ثمین ساداتثمین سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
سید محمد امینسید محمد امین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

ثمین عشق مامان وآقا

خوش به حال خدا که “لحظه به لحظه” با توست و “من” همیشه درباره ی “تو” با او حرف میزنم !

1392/10/1 4:45
1,714 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازنینم امیدم امروز که چشمام باز کردم یه روز زیباتر از همیشه رو حس کردم عزیزمحس

آره امروز بوی همون روزی رو میدادکه من وآقا داشتیم برای همیشه پیمان عشقمون میبستیم وجشنی به این مناسبت گرفته بودیم بوی سر زندگی بوی هیاهو بوی شور واسترس برگزاری مراسم عقد

چقدر زیبا بود لحظه به لحظه اش رو از حفظم ،حرفامون، نگاهامون ،رفتارمون و.....عقد

وازهمه قشنگتر اینکه تولد مامانم درست همون شب بود وفکر میکنم بهترین هدیه رو میشد  اون شب خدا  هم برا مامانم وهم برا من وآقا  بده خوشبختیم

آره خوشبختی برا فرزند بهترینه ایکاش بودی مامان تا ببینی خوشبختیم کامل شد با وجود ثمینم دخترم عشق  که بعضی از کاراش ورفتاراش مثل خودته انگار تو نشستی روبروم ونگام میکنی 

مامان میدونم اگه به اینجا رسیدم برا خاطر اینکه تو مراقبمی ودعای خیرت همیشه پشت سرمه

عزیزم دیروز رفتیم سر مزار مامانی وکلی بهش تبریک گفتیم شما هم همش میخواستی خودت آب بریزی ودستای کوچولوت میذاشتی روی سنگ وزیر لب زمزمه میکردی من که میدونم زمزمه های  کودکانه تو بهترین هدیه به مامانی بودنفس

نفسمشقم

بعدشم رفتیم نقره فروشی ویه زنجیر وپلاک وان یکاد برا شما خریدم و زندگی عاشقانه مون رو از سالروز ششمش بازهم مثل همیشه یجورایی بیمه کردیم

آره خوشگلم درست شش سال پیش من وآقایی برا این روز لحظه شماری میکردیم  چقدر زیبا بود لحظه ثبت عشقمونعشق

عزیزم بهترین انتخاب عمرم همراه شدن با آقا ،تو  مسیر زندگیه
من با همه فرق دارم !!!
چون من آقا رو  و تورو  دارم …
.صحبت از “دیروز و امروز و فردا” نیست ، صحبت ازشماست و شما یعنی “همیشه”عشق
 

لحظه ی شیرینی که به آقات  دل بستم  هیچ وقت از یادم نمیره

گفتم ای کاش پناهم باشی  همه جا و همه وقت تکیه گاهم باشی …
اونم گفت  ؛ تا نفسم هست کنارت هستم … عشق
 

 خوشبختی مگه چقدر چیز عجیبیه ؟!؟! همین که کنار یک نفر بتونی خودت باشی خوشبختیخوشبختی

جونم

 

عمرم
ماشاله

راستی عزیزم فکرکنم آقا یادش نیست آخ جون یه سوپرایز اساسی میکنیم ،منم که عاشق این کارمعشق

 

بعداََ نوشت:

خوب عزیزم حدسم درست بود وآقا یادش نبود

منم برا امشب یکی از غذاهای مورد علاقه آقا رو درست کردم وهمه تدارکاتی که امشب تا پاسی از شب میشد تو خونه پیداکرد وازش برا داشتن یه شب خوب وزیبا استفاده کرد ولذت برد روی میز چیدم ووقتی آقا اومد کلی ذوق زده شد وگفت امروز چندمه...... اره سالگرد عقدمونه و......

