ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

کیش-اردیبهشت ماه 93

1393/2/31 18:49
1,438 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنین دخترم

خوشگلم بالاخره فرصت کردم واومدم تا وبلاگتو بروز کنم

عزیزم سفرنامه این دفعه پر از خاطره قشنگ وعکسای زیباست اخه واقعا بهمون خوش گذشت

اینطور شروع میکنم که آقا به مناسبت روز زن که برابر با روز مادر وروز تولدم واز همه مهمتر اینکه 30 سالگیم بود برنامه ریزی کرد تا از اون روز بریم کیش وکنار هم باشیم تازه این اولین سفر خانوادگیمون بود که تنها رفتیم هم سفر نداشتیم وسه تایی خوش گذروندیم

دوشنبه شب راهی مشهد شدیم وصبح روز بعدش ساعت 10:30 پرواز داشتیم ،عمو علی عزیز تا فرودگاه همراهیمون کرد البته ناگفته نمونه که کار بلیط و رزرو هتل هم زخمتش با عمو جون بود ممنونم عزیزم

خلاصه رفتیم واولش از اینکه کالسکت سلفون پیچی شده بود ناراحت بودی بهونه میگرفتی ولی حواستو با اسباب بازی فروشی پرت کردیم ودیگه یادت رفت

عشقجونم

طولی نکشید که همه چیز برای یه پرواز عالی محیا شد و وشما هم روی صندلی بند نمیشدی همش دوست داشتی از همه چیز سر در بیاری تا اینکه موقع بستن کمر بند کمی اوقات تلخی کردی و بعد از بستن کمر بندت باهام قهر کردی

جونم

بای بای مشهد

عمرم

اینجا قهر بودی وهرچی من وآقا صدات میزدیم اصلا تحویلمون نمیگرفتی

نفسم

طول نکشید که خوابت برد وتا موقع فرود خداروشکر راحت خوابیدی حتی لحظه ای که تو یه چاله هوایی بقول معروف افتادیم وتکونای هواپیما همه رو ترسوند و بعضی از مسافرا جیغ کشیدن شما متوجه نشدی

جونم

ساعت 2 هتل بودیم وبعد از اینکه وسایلمون تو اتاق گذاشتیم ونهار خوردیم ویه استراحت کوتاه کردیم ورفتیم گشت وگذار

اول مرکز خریدهارو یکی یکی پشت سر گذاشتیم و بعدش اومدیم هتل شام خوردیم وآماده شدیم ورفتیم اسکله تفریحی از دیدن رقص آب با موزیک ذوق زده بودی وشروع کردی به رقصیدن

جونمعشقم5052نفسجونم

نشستن کنار ساحل وگوش کردن به صدای امواج ملایم انچنان آرامشی بهم دادکه واقعا بهش نیاز داشتم

تا نیمه های شب مشغول شن بازی وعکس گرفتن بودیم و الارقم میلت اومدیم هتل

 

فرداصبح هم بعد از خوردن صبحانه رفتیم کشتی سواری واقعا عالی بود موزیک زنده ودیدن ماهیا ومرجانهای زیبا از نزدیک تجربه تازه ای برات بود وخوشحال بودی

جونم

برنامه بعدازظهرم از ساعت4 تا 9گشت دور جزیره وساعت11تا 2شب هم جنگ شبانه

گشت دور جزیره عالی بود مخصوصا شهر زیر زمینی کاریز

نفس4688عمرمقشنگمعزیزمنازمن4گلمعزیزمی254

 

جنگ شبانه هم اولش تاریکی محیط وصدای زیاد موزیک ترسوندت اما کم کم برات عادی شد وشروع کردی به رقصیدن ودست زدن طوری همه نگاه ها به تو بود شیرینم

13

قربونت بشم من که داری با اون انگشتای کوچولوت قلب درست میکنی

2

اما یک ساعت آخرش خسته شدی ورفتیم بیرون سالن وبا دیدن محیطی که برا شما بچه های ناز بود سرگرم شدی

345

روز بعد هم تفریحاتی که آقا برنامه ریزی کرد وظهرم رفتیم پلاژ عالی بود

حریم مادر ودختری وآب بازی شن بازی و..... عالیییییییییییییییییی بود وکلی جاهای دیگه

27891012

عاشق بپر بپر از پله هستی

8

14

واقعا سفری بود که بهش نیاز داشتیم وبهمون خوش گذشت

شب آخرم  هتل داریوش سرو شام همراه موزیک زنده بود که با خوندن ترانه هایی که برامون خاطره بود خیلی خیلی بهمون خوش گذشت هم خوانی ترانه هایی که دوسشون داشتم وازشون خاطره داشتم برام سوپرایز بود

6

42

41

16174

بعد از شام دوباره رفتیم اسکله تفریحی وسه تایی دوچرخه سواری کردیم ،با نسیم ملایمی که میومد همه چیز رومانتیک شده بود وهمه نگاه ها بما بود آخه اونقدر ملوس وآروم پشت دوچرخه بودی وگاهی هم سوال میپرسیدی که خوردنی شده بودی....

