ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

بوسه بارون

1392/10/1 4:44
1,512 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ثمین جونی عزیزم نازنینم هر روز شیرین وشیرینتر میشی که من وآقا فقط بوسه بارونت میکنیم ولبخند رضایت قلبی به لبامون مهمون میکنی بوسه

 

عشقم

عزیزم اونقدر کارا ورفتارات خواستنی شده که هر آن با یه چیز جدید مارو سوپرایز میکنی

بذار اینطوری بگم صبحا که از خواب بیدار میشی سر جات همونطوری دراز کشیده ای ومیگی ما ما ،ماما نی نا  تا من بیام پیشت وبا لبخند زیبات بهم صبح بخیر میگی ومنم بوسه بارونت میکنم البته بعضی روزام که زودتر ازمن بیدار میشی اولش یکم سر جات بازی میکنی ووقتی حوصلت سر بره میای بغلم وپتو از روم میکشی ومیای بالاسرم و نازم میکنی ومیخوای با دستای کوچولوت سرم از رو بالشت بلند کنی منم وانمود میکنم که شما من بلند کردی ومیگی :پآششششششو ومیری پشت سرم ودودستی هولم میدی از روی تخت بحساب بلندم میکنی ومیگی :بی  ییم  ومیریم تو سالن ودور وبرت نگاه می کنی وبرمیگردی رو بمن دوتا دستاتو بسمت بالا میچرخونی وسوالی ازم میپرسی:آقا  منم میگم نیست رفته سرکار وروز ما شروع میشه

معمولا صبحانه فرنی ،سوپ، سمنو،املت،نیمرو وآبمیوه طبیعی

نهارهم هرچی که درست کنم میخوری البته بگم آبگوشت که جمعه ها بساطش به راه رو خیلی دوست داری

میان وعده هاتم سوپ ،سمنو،کشمش، توت خشک ،پسته،بادوم زمینی،خامه شکلاتی ،دنت توت فرنگی  ،گندمک،

شام هم همه نوع غذارو دوست داری مخصوصا سالاد الویه ودمی گوجه

از بین میوها هم موز،نارنگی،خیار،سیب،هندونه روخیلی دوست داری

واین میشه که شما تا شب از بین این منو خوراکیهای مورد علاقت رو انتخاب میکنی عزیز دلم نوش جونت

عزیزم شبا هم موقع خوابیدن میای میگی : ماما بوخابم و دستم میگیری ومیبریم جای پریز برقا ویکی یکی اشاره میکنی تا خاموشون کنم وبعدشم میریم روی تخت ومنم باید به پشت بخوابم وشما میای روی سینم وسرتو میذاری سمت قلبم وصورتت بسمت راست میچرخونی وشروع میکنی بشیر خوردن تا خوابت ببره وای که چه کیفی داره گاهی اوقات خودمم باهات خوابم میبره ومیشه زیباترین وارامش بخشترین خواب شبانه من

راستی اصلا با پتوت میونه خوبی نداری یعنی اصلا دوست نداری روت پتو بندازم وهمش کنارش میزنی حتی یک روانداز نازکم نمیخوای وتا خود صبح بدون هیچی میخوابی از بچگیت همینطوری بودی خوشگلم

این روزها خیلی خیلی عشقولانه شدی برا من برا آقات برا عروسکات

یه روز اومدی بهم میگی :ما ما دو  یعنی دوست دارم منم پرسیدم چند تا   میگی :دَ (10 تا) بعدشم دستاتو بردی بالای سرت واز هم باز شون کردی میگی :همه قربونت بشم که نفسمی

برا عروسکات شعر میخونی البته به زبون خودت باهاشون حرف میزنی بوسشون میکنی

این بگم یه روز پتوی کوچیکیات برداشته بودی ووسط حال پهن کردی وعروسکتو گذاشتی روش باهاش خوابیدی وبراش لالایی میخوندی وبعدشم بهش میگی : بو خاب

نفسم

داشتم بکارام میرسیدم که یهویی اومدم دیدم که رفتی یک پلاستیک فریزر زیرش پهن کردی وبحساب داری عوضش میکنی منم رفتم  پوشک اوردم وبهت دادم تا خیالت راحت باشه که خودش خیس نمیکنه

جونمعشق

  فدات بشم که مادری میکنی برا عروسکات بهشون شیر میدی باهاشون حرف میزنی نازشون میکنی هرچی میخوری اول تو دهن عروسکات میکنی و.....عشقجونم

عزیزم کی اینقدر بزرگ شدی کی اینقدر فهمیده شدی کی اینقدر.....