عزیزم اقا با این همه مشغله کاری وگرفتاری همینکه سریع فهمید که برا چی این تدارک دیدم کافیه وازش ممنونم که برا آسایش وراحتی ما هم به کارای خودش وهم به دفتر من رسیدگی میکنه وبر همه چیز مدیریت داره ممنونم عزیزمنفسم

عزیزان از هرکس که دلش آب افتاد وخواست م ع ذ ر ت

شام

اینم عکس نازنین مامان تو این شب قشنگ

خوردنی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مامان حدیثه سادات
9 آذر 92 23:22
ششمین سالگرد عقدتون مبارک عزیزم. انشاالله شصت سالگیشو بچه ها و نوه هاتون براتون جشن بگیرن.. زنده باشی صد و بیست سال. خدا مامانت هم بیامرزه روحش شاد عزیزم.
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی نازنینم ممنونم از دعای خوب وقشنگتون عزیزم
مامان حدیثه سادات
9 آذر 92 23:24
بدو خصوصی گلم..
مامان حدیثه سادات
9 آذر 92 23:24
راستی یادت نره قضیه سورپرایز هم برامون بگیاااااا
مامان ثمین سادات
پاسخ
حتما عزیزم
مامان محمدصدرا
10 آذر 92 0:06
مبااااااااارکه. انشاالله همیشه خوشبخت باشین و ثمین جون سالم و شاد زیر سایه پدر و مادر زندگی کنه. انشاالله روح مادرتون در آرامش ابدی باشن ا و دعای خیرش بدرقه راه شما باشه
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسیاز دعای خوبتون مرسی انشاله خدا پدر ومادر شما رو حفظ کنه وهمیشه سایشون بالاسرتون باشه
بهار
10 آذر 92 4:10
قالب وبلاگ و تقویم کامـــــــــــلا سفارشی با عکس کوچولوتون. http://ghalebe-weblog.blogfa.com/
مامان زری ترانه
10 آذر 92 8:06
به به چه عکسهای هنرمندانه ای گرفتی مامانی . شالگرد ازدواجتون هم مبارک باشه
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی عزیزم ممنونم
مامان حدیثه سادات
10 آذر 92 8:36
دست مینا خانوم گل درد نکنه خیلی تزییناتت قشنگه. مخصوصا میوه ها رو جالب چیدی. بازم تبریک میگم.
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی عزیزم چشماتون قشنگ میبینه
مامان حدیثه سادات
10 آذر 92 8:36
ممنون از همه ی مهربونیات..
مامان ضحــــــــــــا
10 آذر 92 9:04
سلام مينا جون سالگرد عقدتون خيلي خيلي مبارك باشه انشاالله كه هميشه در كنار هم شاد باشيد و سربلند به به چه ميز شام قشنگ و خوشمزه اي معلومه كه دستپختت مثل خودم حرف نداره
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام دوست جونم ممنونم مرسی
مریم مامان یاسمین زهرا
10 آذر 92 11:17
عزیزم انشاا... که همیشه خوب و خوش و سلامت باشید در کنار هم
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان یاسمین زهرا
10 آذر 92 12:33
به بههههههههههه مبارکه حسابی.چقدر همه چیز عالی و با سلیقهههههه.همیشه شاد باشید
محبوبه مامان الینا
10 آذر 92 16:50
ششمین سالگرد یکی شدنتون مبارک عزیزم خدا مادر مهربونتون رو رحمت کنه مطمئن باش که از دیدن شادی و خوشبختی شما شاد خواهند بود و در آرامش خدا همسر مهربون و دختر نازتون رو واستون حفظ کنه انشاله و همیشه کنار هم شاد و خوشبخت باشین عزیزم ازدیدن روی ماه خودت هم خیلی خوشوقت و خوشحال شدم مینا جون
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسی نازنینم مرسی از دعای خوبتون شما لطف دارید انشاله شما هم همیشه شاد وسلامت وخوشبخت باشید
