ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

چرایش

1392/10/18 13:44
582 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزان دوستای نازنینم نمیدونید چقدر دلم براتون تنگ شده بود

عزیزان شرمنده طی یه اتفاق غافل گیرانه در پاسی از شب که داشتم با یکی از دوستای گل مجازی گپ میزدیم یهویی لب تاپ هنگ کرد یا بهتر بگم ترکید

طوری که باعث شد ویندوز عوض بشه و...... از همه بدتر اینکه کلی از عکسای نازنین دخترم پاک شد ومن شده بودمعصبانی

خیلی ناراحت بودم هزار جور فکروخیال کردم که باید باید این عکسا برگرده که خدارو شکر بخشیش توی دوربین بود وپاک نکرده بودیم اما عکسای پاییزمون که با ثمین جونم گرفته بودم پاک شده وخودم دلخوش کردم به ریکاوری رم دوربین

درهر حال الان اومدیم باکلی خبر یه قسمتش میذارم تا فردا کاملش کنم

دوستای عزیزم مامانی یای مهربونم ممنونم که با کامنتای پراز احساستون جویای حالمون بودید

ماخوبیم میام وتمام حرفامو میزنم الان بیشتراز این وقت ندارم

دوستون دارم هوارتااااااااااااااااااااااااااااااااماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان لي لي
10 دی 92 17:37
آخي عزيزم ...... عكس هاي منم همينجوري شد ........ انشالله بر ميگرده خواهر با ريكاوري...... عكس پست ثابت وبلاگ هم عالي شدهههههه
مامان ثمین سادات
پاسخ
آره یه ضد حال بد خوردم اساس مرسی عزیزم
هستی
10 دی 92 17:41
سلام مینا جون ،خوبی خواهری .خوشحالم دوباره میبینمتون . اول یک چیزی بگم پس نظرات من کوش تایید ش نکردی .آخه من چند بار نظر دادم یکی جویا حالتون باشمآخه نگران بودم جوابم نداده بودی . دوم اینکه بعد از مدتها آمدی خیلی خوشحالم دلم براتون تنگ شده به خصوص ممین خاله قربونش برم چیکار میکنه .خوب این مدت نبود یا دست پر آمدی خوشحالم .خواهری به آقا همسر تولدشون تبریک بگوان شائ همیشه سالم وسلامت در کنار خواهری مثل تو ودخترش باشه وهمیشه به شادی خوشحالی د رکنار هم عکسها خوشگل بودن .راستی مینا جون اگر قابل میدونی رمز یلدا به من بده .راستی مینا جون چرا پستهای قبلی رمز دارش کردی .مینا جون مراقب ثمین جان باش هوا آلوده شده تو خبرها گفته آلودگی سمت مشهد ونیشابور هست فقط تهران نیست به اونجا رسیده .یکوقت میان بیرون ثمین ماسک بگذار خودتم ویا آقای همسر میرن سرکار ماسک بگذار . خو ب خواهر جونی مراقب همدیگر باشی همیشه شاد وخوشی تون ببینم . اون نفس خاله خیلی ببووووووووووووووووووس
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام هستی جونم آره نظرات هست اما متاسفانه وقت نکردم تایید کنم شرمنده واینکه مرسی از محبتت ما خوبیم چشم رمز میذارم اما هنوز مطلب کامل نیست این مدت کمی برا تولد ثمینم درگیرم سعی میکنم به همه کارام برسم برا هن وقت نمی کنم زیاد بیام نت مرسی از بابت نگرانین خواهر گلم تو هم مراقب خودت باش دوست دارم
مامان امیرعلی
10 دی 92 18:29
دوسجونم دوستون دالمممممممممممممم هوراتااااااااااااااااااااا
مامان ثمین سادات
پاسخ
آخ فدای تو خواهری نازنین
اعظم
10 دی 92 20:30
کاملا درکت میکنم عزیزم .امیدوارم زودتر مشکلت حل بشه برای منم تا بحال از این موارد زیاد پیش اومده
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی عزیزم آره بدجور حالگیریه
مامان گیسو جون
11 دی 92 13:03
سلام عزیز دلم خوبی؟ ای بابا چه بد وقتی گیسو سه چهار ماهه بود این اتفاق برای منم افتاد و کلی فیلم و عکس از دست دادم یه تعدادیش با ریکاوری برگشت ممنون از خودتون خبر دادید ببوس عسل خانوم خوش تیپ ما رو
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم آره بد ضد حالیه خداکنه برا ما هم برگرده خواهش میکنم عزیزم
مامان لي لي
12 دی 92 1:38
شادیهایم هدیه به تو..........،کم بودنش را برمن خرده نگیر......اين تمام سهم من از دنياست..........
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامانی کسرا
12 دی 92 2:01
ما هم دوستون داریم خانم خانما
مامان ثمین سادات
پاسخ
ما بیشتر
مادر منتظر
13 دی 92 0:13
خدایا؛ تو را به مناسبتهای عزیز این ماه گرامی قسم می‌دهیم ؛ این ماه را بر تمام شیعیان جهان ، مبارک و پر خیر و برکت قرار بده ، و در ظهور ارباب و مولای ما ؛ امام زمان(عج) تعجیل بفرما ، و به ما توفیق بهره بردن از فضایل این ماه عنایت فرما ، و تمام مریضها را به حرمت این ماه شفا بده ، و مشکلات و گرفتاری تمام شیعیان را برطرف بفرما. آمین ربّ العالمین. حلول ماه ربیع الاول مبارک . سلام دوست خوب و نازنینم شنبه روز زایمان منه مهربونم , برای سلامتی فاطمه جونیم و اینکه زایمان راحتی داشته باشم دعا کن عزیزم , اگه بدی از من دیدی حلالم کن دوست خوب و مهربونم . (مشخص شدن تاریخ زایمانم و یک سورپرایز برای دوستانم ) اسم پست جدیدمه گلم .
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی از بابت تبریک وممنونم ازت انشاله زایمان راحت وخوبی داری گلم امیدوارم نی نی نازنینت بسلامتی بدنیا بیاد حرم بودم دعات کردم ما منتظر فرشته نازنینت هستیم قربونش بشم من
مامان آناهیتا
13 دی 92 1:42
منتظرتیم عزیزم
محبوبه مامان الینا
15 دی 92 10:15
واسه منم پیش اومدهخیلی اعصاب آدم بهم میریزه مینا جون رمزو خصوصی واست فرستادمببخشید که کمی دیر شد
مامان ثمین سادات
پاسخ
اره واقعا مرسی عزیزدلم خواهش میکنم این چه حرفیه عزیزم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
16 دی 92 4:17
عزززیز دلم منم هم دلموم برات تنگ شده بود
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی عزیزم