26

وصبح روز جمعه (روز آخر)

18192820642122

بوس خداحافظی برا جزیره زیبای کیش

23

واین بار خودت کمر بندت رو بستی وآروم نشستی خانم من

24

دختر نازنینم ممنونم که پا به پام همراهم بودی ودنیامو شیرینتر از عسل کردی

44

دختر نازنینم ممنونم که آغوشم پر کردی از مهربونی خالص کودکانه ات وزیباترین عشقو بهم دادی

125414

 

 

پسندها (1)

نظرات (17)

❀ مامان سمانه ❀
13 اردیبهشت 93 2:42
سلام مینا جون سال جدید مبارک.امیدورام سالی پر از خوشی و شادی براتون باشه به به همیشه به سفر و گردش عزیزم الهی قربون ثمین ناز و خوشلم برم که تو همه عکساش مثل ماه میدرخشه عکساتون خیلی قشنگ بودن مینا جون
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزممممممممممم خوبی نازنین چه عجب اومدی بسلامتی مرسی ممنونم از محبتت
hasty
13 اردیبهشت 93 9:43
سلام مینا جون . سلام خاله جان . مینا جون نظر من چرا نیست تو پستهای قبلی ،نمیدونم نمیرسه به دست آخه من ارسال میکنم نوشته نظر تایید شد واقعا نمیدونم . خوب خوشحالم سفر خوبی داشتی وبهتون خوش گذشته . همیشه به سفر وگردش اونم در کنار خانواده .عکسها خیلی قشنگ بود. ثمین عزیزم خیلی ببوس
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم خوبی خواهری نه گلم بدستم نرسیده واله حتما تایید میکردم عزیزم مرسی گلم ممنونم عزیزم من براتون میل میفرستم نمیدونم چرا نمیرسه ولی ایمیل شما هم که گفته بودید نرسیده نمیدونم چرااااااااااااااااا فقط اینکه خیلی دوست داشتم باهات حرف بزنم کلی دلم پر شده
مریم مامان یاسمین زهرا
13 اردیبهشت 93 9:46
خدا رو شکر که بهتون خوش گذشته عزیزم همیشه به شادی
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم بهترینهارو برات آرزومندم
محبوبه مامان الینا
13 اردیبهشت 93 12:07
سلام عزیزم چه سورپرایز و هدیه ای از این بهتر بسیار عالی . وجود ثمین ناز و خوشگل زیبایی عکسهارو دوچندان کرده همیشه به شادی و خوشبختی عزیزم
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام گلم آره واقعا بهترین هدیه تو این موقعیت من بود واقعا بهش نیاز داشتم مرسیییییییییییییییییییییییی
مامان یاسمین زهرا
13 اردیبهشت 93 13:48
چه جالب
مامان گلاب
13 اردیبهشت 93 19:16
وای ثمین جون چه عکسای خوشلی همیشه به سفر و خوشگذرونی
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی دوست خوبمممممممممممم
مامان کیان
13 اردیبهشت 93 22:41
سلام همیشه به سفر و گردش عزیزم .امیدوارم همیشه شاد و خوش باشید .عکسای مسافرتتون عالی بود لذت بردم .به وبلاگ ما هم سر بزنید اگه دوست داشتین تبادل لینک داشته باشیمhttp://kianeshgemaman.niniweblog.com
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم مرسی از محبتت چشممممممممممممم حتما با کمال میل
مامان امیرعلی
14 اردیبهشت 93 7:44
به به سلام .... ایشالا همیشه به سفر وگردش ... میدونم که خیلی خوش گذشته ... ایشالا همیشه دلتون شاد وتنتون سلامت باشه عزیزممممممم
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم ممنونمممممممممممممممم
حمید
14 اردیبهشت 93 9:17