مامانی من دخترم نمیدونی چه لذتی داره که میبینم داری با دستای کوچولوت بهم کمک میکنی گاهی اوقات فقط بعشق این کارات میام وسفره پهن میکنم تا بیای وازم قاشق وچنگال بگیری وببری سر سفره بذاری تا بیای ولیوانارو یکی یکی ببری سر سفره بذاری تا بیای و ظرف غذارو بهت بدم وخودم هم از گوشش بگیرم وخم شم وپا به پات آهسته آهسته بیام تا تمام عشقتو همراهی کنم نمیدونی چه لذتی داره خوشگلم

عزیزمامان این مدت هم همش تو این ماجراهای قشنگ با تو بودم وبیشتر دوست داشتم تو دنیای واقعی باشم وبعداََ بیام تو این دنیای مجازی ثبتش کنم شاید الان خیلی یادم نیاد اما می نویسم

این چندروز مهمونی رفتیم خونه یکی از دوستان قدیمی که در حقیقت یک دوره چند نفره هست وهر چند وقت یکبار خونه یکنفره واین بارم خونه فرانک جون بودیم که فهمیدم یکی از دوستای دیگم بارداره وقراره یک نی نی ناز خدا بهش هدیه بده انشاله این دوران بخوبی میگذره وبسلامتی بچش بدنیا میاد الهی امین

خلاصه اینکه چون دوستان فرزند ذکور داشتن شما تنها دختر تو مهمونی بودی وچشم پسرا به دنبالتتتتتتتتتتتتتتنفس

نفس

 یعنی یک فیلم انیمیشن گذاشتیم تا شما بچه ها سرتون گرم باشه خدا میدونه چه صحنه ای دیدن که دهنشون باز مونده

عشق

یکروزم رفتیم خونه زن داداش زهرا جون ودوست خوبم لیلا جان بهمراه امیر علی خوشگلم واکرم هم اومدن خیلی خوش گذشت وشما وروجکا کلی سرو صدا براه انداخته بودید صدای خنده هاتون همهجا پیچیده بود

نفسعشق

آخ آخ فدات بشم با کاهو خوردنت نوش جونت

کاهوعشق

ودر آخر خسته از کلی انرژی سوزوندن تو ماشین خوابت برد

جونم

قسمت خنده دارماجرا اینکه وقتی اومدیم خونه بیدار شدی وتو خواب بیداری بودی که من داشتم لباسامو درمیوردم وبلوزم که از بالاسرم در اوردم شما تو همون حالت خواب بیداری گفتی : دَ تی یعنی من آقا داشتیم منفجر میشدیم از خنده که اینقدر حواست جمه آخه وقتی میخوام لباسات رو عوض کنم با همین شگرد دَ تی بازیه (همون قایم موشک)

