی رفتی یه روزه هم خوردی هم زدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ماشالا مهرداد جون چه نازه. عکس دونفره شونو
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی گلم ممنونم آره این وروجکا خیلی شیرین هستن که میخوای بخوریشون