سلام آبجی مینا گل و مهربونم صبح بخیر آبجی گل و عزیزم وای چقدر ثمین جون ناز و خوشکل از روز قبل شده ماشالا هر روز خوشکلتر و زیباتر بهم سر بزن آبجی گلم خنده برلبانت همیشه جاری آبجی گلم ایام به کام بهترین ها را برایت آرزومندم آبجی گلم ای کاش امروزمان پر از صلح و آرامش باشد... ای کاش به خالق آن چنان باور داشته باشیم که چرایی برای آن چه هستید به میان نیاوریم... ای کاش پیامدهای بی‌کرانی را که زاییدهَ دعا کردن است را از خاطر نمی‌بردیم... ای کاش از نعمت‌هایی که دریافت می‌داریم استفاده کنیم ... و عشقی که نصیب‌مان می‌شود را به دیگران منتقل کنیم... ای کاش گنجایش دانستن این مطلب که مخلوق هستیم را داشته باشیم.... بگذاریم این حضور در مغز استخوان‌مان جاری شود... به وجودمان اجازه دهیم آواز بخواند، پای‌کوبی کند، ستایش کند و عشق بورزد ......
مامان بردیا شیطون
16 اردیبهشت 93 11:45
باز نمیکنه که عزیزم
مامان ثمین سادات
پاسخ
چرا باز میشه اصلا الان برا شما بدون رمز میکنم
مامان بردیا شیطون
16 اردیبهشت 93 11:45
. -(¯`v´¯)–_-(¯`v´¯)—-(¯`v´​¯)–_-(¯`v´¯) -(¯`(♥)´¯)_-(¯`(♥)´¯)–(¯`(♥)´​¯)_-(¯`(♥)´¯) –(_.^._)—_-(_.^._) —-(_.^._)—_-(_.^._) -..—-|/——–__|/—-ᵃˡᵖᶤ-​-..—-|/——–__|/ –.—(l/)———(l/)——-​-.—(l/)———(l/) —((██)).-. -((██)) _—–((██)).-. -((██)) —((██))ᵃˡᵖᶤ -((██)) _—–((██)).-. -((██)) —((██)).-. -((██)) _—–((██)).-. -((██) . دووستت دارم دوووستت دارم دووووستت دارم دوووووستت دارم دوووووووستت دارم دوووووووووستت دارم دووووووووووووستت دارم دوووووووووووووووستت دارم دووووووووووووووووووووووستت دارم دوووووووووووووووووووووووووووووستت دارم دووووووووووووووووووووووستت دارم دوووووووووووووووستت دارم دووووووووووووستت دارم دوووووووووستت دارم دوووووستت دارم دووووستت دارم دوووستت دارم دووستت دارم دوستت دارم
مامان نوژاجونی
16 اردیبهشت 93 14:38
عزیزم همیشه به گردش .چقدر عکسا قشنگ بودند وگویای سفرتون بودند همیشه شادوسلامت باشید
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم چه عجب اومدین شما دلتنگتون بودیم جاتون خیلی خیلی خالی بود ها
مامان زری ترانه
16 اردیبهشت 93 16:57
به به چه عکسای قشنگی . خدا رو شکر بهتون خوش گذشته فدای ثمین جون و مامان نانازی.
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم خوبی نازنین سفر چطوره؟ نمایشگاه
اعظم
16 اردیبهشت 93 20:32
سلام عزیزم جه سفر عالی بوده واقعا خوب توصیف کردی تو تمام لجظه های خوندن متنت لذت بردم عکس ها یکی از یکی عالی تر بود عاشق عاشقانه هاتون با دخملیت هستم ماشاا.. چقدر ناز و دوست داشتن یافتاده با لباس های نازش براش کلی اسپند دود کن و صدقه بده .ایشاا.. همیشه سلامت باشه
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام گلم ممنونم از اینکه وقت گذاشتی اعظم جون ما هم عاشق نوشته هاتون ویادگاریت تو وبمون هستیم خوشگلم ممنون چششششششششششششششم
مامان ضحــــا
17 اردیبهشت 93 8:00
سلام مينا جون به به چه سورپرايزي معلومه كه خيلي خوش گذشته هميشه به شادي باشين انشاالله هزار ماشاالله به ثمين جونم كه داره روز به روز خانومتر و نازتر ميشه
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم مرسی از محبتت گلم متشکرم عزیزم
مریم
17 اردیبهشت 93 14:40
سفر خوب و پر خاطره ای داشتین ....... ایشالاه سفر دور دنیا رو با دختر ناز و خوش تیپت
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسی از دعای خوبتون انشاله
صبا خاله ی آیسا
21 اردیبهشت 93 18:26
عزیزم ممنون بابت رمز خیلی خوشحال شدم ک بهتون خوش گذشته... لزدیدن عکساتونم کلیییی لذت بردم... همیشه شاد باشین عزیزم
مامان ثمین سادات
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم متشکرم نظر لطفته گلم