حالا موقع لباس عوض کردن خودمون شما مارو فیلم میکنیعشق

راستی عزیزم روز جمعه 1392/09/15 که شما 22ماه و15روز داشتی اسم خودت گفتی مَمین

قربون اون مَمین گفتنات بشم من الهیییییییییییییییی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مامان امیرعلی
18 آذر 92 0:39
آفرین به این دخمل فهمیده .... ماشالله به ثمین جون که این همه خانم شده .... آفرین به مامانی که تغذیه خیلی مناسبی واست در نظر گرفته عزیزدلمممم.... ماشالله یه عالمه خوبی داری شما عزیزم ... از کدوم بگمم
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم خواخری نازنینم خوبی امیر علی جون خوبهمیبوسمتون
مامان یاسمین زهرا
18 آذر 92 2:04
بوس برا ممین خوشمزه
مامان لي لي
18 آذر 92 2:26
يه نصيحت دوستانه: نگاهي رو باور كن كه وقتي ازش دور شدي منتظرت بمونه درست مثل نگاه خودت كه منتظر من و اوايي موند........ دوستت دارم💓
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم دوستون دارم زیاد
مامان لي لي
18 آذر 92 2:27
ممنون كه وقت گذاشتي و بي رمزها رو خوندي.... شما هم خيلي زيبا مينويسي...خصوصي🌺
مامان ثمین سادات
پاسخ
خواهش میکنم لذت بردم ار خوندن مطالب زیباتون محبت داری عزیزم
مامان لي لي
18 آذر 92 2:32
راستي خيلي دخترتون نازه اون عكس قبلي هم سرشار از احساسِ من جاتون بودم ميدادم رو شاسي ٥٠در ٧٠ ميزدن عكا سي و بعد ميزدم به ديرتر اتاق دخملي خيلي عالي ميشه
مامان ثمین سادات
پاسخ
عزیزم ممنونم از محبتت چششششششششششششششششم حتما اتفاقا دوستان زیاد پیشنهاد دادن
مامان لي لي
18 آذر 92 2:40
راستش مينا جون تا اينجا همه رمز هارو يكي كردم خواهر شرمندتم گلم
مامان لي لي
18 آذر 92 2:52
🌸🌸🌸خصوصي
مامان لي لي
18 آذر 92 2:53
ممنون گلم نظر لطفتِ اما من رمز رو به دوستان ميدم و بلا فاصله بعد از پست جديد رمز رو تغيير ميدم و ديگه نميدم الان اگر دقت كني ميبيني ديگه دوتا پست بيماري اوا باز نميشه
مامان ثمین سادات
پاسخ
عزیزم گفتم که راحت باش
مامان لي لي
18 آذر 92 2:55
مرسي گلم دل به دل راه داره خانمي شما و دختر گلتون خيلي به دلم نشستين انشالله سايه أتون هميشه بالآي سرش باشه
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم از ته دل بود امیدوارم همیشه شاد وسلامت باشید
مامان لي لي
18 آذر 92 3:06
نميدونم خصوصي ام اومد يا نه😳
مامان لي لي
18 آذر 92 3:10
خصوصي💙
مامان لي لي
18 آذر 92 3:22
انشالله عشقتون مستدام......
مامان لي لي
18 آذر 92 5:09
عزيزم لينك آت كردم به جمع دوستاي من خوش اومدي😘
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم باعث افتخاره
هستی
18 آذر 92 8:28
این همه بوس برای ثمین خاله . سلام مینا جان وسلام خاله . صبح زیباتون بخیر میبینی خواهر ثمین به دایی نمیره به خواهرت رفته ثمین عین خاله اش دخترمون سحرخیز برای خودش خانمی شده. خوشحالم ثمین جان خوب غذا میخوره .ای جان چه عکسها ی خوشگلی عکس خوابیدن ثمین خیلی نازه واون عکسی که کنار ستون وایستاده خیلی خوشم میاد .مراقب دخترمون باش وهمین طور خودت خواهری .راستی ایمیل که فرستادم خواندی .وحرف آخرم مثل همیشه اول آرزوی سلامتی برای خودت وخانواده عزیزت وبعد آرزوی بهترینا برات دارم . ممین جان خاله میبوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووسمت
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام هستی جونم خوبی عزیزم همه چیز روبراهه مرسی از نظر زیبا وخوبیت گلم آره منم خیلی عکس خوابیدنش دوست دارم یه عکس دیگه هم باهم داریم که چند وقته دیگه میذارم مرسی از دعای خوبی انشاله شما هم همیشه شاد وسلامت وخوشبختباشید
lمامان زری ترانه
18 آذر 92 9:39
جانم عزیزم . واقعاً دخترها شیرینند خدا حفظش کنه پیش ماهم بیا مینا جون کم پیدایی
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم ازمحبتت چشممممممممم نازنینم
مامان گیسو جون
18 آذر 92 11:24