محبوبه مامان الینا
10 آذر 92 16:51
عجب سورپرایز باحال و خوشمزه ای خیلی خوش سلیقه و صددرصد خوشمزه
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم نظر لطفتونه
صبـــــا خاله ی آیســـا
10 آذر 92 20:25
مبااااااااااااااااااااارکه گلم انشاالله سالیان سال جمع 3 نفرتون پابرجاباشه چ سوپرایزی هم کردی خوش سلیقه و رمانتیک خدا مامان گلتونو رحمت کنه
مامان ثمین سادات
پاسخ
مرسی عزیزم ممنونم از دعای خوبتون انشاله عزیزم خدا سایه پدر مادر شما روبالاسرتون حفظ کنه وانشاله سالیان سال کنار هم شاد وسلامت وخوشبخت باشید
مامان نگین
11 آذر 92 6:34
سلام مامان ثمین عزیز ممنون که به یاد ما هستی و به ما سر میزنی منم لینکتون کردم گلم ما هیچ وقت دوستای خوبو فراموش نمیکنیمدختره گلتم ببوس رمزم برام نیومده راستی امروز وقت کردم وب دخملو به روز کنم بازم به ما سر بزنی گلم بوس
مامان ثمین سادات
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم باعث افتخاره چشششششششششششم عزیزم شما هم نگار جون ببوسید چشم میام
مامان حدیثه سادات
11 آذر 92 10:12
:ΞΞΞ:. ' ' .:ΞΞΞ:. ":ΞΞΞΞ:.o.:ΞΞΞΞ:" :ΞΞΞΞ¥ΞΞΞΞ: ":ΞΞ:-'!'-:ΞΞ:" این پروانه از راه دور میاد و میخواد بهت بگه خیلی گلی .
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم بابت مهربویت
مامان حدیثه سادات
11 آذر 92 10:14
دلت که گرفت، دیگر منت زمین را نکش راه آسمان باز است، پر بکش او همیشه آغوشش باز است، نگفته تو را میخواند ؟ اگر هیچکس نیست، خدا که هست...
مامان حدیثه سادات
11 آذر 92 10:15
خداوندا دنیای آشفته ی درونم را که تنها از نگاه تو پیداست، با لالایی مهربان خود، آرام کن تا وجود داشتن و بودن را به زیبایی احساس کنم...
مامان حدیثه سادات
11 آذر 92 10:17
دعایت میکنم هر شب به عطر میخک و مریم الهی در دلت هرگز نباشه غصه و ماتم
اعظم
11 آذر 92 13:17
مبارک باشه مینا جونم همیشه شاد باشید ماشاا.. خودت فوق العاده افتادی تو عکس هات امروز باید بگم علاوه بر ثمین جونم که مثل همیشه دوست داشتنی و شیرین افتاده برای خودت هم اسپند دود کنی همینطور برای عشق پاکتون. خدا مادرتون رو هم رحمت کنند منم عاشق سوپرایزم و این خیلی کیف میده چون تازه میفهمی چقدر همراه زندگیت به یادت بوده و خواسته تا زیبایی با تو بودن رو جشن بگیره . آرزوی بهترینها برای سالهای سال زندگیتون در کنار هم
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از محبتت نه بابا اینطوریام نیست شما نظرلطفته خوشگلم مرسی خداپدر مادر شما رو هم سالم وسلامت نگه داره وهمیشه سایشون بالای سرتون باشه آره منم خیلی سوپرایز دوست دارم اما همسری زیاد اهل سوپرایز کردن نیست ممنونم از دعاهای قشنگت همچنین برا شما زوج خوشبخت وخندون
مامان آناهیتا
12 آذر 92 1:43
عزیزم تبریک میگم چه میزشاهانی خانوم . یک ربع به دو هست و منو راهی یچال کردی امیدوارم سالیان سال خوش خرم و سلامت کنار هم باشید
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام دوست خوبم عزیزم ببخشید ممنونم از دعای خوبتون
مامي كيانا
12 آذر 92 13:16
سالگرد عقدتون مبارك ايشالا اين سالگرد 120 ساله شه چهميزي چيده اين خانوم باسليقه محشره خوشبحال آقا
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسی از دعای خوبت
مامانی کسرا
12 آذر 92 14:28
الهـــــــــــــــــــــــی مینا جان چقدر قشنگ نوشته بودی امروز دلم گرفته تنهام ،کاش مامان منم بود کلی با این نوشته گریه کردم عزیزم، روزگارت همیشه پر باشه از خوشبختی خانمی،خونه اتون لبریز خنده های ثمین دوست داشتنی. خدا جمع سه نفره تونُ حفظ کنه ماشالله لا حول ولا ...
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم خوبی نازنینم قربون دل مهربونت بشم من چرا دلت گرفته عزیزم نبینم ناراحت باشی خوشگلم امیدوارم زود زود این دلتنگی تموم بشه ودل دریاییت پر از شادی بشه ودیگه دلگیری توش جایی نداشته باشه مرسی از دعای خوبت دوست خوبم منم امیدوارم همیشه در کنار خانواده سه نفره عاشقت خوشبخت وسلامت باشید
شبنم
12 آذر 92 17:17
بسیاااااار خوش ذوق و سلیقه هستین ! خیلی خیلی زیبا می نویسید ! خیلی خیلی تبریک بهتون میگم بابت همه ی نعماتی که از خدای مهربون گرفتین همیشه دلتون شاد و لب تون خندون باشه ایشالا
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از نظر زیباتون امیدوارم همیشه شاد باشید ودر کنار خانواده عزیزتون شاد وسلامت باشید دوست خوبم
مامان مرضیه
12 آذر 92 20:45
سلام عزیزم ششمین سالگرد عقدتون مبارک زندگیتون پرازشادی همراه با ثمین سادات عزیزم امیدوارم همیشه خوش و خرم باشین ازهم دوریم همین از دستم براومد
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از محبتت قشنگم همینکه همیشه هستی وبا نظرات زیبات خوشحالم میکنی یه دنیا ارزش داره قشنگم ممنونم
حمید
13 آذر 92 13:53
سلام آبجی خوبی؟ ثمین را ببوس از طرفم رمز این پستت را بده تـــا آســــمان خــیــــال تـــــو... چقــــدر راه اســــت؟ دو بـــال بـــرایــــم کافــیـــســــت؟ مـــی خواهـــــم به هــــوای تــــو.... در هــــوای تـــــو.... به عشق تـــــو... اوج بگیــــرم... منــتــــظــــرم مـــی مــــانـــــــی؟
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام ممنونم از محبتتون شرمنده رمز فقط خودم دارم معذرت
مامان امیرعلی گلی
13 آذر 92 23:01
مبارکه عزیزم چه روزه قشنگی ایشالله شادیتون جاودانه باشه چه میز شاهانه ای نوش جونتون
مامان ثمین سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسییییییییییییی انشاله
مامان امیرعلی گلی
14 آذر 92 15:10
دوستم درکت میکنم خیلی سخته منو شما با هم همدردیم خدا مامانه مهربون شما رو رحمت کنه و بهترین جایه بهشتو بهش بده باز مامانه شما بهترین روزه زندگیتونو که آرزوش بوده دیده ولی مامانه من خیلی کوچیک بودم که.. امیرعلی من مادربزرگشو ندید ببخش گلم ناراحتت کردم ایشالله هیچ وقت دیگه رویه غمو نبینی مطمئنآ مامانه مهربونت از خوشبختیه شما مسروره برایه شادیه روحش پنجشنبه است فاتحه میخونم
مامان ثمین سادات
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از محبتت خدا مادر شما رو همبیامرزه درست خیلی سخته ثمین منم مامانی شو ندیده اما انگار حسش میکنه چون خیلی دوسش داره وهرموقع عکسشو میبینه با چنان احساسی میگه مامانی که بغلش میکنم ومیبوسمش امیدوارم روحشون شاد باشه وهمیشه در آرامش باشن عزیزم ممنونم