سلام عزیزم آفرین به اینهمه دقت که تو تغذیه دخملی نازت به کار می بری ماشاا... چقدر خواستنیه چقدر شبیه خواهر زاده منه البته تینای ما 4 سالشه دلم برای شیر دادن به دخترم تنگ شد خوش به حالت تا می تونی از این لحظه های قشنگ و آرامش بخش استفاده کن همیشه خوش باشید
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم قشنگم انشاله خدا خواهر زاده شما روهم حفظ کنه آره عزیزم خیلی ها بهم پیشنهاد دان که از شیر بگیرمش اما دوست دارم تا دوسالگی حداقل این حس از دست ندم مرسییییییییی
مامان هدیه
18 آذر 92 15:44
الهی قربون ممین عزیم بشم که ماشالله اینقدر شیرینو خوشگل شده غذاهایی که میخوره خوابیدن بدون پتو و خیییییییییلی از کارای دیگه ش خیلی شبیه هدیه ست خدا حفظتون کنه
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم قربونت برم من آره هدیه جون وثمینم خیلی تو کارا ورفتاراشون بهم شبیهن وخوشحالم گلم ممنونم
اعظم
18 آذر 92 16:14
مینا جونم خودت اینقدر خوب و مهربونی که ثمین جون داره کپی خودت میشه . هر دوتون یه قلب بزرگ و مهربون دارین خیلی خوشحالم دوست خوبی مثل تو دارم
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از محبتت لطف دارید خوشگلم منم از وجود نازنینی چون شما خیلی خیلی خوشحالم به خودم میبالم که دوستتم
مامان حدیثه سادات
18 آذر 92 18:32
قربووووووووووووووونت برم ممین خوشگلم... حسابی بازی کردی.. فدات بشم که موقع انیمیشن دیدن دهنت باز مونده.. کاهو خوردنت هم با مزه ست عزیــــــزم.نوش جونت..
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی خاله جون آره کلی شیطونی کردیم
مامان گیسو جون
18 آذر 92 23:59
خصوصی داری عزیزم
مامان امیرعلی گلی
19 آذر 92 15:46
الهی چقد دخترمون بامزه است فداش مامانی چقد زیبا مینویسی خاطراته دخملی رو اصلآ از خوندنشون خسته نمیشم
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم خواهش میکنم گلم شما با احساس میخونی
مامانی کسرا
19 آذر 92 18:11
آفرین به ثمین خانم عزیز و فهمیده خدا حفظت کنه ممین جونم چقدر بامزه به عروسکای نازش غذا میده عزیزم چقدر شما ملوسی ماشالله لا حول و لا قوه الابالله
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسی نازنینم قربونت بشم سودابه جونم
مامان مینا
19 آذر 92 23:06
ناززززییییی خداحفظش کنه
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان ضحـــــــا
20 آذر 92 10:35
سلام مينا جون سلام ممين جونم خوبي خاله؟؟؟ الهي چقدر ناز اداي مادر ها رو در مياري ممين جونم خيلي مهربون و با محبتي خاله
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم خوبید آره دخترا انگاری تو ذاتشونه که از همون بچه گی مادری میکنن ضحا جونی رو ببوسید محکم
اعظم
20 آذر 92 15:54
راستی مینا جونم چرا هی میگی به من شما مگه من دوستت نیستم نکنه خیلی پیر شدم دوستت دارم عزیزم برا همه خوبیهات و خصوصیات با محبت و مهربونت
مامان ثمین سادات
پاسخ
عزیز دلم تو عشقمی تو دوست جونمی تواز بس خانم وبا محبتی که برا همین میگفتم شما دوست دارم هوارتااااااااااااااااااااااااااااااااااا ممنونم ازت اعظم جون هر موقع نظراتت میبینم کلی شادم میکنی میبوسیمتازطرف من ومَمینم
مامان نگین
21 آذر 92 13:42
عکساش بسیار زیبا بود ممنون از حضور گرمتون مامان ثمین گل ثمین جانو ببوسراستی مامان هنرمند شالگردنشم خیلی زیباستخیلی با سلیقه ای
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی چشماتون قشنگ میبینه ممنونم عزیزم نظر لطفتونه
مامان امیرعلی گلی
21 آذر 92 16:35
چق اون عکس بوسه بارون قشنگ شده واقعآ ایده جالبیه دفه پیش که اومدم ندیدمش شاید تازه گذاشتید
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم آره خوشگلم تازه گذاشتمش ماچ]
مامان مرضیه
22 آذر 92 10:43
عزیزم خیلی خوبه که این همه به تغذیه دختری میرسی همین کارارو کردی دختری ایقد باهوشه هزار ماشاله دیگه. میبوسمت ثمین جونمممممم